Ik zit nogsteeds te kijken van waarom ken ik je niet.quote:
En jij kende er 2?quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik zit nogsteeds te kijken van waarom ken ik je niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonnebril had maar 1 reden, het sneeuwde en ik zag dus bijna niets.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:55 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
En jij kende er 2?
Oja dit ben ik:OnherkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonnebril had maar 1 reden, het sneeuwde en ik zag dus bijna niets.Ik zal vanavond wel een foto plaatsen
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Omdat wij ons altijd binnen verschuilenquote:Op woensdag 5 mei 2010 19:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik zit nogsteeds te kijken van waarom ken ik je niet.
waar heb je carnaval gevierd dit jaar?quote:
quote:
Wil jij eens een herkenbare foto posten?quote:
Welke stad ga je heen dan?quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:09 schreef BarrieButsers het volgende:
Zooooo nu naar guusje
En ik zal jullie onthouden!
Baartje en krullen
Weet je zeker dat je dat wil?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:40 schreef djayzz het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je dat wil?
Tssss....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:40 schreef djayzz het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je dat wil?
Ja, zo zal ik nooit weten hoe supertuxxx eruit ziet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
Thnx.quote:
Alsof jullie dat deden.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:22 schreef mjan het volgende:
Jeej, supertuxxx eindelijk gezien. Hoeven we niet meer bij elke willekeurige voorbijganger op de copernicuslaan te roepen 'Hey, das vast ST!'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |