abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 juni 2010 @ 16:10:28 #276
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_82709913
Lindsey Williams Talks with Alex Jones About Deadly Gases Leaking from BP Spill

Het komt er op neer dat we het NIET kunnen stoppen tenzij we gaan nuken.
BRrrrr

vanaf 5.00 Zie je wel olie is helemaal niet fossiel
En er is geen , herhaling geen peakoil.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lambiekje op 12-06-2010 16:35:06 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_82710366
Werd het tijd dat BP iets effectief zou proberen?

Solution for Stopping the Gulf Oil Spill - Part 1: How To Slow The BP Oil Slick

Top Kill Fails - Solution for Stopping the Gulf Oil Spill - Part 2: How To Stop The BP Oil Leak

Why Cap Doesn't Work - Solution for Stopping Gulf Oil Spill - Help Stop the BP Wellhead Oil Leak

BEYOND PETROLEUM ~BP~ OIL EATING MICROBES~GULF CLEAN-UP 6 WEEKS

zaterdag 12 juni 2010 @ 16:29:14 #278
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_82710464
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_82714170
Obama regering wil niet meewerken met gebruik nieuwe technologie voor olie ramp
quote:
The Dylan Ratigan Show, June 9, 2010:
Francois Vorster of Super Suck International talks about his plan to clean up the oil disaster: Attach a giant vacuum to one of the supertankers and suck up the oil from the surface.
Why is the Obama Administration not using this excellent technology, when it is apparently available with little problem? Are they prolonging this “crisis” to bolster the call to “green ” technologies at the next United Nations Sustainable Developement Summit? This seems to be the case. It seems there is no limit to the desparation that the Elites will go to in order to bring about their Carbon Taxes, and control of the oceans.
Obama Administration Prolonging Gulf oil Crisis by Denying Oil Cleanup Technology

http://www.msnbc.msn.com/id/21134540/vp/37600863#37600863
pi_82714454

The Amount Of Neurotoxin Pesticide Corexit Sprayed By BP Tops 1 Million Gallons

Latest oil spill response update for June 4th says the total amount of the dispersant used in the Gulf of Mexico more than 1,021,000 gallons.
But what most people don’t know is that the active ingredient of the toxic chemical dispersant, which is up to 60% by volume, being sprayed by BP to fight the Gulf oil spill is a is a neurotoxin pesticide that is acutely toxic to both human and aquatic life, causes cancer, causes damage to internal organs such as the liver and kidneys simply by absorbing it through the skin and may cause reproductive side effects.

Lees rest vh artikel hierrrrrr

bron: waronyou.com
pi_82714597
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 20:36 schreef Allochtony_Montana het volgende:
haha beter straks kan ik gewoon zeewater in mn auto gooien lekker cheapo maar wel elke keer naar de zee rijden als je nog een kwart tank of zo hebt want anders haal je het niet meer en moet je nog steeds bij die afzetters van shell of bp tanken en die gasten worden kk rijk alleen maar omdat ik elke dag naar mn werk moet en ja soms savonds naar een chickie of mn matties maar hey a man's gotta do whatta man's gotta do know'm sayin' aaiiight peace i'm out
  zaterdag 12 juni 2010 @ 19:02:47 #283
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82715715
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 18:24 schreef mediacurator het volgende:
[ afbeelding ]

The Amount Of Neurotoxin Pesticide Corexit Sprayed By BP Tops 1 Million Gallons

Latest oil spill response update for June 4th says the total amount of the dispersant used in the Gulf of Mexico more than 1,021,000 gallons.
But what most people don’t know is that the active ingredient of the toxic chemical dispersant, which is up to 60% by volume, being sprayed by BP to fight the Gulf oil spill is a is a neurotoxin pesticide that is acutely toxic to both human and aquatic life, causes cancer, causes damage to internal organs such as the liver and kidneys simply by absorbing it through the skin and may cause reproductive side effects.

Lees rest vh artikel hierrrrrr

bron: waronyou.com

Hm.. zie je wel mijn vermoeden was toch juist. Wat ze dumpen om de olicevlekken tegentegaan is mogelijk nog vele malen erger dan de olie lek zelf. De olie is tenminste nog natuurlijk. Ik sta open als ik het fout heb.
Obama brengt change ( )
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zaterdag 12 juni 2010 @ 19:06:38 #284
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82715847
Ik wil me er geen zorgen over maken Als mijn buurman het zich geen ruk kan schelen wil ik me niet meer ergeren aan die bullshit in de wereld dan hij doet. Slecht voor mijn bloeddruk, slecht voor mijn geest, en slecht voor mijn hart. ik heb nog nieteens geneukt ga ik me dingen aantrekken waar anderen ook geen ruk om geven.. die chemicaliën zijn gewoon giftiger en een vele maken ergere millieu-vervuiling dan die olie zelf. waar zijn ze mee bezig man? - Schenk out.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_82718752
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 19:06 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik wil me er geen zorgen over maken Als mijn buurman het zich geen ruk kan schelen wil ik me niet meer ergeren aan die bullshit in de wereld dan hij doet. Slecht voor mijn bloeddruk, slecht voor mijn geest, en slecht voor mijn hart. ik heb nog nieteens geneukt ga ik me dingen aantrekken waar anderen ook geen ruk om geven.. die chemicaliën zijn gewoon giftiger en een vele maken ergere millieu-vervuiling dan die olie zelf. waar zijn ze mee bezig man? - Schenk out.
Wees niet jaloers op een dwaas.
pi_82719015
The story of how the BP oil drilling rig in the Gulf of Mexico, "Deepwater Horizon", was destroyed on April 20, 2010, causing the worst oil spill in U.S. history.

First broadcast 5-16-10.

60 MINUTES -- THE BLOWOUT PART 1

60 MINUTES -- THE BLOWOUT PART 2

pi_82720889
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 13:05 schreef mediacurator het volgende:
Breaking - Gehele luchtruim boven Mexicaanse Golf afgesloten door FAA!!

What Are They Hiding? FAA Closes Down Gulf Of Mexico Air Traffic!

Misschien proberen ze wat te beschermen, er ontsnapt zoveel is zeker nl niet alleen olie.
Zie ook : Volgens experts heeft BP mogelijk een giftig vulkaan geraakt

Uit 'n eerder geplaatste link:
quote:
Het gas dat je niet ziet
Marinebiologen luiden ondertussen de alarmbel over iets heel anders: de schrikwekkende afname van zuurstof in het zeewater. Dat heeft vooral te maken met een aspect van de ramp waar niemand het over heeft, en dat komt omdat je er ook niks van kan zien. Maar de realiteit is dat er naast de olie een enorme hoeveelheid gas ontsnapt uit het lek. Drieduizend keer meer dan olie zelfs. Het gaat om zeker zes miljoen kubieke meter gas per dag. De oceaan heeft een grote capaciteit om methaan vast te houden, maar wanneer het methaan oplost in water gaat dat ten koste van zuurstof. Wat onstaat heet een "dead zone", zeewater dat niet genoeg zuurstof heeft opdat er iets in kan leven. Ook de olie die onderwater blijft heeft dat effect.
http://www.hln.be/hln/nl/(...)-niet-mag-zien.dhtml
Misschien zijn ze bang voor 'n mega explosie Zo begon het n.l. allemaal.
http://www.telegraph.co.u(...)gered-explosion.html

http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/8669535.stm
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_82721765
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 16:10 schreef Lambiekje het volgende:
Lindsey Williams Talks with Alex Jones About Deadly Gases Leaking from BP Spill

Het komt er op neer dat we het NIET kunnen stoppen tenzij we gaan nuken.
BRrrrr

vanaf 5.00 Zie je wel olie is helemaal niet fossiel
En er is geen , herhaling geen peakoil.
Er zijn teveel bewijzen dat peak-oil echt is. Omdat Lindsey Williams zegt dat PO niet waar is, ga jij hem geloven?
Zo`n discussie voeren is allang teveel keren gedaan, en uiteindelijk is degene die gewoon kijkt naar de feiten degene die niet verrast zal zijn bij ACT II, de tweede olie-spike. Ook AJ is vaak genoemd als een sensationalist, om maar even erbij te vermelden.

Zulke (zie beneden) types papers van geologen etc zijn widespread op het internet te vinden, dus ja, maak ervan wat jij wil dat het is, maar ga niet treuren als olie opeens of snel steigend naar 200$ gaat, en je met ontzettende spijt moet toekijken, en jezelf afvragen waarom je jezelf niet voorbereid had.

http://www.gasresources.net/energy_resources.htm
http://www.rense.com/general58/biot.htm

http://www.debatepolitics(...)tml?amp;goto=newpost

O o o, als hij kan bewijzen dat rusland abiotische olie op land ipv deep offshore aan het pompen is heeft ie wel een punt, maar ik kan niks vinden over die ST3 Wells.

[ Bericht 11% gewijzigd door todaviamoonbathing op 12-06-2010 22:48:36 ]
pi_82722216
Ik denk dat afwachten, en voor jezelf nagaan wat de scenario`s allemaal kunnen betekenen het beste is, om bij NOG MEER zeer tegenvallend nieuws, niet zoals de rest van de wereld JAW-DROPPED, stressend en misselijk toe moet kijken.

BP , o o o, ze mogen hopen dat dit niet waar is, want ik denk dat zee-liefhebbers, en dat zijn er veel, nogal kwaad kunnen worden, en wie weet wat dat oplevert.
pi_82725690
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 21:42 schreef todaviamoonbathing het volgende:
BP , o o o, ze mogen hopen dat dit niet waar is, want ik denk dat zee-liefhebbers, en dat zijn er veel, nogal kwaad kunnen worden, en wie weet wat dat oplevert.
Protesterende hippies die voor twee dagen heel hard met vlaggetjes gaan zwaaien om vervolgens op maandag weer van 9/5 te gaan werken... zoals altijd. oh nee, hippies werken niet.
pi_82726992
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 23:05 schreef Nee het volgende:

[..]

Protesterende hippies die voor twee dagen heel hard met vlaggetjes gaan zwaaien om vervolgens op maandag weer van 9/5 te gaan werken... zoals altijd. oh nee, hippies werken niet.
Ik denk dat als dit allemaal redelijk fout gaat, en het op het nieuws komt, dat er veel meer dan "protesterende hippies" zullen komen.
pi_82727026
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 20:22 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Wees niet jaloers op een dwaas.
Daar schuilt wel een gevaar in, want hoe ordeelt men dat iemand een dwaas is zonder zelf in arrogantie af te steken?
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_82727215
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 23:46 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Daar schuilt wel een gevaar in, want hoe ordeelt men dat iemand een dwaas is zonder zelf in arrogantie af te steken?
Door het onpersoonlijk te houden?
pi_82727252
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 23:51 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Door het onpersoonlijk te houden?
Hoe bevoordert dat een oordeel?
Voor een oordeel is toch altijd een basiswaarde nodig?

In de kern noemen we de boring van BP "fout" maar het is onze eigen 'hebzucht' die het veroorzaakt heeft. (als je terug gaat rekenen)
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_82727437
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 23:52 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Hoe bevoordert dat een oordeel?
Voor een oordeel is toch altijd een basiswaarde nodig?
Punt is dat we allemaal op dezelfde aardbol leven. Een negatieve invloed op de aardbol zal dus altijd terugslaan op ons of onze nakomelingen. Het is dus onverstandig, of dwaas, om de schouders op te halen wanneer de eigen leefomgeving verpest wordt. Alsof er niets aan de hand is, alsof het geen gevolgen gaat hebben voor de kwaliteit van leven. Volgens mij is er niemand die expres de kwaliteit van leven omlaag wil halen voor zichzelf en anderen/nakomelingen, dus dan heb je een universele basis.
quote:
In de kern noemen we de boring van BP "fout" maar het is onze eigen 'hebzucht' die het veroorzaakt heeft. (als je terug gaat rekenen)
Ja, al is de mens geen collectief wezen. Dus wat de buurman doet is niet mijn verantwoordelijkheid. We betalen genoeg voor onze 'hebzucht'. Dus BP had haar verantwoordelijkheid moeten nemen, dat hebben wij al gedaan door hen te betalen.
  zondag 13 juni 2010 @ 00:08:04 #296
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82727758
Ik denk dat het de hebzucht van BP zelf was om onvoorzichtiger te gaan boren, om meer en sneller winst te behalen. Als het echt zo is dat er alternatieve bronnen van energie bestaan en BP wilt eerst de olie uitmelken tot de laatste drup (wat heel logisch is in die wereld, kan me niet voorstellen dat het verhaal anders is). Dan is dit niet de fout van de burger/klant.
BP heeft zelf vast en zeker zelf alternatieven tegengehouden omdat zij leider van de brandstof willen blijven en eerst de olie willen uitmelken. Ik kan me best in BP verplaatsen en dan is het heel logisch.
  zondag 13 juni 2010 @ 00:22:56 #297
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_82728225
quote:
Op zondag 13 juni 2010 00:08 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik dnek dat het de hebzucht was van BP zelf om onvoorzichtiger te gaan boren, om meer en sneller winst.
Om eerlijk te zijn heb ik me redelijk afzijdig gehouden in de discussie, maar heb op Abovetopsecret met ontzag de hoeveelheid topics naar voren zien komen waarin we toch kunnen concluderen dat hier meer aan de hand is. Er wordt veelsteveel stil gehouden, en dat is niet om een 'stom foutje'.

National Guard troops prepared to evacuate Gulf residents

Media Blackout and Arrests takig place at the Gulf. Listen to this interview and wake up!

*UPDATE* BP has NEVER shown us the main leak! Until now...
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_82729858
Concluderend kan je stellen dat BP, en alle andere oliemaatschappijen een (logisch) vervolg is op de wensen die het hele menselijke ras de laatste 100/200 jaar heeft opgebouwd.

Blijkbaar zijn deze wensen met de loop der jaren groter en groter geworden, en daar zijn verklaringen voor.

Laten we, of iig iedereen die een ramp van dit formaat wil blijven volgen, dit zeer aandachtig bijhouden, en kijken of we al deze weken alle vermoedens over BP kunnen labelen met onderbouwde en goed geformuleerde feiten, als "waar", of "onwaar".

Dit zal waarschijnlijk niet lukken, omdat er altijd wel iemand is die zomaar iets neergooit, en labelt als "waar", maar eigenlijk is ook die informatie van belang, omdat we in het vervolg zulke hinderlijke posts gelijk een plekje kunnen geven. En ook zulke posts kunnen andere vermoedens weer meer waarde geven.

Dan kan je jezelf nog afvragen: "...ja oke en wat hebben er hieraan?"
En dat is eigenlijk best wel heel erg veel..bijvoorbeeld het in alle rust kunnen volgen wat er op tv en in de kranten allemaal word beweerd, en mensen die jouw tegenspreken simpelweg verwijzen naar o.a. informatie die hier neergezet is, waarna de kans groot is dat zij zich meer gaan verdiepen in zo`n onderwerp
pi_82730068
BP Official Admits to Damage BENEATH THE SEA FLOOR
http://www.washingtonsblo(...)ruction-beneath.html

Are Journalists Being Kept From the Oil Spill?
http://www.theatlanticwir(...)m-the-Oil-Spill-3934

De bovenste is geen vermoeden meer, zulke artikelen mag je best wel serieus nemen en blijven volgen wat mij betreft.

Die daaronder roept, als men daar zonder anti-BP-ogen naar kijkt wel iets meer vraagtekens op, maar ze passen wel precies in het straatje waar overheden mee bezig zijn, en hoe corrupt sommige onderwerpen zijn.
pi_82732080
Je kan natuurlijk ook een positieve kant belichten, ze gaan nu daadwerkelijk kijken naar de veiligheid t.o.v. de huidige booreilanden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')