quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Gewaardeert, ja.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:24 schreef wikwakka2 het volgende:
Mooi om te horen dat mijn mening gewaardeert wordt.
ADHD?quote:
wtfquote:Op maandag 3 mei 2010 21:48 schreef Bortecinem het volgende:
http://www.facebook.com/video/video.php?v=1370941080826&ref=mf
En dit is wat Turkse meisjes doen als een andere bitch hun vriend afpakt.
Kimden ötürü. Zeggen ze in het Azeri ook.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kimden otre? Senden otre? Ze praten heel raar Turks. Volgens mij komen ze uit de Balkan.
Ik heb het nog nooit gehoord in het Turkije-Turks.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:56 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Kimden ötürü. Zeggen ze in het Azeri ook.
En dan te bedenken dat dit al verbazingwekkend veel pijn doet aan mijn ogen!quote:
Tentenkampenquote:Op maandag 3 mei 2010 22:12 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ga morgen naar het grootste winkelcentrum van Afrika en het Midden Oosten. Wie is er jaloers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 mei 2010 22:28 schreef Bortecinem het volgende:
KIMDEN OTURU? HE? KIMDEN OTURU!Ik denk ook balkanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha een winkelcentrum in afrika lol dat kan toch niet haha stel je voor daar hebben ze alleen tenten haha dus daarom lol tentenkampenquote:Op maandag 3 mei 2010 22:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik wil wel om je opmerking lolleren, maar ik snap hem niet.
quote:Op maandag 3 mei 2010 22:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik wil wel om je opmerking lolleren, maar ik snap hem niet.
quote:Op maandag 3 mei 2010 22:28 schreef Bortecinem het volgende:
KIMDEN OTURU? HE? KIMDEN OTURU!Verkaasde Turken of zo? Nederlanders die de Engelse taal niet volledig machtig zijn zeggen ook vaak 'hè?' achter elke zin. Zo van: 'So you're coming, hè?', 'Come on, hè!', etc.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
Oke...quote:Op maandag 3 mei 2010 22:37 schreef Rookert het volgende:
[..]
Maar die linkse heeft roze aan en dat is haram![]()
![]()
![]()
keiharde ker0ls.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:11 schreef Ayca het volgende:
Oohh..
Zegt degene die om half zeven opstaat... Sta op een fatsoenlijk tijdstip op mang, 9 a 10 uur of zo.quote:
Niets fatsoenlijks aan negen uurquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zegt degene die om half zeven opstaat... Sta op een fatsoenlijk tijdstip op mang, 9 a 10 uur of zo.
Heus nog niet.quote:
Hmm, klinkt goed.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:44 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Heus nog niet.![]()
Ik ga even boodschappen doen. Ik ga vanavond mihoen maken met kip en verse groenten en daarbij komkommer in 't zuur, cassave, en satésaus.
Dat is wel raar hm.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:46 schreef Bortecinem het volgende:
Btw, ik had vandaag echt een enge droom. Ik droomde dat ik op de vlucht was voor een seriemoordenaar.![]()
De laatste tijd ben ik echt geobsedeerd door de gedachte dat ik vermoord ga worden.
Je kijkt teveel sesamstraat.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:46 schreef Bortecinem het volgende:
Btw, ik had vandaag echt een enge droom. Ik droomde dat ik op de vlucht was voor een seriemoordenaar.![]()
De laatste tijd ben ik echt geobsedeerd door de gedachte dat ik vermoord ga worden.
Ja ik krijg er nu al honger door hahaquote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:46 schreef Bortecinem het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |