niet alleen potenrammers, maar alle debiele die ensen om werkelijk niets in elkaar trappen....quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, is jouw moeder er ook zo een? De mijne placht me maandelijks een envelop met krantenknipsels te sturen, die of over boeken of over homo's gingenGelukkig mee gestopt, zonde van het geld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Ik denk dat niemand wat durfde te zeggen omdat het voor Lezzer was?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:06 schreef Vanyel het volgende:
Sla ik nu het topic dood? Verbaast me eigenlijk ook niet zoveel.
Excuus!
Aah ik ziequote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:28 schreef Vanyel het volgende:
Nee joh ik probeerde vooral lezzer te behoeden voor het zien van dat afschuwelijke woord.
ik vind sperma dan toch beter klinken dan kwakjequote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:38 schreef Brittie het volgende:
[..]
Aah ik zie. Het is ook een vreselijk woord maar goed
.
Zo eens kijken wat ik ga koken voor mnvanavond.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik vind sperma dan toch beter klinken dan kwakje
Wheehehehequote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:05 schreef Vanyel het volgende:
Ik zie alweer dat ik het net zo goed niet in spoilertags had kunnen verstoppen...
Dus jullie zijn goed bevonden?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:09 schreef Vanyel het volgende:
Hmhm.
Als ie het eindelijk eens komt brengen tenminste
Ooooh! *snapt het*quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:38 schreef Vanyel het volgende:
Bekend. Dan hoef je niet goed bevonden te worden. Tenminste niet door een instantie.
Macht maakt geil. De ceremoniemeesters hebben ineens de touwtjes in handen en willen daar gretig gebruik van maken.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:31 schreef Vanyel het volgende:
Was t echt nog zo lastig na die spoiler van mij?
Waarom is het toch zo moeilijk andermans wensen te respecteren?
Oh, dan doe je dus alles zelf zeg maar? Daar bemoeit verder niemand zich mee?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:38 schreef Vanyel het volgende:
Bekend. Dan hoef je niet goed bevonden te worden. Tenminste niet door een instantie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |