quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Gewaardeert, ja.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:24 schreef wikwakka2 het volgende:
Mooi om te horen dat mijn mening gewaardeert wordt.
ADHD?quote:
wtfquote:Op maandag 3 mei 2010 21:48 schreef Bortecinem het volgende:
http://www.facebook.com/video/video.php?v=1370941080826&ref=mf
En dit is wat Turkse meisjes doen als een andere bitch hun vriend afpakt.
Kimden ötürü. Zeggen ze in het Azeri ook.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kimden otre? Senden otre? Ze praten heel raar Turks. Volgens mij komen ze uit de Balkan.
Ik heb het nog nooit gehoord in het Turkije-Turks.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:56 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Kimden ötürü. Zeggen ze in het Azeri ook.
En dan te bedenken dat dit al verbazingwekkend veel pijn doet aan mijn ogen!quote:
Tentenkampenquote:Op maandag 3 mei 2010 22:12 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ga morgen naar het grootste winkelcentrum van Afrika en het Midden Oosten. Wie is er jaloers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 mei 2010 22:28 schreef Bortecinem het volgende:
KIMDEN OTURU? HE? KIMDEN OTURU!Ik denk ook balkanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha een winkelcentrum in afrika lol dat kan toch niet haha stel je voor daar hebben ze alleen tenten haha dus daarom lol tentenkampenquote:Op maandag 3 mei 2010 22:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik wil wel om je opmerking lolleren, maar ik snap hem niet.
quote:Op maandag 3 mei 2010 22:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik wil wel om je opmerking lolleren, maar ik snap hem niet.
quote:Op maandag 3 mei 2010 22:28 schreef Bortecinem het volgende:
KIMDEN OTURU? HE? KIMDEN OTURU!Verkaasde Turken of zo? Nederlanders die de Engelse taal niet volledig machtig zijn zeggen ook vaak 'hè?' achter elke zin. Zo van: 'So you're coming, hè?', 'Come on, hè!', etc.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
Oke...quote:Op maandag 3 mei 2010 22:37 schreef Rookert het volgende:
[..]
Maar die linkse heeft roze aan en dat is haram![]()
![]()
![]()
keiharde ker0ls.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:11 schreef Ayca het volgende:
Oohh..
Zegt degene die om half zeven opstaat... Sta op een fatsoenlijk tijdstip op mang, 9 a 10 uur of zo.quote:
Niets fatsoenlijks aan negen uurquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zegt degene die om half zeven opstaat... Sta op een fatsoenlijk tijdstip op mang, 9 a 10 uur of zo.
Heus nog niet.quote:
Hmm, klinkt goed.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:44 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Heus nog niet.![]()
Ik ga even boodschappen doen. Ik ga vanavond mihoen maken met kip en verse groenten en daarbij komkommer in 't zuur, cassave, en satésaus.
Dat is wel raar hm.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:46 schreef Bortecinem het volgende:
Btw, ik had vandaag echt een enge droom. Ik droomde dat ik op de vlucht was voor een seriemoordenaar.![]()
De laatste tijd ben ik echt geobsedeerd door de gedachte dat ik vermoord ga worden.
Je kijkt teveel sesamstraat.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:46 schreef Bortecinem het volgende:
Btw, ik had vandaag echt een enge droom. Ik droomde dat ik op de vlucht was voor een seriemoordenaar.![]()
De laatste tijd ben ik echt geobsedeerd door de gedachte dat ik vermoord ga worden.
Ja ik krijg er nu al honger door hahaquote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:46 schreef Bortecinem het volgende:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:59 schreef Ayca het volgende:
Ik kan het me niet herinneren dat ik heb gedroomd vandaag.. Maar gisteren had ik een gesprek met de koningin dus dat maakt alles goed
Toen zat ik al automatenkoffie te tanken in collegequote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zegt degene die om half zeven opstaat... Sta op een fatsoenlijk tijdstip op mang, 9 a 10 uur of zo.
Ik kan er in 3 kwartier zijnquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:34 schreef MrChill007 het volgende:
Wie gaat me om 16:30 spotten in arnhem?
Ha-Haquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:36 schreef Rookert het volgende:
[..]
Toen zat ik al automatenkoffie te tanken in college
Zoals het hoort!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:36 schreef Rookert het volgende:
[..]
Toen zat ik al automatenkoffie te tanken in college
Damn, dat moet wel een verschikkelijke nachtmerrie geweest zijn.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:50 schreef IHVK het volgende:
En zo heeft iedereen zijn eigen angsten en dromen zie ik in dit topic.![]()
Ik droomde dat ik op vakantie ging naar Turkije.
Ik ril nog steeds na jaquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Damn, dat moet wel een verschikkelijke nachtmerrie geweest zijn.
heb ik heel vaak, is eigenlijk best een lekker gevoel, maar daarna kan ik niet meer slapenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:54 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik droom redelijk vaak dat ik struikel, val, of van een hoog object afspring en dat word ik met zo'n spastische beweging wakker. Is niet goed voor je nachtrust, mensen.
Heb ik ook wel eens. Maar dan net voordat ik echt in slaap val.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:54 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik droom redelijk vaak dat ik struikel, val, of van een hoog object afspring en dat word ik met zo'n spastische beweging wakker. Is niet goed voor je nachtrust, mensen.
Zijn dat je amandelen?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:57 schreef maartjeh het volgende:
Niemand ziet iets geks aan die foto ofzo.
Er zit geen vlees in en het zijn geen bonen maar pijnboompitjes.quote:
Dat heb ik ook wel eens! Dan schrik ik zo dat ik bijna uit bed val.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:01 schreef Rookert het volgende:
Soms lig in in bed en dan lijkt het plots alsof ik een halve meter vak ofzo, heel gaarben ook meteen klaarwakker dan
Of wakker worden van kramp in je onderbeen en weten dat het nog een stukje erger wordt
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:01 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Er zit geen vlees in en het zijn geen bonen maar pijnboompitjes.![]()
De korst van het brood is ORANJE.Echt debiel gewoon.
Wel lekker danquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:01 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Er zit geen vlees in en het zijn geen bonen maar pijnboompitjes.![]()
De korst van het brood is ORANJE.Echt debiel gewoon.
Daar hadden we het net over lullo!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:01 schreef Rookert het volgende:
Soms lig in in bed en dan lijkt het plots alsof ik een halve meter val ofzo, heel gaarben ook meteen klaarwakker dan
Of wakker worden van kramp in je onderbeen en weten dat het nog een stukje erger wordt
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:03 schreef IHVK het volgende:
[..]
Wel lekker dan
ik dacht dat het saus ofzo was
Hahaha. Echt gestoord dat bedrijven zo ver gaan voor het WK.quote:
Echt fijn zou ik het niet willen noemen, alhoewel niet niet pijnlijk is of zo.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
heb ik heel vaak, is eigenlijk best een lekker gevoel, maar daarna kan ik niet meer slapen
Nee, ik heb het echt zo gekocht gister bij de bakker.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:04 schreef Ayca het volgende:
Volgens mij komt dat gewoon omdat het is geroosterd
Geeft wel een bepaalde kickquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Echt fijn zou ik het niet willen noemen, alhoewel niet niet pijnlijk is of zo.
Ah okequote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:05 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Nee, ik heb het echt zo gekocht gister bij de bakker.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:12 schreef wikwakka2 het volgende:
Hoe snel vallen jullie in slaap? Ik lig meestal 1 a 2 uur te niksen.
Weet ik eigenlijk niet.quote:
Wat is daar mis mee?quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:13 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet.
ApartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Wat is daar mis mee?We hebben ook ronde bordjes met bloemen en gouden randjes.
is het wel lekker?
![]()
Uh als mijn hoofd mijn kussen raakt.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:12 schreef wikwakka2 het volgende:
Pff saaiquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:14 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Het heeft geen aparte smaak ofzo, smaakt gewoon normaal.
Ik weet niet.. ik lig meestal wel al een tijdje in bed, maar dan ga ik nog fokkenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:12 schreef wikwakka2 het volgende:
10-20 minutenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:12 schreef wikwakka2 het volgende:
Helaas geen pesto in huis. Anders zou ik het nu maken.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:21 schreef Rookert het volgende:
2 geroosterde boterhammen met kaas, rode pesto, tomaat en knoflooksaus is fucking lekker
Pesto is een basisingredientquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:22 schreef IHVK het volgende:
[..]
Helaas geen pesto in huis. Anders zou ik het nu maken.
Misschien neem ik een chocholadereepje, maar meer niet hoor.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:32 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik wil het bonnetje zien! en niet stiekem 2 bonnetjes laten maken
Bezig met slapen ja.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dat te niksen leek alsof je bezig moest zijn
laat maar
Ja, alleen jammer van die knoflooksaus.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:21 schreef Rookert het volgende:
2 geroosterde boterhammen met kaas, rode pesto, tomaat en knoflooksaus is fucking lekker
Nee, serieus, die knoflooksaus geeft net dat pittige wat het nodig heeftquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:05 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ja, alleen jammer van die knoflooksaus.
Whahaaquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:05 schreef Rookert het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)s_op_babysitter.html
Security-cat
Dan moet je wat sambal door de rode pesto doen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:06 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee, serieus, die knoflooksaus geeft net dat pittige wat het nodig heeft
Hij staat centraalquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:09 schreef wikwakka2 het volgende:
Waarom heeft die ihvk dit nog niet centraal gezet?
Sambalquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:10 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Dan moet je wat sambal door de rode pesto doen.
Het is al goedquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:10 schreef wikwakka2 het volgende:
Oh oeps, ik keek in myat, dacht dat ik in GC zat.
Had je beter dit topic kunnen linkenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:34 schreef MrChill007 het volgende:
Live vanuit Arnhem
Ontopic: marokkaan spuugt in gezicht van wilders Nu.nl
haha Die man is geniaal wat zeg jijquote:
En nu een link van de vlag zelf.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:34 schreef MrChill007 het volgende:
Live vanuit Arnhem
Ontopic: marokkaan spuugt in gezicht van wilders Nu.nl
Klopt.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:21 schreef wikwakka2 het volgende:
Hertentamens zijn voor faalhazen.
Je bent 20 km bij mij vandaanquote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:10 schreef Ayca het volgende:
Manuel waar ben je? ik sta op utrecht centraal, straks eet ik die kapsalon zelf op hoor
Volhoudenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:11 schreef maartjeh het volgende:
Stom wijf bij postkantoor. 2e keer in 1 week tijd dat ze mij 6,75 wil laten betalen voor het terugsturen van een pakketje, waarvan de verzendkosten gewoon 1,75 zijn.
Verdommequote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:13 schreef MrChill007 het volgende:
Hallo, jij wou niet komenIk ben nu in arnhem
Heb het nog nooit opquote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:17 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wil jij de kapsalon? ik hou er eigenlijk niet van
Je bedoelt natuurlijk "Manuel"quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Of moet MrChill007 straks dan weer even in je pc kruipen?
Kan je toch weer wat ijs van kopen hequote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:35 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ja wat denk jij, scheelt me al een TIENTJE in 3 dagen tijd he.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:37 schreef Rookert het volgende:
[..]
Kan je toch weer wat ijs van kopen he![]()
maar ik ga eten maken, later mensen
Heb ik al geprobeerd.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:49 schreef wikwakka2 het volgende:
Alsjeblieft:
http://tinyurl.com/homemade-doughnuts
nou, nee!quote:
Die is er vast ook wel voor Androidquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:05 schreef IHVK het volgende:
Epicurious Apphij geeft gelijk 20 recepten inclusief Turkse donuts wat dat ook mag zijn.
Volgens mij wel! Aanrader. Mooie layout ook.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
nou, nee!
[..]
Die is er vast ook wel voor Android.
dan niet.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:27 schreef wikwakka2 het volgende:
Als ik een recept nodig heb, zoek ik het wel op op mijn laptop.
Huur mij in, en leer!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:44 schreef Bortecinem het volgende:
Heeft een van jullie een goed recept voor homemade doughnuts? Ik heb al twee recepten geprobeerd maar ik krijg alleen maar hele luchtige oliebollen. Ook lekker, maar niet wat ik wil.
Adem in, Adem uit. en neem een diepe zuchtquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:07 schreef IHVK het volgende:
Ik kreeg bijna een hartaanval wtf echt
Ja dacht ik ook. was gewoon iemand onwel geworden. ketting reactie he.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:09 schreef IHVK het volgende:
En een vriend van mij was daar. Ik dacht echt aanslag ofzo. :S
Ja en hij liet twee hekken omvallen. Daarna kettingreactie.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:10 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook. was gewoon iemand onwel geworden. ketting reactie he.
Volgens mij wou die gewoon in de media komenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:14 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja en hij liet twee hekken omvallen. Daarna kettingreactie.
Mobiel internet.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:33 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
die MENS is zeker met 200 KM naar huis gevlucht om het filmpje op YT te zetten. zegma views
Liefde is geen leugen, de mensen zijn leugens!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:41 schreef maartjeh het volgende:
Ask yalan deyildir, yalan olan insanlar !
Kan iemand die zin voor mij vertalen? Ik kom er niet helemaal uit. Ik weet dat het over leugens en liefde gaat.
Sagol.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:43 schreef Julis het volgende:
[..]
Liefde is geen leugen, de mensen zijn leugens!
Zoiets.
Duh. Het is toch ook die meisje.quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:20 schreef GenusButeo het volgende:
Sinan! Ik heb vandaag toevallig een axolotl gezien in de Hortus Botanicus.
Degildir, met zo'n boogje boven de g. Wat een melodramatische citaat, overigens.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:41 schreef maartjeh het volgende:
Ask yalan deyildir, yalan olan insanlar !
Kan iemand die zin voor mij vertalen? Ik kom er niet helemaal uit. Ik weet dat het over leugens en liefde gaat.
Ja. In de tropische kassen hebben ze een aquarium met axolotls.quote:
Toen ik er was hadden ze alleen visjes.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:24 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja. In de tropische kassen hebben ze een aquarium met axolotls.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |