Ik heb nooit haast, maar ik vind het irritant om te wachten daarom haat ik het om 100 te rijden (niet dat ik vaak snel rij, nooit harder dan 140 eigenlijk). Ik loop ook nooit maar pak altijd de fiets, echt slopend gewoon om 3 minuten naar je doel te moeten kijken voor je er bentquote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:22 schreef vosss het volgende:
Het heeft meer met haast te maken dan met ruig gevonden te worden Repeat.
Ik heb nogal een broertje dood aan wat mensen van mij denken, zowel off- als online
De tering, met wat voor auto?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:46 schreef DS4 het volgende:
Vandaag 297 km/u op de GPS... Het wordt steeds drukker in Duitsland helaas, dus je hebt al snel weer verkeer.
Waar blijven eigenlijk de moraalridders?
quote:
Tsja, dat probleem heb ik nu ook... bij 321 km/u op de GPS loopt ze tegen de begrenzer aan, zelfs met volle downforce.quote:Ding van mij gaat gewoon niet harder door die fucking korte bak die er achter zit
kuthokquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:07 schreef DS4 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Tsja, dat probleem heb ik nu ook... bij 321 km/u op de GPS loopt ze tegen de begrenzer aan, zelfs met volle downforce.
Maar goed, dat is op zich hard genoeg.
Ik overweeg ook een aanpassing naar 600pk...quote:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:01 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik overweeg ook een aanpassing naar 600pk...
A8?quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:39 schreef Diverse_Reality het volgende:
[ link | afbeelding ]
En op mijn motor wel over de 299 gehaald. Verder ging de teller niet..
Stages bij de rs4? Leg uit...quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:58 schreef _GdR_ het volgende:
320 met een audi RS4 (paar jaar terug. de 4,2liter V8 bi-turbo versie. getuned tot stage 4 van de 5)
en 280 met een Lamborghini gallardo. (de kleine versie)
en 260 met mn R6 (motor)
geen idee. compagnon van mn oude baas heeft te veel geld.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |