Welke?quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:35 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Deze. Gechipte B16A2 met genoeg mods hing daarin.
Ik ben echt al meerdere malen door Duitsland gegaan als berijder maar ook als bijrijder maar ik vind de wegen in Duitsland alleen fijn omdat je er zo hard kan. De weg zelf, tja muaa muaa. Er zijn nog behoorlijk veel smalle wegen waar je dan zo hard kan als je wilt en ik iets heb van wtf?quote:Op donderdag 6 mei 2010 01:50 schreef Pas259 het volgende:
[..]
De beleving anders is.
200 op een inferieure Amerikaanse snelweg is anders dan op de superieure autobahn.
Had je zelf ook wel kunnen bedenken.
Niet alleen dat er wordt sowieso strenger op gecontroleerd en ook overal, ken zat verhalen van kennissen die naar de USA gingen. Lege weg van 50 km rechtuit, even iets meer gas en jahoor wordt je staandegehouden.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:38 schreef Catch22- het volgende:
de boetes zijn in de VS toch vrij extreem?
Niet waar.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:47 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Niet alleen dat er wordt sowieso strenger op gecontroleerd en ook overal, ken zat verhalen van kennissen die naar de USA gingen. Lege weg van 50 km rechtuit, even iets meer gas en jahoor wordt je staandegehouden.
Met die snelle bmw, was ik de bijrijder..quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:09 schreef Dimitri_ het volgende:
Overigens vind ik het wel vreemd dat veel mensen in geleende auto's zo hard rijden.. Ik leen al niet graag mijn auto uit, met een dagwaarde van nog geen 1000 euro.. En als diegene dan ook nog 180+ gaat rijden oid dan al heeelemaaal niet.
Maargoed, zal wel persoonlijk zijn.
Hey, daar heb ik straks een station vanquote:Op maandag 3 mei 2010 22:18 schreef Anne het volgende:
Zelf gereden: 200 km/h, vroeger met mijn CRX, nu rij ik dat dagelijks (autobahn) met mijn Seat Ibiza.
Als bijrijdster: 265 km/h met deze BMW M5:
[ afbeelding ]
Ik heb ook een mondeo MK1 business edition uit '95 met een 2,5L V6 (ook een 170PK blok erin, zelfde specificaties als de GT volgens autoweek).quote:Op maandag 3 mei 2010 22:58 schreef vosss het volgende:
Die heeft als top 204, tenminste de 2.0 Ghia en de 2.0 Business Edition.
De overige 2.0's uit 95 (Nobbles, GLX, CLX en CLX4x4) doen allemaal 199.
Dus 223 op je gps kan je denk ik wel op je buik schrijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |