Neuken met die gzn is niet alleen een gezonde vorm van beweging, maar helpt ook tegen migraine?quote:
Geen oudersquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nog een keer:
Ik ga volgende week woensdag kijken naar kamers in Amersfoort![]()
Leukquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nog een keer:
Ik ga volgende week woensdag kijken naar kamers in Amersfoort![]()
Ik vind dit zo treurig:quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:31 schreef lezzer het volgende:
Nederland verliest topfotograaf door anti-homo stemming
Krijg een beetje het gevoel alsof ik in de steek gelaten wordquote:“Moedeloos staakte ik de discussie. Verbijsterd sprong op mijn fiets en tijdens de rit naar huis besloot ik me nooit en te nimmer meer te bemoeien met de homohaat door wie dan ook. Jonge homo's en lesbo's zoeken het zelf maar uit, het is nu hun strijd.”
Sorry, maar dat ben ik totaal niet met je eens. Door te zwijgen zul je de denkwijze van mensen niet veranderen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
misschien als we met z'n alle wat minder happen op dat soort nieuwsberichten dat het dan wat mee opzij geschoven wordt
door te lullen ook niet...quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:07 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Sorry, maar dat ben ik totaal niet met je eens. Door te zwijgen zul je de denkwijze van mensen niet veranderen.
Wel hoor. Misschien niet van iedereen, maar van meer mensen dan wanneer je je mond houdt.quote:
je kan mensen inlichten dat zeker..... maar denk niet dat er veel mensen die bepaalde denkbeelden hebben over homosexuele die dat veranderen omdat je een discussie aangaat.... but thats my opinionquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wel hoor. Misschien niet van iedereen, maar van meer mensen dan wanneer je je mond houdt.
Juist vanwege de discussie is er nu uberhaupt een homohuwelijk (ik haat dat woord). Je kunt dingen veranderen door het gesprek aan te gaan, niet door de boel dood te zwijgen. Door het aanvoeren van de juiste argumenten krijg je mensen aan het denken.quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
je kan mensen inlichten dat zeker..... maar denk niet dat er veel mensen die bepaalde denkbeelden hebben over homosexuele die dat veranderen omdat je een discussie aangaat.... but thats my opinion
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |