Ik weet niet. Ik weet het gewoon ff allemaal niet meerquote:
Ja, dan is het wel lekker als je iemand hebt om je te steunen inderdaadquote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:13 schreef Bravebart het volgende:
Mja, niet goed is wat te zwaar uitgedrukt. Maar ik weet gewoon ff niet wat ik moet doenEn heb het gevoel dat niemand me erbij helpt
Klinkt misschien enorm emo, maar ik voel me ff alleen staan in de beslissing enzo en dat voelt kut
Ik zeg dat liever niet hier neequote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:22 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, dan is het wel lekker als je iemand hebt om je te steunen inderdaad. Sowieso maar eens rustig slapen. Waar gaat het eigenlijk over? Of zeg je dat liever niet? Geeft ook niks
Zonquote:Op dinsdag 4 mei 2010 07:44 schreef L.no het volgende:
Wow, het is zo vroeg, maar de zon schijnt zooo lekker.
Hier is het donker grijsquote:Op dinsdag 4 mei 2010 07:44 schreef L.no het volgende:
Wow, het is zo vroeg, maar de zon schijnt zooo lekker.
Wie de fuck is lanchaquote:
Ik ging het gewoon opzoeken.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 08:23 schreef Bootje84 het volgende:
En ik maar denken dat ik een paar woordjes Spaans kon
Maar goed..Ellen O.
(En holla Paula)
Ja, we moeten toch stil zijn vandaag.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:52 schreef Bootje84 het volgende:
Dooie boel hier....
Paar kleine pakketjes meenemen naar Frankrijk zeker?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:03 schreef DjRex89 het volgende:
Ik ben in dubio!!![]()
Ik word net gebeld door een goede vriend of ik geld wil verdienen. Kan namelijk vanmiddag met hem mee naar Frankrijk om daar een paar dagen voor zijn oom te werken. Op zich wel vet alleen a.s. vrijdag is de promotie van mijn neef. Mijn oom uit Spanje komt zelfs over enzo, die zie ik al nie zo vaak.. Alleen dat ga ik dan allemaal wel missen. Geen idee wat ik zal doen, moet alleen wel binnen een uur beslissen.
Hoeveel €€ levert het op? Hoe goed is je band met je neef?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:03 schreef DjRex89 het volgende:
Ik ben in dubio!!![]()
Ik word net gebeld door een goede vriend of ik geld wil verdienen. Kan namelijk vanmiddag met hem mee naar Frankrijk om daar een paar dagen voor zijn oom te werken. Op zich wel vet alleen a.s. vrijdag is de promotie van mijn neef. Mijn oom uit Spanje komt zelfs over enzo, die zie ik al nie zo vaak.. Alleen dat ga ik dan allemaal wel missen. Geen idee wat ik zal doen, moet alleen wel binnen een uur beslissen.
Vanuit Terneuzenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:06 schreef jna het volgende:
[..]
Paar kleine pakketjes meenemen naar Frankrijk zeker?
Beetje spinaziequote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:06 schreef jna het volgende:
[..]
Paar kleine pakketjes meenemen naar Frankrijk zeker?
Als je echt naar Frankrijk toe wilt gaan, dan zullen ze het vast wel begrijpen. Je oom zie je wel vaker dan die ene keer toch?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:03 schreef DjRex89 het volgende:
Ik ben in dubio!!![]()
In noord Spanje kan je inmiddels weer skieënquote:
Mijn oom zie ik gemiddeld 1x per jaar ofzo. Mijn neef heb ik al heel lang niet gezien omdat ie overal en nergens in geweest (Iran, Amerika etc) maar bij die promotie komen ook al mn andere neven die ik een tijdje niet gezien heb. Dat is opzich ook wel leuk natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:09 schreef L.no het volgende:
[..]
Als je echt naar Frankrijk toe wilt gaan, dan zullen ze het vast wel begrijpen. Je oom zie je wel vaker dan die ene keer toch?
Voor mij zal het geen probleem zijn als ik je oom maar 1x per jaar zie. Ik heb zelf heel veel familieleden die ik tien jaar niet meer gezien heb, maar wel af en toe met ze communiceer via internet.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:11 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mijn oom zie ik gemiddeld 1x per jaar ofzo. Mijn neef heb ik al heel lang niet gezien omdat ie overal en nergens in geweest (Iran, Amerika etc) maar bij die promotie komen ook al mn andere neven die ik een tijdje niet gezien heb. Dat is opzich ook wel leuk natuurlijk.
Heb geen idee wat het opleverd zal ik nu eens achteraan gaan.
Heb net gebeld. De oom van die maat van me heeft daar een huisje en daar moet aan geklust worden. Krijgen 5 euro per uur + kost en inwoning dus dat is opzich wel relaxquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:17 schreef L.no het volgende:
[..]
Voor mij zal het geen probleem zijn als ik je oom maar 1x per jaar zie. Ik heb zelf heel veel familieleden die ik tien jaar niet meer gezien heb, maar wel af en toe met ze communiceer via internet.
Waarom kan je niet navragen wat je precies moet doen in Frankrijk? Dat slaat nergens op dat ze verwachten dat je zomaar iets moet doen zonder precies te weten wat.
Dan wordt je beslissing makkelijker.
Voor die €5,- per uur kom ik mijn nest niet uitquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:21 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Heb net gebeld. De oom van die maat van me heeft daar een huisje en daar moet aan geklust worden. Krijgen 5 euro per uur + kost en inwoning dus dat is opzich wel relaxVanmiddag gaan ze om 2 uur weg dus heb tot die tijd om te beslissen.
Relaxed indeed.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:21 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Heb net gebeld. De oom van die maat van me heeft daar een huisje en daar moet aan geklust worden. Krijgen 5 euro per uur + kost en inwoning dus dat is opzich wel relaxVanmiddag gaan ze om 2 uur weg dus heb tot die tijd om te beslissen.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:23 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Voor die €5,- per uur kom ik mijn nest niet uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |