Lekker boeiend waar het gebeurde.quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:19 schreef Demarest het volgende:
170 km/u met mijn vorige auto, een Renault Clio RS uit 2000.
Met mijn huidige auto -Seat Ibiza TDI 96KW- 160 km/u.
Beide snelheden werden overigens gehaald op de Duitse autobahn.
Echt?quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:35 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Lekker boeiend waar het gebeurde.
Ja.quote:
Bij dagelijks gebruik wordt hij daar niet onzuiniger van.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:21 schreef Sounddragon het volgende:
Wordt 'ie dan niet een beetje te duur als daily ?? 600 paardjes moeten ook drinken
Voormalig mondeo-rijder hier. Met de 2.5 V6 mk2 met moeite 200 op de GPS, met de oudere 2.0i mk1 (beide Ghia) moeiteloos 200+ op de teller, nooit geprobeerd wat de max was. Die 2-liter reed verbazend zuinig met die snelheden, nooit onzuiniger dan 1:12 mee gereden. De V6 slurpt veel meer, klinkt wel een stukkie beter.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:58 schreef vosss het volgende:
Die heeft als top 204, tenminste de 2.0 Ghia en de 2.0 Business Edition.
De overige 2.0's uit 95 (Nobbles, GLX, CLX en CLX4x4) doen allemaal 199.
Dus 223 op je gps kan je denk ik wel op je buik schrijven
Jij vindt het niet boeiend, ik wel.quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:35 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Lekker boeiend waar het gebeurde.
Echt welquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:25 schreef DS4 het volgende:
[..]
Bij dagelijks gebruik wordt hij daar niet onzuiniger van.
Voor hem wel; want hij wil daarmee duidelijk maken dat het legaal was op dat momentquote:Op woensdag 5 mei 2010 18:35 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Lekker boeiend waar het gebeurde.
De beleving anders is.quote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 01:50 schreef Pas259 het volgende:
[..]
De beleving anders is.
200 op een inferieure Amerikaanse snelweg is anders dan op de superieure autobahn.
Had je zelf ook wel kunnen bedenken.
Nu heb je het dus niet over dagelijks gebruik. 530pk is al overkill op de openbare weg... In de praktijk rij je dagelijks gewoon door gas te geven met je grote teen. Dan is de auto nog steeds sneller dan het overige verkeer...quote:Op donderdag 6 mei 2010 01:02 schreef Sounddragon het volgende:
Echt welAls jij tijdens dagelijks gebruik op de autobahn 200+ stampt en je accelereert vol, gebruik jij écht die extra paardjes, en die moeten gewoon drinken
Proof me wrong.quote:Op donderdag 6 mei 2010 06:30 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Vooroordelen die bewijzen dat jij er weinig kaas van hebt gegeten.
Ik kan er anders altijd wel om lachen als bv stefke_p bij hoog en laag blijft volhouden dat ik die auto niet heb als ik niet onmiddellijk op zijn bevel een foto plaats.quote:Op donderdag 6 mei 2010 08:45 schreef Catch22- het volgende:
DS4, respect dat je nog durft te vermelden wat voor auto je hebt. Dat gezeik hier altijd over je auto
Ik kan niet zo best inschatten hoe vaak jij je raketje maxt natuurlijk, en BBK zal het idd ook niet uitmaken.. het laatste beetje paardjes gebruik je alleen vanaf het moment dat je kunt planken zonder wielspin of Tc bemoeienisquote:Op donderdag 6 mei 2010 08:42 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nu heb je het dus niet over dagelijks gebruik. 530pk is al overkill op de openbare weg... In de praktijk rij je dagelijks gewoon door gas te geven met je grote teen. Dan is de auto nog steeds sneller dan het overige verkeer...
Laat ik de discussie in de kiem smoren door er van te maken: "mijn dagelijks gebruik".
Ps
Benzinekosten is wel het laatste waar je je druk om maakt bij een auto als de mijne. Druppel-gloeiende plaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |