Niet echt... verzin eens een leuke TTquote:Op maandag 3 mei 2010 19:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Beter zo?
een { ipv een [.quote:
Ik zal heel stil douchen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:36 schreef Vanyel het volgende:
Over een uur en 24 minuten om precies te zijn.
Kun je fijn meedoen
Jep zometeen naar het Stadsparkquote:Op woensdag 5 mei 2010 08:32 schreef Vanyel het volgende:
En het is weer bevrijdingsdag. Lesbeaus op stap vandaag?
Ik zou willen zeggen, afhakken, maar ja... da's ook zo sneuquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maarja, ook ik zit nog teveel met mn ex in mn kop.
Wilde er inderdaad al tussenhaakjes achter zetten dat ik die maar niet ga afhakkenquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:11 schreef Brittie het volgende:
[..]
Ik zou willen zeggen, afhakken, maar ja... da's ook zo sneu
niet doen neen, worden die foto's zo raarquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wilde er inderdaad al tussenhaakjes achter zetten dat ik die maar niet ga afhakken
Hahaha, inderdaadquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
niet doen neen, worden die foto's zo raar
Ja, ik word vaker jonger geschat. Vind ik niet ergquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:23 schreef Vanyel het volgende:
Sowieso zie je er op die foto uit als een jochie van 20, ongeacht de nationaliteit.
Eens!quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:23 schreef Vanyel het volgende:
Sowieso zie je er op die foto uit als een jochie van 20, ongeacht de nationaliteit.
Ik heb net een boek geschreven dat zich in de jaren tachtig afspeeltquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:26 schreef lezzer het volgende:
De mohawk brengt mij wel een beetje terug naar de jaren 80
Het is weer in of niet?
Maakt trouwens ook geen flikker uit, het gaat om of jij het gaaf vindt
Echte Rotterdamnerts zijn zeker geen rellende holigansquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:23 schreef NanKing het volgende:
Rotterdam.
Over de rest zeg ik maar eem niets
Oh, is jouw moeder er ook zo een? De mijne placht me maandelijks een envelop met krantenknipsels te sturen, die of over boeken of over homo's gingenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:29 schreef Avey het volgende:
Hihi, GTST heeft nu ook potten
Dat weet ik omdat m'n moeder me dat in een sms stuurde
Ergens is dat wel heel liefquote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, is jouw moeder er ook zo een? De mijne placht me maandelijks een envelop met krantenknipsels te sturen, die of over boeken of over homo's gingenGelukkig mee gestopt, zonde van het geld.
OH, ik waardeerde het ook wel, in het begin. Maar toen ik een paar dagen terug mijn boekenkast uitmestte, heb ik iets van drie enveloppen ongeopend weggegooid. Even scannen en mailen is praktischerquote:
Omdat de verbinding al 1,5 dag de hele tijd wegvalt.quote:
Yeah, ik ga zo douchen en naar bedquote:Op vrijdag 7 mei 2010 06:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Is het bij jou niet midden in de nacht, Wonderer?
Ga maar lekker pitten hoor, dit probleem al bijna 2 dagen, en ik durf gewoon niet naar de Ziggo helpdesk te bellenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 06:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, ik ga zo douchen en naar bed
Vond het een beetje lullig om lezzer midden in een probleem te verlaten.
Nee, nog steeds nietquote:
Ja, ik snap het zelf ook niet zo meer eigenlijk. Lang gelden zullen we maar zeggenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:58 schreef Vanyel het volgende:
Ja hee, we waren niet allemaal verliefd op zuster Suzanne!
Ja, ik heb al veel gehangen deze week, dus ik moest wel effe wat productiefs doen. Iets zichtbaars zeg maarquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:22 schreef Vanyel het volgende:
Tering das idioot vroeg. Ik kan vandaag niet op gang komen, wordt dus vandaag hangen en t weekend werken.
Walgelijk.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:39 schreef lezzer het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ij-homomonument.html
niet alleen potenrammers, maar alle debiele die ensen om werkelijk niets in elkaar trappen....quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, is jouw moeder er ook zo een? De mijne placht me maandelijks een envelop met krantenknipsels te sturen, die of over boeken of over homo's gingenGelukkig mee gestopt, zonde van het geld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Ik denk dat niemand wat durfde te zeggen omdat het voor Lezzer was?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:06 schreef Vanyel het volgende:
Sla ik nu het topic dood? Verbaast me eigenlijk ook niet zoveel.
Excuus!
Aah ik ziequote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:28 schreef Vanyel het volgende:
Nee joh ik probeerde vooral lezzer te behoeden voor het zien van dat afschuwelijke woord.
ik vind sperma dan toch beter klinken dan kwakjequote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:38 schreef Brittie het volgende:
[..]
Aah ik zie. Het is ook een vreselijk woord maar goed
.
Zo eens kijken wat ik ga koken voor mnvanavond.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik vind sperma dan toch beter klinken dan kwakje
Wheehehehequote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:05 schreef Vanyel het volgende:
Ik zie alweer dat ik het net zo goed niet in spoilertags had kunnen verstoppen...
Dus jullie zijn goed bevonden?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:09 schreef Vanyel het volgende:
Hmhm.
Als ie het eindelijk eens komt brengen tenminste
Ooooh! *snapt het*quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:38 schreef Vanyel het volgende:
Bekend. Dan hoef je niet goed bevonden te worden. Tenminste niet door een instantie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |