Ik weet niet. Ik weet het gewoon ff allemaal niet meerquote:
Ja, dan is het wel lekker als je iemand hebt om je te steunen inderdaadquote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:13 schreef Bravebart het volgende:
Mja, niet goed is wat te zwaar uitgedrukt. Maar ik weet gewoon ff niet wat ik moet doenEn heb het gevoel dat niemand me erbij helpt
Klinkt misschien enorm emo, maar ik voel me ff alleen staan in de beslissing enzo en dat voelt kut
Ik zeg dat liever niet hier neequote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:22 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, dan is het wel lekker als je iemand hebt om je te steunen inderdaad. Sowieso maar eens rustig slapen. Waar gaat het eigenlijk over? Of zeg je dat liever niet? Geeft ook niks
Zonquote:Op dinsdag 4 mei 2010 07:44 schreef L.no het volgende:
Wow, het is zo vroeg, maar de zon schijnt zooo lekker.
Hier is het donker grijsquote:Op dinsdag 4 mei 2010 07:44 schreef L.no het volgende:
Wow, het is zo vroeg, maar de zon schijnt zooo lekker.
Wie de fuck is lanchaquote:
Ik ging het gewoon opzoeken.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 08:23 schreef Bootje84 het volgende:
En ik maar denken dat ik een paar woordjes Spaans kon
Maar goed..Ellen O.
(En holla Paula)
Ja, we moeten toch stil zijn vandaag.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:52 schreef Bootje84 het volgende:
Dooie boel hier....
Paar kleine pakketjes meenemen naar Frankrijk zeker?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:03 schreef DjRex89 het volgende:
Ik ben in dubio!!![]()
Ik word net gebeld door een goede vriend of ik geld wil verdienen. Kan namelijk vanmiddag met hem mee naar Frankrijk om daar een paar dagen voor zijn oom te werken. Op zich wel vet alleen a.s. vrijdag is de promotie van mijn neef. Mijn oom uit Spanje komt zelfs over enzo, die zie ik al nie zo vaak.. Alleen dat ga ik dan allemaal wel missen. Geen idee wat ik zal doen, moet alleen wel binnen een uur beslissen.
Hoeveel €€ levert het op? Hoe goed is je band met je neef?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:03 schreef DjRex89 het volgende:
Ik ben in dubio!!![]()
Ik word net gebeld door een goede vriend of ik geld wil verdienen. Kan namelijk vanmiddag met hem mee naar Frankrijk om daar een paar dagen voor zijn oom te werken. Op zich wel vet alleen a.s. vrijdag is de promotie van mijn neef. Mijn oom uit Spanje komt zelfs over enzo, die zie ik al nie zo vaak.. Alleen dat ga ik dan allemaal wel missen. Geen idee wat ik zal doen, moet alleen wel binnen een uur beslissen.
Vanuit Terneuzenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:06 schreef jna het volgende:
[..]
Paar kleine pakketjes meenemen naar Frankrijk zeker?
Beetje spinaziequote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:06 schreef jna het volgende:
[..]
Paar kleine pakketjes meenemen naar Frankrijk zeker?
Als je echt naar Frankrijk toe wilt gaan, dan zullen ze het vast wel begrijpen. Je oom zie je wel vaker dan die ene keer toch?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:03 schreef DjRex89 het volgende:
Ik ben in dubio!!![]()
In noord Spanje kan je inmiddels weer skieënquote:
Mijn oom zie ik gemiddeld 1x per jaar ofzo. Mijn neef heb ik al heel lang niet gezien omdat ie overal en nergens in geweest (Iran, Amerika etc) maar bij die promotie komen ook al mn andere neven die ik een tijdje niet gezien heb. Dat is opzich ook wel leuk natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:09 schreef L.no het volgende:
[..]
Als je echt naar Frankrijk toe wilt gaan, dan zullen ze het vast wel begrijpen. Je oom zie je wel vaker dan die ene keer toch?
Voor mij zal het geen probleem zijn als ik je oom maar 1x per jaar zie. Ik heb zelf heel veel familieleden die ik tien jaar niet meer gezien heb, maar wel af en toe met ze communiceer via internet.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:11 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mijn oom zie ik gemiddeld 1x per jaar ofzo. Mijn neef heb ik al heel lang niet gezien omdat ie overal en nergens in geweest (Iran, Amerika etc) maar bij die promotie komen ook al mn andere neven die ik een tijdje niet gezien heb. Dat is opzich ook wel leuk natuurlijk.
Heb geen idee wat het opleverd zal ik nu eens achteraan gaan.
Heb net gebeld. De oom van die maat van me heeft daar een huisje en daar moet aan geklust worden. Krijgen 5 euro per uur + kost en inwoning dus dat is opzich wel relaxquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:17 schreef L.no het volgende:
[..]
Voor mij zal het geen probleem zijn als ik je oom maar 1x per jaar zie. Ik heb zelf heel veel familieleden die ik tien jaar niet meer gezien heb, maar wel af en toe met ze communiceer via internet.
Waarom kan je niet navragen wat je precies moet doen in Frankrijk? Dat slaat nergens op dat ze verwachten dat je zomaar iets moet doen zonder precies te weten wat.
Dan wordt je beslissing makkelijker.
Voor die €5,- per uur kom ik mijn nest niet uitquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:21 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Heb net gebeld. De oom van die maat van me heeft daar een huisje en daar moet aan geklust worden. Krijgen 5 euro per uur + kost en inwoning dus dat is opzich wel relaxVanmiddag gaan ze om 2 uur weg dus heb tot die tijd om te beslissen.
Relaxed indeed.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:21 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Heb net gebeld. De oom van die maat van me heeft daar een huisje en daar moet aan geklust worden. Krijgen 5 euro per uur + kost en inwoning dus dat is opzich wel relaxVanmiddag gaan ze om 2 uur weg dus heb tot die tijd om te beslissen.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:23 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Voor die €5,- per uur kom ik mijn nest niet uit
Moet het wel extra leuk werk zijn iddquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:23 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:29 schreef jna het volgende:
Ik heb een stonthekel aan klussen werken dus ik zou het sowieso niet doen
Het is geen jackpot idd maar anders zit ik de halve dag op de bank tv te kijken en verdien ik sowieso niksquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:23 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nee, niet datquote:
Hebbie al besloten?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:41 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Het is geen jackpot idd maar anders zit ik de halve dag op de bank tv te kijken en verdien ik sowieso niks
Milouuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Alles goedquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, niet dat![]()
Dat jij en Milou er allebei zijn, alsof we een jaar (of 2?) terug in de tijd zijn
Net gedaan en ik ga naar Frankrijkquote:
Wel goed, donderdag officieel geslaagd en al tijdje fulltime aan het werkquote:
Tijd gaat snelquote:2 jaar terug.... phoedas toen ik stage liep
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:00 schreef jna het volgende:
Vroegah! Toen we 25 topics per dagminuut hadden
Gefeliquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Wel goed, donderdag officieel geslaagd en al tijdje fulltime aan het werk
En jij, nog met je master bezig?
[..]
Tijd gaat snel
whehehequote:
Bij stagebedrijfquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Gefeli![]()
Waar werk je? Nog steeds bezig, maar ga volgend jaar waarschijnlijk overstappen naar een andere studie
Biologie
Cool man, veel plezier.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:01 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Net gedaan en ik ga naar FrankrijkLijkt me toch gezelliger en zo verdien ik nog wat zakcenten
Somsquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Bij stagebedrijf
Nog maar meer studeren, ben je het nog niet zat?
dat dusquote:
Gaat goed jaquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:12 schreef Californium het volgende:
[..]
dat dus
Sorry![]()
moet me schamen
helemaal niet gevraagd hoe het met jou gaat? alles goed jna?
Mijn motto is: laat beginnen, jackpot winnen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Vroeg beginnen, vroeg stoppen is het motto hier
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:17 schreef jna het volgende:
[..]
Mijn motto is: laat beginnen, jackpot winnen.
Werk jij eens door voor onze stufiquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:26 schreef Piles het volgende:
Werkschuw studententuig hier ook altijd![]()
Dean, PB, waar zijn jullie
Hier zoquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:26 schreef Piles het volgende:
Klote scholieren en studenten....quote:
Dean is aan het werken.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:26 schreef Piles het volgende:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Klote scholieren en studenten....![]()
Ze moeten bezuinigen op dat tuig!!!
Nee hoor, op kennis moet je niet bezuinigen..quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee hoor, op kennis moet je niet bezuinigen..
Yo bart.. er is iets vreemds wat ik aan jou wil vragen of je het weet.quote:
Dat glas is behekstquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:36 schreef L.no het volgende:
[..]
Mooi.
[..]
Yo bart.. er is iets vreemds wat ik aan jou wil vragen of je het weet.
Bij mijn sprite krijg ik steeds een lijntje van bubbeltjes onder elkaar. Zelfs als ik het beweeg, drink of een andere glas neem, dan blijft die rijtje van bubbeltjes staan. Snap jij hoe dat komt?
Nee, als ik een andere glas neem, dan is het ook zo.quote:
Uuuh, bedoel je dat de bubbels in een lijntje naar de oppervlakte gaan, of bedoel je dat die bubbels daar stil staan en niet stijgen?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:36 schreef L.no het volgende:
[..]
Yo bart.. er is iets vreemds wat ik aan jou wil vragen of je het weet.
Bij mijn sprite krijg ik steeds een lijntje van bubbeltjes onder elkaar. Zelfs als ik het beweeg, drink of een andere glas neem, dan blijft die rijtje van bubbeltjes staan. Snap jij hoe dat komt?
Al jouw glazen zijn behekst!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:40 schreef L.no het volgende:
[..]
Nee, als ik een andere glas neem, dan is het ook zo.
Dat eerste.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuuh, bedoel je dat de bubbels in een lijntje naar de oppervlakte gaan, of bedoel je dat die bubbels daar stil staan en niet stijgen?
Ajaquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:42 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat eerste.
Ik heb er een filmpje over gemaakt gister (sad, i know). Ik kan m nu niet uploaden.. heb de draad van de camera niet om m in de laptop te stoppen.
Jeetje, wat ingewikkeld.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
AjaHeeft te maken met de fysische processen die zich in het glas afspelen
Als een belletje gas omhoog gaat, krijg je bepaalde wervelingen in de vloeistof (ook wel 'turbulentie') genoemd, waardoor de vloeistof daar in beweging komt. Hier worden andere belletjes als het ware door aangezogen waardoor ze zich achter het belletje zullen scharen
I know, dat vak falen veel mensen op bij onsquote:
Gaarne gedaanquote:
Sommige concullega's rijden met practisch dezelfde opdruk. Voor zover ik weet, rijden wij niet in Friesland.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:46 schreef L.no het volgende:
Bootje, ik zag zo'n vrachtwagen van bloemen enzo. Ik ben de naam even vergeten, maar ik herken m. Je hebt collega's in friesland.
Ach, sommige dingen vergeet je gewoon niet. Het was gewoon toevallig.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:11 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Sommige concullega's rijden met practisch dezelfde opdruk. Voor zover ik weet, rijden wij niet in Friesland.
Maar lief dat je aan me denkt
Ik weet het niet zeker. We hebben nog voedsel over wat ik eergisteren gekookt heb, van die tonijnballen waar ik het recept heb gegeven eerder in deze reeks. Ook hebben we nog veel rijst over, dus veel hoef ik niet te doen.quote:
Goed bezigquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:09 schreef Etcetera het volgende:
Ah hier waren jullie. Nog geen hol gedaan vandaag![]()
Herkenbaar. al heb ik wel eventjes gefietst.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:09 schreef Etcetera het volgende:
Ah hier waren jullie. Nog geen hol gedaan vandaag![]()
Ik zou even wachten. Mja, als het dringend is, dan kan je het doen. Blijft moeilijk zulke dingen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:32 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb een prive knokploeg voor dat soort zakenZit me even af te vragen of ik nog een mailtje erachteraan moet doen of niet?
Dankje.quote:
Zijn er al veel Duitsers in Zeeland als ik morgen ga?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:56 schreef Piles het volgende:
RTL7 die Der Untergang uitzendt op Dodenherdenking
Ja man, zit er al een week vol meequote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:58 schreef jna het volgende:
[..]
Zijn er al veel Duitsers in Zeeland als ik morgen ga?
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:52 schreef PieterBas het volgende:
Dat is vreemd... Autoverzekering op mijn naam afgesloten, staan mijn vaders initialen er in...
Zelfde maatschappij zeker?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:52 schreef PieterBas het volgende:
Dat is vreemd... Autoverzekering op mijn naam afgesloten, staan mijn vaders initialen er in...
uhm.. nee, dat zelfs niet...quote:
Was het echt kassa geweestquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als je dan ook gelijk zijn schadevrije jaren hebt.
Dat lijkt me niet echt logisch. Dus zal wel iets anders zijn geweest. Maar men wil natuurlijk niet nog meer paniek.quote:
Als het echt iets was hadden ze echt Bea niet terug laten komen hoorquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet echt logisch. Dus zal wel iets anders zijn geweest. Maar men wil natuurlijk niet nog meer paniek.
Daarom. Je hoorde iemand echt gillen, en toen nog een paar, en toen hoorde je stekken vallen en zag je mensen rennen. Ik schrok wel even, maar stelt allemaal weer eens niks voorquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet echt logisch. Dus zal wel iets anders zijn geweest. Maar men wil natuurlijk niet nog meer paniek.
Als iemand onwel wordt, kan men wel gillen, maar dat wegrennen snap ik niet.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Daarom. Je hoorde iemand echt gillen, en toen nog een paar, en toen hoorde je stekken vallen en zag je mensen rennen. Ik schrok wel even, maar stelt allemaal weer eens niks voor
Als ik daar stond en ik zag iemand wegrennen terwijl er ook gegil was, had ik ook mn Usain Bolt modus ingeschakeld hoorquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als iemand onwel wordt, kan men wel gillen, maar dat wegrennen snap ik niet.
Gewoon zuigenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:18 schreef The_Dean het volgende:
Lien: kan iemand mij bijles geven hoe je zuigzoenen moet geven?
Take Me Outquote:
Dat lukt me niet. krijg je zo'n hele kleine vlekje.. superklein..alsof het een puist is.[/lien]quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:18 schreef The_Dean het volgende:
Hoe moeilijk kan het zijn..? Je kan toch zuigen..?quote:
Pak een stofzuiger..quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat lukt me niet. krijg je zo'n hele kleine vlekje.. superklein..alsof het een puist is.[/lien]
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat lukt me niet. krijg je zo'n hele kleine vlekje.. superklein..alsof het een puist is.[/lien]
quote:Bij de zuigzoen maak je van je mond een soort zuignap. Je plaatst je lippen op de huid van de ander en zuigt hard. Hierdoor komt het bloed naar de oppervlakte, waardoor er een rode plek ontstaat. (Probeer het eerst op je eigen arm).
jammer dat je mening mij niet zoveel boeit bateau.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:21 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Pak een stofzuiger..
Oh, en ff FYI.. Doe het niet in de nek.. Dat is fucking tacky
Nou, het is voor een gast niet stoer om een fucking zuigzoen in je nek te hebben als je 26 bent. Dat noemen ze ergens een beetje kansloos....quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
jammer dat je mening mij niet zoveel boeit bateau.
Nogmaals: boeit me niet.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:26 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nou, het is voor een gast niet stoer om een fucking zuigzoen in je nek te hebben als je 26 bent. Dat noemen ze ergens een beetje kansloos....
Ik zou me kapotschamen.
what the fuck!!quote:
Gelukkig ben ik je vriendje niet meer..quote:
meer zoiets... Nee hé, niet weer...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Daarom. Je hoorde iemand echt gillen, en toen nog een paar, en toen hoorde je stekken vallen en zag je mensen rennen. Ik schrok wel even, maar stelt allemaal weer eens niks voor
een behoorlijke climax.... nou ja, misschien meer anticlimax..quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:29 schreef jna het volgende:
[..]
Ik wil niet zien wat er gebeurt als je die uit knijpt
Uitverkoop bij de Bijenkorf....quote:
Dat klinkt als een hele foute opmerking.quote:
Als Katholiek mag je tegenwoordig allesquote:
Goeie filmquote:
quote:Ik stond er net NAAST. Blanke man is afgevoerd. Begon panisch te schreeuwen. Gewapend of niet, er was GROTE paniek. #dodenherdenking #dam
39 minutes ago via Seesmic
quote:Verhaal gaat dat iemand 'onwel' werd...?? leek het niet op. Leek opzet.
2 minutes ago via Seesmic
Dat is volgens mij al een keer of 100 geretweet nuquote:
Waarschijnlijk een Duitser!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat is volgens mij al een keer of 100 geretweet nuBen érg benieuwd wat die man voor redenen heeft om zoiets te doen
quote:Ik stond in de hoek waar het gebeurde: tijdens stilte rende schreeuwende man het publiek in, daardoor paniek 28 minutes ago via TweetDeck
quote:dijkshoorn
Ik zag, tijdens de vlucht, duidelijk hoe Balkenende de Koninigin opzij duwde.
42 minutes ago via TweetDeck
quote:
quote:eenjurk
Hij draagt ook als enige sportschoenen! RT @dijkshoorn: Ik zag, tijdens de vlucht, duidelijk hoe Balkenende de Koninigin opzij duwde.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:07 schreef Bootje84 het volgende:
yeeuy! Er is weer een kuikentje aan het uitkomen![]()
Dzjenn. schijnt het wel te kunnen. Heb ik van horen zeggen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:18 schreef The_Dean het volgende:
Hoe is dat pijnlijk dan..?quote:
quote:
Nu is Luctor helemaal bang voor drquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dzjenn. schijnt het wel te kunnen. Heb ik van horen zeggen.
Misschien vindt hij dat juist wel een enorme turn-on en is hij zojuist op weg gegaan naar Vlissquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:39 schreef jna het volgende:
[..]
Nu is Luctor helemaal bang voor dr![]()
Of juist niet
Hopelijk is ie er morgen nog!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Misschien vindt hij dat juist wel een enorme turn-on en is hij zojuist op weg gegaan naar Vliss
zuigzoen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:39 schreef jna het volgende:
[..]
Nu is Luctor helemaal bang voor dr![]()
Of juist niet
Neequote:
Een kuiken kan toch niet uitkomen. Het is het ei dat uitkomt.quote:
Een kuiken komt uit een ei.. Hmm.. weet niet welke klopt..quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een kuiken kan toch niet uitkomen. Het is het ei dat uitkomt.
welterustenquote:
Ik was al redelijk vroeg wakker, en dacht dat ik me verslapen had.quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:55 schreef Bootje84 het volgende:
Ik was alweer vroeg actief in de kraamkamer..
been there...quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik was al redelijk vroeg wakker, en dacht dat ik me verslapen had.Maar toen bedacht ik me dat ik vandaag vrij ben, dus dat ik nog wel even door kon blijven slapen.
Albert Heyn, aangezien het brood op wasquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:20 schreef Bootje84 het volgende:
Hier waren er toch wel een paar winkels open.. Dierenwinkel, Brinkmann etc..
Komende weken komen natuurlijk weer die Christelijke feestdagen... De vrijdag na hemelvaart zal het natuurlijk weer uitgestorven zijn op mijn werk.quote:
Verplichte vrije dag hierquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Komende weken komen natuurlijk weer die Christelijke feestdagen... De vrijdag na hemelvaart zal het natuurlijk weer uitgestorven zijn op mijn werk.
Wij zijn dan zelfs verplicht vrij.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Komende weken komen natuurlijk weer die Christelijke feestdagen... De vrijdag na hemelvaart zal het natuurlijk weer uitgestorven zijn op mijn werk.
Hier dus ook.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Verplichte vrije dag hierNet als vandaag
Ga je dan iets anders doen dan gamen?quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nog twee daagjes werken en dan een weekje vakantie.![]()
Hopelijk wordt het weer dan weer wat beter.
Waarschijnlijk denken ze dan dat je vanaf je 18e nog steeds niet schadevrij kan rijden.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:42 schreef PieterBas het volgende:
ook triest van sommige verzekeraars... Die willen gewoon geen verzekering afsluiten als je 0 schadevrij jaren heb staan. Hoe kan je dan ooit een autoverzekering afsluiten.
Ik snap natuurlijk wel dat het een risico is, maar met een leeftijd van 26... ben ik toch geen risico meer
Misschien maandag even Giro kijken, komt in de buurt van mijn werkquote:
Van waar tot waar?quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:49 schreef PieterBas het volgende:
Ze gaan zelfs de A4 op... als dat maar goed gaat
Vlaardingen tot de A15.. al gaan ze ook over de A13.. anders de weg die er parallel naast ligtquote:
Ja hoooo, dat is net het stuk A4 wat niet bij Delft ligtquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Vlaardingen tot de A15.. al gaan ze ook over de A13.. anders de weg die er parallel naast ligt
quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Misschien maandag even Giro kijken, komt in de buurt van mijn werk
Ja dat kan natuurlijk echt nietquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb er vrij voor genomen. Had er anders nets van kunnen zien.
Ja dat jaquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:03 schreef PieterBas het volgende:
.. en ik ga op huwelijksreis... van 11 juni tot en met 11 juli... naar Zuid Afrika
Zat gisteren met collega ook al te kijken wanneer / hoe laat de wedstrijden zijnquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja dat kan natuurlijk echt nietIk heb voor het WK ook maar vrij genomen
Volgens mij op allemaal kuttijdenquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Zat gisteren met collega ook al te kijken wanneer / hoe laat de wedstrijden zijn
Die dag dat Nederland op maandagmiddag om 13:30 uur moet spelen, hebben een collega en ik gisteren al eventjes geregeld dat we vrij zijn.quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja dat kan natuurlijk echt nietIk heb voor het WK ook maar vrij genomen
tv geregeldquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die dag dat Nederland op maandagmiddag om 13:30 uur moet spelen, hebben een collega en ik gisteren al eventjes geregeld dat we vrij zijn.
Kan ook.quote:
Ik ga er niet speciaal voor vrij nemen hoor. Ik heb wel de uren..quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan ook.
Maar ik neem wel gewoon een dagje vrij.Heb toch nog genoeg uren.
Ze finishen hier in de stad.quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ga er niet speciaal voor vrij nemen hoor. Ik heb wel de uren..
Even de etappe beter bekend, maar het is nog wel een eindtje van mijn werk..quote:
Dat is wel jammer dan. Hoelang komen ze langs?quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Even de etappe beter bekend, maar het is nog wel een eindtje van mijn werk..
Ik denk 5 seconden..quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is wel jammer dan. Hoelang komen ze langs?
Waarschijnlijk wel inderdaad.quote:
Zou dus mooi in je lunchpauze kunnen.quote:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:17 schreef PieterBas het volgende:
ja, maar die is eigenlijk van 12:30 tot 13:00
Waarom heb je een spelfout in je username?quote:
In before the Bootjequote:Op donderdag 6 mei 2010 01:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waarom heb je een spelfout in je username?![]()
/point! haha!quote:Op donderdag 6 mei 2010 01:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Weet ik nietquote:Op donderdag 6 mei 2010 01:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hallo sunshinequote:
Hey. Wel ok hoor. Gisteren onwijs tof aan mijn scriptie gezetenquote:Op donderdag 6 mei 2010 09:03 schreef Puala het volgende:
Ha Boot, alles goed? Heb je je een beetje vermaakt gisteren?
Heb je het dan niet een beetje laten sloffen ook? Het lijkt mij tenminste dat je al eerder wist dat ie dan af moet zijn?quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:21 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hey. Wel ok hoor. Gisteren onwijs tof aan mijn scriptie gezeten
Dat ding moet maandag af, dus heb weinig keuze..
Ik ben wezen fotograferen op een bevrijdingsfestival met perskaart. Zo gaafquote:En jij?
Gaat het dan eindelijk gebeurenquote:Op donderdag 6 mei 2010 09:21 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hey. Wel ok hoor. Gisteren onwijs tof aan mijn scriptie gezeten
Dat ding moet maandag af, dus heb weinig keuze..
En jij?
Mwah, versloffen is een groot woord. Soms is de motivatie gewoon even weg. Dan zit je al tijden naar een tekst te staren maar komt er gewoon niets uitquote:Op donderdag 6 mei 2010 09:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Heb je het dan niet een beetje laten sloffen ook? Het lijkt mij tenminste dat je al eerder wist dat ie dan af moet zijn?![]()
[..]
Ik ben wezen fotograferen op een bevrijdingsfestival met perskaart. Zo gaaf
Wtf heb jij gedaanquote:Op donderdag 6 mei 2010 01:53 schreef Bravebart het volgende:
Haarlem was hard zegBloedneus en gekneusde rib aan overgehouden, maar wat was het vet
Keihard los gegaan daar
quote:Op donderdag 6 mei 2010 06:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
BartWat heb je uitgespookt dan?
Oooooh, het sloot wat beukend af in Haarlem met keiharde electro, dus dat was 2 uur lang non-stop pittenquote:Op donderdag 6 mei 2010 09:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wtf heb jij gedaan
Ik heb geen ziiihiin ik wil vrij
Ajoh, wat moet je ermeequote:
Ruikenquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |