abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 mei 2010 @ 10:15:08 #51
53151 T42
Pinball Wizard
pi_80998369
100kmh in een oude kever is hard lijkt dan net 250kmh dus dan ga je vanzelf rustiger rijden.

okeey heb er ooit 170kmh mee gereden met een 44pk motortje in versnelling 2
  dinsdag 4 mei 2010 @ 10:19:22 #52
282339 Xantalien
Høken, kreng.
pi_80998479
Als passagier 220 km/h

-EDIT- in een Toyota MR2

[ Bericht 46% gewijzigd door Xantalien op 04-05-2010 11:34:54 ]
Bi-j mien achter 't huus steet een Amerikaanse slee,
Bi-j de aanschaf mos ik erg diep in de portomonee.
't Is een 8-cilinder met veel chroom en een linnen kap,
Ik hol 'm moeilijk in toom as ik 'm op zien donder trap.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 10:21:27 #53
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_80998546
235 in een 120d gereden (niet mijn eigen auto)
220 (zal wel afwijking hebben gehad) in een 518i e34 van 1994 (eigen auto)

270 Meegereden in een Audi R8 door de regen op de snelweg. Dat is hard.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_80998574
215 op de teller, in Duitsland. Volvo V50.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 10:23:47 #55
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_80998602


227 en toen wou ie niet harder meer en zei m'n vriendin "Is dat alles ?"
zzz
pi_80998610
passagier. 270. RS6.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 11:15:48 #57
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_81000262
220 op de teller met de Leon van me moeder, vond 't wel genoeg. (de auto ook)
ik heb niet zoveel met zo hard rijden..
pi_81000351
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 11:15 schreef blup het volgende:
220 op de teller met de Leon van me moeder, vond 't wel genoeg. (de auto ook)
ik heb niet zoveel met zo hard rijden..
Waarom deed je het dan!
  dinsdag 4 mei 2010 @ 11:27:10 #59
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_81000683
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 11:17 schreef ThePianoMan het volgende:

[..]

Waarom deed je het dan!
Toen kwam ik er achter dat ik 't maar niks vind!
pi_81003207
Zelf gereden: 235 met mijn Leon 1.8 20VT

En 265 (teller) Seat Leon Cupra 2.0 TFSi
Op maandag 5 april 2010 18:35 schreef DutchRodent het volgende:
jij bent stoer,
pi_81003540
240 op de teller van een wrx. En met mijn eigen auto (colt) 225, maar die moet binnenkort nog iets sneller kunnen
  dinsdag 4 mei 2010 @ 13:14:06 #62
53151 T42
Pinball Wizard
pi_81004498
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 10:23 schreef _Led_ het volgende:
[ afbeelding ]

227 en toen wou ie niet harder meer en zei m'n vriendin "Is dat alles ?"
laat die maar eens instappen bij mij

onder 50kmh gaat ze het vast eng vinden
  dinsdag 4 mei 2010 @ 14:40:31 #63
183047 eevebe
nader in te vullen
pi_81008097
230 op de gps met mn bmw 528i
maar hij was nog aan het accelereren dus k zal hem nog wel eens uitproberen
  dinsdag 4 mei 2010 @ 14:41:51 #64
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_81008153
180 in Frankrijk, bergje op en af ging wel snel, alleen werd nog steeds ingehaald omdat wij gewoon met de rest meereden
pi_81011827
Snelste ooit: 238km/h met Renault 19 16v (was de topsnelheid op Autobahn)
Snelste huidige auto: 210 km/h met Renault Laguna V6 24v (niet de top, mijn rijbewijs is me te lief om gedurende een langere periode zo hard te rijden)

Dit voelde met de 19 inderdaad trouwens aan als erg hard. Met de Laguna stelt het niet veel voor.
In Hen, tot Hen en door Hen is alle muziek. Queen...
  dinsdag 4 mei 2010 @ 16:32:06 #66
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_81012173
Als bestuurder: 220 op de teller in m'n A3 (in Duitsland natuurlijk)
Als passagier: 230-240 ofzo in een Focus ST
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_81013017
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 16:32 schreef mstx het volgende:
Als bestuurder: 220 op de teller in m'n A3 (in Duitsland natuurlijk)
Waarom zet je dat er in godsnaam bij?
Komop zeg, niemand is hier roomser dan de paus en we rijden allemaal wel eens te hard.
Ook in Nederland.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_81013038
En ook 230+ ja, so fucking shoot me, vaak kan dat gewoon prima op een lege snelweg
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_81014288
Daar heb je em weer hoor, hopende dat mensen hem ruig vinden
pi_81014361
Het heeft meer met haast te maken dan met ruig gevonden te worden Repeat.

Ik heb nogal een broertje dood aan wat mensen van mij denken, zowel off- als online
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_81015235
Ik heb 2 jaar mijn RBW.
Ik rij regelmatig 200+.
Shoot me.
Nee.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 18:05:27 #72
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_81016066
ik rij vaak uren achter elkaar boven de 200 aangezien ik tegenwoordig veel in duitsland moet zijn. Het went inderdaad heel erg. Ik heb hem ook rustig op cruisecontrol staan boven de 200 zeker als de wegen weer beetje leeg zijn. Dan gaat dat gewoon. En meestal rij ik dan tussen de 200 en 240.
Zoals gezegd, wil je beetje relaxed boven de 200 rijden heb je een grote reiswagen nodig met grote wielbasis.
Zoiets als bmw audio groter volvo's etc. Ik deed het vroeger ook in mijn seat ibiza. Maar daar kom je best wel gebroken uit als je even van munchen naar berlijn crosst ofzo.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 18:16:09 #73
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_81016503
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 18:05 schreef Daniel1976 het volgende:
ik rij vaak uren achter elkaar boven de 200 aangezien ik tegenwoordig veel in duitsland moet zijn. Het went inderdaad heel erg. Ik heb hem ook rustig op cruisecontrol staan boven de 200 zeker als de wegen weer beetje leeg zijn. Dan gaat dat gewoon. En meestal rij ik dan tussen de 200 en 240.
Zoals gezegd, wil je beetje relaxed boven de 200 rijden heb je een grote reiswagen nodig met grote wielbasis.
Zoiets als bmw audio groter volvo's etc. Ik deed het vroeger ook in mijn seat ibiza. Maar daar kom je best wel gebroken uit als je even van munchen naar berlijn crosst ofzo.
Ik kan me nog 220 p/u in mijn verlaagde Kadeath GSi herinneren; daar werd je niet echt blij van idd, en in een 5 serie oid is dat net een lekkere snelheid
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 4 mei 2010 @ 18:18:58 #74
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_81016618
125 vandaag bij een rijles
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
pi_81017345
210 of zo in een rottige megane

maar 180 in een MG B GT, 170 in mijn mg midget uit '66 of 120 in een MG TC uit '47 is in oplopend niveau een stuk spannender hoor
  dinsdag 4 mei 2010 @ 18:55:52 #76
116562 boertie
Zonder hoofdletter dus.
pi_81018179
220@teller met een golfje tdi. Wil niet harder. motor zat tegen de toerenbegrenzer (4500 rpm) aan te hikken
R.I.P. kat. Ik was er toch best gek mee. ;(
pi_81018318
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 17:22 schreef vosss het volgende:
Het heeft meer met haast te maken dan met ruig gevonden te worden Repeat.

Ik heb nogal een broertje dood aan wat mensen van mij denken, zowel off- als online
Ik heb nooit haast, maar ik vind het irritant om te wachten daarom haat ik het om 100 te rijden (niet dat ik vaak snel rij, nooit harder dan 140 eigenlijk). Ik loop ook nooit maar pak altijd de fiets, echt slopend gewoon om 3 minuten naar je doel te moeten kijken voor je er bent

Snelste wat ik heb gereden was 170 in Duitsland, en 165 in Nederland, harder gaat mijn Corsa niet Echt hard vind ik het niet, omdat het de 1e keer was was het wel leuk maar ik zou wel eens een keer in een echte sportauto willen rijden.
pi_81018545
160 met Saab 900 Turbo
-
  dinsdag 4 mei 2010 @ 23:14:58 #79
182073 invine
blablabla etc.
pi_81032875
200 met een Lexus IS250, kon nog wat harder dat wel ook in GS450h gereden maar die kreeg ik niet getopt (de IS ook niet trouwens)
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_81034295
Net 200 met een 1,6 civic

Teller gaat maar tot de 200

pi_81034464
Vandaag 297 km/u op de GPS... Het wordt steeds drukker in Duitsland helaas, dus je hebt al snel weer verkeer.

Waar blijven eigenlijk de moraalridders?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 23:47:39 #82
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_81034542
Maak ze nou niet wakker
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_81034798
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 23:46 schreef DS4 het volgende:
Vandaag 297 km/u op de GPS... Het wordt steeds drukker in Duitsland helaas, dus je hebt al snel weer verkeer.

Waar blijven eigenlijk de moraalridders?
De tering, met wat voor auto?

Ding van mij gaat gewoon niet harder door die fucking korte bak die er achter zit
pi_81035501
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 23:53 schreef bietelboer het volgende:

De tering, met wat voor auto?
quote:
Ding van mij gaat gewoon niet harder door die fucking korte bak die er achter zit
Tsja, dat probleem heb ik nu ook... bij 321 km/u op de GPS loopt ze tegen de begrenzer aan, zelfs met volle downforce.

Maar goed, dat is op zich hard genoeg.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_81035863
Oef wat vervelend nou
  woensdag 5 mei 2010 @ 01:40:55 #86
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_81038619
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 00:07 schreef DS4 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[..]

Tsja, dat probleem heb ik nu ook... bij 321 km/u op de GPS loopt ze tegen de begrenzer aan, zelfs met volle downforce.

Maar goed, dat is op zich hard genoeg.
kuthok
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 5 mei 2010 @ 09:11:49 #87
179992 Mopst3r
Believe...
pi_81040997
230 Als pasagier in een 95 uit 2002.
Zelf 200 in een peugeot 207 GT, dat was dan wel in nederland
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
pi_81041703
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 01:40 schreef Sounddragon het volgende:

kuthok
Ik overweeg ook een aanpassing naar 600pk...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_81043222
Wel een vette kar. Is die van jou zelf?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 5 mei 2010 @ 11:21:14 #90
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_81043556
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 10:01 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik overweeg ook een aanpassing naar 600pk...

Wordt 'ie dan niet een beetje te duur als daily ?? 600 paardjes moeten ook drinken
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 5 mei 2010 @ 11:27:50 #91
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_81043738
190 als bijrijder in een Daimler Double Six.. (V12)
Best een gave beleving.. Flinke acceleratie in stilte



Zo-een...
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
pi_81044239
225 in mijn Volvo 850 en als passagier 240 in een Audi S3 ABT.
pi_81047339
Ik ben eigenlijk nooit verder gegaan dan 220-230 km/u, in mijn eigen auto, een Nissan 350Z en een Dodge Viper R/T.

In de Viper was het nog het meest eng.

In allen uiteraard als bestuurder.

[ Bericht 12% gewijzigd door Lightning_NL op 05-05-2010 13:40:33 ]
pi_81047760
Berijder: 220 km/h op de teller (afwijking zal minstens 15 geweest zijn) in mijn toenmalige E34 520i.
Passagier: 230 km/h op de teller in een opgevoerde 205 1.9 GTI (rond de 155pk) -> niet aan te raden, doodeng
Berijder: 90 km/h op de teller (of wat daarvoor moet doorgaan) in een Trabant
Berijder: 190 km/h op de teller per ongeluk aangestipt in een Audi TT 2.0 turbo, toen ik het in de gaten kreeg vlug bijgeremd naar de ~140 km/h - en ja, dat was echt per ongeluk ik wist wel dat ik te hard reed maar niet dat hij zo vlug kon klimmen
Passagier: 170km/h op de teller in een Renault Laguna station 1.8i met 5 man erin
pi_81047897


En op mijn motor wel over de 299 gehaald. Verder ging de teller niet. .
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_81048425

Zit nog wel meer in, maar moest afremmen voor verkeer.. Mooi ook, het overschakelen bij 190+.
Nee.
  woensdag 5 mei 2010 @ 13:58:52 #97
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_81048534
320 met een audi RS4 (paar jaar terug. de 4,2liter V8 bi-turbo versie. getuned tot stage 4 van de 5)
en 280 met een Lamborghini gallardo. (de kleine versie)
en 260 met mn R6 (motor)
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_81048798
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 13:39 schreef Diverse_Reality het volgende:
[ link | afbeelding ]

En op mijn motor wel over de 299 gehaald. Verder ging de teller niet. .
A8?
  woensdag 5 mei 2010 @ 14:19:31 #99
179992 Mopst3r
Believe...
pi_81049155
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 13:58 schreef _GdR_ het volgende:
320 met een audi RS4 (paar jaar terug. de 4,2liter V8 bi-turbo versie. getuned tot stage 4 van de 5)
en 280 met een Lamborghini gallardo. (de kleine versie)
en 260 met mn R6 (motor)
Stages bij de rs4? Leg uit...
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
  woensdag 5 mei 2010 @ 14:48:34 #100
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_81050040
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 14:19 schreef Mopst3r het volgende:

[..]

Stages bij de rs4? Leg uit...
geen idee. compagnon van mn oude baas heeft te veel geld.
Hij liet telkens wat tunen aan die auto. En hij kon een 'stage' verder maar dan moest het frame versterkt worden waardoor de achterbank eruit moest. En dat wou die dus niet. 575pk had dat ding geloof ik. De ruigste auto ooit waar ik in gereden hebt. Iig vetter dan de lamborghini. (qua rijden dan)
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')