Da's meer net na de operatie.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat mocht ik al een aantal keer doen dus![]()
Verder gewoon vuilniszak.
En ze slikt maar 2 á 3 paracetamol per dag, dus denk dat de (bot)pijn echt wel erg meevalt?
Ja die is wel heel erg leukquote:Op maandag 3 mei 2010 19:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een leuke serie van Whoopie![]()
En die laatste met het kopje over de drempel
![]()
Broeder Lenny.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En ze slikt maar 2 á 3 paracetamol per dag, dus denk dat de (bot)pijn echt wel erg meevalt?
Ooh heb ik totaal geen last van gehad gelukkig.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Schijnt een v/d ergste pijnen te zijn; als je botvlies geperforeerd is.
En dat gebeurt dus als ze er een pen in zetten.
Al neem ik aan dat ze via het infuus alvast een lading pijnstillers heeft gehad
Je moet het lente maken, in je hoofd, dan komt het vanzelf goedquote:Op maandag 3 mei 2010 19:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn collega keektoen ik binnen kwam met mijn witte broek aan. Wat mij in hemelsnaam bezielde?
![]()
Nou, ik verklaar dat het LENTE is!Maar wel met panty en vestje aan. Ik ben optimistisch, maar niet gek.
Hihi dat haar was het allerergstequote:Op maandag 3 mei 2010 19:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Witte broek grijpt en weer terug hangtquote:Op maandag 3 mei 2010 19:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je moet het lente maken, in je hoofd, dan komt het vanzelf goed
Ik heb mijn best gedaan, maar zit nu wel te bibberen.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je moet het lente maken, in je hoofd, dan komt het vanzelf goed
quote:
Nee echt! Je moet erin geloven, dan komt het goedquote:Op maandag 3 mei 2010 19:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb mijn best gedaan, maar zit nu wel te bibberen.![]()
And on that note... ga ik me omkleden en naar de repetitie. Hopelijk ben ik op tijd thuis om nog iets van Feshun Night mee te krijgen.
quote:Op maandag 3 mei 2010 19:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Nee echt! Je moet erin geloven, dan komt het goedEn als je dan een panty of dikke maillot onder je witte broek aan moet, soit, maar dan heb je wel je lente-gevoel
Toen ik aan beide beentjes geopereerd was, was douchen dus echt geen optie.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi dat haar was het allerergste![]()
Tot het eruit halen van de pennen
Eet smakelijk!quote:
Ja dat is leukquote:Op maandag 3 mei 2010 19:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja die is wel heel erg leukdenk eens uitvergroten en ophangen
Ik niet hoor, ik ben nu alleen emotioneel niet voor rede vatbaarquote:Op maandag 3 mei 2010 19:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Iedereen hier lijkt wel fysieke shizzle te hebben.
Daar strik ik Mr Gb ook al zo vaak mogelijk voor. En dan heb ik niet eens een gebroken duimquote:Op maandag 3 mei 2010 19:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
*Even afklopt*quote:Op maandag 3 mei 2010 19:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Iedereen hier lijkt wel fysieke shizzle te hebben.
Maar dat is meer omdat dat lekkerder isquote:Op maandag 3 mei 2010 19:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Daar strik ik Mr Gb ook al zo vaak mogelijk voor. En dan heb ik niet eens een gebroken duim
Ja hèhè, waarom zou ik het anders vragenquote:Op maandag 3 mei 2010 19:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar dat is meer omdat dat lekkerder is(vind ik dan
)
quote:Op maandag 3 mei 2010 19:37 schreef Greys het volgende:
[..]
*Even afklopt*
Volgens mij heb ik nergens last van!
Met lang haar niet hoor, enorme klittenquote:Op maandag 3 mei 2010 19:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja hèhè, waarom zou ik het anders vragenHij doet het altijd wat langer en geeft lekker een hoofdhuidmassage. Dat ga ik echt niet bij mezelf doen hoor
Dat dusquote:Op maandag 3 mei 2010 19:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja hèhè, waarom zou ik het anders vragenHij doet het altijd wat langer en geeft lekker een hoofdhuidmassage. Dat ga ik echt niet bij mezelf doen hoor
Cremespoeling en voorzichtig kammenquote:Op maandag 3 mei 2010 19:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Met lang haar niet hoor, enorme klitten
Ik heb ook lang haar hoor, dus dat gaat prima wmbquote:Op maandag 3 mei 2010 19:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Met lang haar niet hoor, enorme klitten
Ik heb ook lang haar gehad, en geen problemen meequote:Op maandag 3 mei 2010 19:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb ook lang haar hoor, dus dat gaat prima wmb
Oh, maar dat ben ik ook bijna nooitquote:Op maandag 3 mei 2010 19:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik niet hoor, ik ben nu alleen emotioneel niet voor rede vatbaar
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet nog oefenen op mijn "smiling with your eyes".
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
quote:Op maandag 3 mei 2010 19:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Je ziet er jong uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet nog oefenen op mijn "smiling with your eyes".
En begin eens met "smiling with your mouth"
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Jonger dan mijn 21 jaarquote:
Nah, dat vind ik nooit zo'n succes bij mijn foto'squote:En begin eens met "smiling with your mouth"
Ja!quote:
Ik ook niet bij mezelfquote:Nah, dat vind ik nooit zo'n succes bij mijn foto's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op maandag 3 mei 2010 20:07 schreef tombolafan het volgende:Iedereen in setjes, of in trio's en alle mogelijke combinaties op de kiekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Dat hoor ik niet heel vaakquote:
quote:[..]
Ik ook niet bij mezelf
sterker nog, ik probeer zoveel mogelijk niet op de foto te komenAh, we gaan wel op een fotootjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Lachend en wel
.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Ik wil met iedereen op de foto jaquote:Op maandag 3 mei 2010 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Iedereen in setjes, of in trio's en alle mogelijke combinaties op de kiek
Dirkje!quote:
Ik hoor het wel heel vaak en ik ben er niet enorm blij mee, dus sorryquote:Op maandag 3 mei 2010 20:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat hoor ik niet heel vaak. Weet ook niet zeker of ik er enorm blij mee ben
.
quote:Ah, we gaan wel op een fotootje. Lachend en wel
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet quoten aub, gaat zo weg
[ Bericht 8% gewijzigd door tombolafan op 03-05-2010 20:48:11 ]J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Ja, al beginnen ze me nu wel een beetje te vervelen. Genoeg gehad de laatste tijd.quote:
Ik wil niet met mijn gezicht op internet.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Iedereen in setjes, of in trio's en alle mogelijke combinaties op de kiek
pfffffffffffffquote:Op maandag 3 mei 2010 20:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik wil niet met mijn gezicht op internet.
quote:Op maandag 3 mei 2010 20:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik wil niet met mijn gezicht op internet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |