Niet echt... verzin eens een leuke TTquote:Op maandag 3 mei 2010 19:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Beter zo?
een { ipv een [.quote:
Ik zal heel stil douchen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:36 schreef Vanyel het volgende:
Over een uur en 24 minuten om precies te zijn.
Kun je fijn meedoen
Jep zometeen naar het Stadsparkquote:Op woensdag 5 mei 2010 08:32 schreef Vanyel het volgende:
En het is weer bevrijdingsdag. Lesbeaus op stap vandaag?
Ik zou willen zeggen, afhakken, maar ja... da's ook zo sneuquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maarja, ook ik zit nog teveel met mn ex in mn kop.
Wilde er inderdaad al tussenhaakjes achter zetten dat ik die maar niet ga afhakkenquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:11 schreef Brittie het volgende:
[..]
Ik zou willen zeggen, afhakken, maar ja... da's ook zo sneu
niet doen neen, worden die foto's zo raarquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wilde er inderdaad al tussenhaakjes achter zetten dat ik die maar niet ga afhakken
Hahaha, inderdaadquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
niet doen neen, worden die foto's zo raar
Ja, ik word vaker jonger geschat. Vind ik niet ergquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:23 schreef Vanyel het volgende:
Sowieso zie je er op die foto uit als een jochie van 20, ongeacht de nationaliteit.
Eens!quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:23 schreef Vanyel het volgende:
Sowieso zie je er op die foto uit als een jochie van 20, ongeacht de nationaliteit.
Ik heb net een boek geschreven dat zich in de jaren tachtig afspeeltquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:26 schreef lezzer het volgende:
De mohawk brengt mij wel een beetje terug naar de jaren 80
Het is weer in of niet?
Maakt trouwens ook geen flikker uit, het gaat om of jij het gaaf vindt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |