misschien stukje spanning?quote:Op maandag 10 mei 2010 08:49 schreef Vanyel het volgende:
Niks, dat is het jammere. Hele weekend al heel moe en dat is met veel slapen niet overgegaan.
Ik ben van plan een echte portretfoto van ons te laten maken zaterdag met onze trouwdag. Misschien ook een leuk idee voor Avey?quote:
Whehe, thanksquote:Op maandag 10 mei 2010 19:00 schreef lezzer het volgende:
[..], zo hoor je nog eens wat
Alvast gefeliciteerd Wonderer!
Hmm dat is eigenlijk een heel goed ideequote:Op maandag 10 mei 2010 17:20 schreef Vanyel het volgende:
Eten! Samen eten is altijd goed.
Ikke niet hoor!quote:Op maandag 10 mei 2010 19:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Whehe, thanks
Jullie wisten wel dat ik getrouwd was, toch?
Na vijf jaar daten?quote:
Ik kon op een andere manier geen visum krijgen, dus dan kon ik niet bij hem wonen hier. En ja, ach, jong.. Als het goed voelt, voelt het goed.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:33 schreef Vanyel het volgende:
Ja qua leeftijd. Dat samenwonen snap ik niet.
Net weer een bezoekje aan de babyfactory. Best veel werk, kinderen maken. En dan weet je nog niet eens of het raak is.
goedzo hoorquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En waarom krijg ik google ads voor chatten met volslanke mensen?![]()
Ik kreeg ze ookquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:50 schreef lezzer het volgende:
Mijn vrouw en ik zijn niet getrouwd.
Maar we houden wel heel veel van elkaar![]()
En waarom krijg ik google ads voor chatten met volslanke mensen?
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:50 schreef Tha_Erik het volgende:
En daarna een ad van de Kentucky Fried Chicken!
Ik heb nu een Lenen ad...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Vervolgens "test je gezondheid", mannoman, ik wist niet dat ze elkaar zo verhalend opvolgden.
Ik ook hoor. Soms is het wel handig om te doen, dan gebruik ik het wel, maar het voelt raar.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:28 schreef NanKing het volgende:
Ik vind het nog steeds een raar idee om mijn vriendin, mijn vrouw te noemen. Niet omdat ik lesbisch ben maar gewoon omdat appel.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:20 schreef Vanyel het volgende:
Neuken met een grote zwarte neger
Werkt dat ook?
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:20 schreef Vanyel het volgende:
Neuken met een grote zwarte neger
Werkt dat ook?
het begin is erquote:Uw Leefstijlcoach
Gezonde voeding en beweging Een bewezen methode die werkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |