quote:
Wat weet jij daarvan.quote:
Daar ben ik ook geweestquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:32 schreef FedExpress het volgende:
[..]
waar heb je carnaval gevierd dit jaar?
Ik in de Lalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Grooooot gelijk!quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:27 schreef djayzz het volgende:
Nu ik er over nadenk is het misschien beter als ik hem toch wat later zet...
ik ben wel met de auto ja, hij staat nu nog in de wolfshoek. Maar heb een zwarte stoffen jasquote:Op donderdag 6 mei 2010 00:47 schreef BarrieButsers het volgende:
Woehh Guus was goed inderdaad
Heb het eerste uur allemaal vuisten, ellebogen etc. overal gekregen wat een drukte nondeju niet normaalEn allemaal voor hem haha.
Owja ik heb trouwens djayzz gezien kan dat? Misschien niet maar ik bedoel iemand met een auto als plaatje en een auto in zn foboMet een bruine leren jas haha.
Succes zometeen met opstaan alle![]()
Houdoee
ja, je moet wat. Kan de garage nog niet uit rijden, tis veelste druk. Ik heb een groene peugeot 306 cabrioletquote:Op donderdag 6 mei 2010 00:57 schreef BarrieButsers het volgende:
Hahaha forummen vanaf een cafe![]()
Wat leuk haha. Maar iemand hier heeft een auto als plaatje.. Kan niet zien of jij het bent djayzz maar godallemachtig diegene met die auto als plaatje heeft er in dat geval een kopie rondlopen
Fijne avond nog djayzz
Pfff ik krijg het al benauwd als ik het lees.quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:47 schreef BarrieButsers het volgende:
Heb het eerste uur allemaal vuisten, ellebogen etc. overal gekregen wat een drukte nondeju niet normaalEn allemaal voor hem haha.
ik moest echt dringen om een beetje naar voren te komen, en daarna om mijn plek te blijven staan. Had wel een goede plek, net naast de 2e paraplu aan de rechterkant. Zal straks wel even wat foto's postenquote:Op donderdag 6 mei 2010 01:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Pfff ik krijg het al benauwd als ik het lees.Ben niet echt claustrofobisch, maar ik kan niet zo goed tegen zulke druktes.
Valt mee.quote:Op donderdag 6 mei 2010 01:10 schreef djayzz het volgende:
Wtf! Ik ben om 22:38 de wolfshoek ingereden, en rij nu weg. Kost me 1,50 euro
Hahahhahaaquote:Op donderdag 6 mei 2010 01:10 schreef bijdehand het volgende:
Het was zo druk op de parade dat we terug naar mijn huis gingen en scrubs gingen kijken
Da's bij een gemiddeld concert niet anders als je een leuke plaats wil hebben.quote:Op donderdag 6 mei 2010 01:11 schreef BarrieButsers het volgende:
Mensen vielen gewoon op de grond van het douwen hahahaOveral was het druk joh.. En de volgende keer neem ik zelf mn drinken mee haha je kon niet eens bij de bar komen
Daarom ging ik weerquote:Op donderdag 6 mei 2010 01:11 schreef BarrieButsers het volgende:
Mensen vielen gewoon op de grond van het douwen hahahaOveral was het druk joh.. En de volgende keer neem ik zelf mn drinken mee haha je kon niet eens bij de bar komen
Hahaha ja dat welquote:Op donderdag 6 mei 2010 01:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Da's bij een gemiddeld concert niet anders als je een leuke plaats wil hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |