Da's meer net na de operatie.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat mocht ik al een aantal keer doen dus![]()
Verder gewoon vuilniszak.
En ze slikt maar 2 á 3 paracetamol per dag, dus denk dat de (bot)pijn echt wel erg meevalt?
Ja die is wel heel erg leukquote:Op maandag 3 mei 2010 19:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een leuke serie van Whoopie![]()
En die laatste met het kopje over de drempel
![]()
Broeder Lenny.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En ze slikt maar 2 á 3 paracetamol per dag, dus denk dat de (bot)pijn echt wel erg meevalt?
Ooh heb ik totaal geen last van gehad gelukkig.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Schijnt een v/d ergste pijnen te zijn; als je botvlies geperforeerd is.
En dat gebeurt dus als ze er een pen in zetten.
Al neem ik aan dat ze via het infuus alvast een lading pijnstillers heeft gehad
Je moet het lente maken, in je hoofd, dan komt het vanzelf goedquote:Op maandag 3 mei 2010 19:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn collega keektoen ik binnen kwam met mijn witte broek aan. Wat mij in hemelsnaam bezielde?
![]()
Nou, ik verklaar dat het LENTE is!Maar wel met panty en vestje aan. Ik ben optimistisch, maar niet gek.
Hihi dat haar was het allerergstequote:Op maandag 3 mei 2010 19:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Witte broek grijpt en weer terug hangtquote:Op maandag 3 mei 2010 19:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je moet het lente maken, in je hoofd, dan komt het vanzelf goed
Ik heb mijn best gedaan, maar zit nu wel te bibberen.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je moet het lente maken, in je hoofd, dan komt het vanzelf goed
quote:
Nee echt! Je moet erin geloven, dan komt het goedquote:Op maandag 3 mei 2010 19:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb mijn best gedaan, maar zit nu wel te bibberen.![]()
And on that note... ga ik me omkleden en naar de repetitie. Hopelijk ben ik op tijd thuis om nog iets van Feshun Night mee te krijgen.
quote:Op maandag 3 mei 2010 19:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Nee echt! Je moet erin geloven, dan komt het goedEn als je dan een panty of dikke maillot onder je witte broek aan moet, soit, maar dan heb je wel je lente-gevoel
Toen ik aan beide beentjes geopereerd was, was douchen dus echt geen optie.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi dat haar was het allerergste![]()
Tot het eruit halen van de pennen
Eet smakelijk!quote:
Ja dat is leukquote:Op maandag 3 mei 2010 19:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja die is wel heel erg leukdenk eens uitvergroten en ophangen
Ik niet hoor, ik ben nu alleen emotioneel niet voor rede vatbaarquote:Op maandag 3 mei 2010 19:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Iedereen hier lijkt wel fysieke shizzle te hebben.
Daar strik ik Mr Gb ook al zo vaak mogelijk voor. En dan heb ik niet eens een gebroken duimquote:Op maandag 3 mei 2010 19:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
*Even afklopt*quote:Op maandag 3 mei 2010 19:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Iedereen hier lijkt wel fysieke shizzle te hebben.
Maar dat is meer omdat dat lekkerder isquote:Op maandag 3 mei 2010 19:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Daar strik ik Mr Gb ook al zo vaak mogelijk voor. En dan heb ik niet eens een gebroken duim
Ja hèhè, waarom zou ik het anders vragenquote:Op maandag 3 mei 2010 19:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar dat is meer omdat dat lekkerder is(vind ik dan
)
quote:Op maandag 3 mei 2010 19:37 schreef Greys het volgende:
[..]
*Even afklopt*
Volgens mij heb ik nergens last van!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |