abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 mei 2010 @ 18:55:52 #76
116562 boertie
Zonder hoofdletter dus.
pi_81018179
220@teller met een golfje tdi. Wil niet harder. motor zat tegen de toerenbegrenzer (4500 rpm) aan te hikken
R.I.P. kat. Ik was er toch best gek mee. ;(
pi_81018318
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 17:22 schreef vosss het volgende:
Het heeft meer met haast te maken dan met ruig gevonden te worden Repeat.

Ik heb nogal een broertje dood aan wat mensen van mij denken, zowel off- als online
Ik heb nooit haast, maar ik vind het irritant om te wachten daarom haat ik het om 100 te rijden (niet dat ik vaak snel rij, nooit harder dan 140 eigenlijk). Ik loop ook nooit maar pak altijd de fiets, echt slopend gewoon om 3 minuten naar je doel te moeten kijken voor je er bent

Snelste wat ik heb gereden was 170 in Duitsland, en 165 in Nederland, harder gaat mijn Corsa niet Echt hard vind ik het niet, omdat het de 1e keer was was het wel leuk maar ik zou wel eens een keer in een echte sportauto willen rijden.
pi_81018545
160 met Saab 900 Turbo
-
  dinsdag 4 mei 2010 @ 23:14:58 #79
182073 invine
blablabla etc.
pi_81032875
200 met een Lexus IS250, kon nog wat harder dat wel ook in GS450h gereden maar die kreeg ik niet getopt (de IS ook niet trouwens)
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_81034295
Net 200 met een 1,6 civic

Teller gaat maar tot de 200

pi_81034464
Vandaag 297 km/u op de GPS... Het wordt steeds drukker in Duitsland helaas, dus je hebt al snel weer verkeer.

Waar blijven eigenlijk de moraalridders?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 23:47:39 #82
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_81034542
Maak ze nou niet wakker
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_81034798
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 23:46 schreef DS4 het volgende:
Vandaag 297 km/u op de GPS... Het wordt steeds drukker in Duitsland helaas, dus je hebt al snel weer verkeer.

Waar blijven eigenlijk de moraalridders?
De tering, met wat voor auto?

Ding van mij gaat gewoon niet harder door die fucking korte bak die er achter zit
pi_81035501
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 23:53 schreef bietelboer het volgende:

De tering, met wat voor auto?
quote:
Ding van mij gaat gewoon niet harder door die fucking korte bak die er achter zit
Tsja, dat probleem heb ik nu ook... bij 321 km/u op de GPS loopt ze tegen de begrenzer aan, zelfs met volle downforce.

Maar goed, dat is op zich hard genoeg.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_81035863
Oef wat vervelend nou
  woensdag 5 mei 2010 @ 01:40:55 #86
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_81038619
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 00:07 schreef DS4 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[..]

Tsja, dat probleem heb ik nu ook... bij 321 km/u op de GPS loopt ze tegen de begrenzer aan, zelfs met volle downforce.

Maar goed, dat is op zich hard genoeg.
kuthok
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 5 mei 2010 @ 09:11:49 #87
179992 Mopst3r
Believe...
pi_81040997
230 Als pasagier in een 95 uit 2002.
Zelf 200 in een peugeot 207 GT, dat was dan wel in nederland
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
pi_81041703
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 01:40 schreef Sounddragon het volgende:

kuthok
Ik overweeg ook een aanpassing naar 600pk...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_81043222
Wel een vette kar. Is die van jou zelf?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 5 mei 2010 @ 11:21:14 #90
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_81043556
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 10:01 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik overweeg ook een aanpassing naar 600pk...

Wordt 'ie dan niet een beetje te duur als daily ?? 600 paardjes moeten ook drinken
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 5 mei 2010 @ 11:27:50 #91
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_81043738
190 als bijrijder in een Daimler Double Six.. (V12)
Best een gave beleving.. Flinke acceleratie in stilte



Zo-een...
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
pi_81044239
225 in mijn Volvo 850 en als passagier 240 in een Audi S3 ABT.
pi_81047339
Ik ben eigenlijk nooit verder gegaan dan 220-230 km/u, in mijn eigen auto, een Nissan 350Z en een Dodge Viper R/T.

In de Viper was het nog het meest eng.

In allen uiteraard als bestuurder.

[ Bericht 12% gewijzigd door Lightning_NL op 05-05-2010 13:40:33 ]
pi_81047760
Berijder: 220 km/h op de teller (afwijking zal minstens 15 geweest zijn) in mijn toenmalige E34 520i.
Passagier: 230 km/h op de teller in een opgevoerde 205 1.9 GTI (rond de 155pk) -> niet aan te raden, doodeng
Berijder: 90 km/h op de teller (of wat daarvoor moet doorgaan) in een Trabant
Berijder: 190 km/h op de teller per ongeluk aangestipt in een Audi TT 2.0 turbo, toen ik het in de gaten kreeg vlug bijgeremd naar de ~140 km/h - en ja, dat was echt per ongeluk ik wist wel dat ik te hard reed maar niet dat hij zo vlug kon klimmen
Passagier: 170km/h op de teller in een Renault Laguna station 1.8i met 5 man erin
pi_81047897


En op mijn motor wel over de 299 gehaald. Verder ging de teller niet. .
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_81048425

Zit nog wel meer in, maar moest afremmen voor verkeer.. Mooi ook, het overschakelen bij 190+.
Nee.
  woensdag 5 mei 2010 @ 13:58:52 #97
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_81048534
320 met een audi RS4 (paar jaar terug. de 4,2liter V8 bi-turbo versie. getuned tot stage 4 van de 5)
en 280 met een Lamborghini gallardo. (de kleine versie)
en 260 met mn R6 (motor)
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_81048798
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 13:39 schreef Diverse_Reality het volgende:
[ link | afbeelding ]

En op mijn motor wel over de 299 gehaald. Verder ging de teller niet. .
A8?
  woensdag 5 mei 2010 @ 14:19:31 #99
179992 Mopst3r
Believe...
pi_81049155
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 13:58 schreef _GdR_ het volgende:
320 met een audi RS4 (paar jaar terug. de 4,2liter V8 bi-turbo versie. getuned tot stage 4 van de 5)
en 280 met een Lamborghini gallardo. (de kleine versie)
en 260 met mn R6 (motor)
Stages bij de rs4? Leg uit...
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
  woensdag 5 mei 2010 @ 14:48:34 #100
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_81050040
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 14:19 schreef Mopst3r het volgende:

[..]

Stages bij de rs4? Leg uit...
geen idee. compagnon van mn oude baas heeft te veel geld.
Hij liet telkens wat tunen aan die auto. En hij kon een 'stage' verder maar dan moest het frame versterkt worden waardoor de achterbank eruit moest. En dat wou die dus niet. 575pk had dat ding geloof ik. De ruigste auto ooit waar ik in gereden hebt. Iig vetter dan de lamborghini. (qua rijden dan)
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')