Neuken met die gzn is niet alleen een gezonde vorm van beweging, maar helpt ook tegen migraine?quote:
Geen oudersquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nog een keer:
Ik ga volgende week woensdag kijken naar kamers in Amersfoort![]()
Leukquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nog een keer:
Ik ga volgende week woensdag kijken naar kamers in Amersfoort![]()
Ik vind dit zo treurig:quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:31 schreef lezzer het volgende:
Nederland verliest topfotograaf door anti-homo stemming
Krijg een beetje het gevoel alsof ik in de steek gelaten wordquote:“Moedeloos staakte ik de discussie. Verbijsterd sprong op mijn fiets en tijdens de rit naar huis besloot ik me nooit en te nimmer meer te bemoeien met de homohaat door wie dan ook. Jonge homo's en lesbo's zoeken het zelf maar uit, het is nu hun strijd.”
Sorry, maar dat ben ik totaal niet met je eens. Door te zwijgen zul je de denkwijze van mensen niet veranderen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
misschien als we met z'n alle wat minder happen op dat soort nieuwsberichten dat het dan wat mee opzij geschoven wordt
door te lullen ook niet...quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:07 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Sorry, maar dat ben ik totaal niet met je eens. Door te zwijgen zul je de denkwijze van mensen niet veranderen.
Wel hoor. Misschien niet van iedereen, maar van meer mensen dan wanneer je je mond houdt.quote:
je kan mensen inlichten dat zeker..... maar denk niet dat er veel mensen die bepaalde denkbeelden hebben over homosexuele die dat veranderen omdat je een discussie aangaat.... but thats my opinionquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wel hoor. Misschien niet van iedereen, maar van meer mensen dan wanneer je je mond houdt.
Juist vanwege de discussie is er nu uberhaupt een homohuwelijk (ik haat dat woord). Je kunt dingen veranderen door het gesprek aan te gaan, niet door de boel dood te zwijgen. Door het aanvoeren van de juiste argumenten krijg je mensen aan het denken.quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
je kan mensen inlichten dat zeker..... maar denk niet dat er veel mensen die bepaalde denkbeelden hebben over homosexuele die dat veranderen omdat je een discussie aangaat.... but thats my opinion
Zelfs al zijn het er maar twee die WEL van gedachten veranderen...quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
je kan mensen inlichten dat zeker..... maar denk niet dat er veel mensen die bepaalde denkbeelden hebben over homosexuele die dat veranderen omdat je een discussie aangaat.... but thats my opinion
Dat. Je zal nooit iedereen bereiken, maar doodzwijgen is garantie voor onbegrip. In gesprek/ discussie heb je tenminste nog een kans dat je iemand bereikt.quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:33 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Juist vanwege de discussie is er nu uberhaupt een homohuwelijk (ik haat dat woord). Je kunt dingen veranderen door het gesprek aan te gaan, niet door de boel dood te zwijgen. Door het aanvoeren van de juiste argumenten krijg je mensen aan het denken.
Dat is wel precies de houding waar Erwin Olaf het dus over heeft.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
neen maar om je elke keer druk te blijven maken wat een stelletje mafketels in de kerk blijven zeggen en 10000000x per jaar er over klagen ook niet..... met die mensen ga ik echt geen discussie aan. Iemand die openminded is wel ik best mee discussieren.
ik steek liever mijn energie in iemand die wel wilt luisteren dan iemand die niet wil luisteren. er is genoeg bekend over homosexualiteit. je moet ooit ook eens accepteren dat niet iedereen er de zelfde denkwijze aan overhoud, dat is de mooie van vrijheid van meningsuiting dat dat mag.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:38 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat is wel precies de houding waar Erwin Olaf het dus over heeft.
Daar hoef je ws niet mee te discussiëren, die heeft het begrip al...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
neen maar om je elke keer druk te blijven maken wat een stelletje mafketels in de kerk blijven zeggen en 10000000x per jaar er over klagen ook niet..... met die mensen ga ik echt geen discussie aan. Iemand die openminded is wel ik best mee discussieren.
KZ, ik moet je bericht 2x lezen voor ik het snap door die kromme laatste zin.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik steek liever mijn energie in iemand die wel wilt luisteren dan iemand die niet wil luisteren. er is genoeg bekend over homosexualiteit. je moet ooit ook eens accepteren dat niet iedereen er de zelfde denkwijze aan overhoud, dat is de mooie van vrijheid van meningsuiting dat dat mag.
iemand die openminded is hoef niet perse pro homosexualiteit te zijn.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:41 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Daar hoef je ws niet mee te discussiëren, die heeft het begrip al...
Beetje loze bezigheid dan.
als je het uiteindelijk maar snapt....quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:42 schreef Vanyel het volgende:
[..]
KZ, ik moet je bericht 2x lezen voor ik het snap door de kromme zinnen.
Ik snap wel dat je dat zo vindt, maar dat is dus precies de houding waar Erwin Olaf het over heeft.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik steek liever mijn energie in iemand die wel wilt luisteren dan iemand die niet wil luisteren. er is genoeg bekend over homosexualiteit. je moet ooit ook eens accepteren dat niet iedereen er de zelfde denkwijze aan overhoud, dat is de mooie van vrijheid van meningsuiting dat dat mag.
Lijkt me niet helemaal de insteek dat de ontvanger zijn best moet gaan doen om de boodschap te ontcijferen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
als je het uiteindelijk maar snapt....
Voor mij zit het m niet zozeer in de verbondenheid als wel in het gelaten accepteren dat er drek over je 'soort' wordt uitgestort. Maar ik ben dan ook niet van jouw generatiequote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:46 schreef lezzer het volgende:
Die verbondenheid tussen homo's is weg.
er is dus een integratie ontstaan in de gemeenschap en dat is dus het hoogste wat je kan bereiken. als je je als kliekjes blijft afzonderen gaat dat, denk ik, averechts werken. anders had je nu nog steeds demonstraties van de zwarte gemeenschap gehad in de vs, of feministische bijeenkomsten die het nieuws halen etc etc etc.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:46 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je dat zo vindt, maar dat is dus precies de houding waar Erwin Olaf het over heeft.
Veel jonge homosexuelen vinden het allemaal wel goed zo, en zijn helemaal niet meer bereid om voor zichzelf op te komen.
Maar het feit dat je al kunt zeggen dat je homo bent, en dat dat niet strafbaar is, heb je te danken aan de generatie van Erwin en die daarvoor.
Zó raar is dat niet dat Olaf dan pissed raakt als er gedoe is op straat en de jonge generatie homo's hem laat zakken als een baksteen.
Die verbondenheid tussen homo's is weg.
er word overal drek over "soorten" mensen gegooid dat ga je nooit stoppen, dat ligt in de aard van de mensquote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:48 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Voor mij zit het m niet zozeer in de verbondenheid als wel in het gelaten accepteren dat er drek over je 'soort' wordt uitgestort. Maar ik ben dan ook niet van jouw generatie
heb jij die angst dan? ik niet.... en ik word nog minder geaccepteerd door mijn geaardheid dan gewoon homosexuele...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:51 schreef Vanyel het volgende:
Als er echt integratie was in de gemeenschap hoefde je als homo niet meer bang te zijn uitgescholden of verrot geschopt te worden om je geaardheid.
Nee, dat is nou het grote misverstand.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
er is dus een integratie ontstaan in de gemeenschap en dat is dus het hoogste wat je kan bereiken. als je je als kliekjes blijft afzonderen gaat dat, denk ik, averechts werken. anders had je nu nog steeds demonstraties van de zwarte gemeenschap gehad in de vs, of feministische bijeenkomsten die het nieuws halen etc etc etc.
Maar DAT bedoel ik dus! Dat kun je WEL stoppen!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
er word overal drek over "soorten" mensen gegooid dat ga je nooit stoppen, dat ligt in de aard van de mens
maar dat is niet met dank aan de mensen die dat niet wilde afschaffen, dat is mede door de mensen die het WEL wilde afschaffen.... de zgn openminded people. want daar is er geen apartheid meer maar nog wel heftige discriminatie dus zelfde situatie als in nederland met de homosexuelequote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:23 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Maar DAT bedoel ik dus! Dat kun je WEL stoppen!
Ik weiger me erbij neer te leggen dat het "nu eenmaal zo is". Je MOET blijven vechten!
Als mensen zich in Zuid Afrika erbij neer hadden gelegd dat apartheid er nu eenmaal bij hoort was het er nu nog geweest. Juist door te vechten en te protesteren zijn er dingen bereikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |