Echte Rotterdamnerts zijn zeker geen rellende holigansquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:23 schreef NanKing het volgende:
Rotterdam.
Over de rest zeg ik maar eem niets
Oh, is jouw moeder er ook zo een? De mijne placht me maandelijks een envelop met krantenknipsels te sturen, die of over boeken of over homo's gingenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:29 schreef Avey het volgende:
Hihi, GTST heeft nu ook potten
Dat weet ik omdat m'n moeder me dat in een sms stuurde
Ergens is dat wel heel liefquote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, is jouw moeder er ook zo een? De mijne placht me maandelijks een envelop met krantenknipsels te sturen, die of over boeken of over homo's gingenGelukkig mee gestopt, zonde van het geld.
OH, ik waardeerde het ook wel, in het begin. Maar toen ik een paar dagen terug mijn boekenkast uitmestte, heb ik iets van drie enveloppen ongeopend weggegooid. Even scannen en mailen is praktischerquote:
Omdat de verbinding al 1,5 dag de hele tijd wegvalt.quote:
Yeah, ik ga zo douchen en naar bedquote:Op vrijdag 7 mei 2010 06:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Is het bij jou niet midden in de nacht, Wonderer?
Ga maar lekker pitten hoor, dit probleem al bijna 2 dagen, en ik durf gewoon niet naar de Ziggo helpdesk te bellenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 06:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, ik ga zo douchen en naar bed
Vond het een beetje lullig om lezzer midden in een probleem te verlaten.
Nee, nog steeds nietquote:
Ja, ik snap het zelf ook niet zo meer eigenlijk. Lang gelden zullen we maar zeggenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:58 schreef Vanyel het volgende:
Ja hee, we waren niet allemaal verliefd op zuster Suzanne!
Ja, ik heb al veel gehangen deze week, dus ik moest wel effe wat productiefs doen. Iets zichtbaars zeg maarquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:22 schreef Vanyel het volgende:
Tering das idioot vroeg. Ik kan vandaag niet op gang komen, wordt dus vandaag hangen en t weekend werken.
Walgelijk.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:39 schreef lezzer het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ij-homomonument.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |