Bij APK kijken ze niet naar de vloeistoffen, bij een beurt wel. En naar de filters e.d.quote:Op maandag 3 mei 2010 18:59 schreef Loveless85 het volgende:
Nou de 'schade' waren alleen nieuwe voorbandjes, een knipperlichtje, dimlichten opnieuw gesteld en the usual bij APK en een beurt ( vloeistoffen / olie e.d. lijkt me?)
Schei es uitquote:Op maandag 3 mei 2010 19:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De pezen zitten (schijnbaar) weer aan elkaar en pin erin. Nu zit nog het 'oude' opengeknipte gips er om met een berg verband (van na de operatie). Morgen nieuw gips en dan zal ze wel meer horen over hoe-en-wat allemaal.
Maar is iig nog wel paar weekjes zoet met wat gips, en die pin zal er ook ooit weer uit moeten neem ik aan
Das wel netjesquote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 19:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bij APK kijken ze niet naar de vloeistoffen, bij een beurt wel. En naar de filters e.d.
Lease-bedrijf betaalt toch?
Ze heeft zo'n lief koppie...quote:Op maandag 3 mei 2010 18:58 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
Nu we toch aan het spammen zijn en ik net aanbouw foto's aan het uppen was met deze![]()
Whoopie vond het niet leuk kleedjes kloppen en stofzuigen
Dweilen was nog minder leuk..
[ afbeelding ]
En strijken..tsja
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
10+ voor zielig kijken
Botpijnquote:Op maandag 3 mei 2010 19:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De pezen zitten (schijnbaar) weer aan elkaar en pin erin. Nu zit nog het 'oude' opengeknipte gips er om met een berg verband (van na de operatie). Morgen nieuw gips en dan zal ze wel meer horen over hoe-en-wat allemaal.
Maar is iig nog wel paar weekjes zoet met wat gips, en die pin zal er ook ooit weer uit moeten neem ik aan
quote:
Botpijn?quote:Op maandag 3 mei 2010 19:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Botpijn![]()
Naast pijnlijk is ze natuurlijk ook behoorlijk "onthand".
Lijkt me zoooo irritant.
Pijn valt wel mee geloof ik. Maar het is idd wel stuntelig als ik haar zo bezig zie. Kan vrijwel niks met rechts en das ook haar 'goeie' handquote:Op maandag 3 mei 2010 19:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Botpijn![]()
Naast pijnlijk is ze natuurlijk ook behoorlijk "onthand".
Lijkt me zoooo irritant.
Wat zou jij doen dan?quote:Op maandag 3 mei 2010 19:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Pijn valt wel mee geloof ik. Maar het is idd wel stuntelig als ik haar zo bezig zie. Kan vrijwel niks met rechts en das ook haar 'goeie' hand![]()
En je kan natuurlijk amper behoorlijk douchen, niet auto rijden, niet echt lekker fietsen enz enz.
En dat voor 6 tot 8 weken, mij niet gezien
quote:Op maandag 3 mei 2010 18:58 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
Nu we toch aan het spammen zijn en ik net aanbouw foto's aan het uppen was met deze![]()
Whoopie vond het niet leuk kleedjes kloppen en stofzuigen
Dweilen was nog minder leuk..
[ afbeelding ]
En strijken..tsja
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
10+ voor zielig kijken
Als het je overkomt zul je wel moeten.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Pijn valt wel mee geloof ik. Maar het is idd wel stuntelig als ik haar zo bezig zie. Kan vrijwel niks met rechts en das ook haar 'goeie' hand![]()
En je kan natuurlijk amper behoorlijk douchen, niet auto rijden, niet echt lekker fietsen enz enz.
En dat voor 6 tot 8 weken, mij niet gezien
Schijnt een v/d ergste pijnen te zijn; als je botvlies geperforeerd is.quote:
Dat mocht ik al een aantal keer doen dusquote:Op maandag 3 mei 2010 19:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als het je overkomt zul je wel moeten.Er zijn speciale zakken te koop in de Welzorgwinkel om mee te douchen, maar een vuilniszak die ze goed dichtknoopt werkt meestal ook prima. Alleen haren wassen is een crime.
Ik wel, ik ben het zonnetje in huisquote:Op maandag 3 mei 2010 19:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is nog geen 10 graden en het plenst![]()
Little Miss Sunshine dat je er bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Mijn collega keekquote:Op maandag 3 mei 2010 19:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is nog geen 10 graden en het plenst![]()
Little Miss Sunshine dat je er bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |