abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81298261
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 15:12 schreef Dionysiou het volgende:
Ik moet helaas nood gedwongen stoppen met het werk bij TNT vanwege mijn rug.. helaas.
Erg jammer, hoop dat ik weer terug in dienst kan als ik volgend jaar weer erboven op ben.
Dat is wel ontzettend balen zeg! Blijf je nog wel krantjes bezorgen of gaat dat ook niet meer?
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 11 mei 2010 @ 15:14:14 #152
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_81298307
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 15:09 schreef Harkie1337 het volgende:

[..]

Ging de afgelopen 2 jaar ook wel goed. Doe niets anders dan anders, maar toch afgelopen 3 maanden toch twee keer een brief gekregen. Ik scoor ook een 10 op toeren, dus schakel ruim op tijd door maar scoor toch een zware onvoldoende op acceleratie
Ah, je trapt het gaspedaal te diep in. komt me bekend voor
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 11 mei 2010 @ 15:14:36 #153
Maffe Fries
pi_81298325
quote:
Ik moet helaas nood gedwongen stoppen met het werk bij TNT vanwege mijn rug.. helaas.
Erg jammer, hoop dat ik weer terug in dienst kan als ik volgend jaar weer erboven op ben.
Is echt balen zeg. Beterschap.
pi_81298381
quote:
Bweh.
Noot noot.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 15:45:08 #155
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_81299729
@ Iedereen

Zeker balen, nu maar even tijdelijk kassa werk doen / informatiebalie..
Het is niet anders!
En met de ochtendkranten ga ik gewoon door. Dus ik behoud mijn grootste inkomst.
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 16:00:33 #156
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_81300411
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 15:14 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Ah, je trapt het gaspedaal te diep in. komt me bekend voor
Dat heb ik dus weer met het rempedaal.

[ Bericht 0% gewijzigd door Viper86 op 11-05-2010 16:10:41 ]
Nothing is what it seems
  dinsdag 11 mei 2010 @ 16:02:15 #157
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_81300500
quote:
Dat is balen.

Sterkte met je rug!
Nothing is what it seems
pi_81303530
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 14:30 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ik begrijp wat je bedoelt. Wij moeten nu ook elke week achter onze uren aan en dat is ook te gek voor woorden. In het begin vond ik het nogal inhalig van mezelf om elke keer aan mijn teamcoach te vragen of mijn uren wel klopten, maar kom op zeg, ik heb het gewoon gewerkt. En dan gaan ze bv iedereen naaien door iedereen 10 minuten te korten. Veel mensen valt dat geen eens op of ze denken van ach, het is maar 10 minuten.

Ik heb er nu schijt aan en ik controleer elke maand mijn loonstrookje. Ook al klopt er iets heel kleins niet; dan ben ik de eerste die bij het bureau van de TC sta.
Als ik 5 uur opschrijf staat er in de Harmony 4:55 uur....
Vindt het lullig om er wat van te zeggen, maar toch maar doen dan?
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 11 mei 2010 @ 17:01:41 #159
Maffe Fries
pi_81303609
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 16:59 schreef Deezertje het volgende:

[..]

ja, want voor je het weet staat er 4:45
  dinsdag 11 mei 2010 @ 17:27:25 #160
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_81304674
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 16:02 schreef Viper86 het volgende:

[..]

Dat is balen.

Sterkte met je rug!
Zeker balen.. net mijn TC gebeld en waarschijnlijk zaterdag al mijn laatste werkdag. Hij wou niet dat ik lang door werk als ik er echt last van hebt. Ondanks ze man te kort hebben.
Toch baal ik enorm. Is het net zomer aan het worden.. en de winter getrotseerd moet ik gaan stoppen.
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_81307657
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 16:00 schreef Viper86 het volgende:

[..]

Dat heb ik dus weer met het rempedaal.
Een reactie op gaspedaal te diep indrukken zou dan ook heel logisch rempedaal te diep indrukken zijn

Ik durf door jullie echt niet meer in de buurt van een TNT busje te fietsen
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 17:27 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Zeker balen.. net mijn TC gebeld en waarschijnlijk zaterdag al mijn laatste werkdag. Hij wou niet dat ik lang door werk als ik er echt last van hebt. Ondanks ze man te kort hebben.
Toch baal ik enorm. Is het net zomer aan het worden.. en de winter getrotseerd moet ik gaan stoppen.
Daar is die TC dan toch ineens niet zo moeilijk meer in...rare man
pi_81311891
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 16:59 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Noot noot.
pi_81313883
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 20:27 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik word zo misselijk van dat mens
  dinsdag 11 mei 2010 @ 21:12:56 #164
277849 Bloemhof
Hasselter
pi_81314016
Je bent echt niet de enige.
Soms heb je van die momenten waar je niet meer weet wat je hoort te weten zoals je naam.
pi_81314373
^ True, true...
Noot noot.
pi_81317389
quote:
Op zondag 9 mei 2010 09:47 schreef xxiessiexx het volgende:
Maar was er geen regel dat je maar tot 17:00 uur buiten mag lopen met de post?
Ik was één keer half 6 pas terug op het kantoor toen ze me om drie uur hadden gebeld dat er nog een grote wijk was blijven staan...dat vond ik al laat
Dat is de doelstelling ja, maar als dat niet lukt...

Als ik al jullie verhalen zo lees geloof ik dat ik net op tijd ben opgestapt...
pi_81317446
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 14:13 schreef Synthesist het volgende:
paar weken geleden een nieuwe dienst gekregen. ik was voorheen altijd in de gestelde tijd klaar, nu moet ik potverdorie een uur langer lopen dan ik betaald krijg, en nee, ik ben geen pauze houder.

heb je een stel wijken waar 15 minuten per stuk voor staat bij voorbereiden, en dan ben je 25 minuten bezig. het is allemaal zó krap, je krijgt in zo'n gehele dienst gewoon een uur uitloop met al die fietstijd en onrealistische tijden die voor wijken staan. "vandaag is scenario rustig "

geef je het aan bij een manager, en die houdt dan voet bij stuk "ja, het kan echt hoor in die tijd"

wel iedereen zo'n toeter moeten geven, maar geen realistische tijden, wat een kutbedrijf word dit zeg
De binnendiensten staan veelal inderdaad belachelijk krap, toch zijn er enkele bij die wel haalbaar zijn. Net zoals de lopen, met de ene wijk loop je structureel buiten tijd, met de andere loop je met gemak 20 minuten binnen tijd. Een beetje luck of the draw. Onze teamcoach wil er ook niet aan dat een wijk 20 minuten te krap staat want het is zo berekent, terwijl die tijden bij het bouwen van de dienst zo gezet zijn. Maar bij dezelfde wijk is wel een straat met frontjes omgeruild voor een straat met allemaal tuintjes.
pi_81317694
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 22:10 schreef TokenW het volgende:

[..]

De binnendiensten staan veelal inderdaad belachelijk krap, toch zijn er enkele bij die wel haalbaar zijn. Net zoals de lopen, met de ene wijk loop je structureel buiten tijd, met de andere loop je met gemak 20 minuten binnen tijd. Een beetje luck of the draw. Onze teamcoach wil er ook niet aan dat een wijk 20 minuten te krap staat want het is zo berekent, terwijl die tijden bij het bouwen van de dienst zo gezet zijn. Maar bij dezelfde wijk is wel een straat met frontjes omgeruild voor een straat met allemaal tuintjes.
Maar met HAH heb ik liever een straat met tuintjes...
  woensdag 12 mei 2010 @ 12:18:59 #169
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_81335098
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 18:44 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Een reactie op gaspedaal te diep indrukken zou dan ook heel logisch rempedaal te diep indrukken zijn

Ik durf door jullie echt niet meer in de buurt van een TNT busje te fietsen

Vreemd genoeg trek ik altijd wel vrij rustig op, daar heb ik ook nooit echt slechte scores mee. Maar bij het afremmen gaat het juist verkeerd, ik stond een tijdje terug nog in het onderste gedeelte van de boco - lijst, alleen maar omdat mijn remscore slecht was.

Maar wat wil je ook met al die kleine rotbochtjes in boerenweggetjes waar je nèt niet met volle snelheid doorheen kan scheuren.
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 17:27 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Echt klote voor je! Inderdaad, na zo'n zware postbodeonvriendelijke winter heb je wel een gemakkelijker periode verdient, en dan gebeurt er dit.

Sterkte!
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 21:10 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Ik word zo misselijk van dat mens
Nothing is what it seems
  woensdag 12 mei 2010 @ 12:21:45 #170
267465 Snaavel
Appeltaartenbakker!
pi_81335216
Mijn pakketje is in collectie.. wat wil dat zeggen?
en waar kan die nu dan zijn?
  woensdag 12 mei 2010 @ 12:28:34 #171
267465 Snaavel
Appeltaartenbakker!
pi_81335469
Godver..
Mijn webcam gaat nog een dag langer duren.. die kneuzen van azerty die hebben het pakketje dus alleen nog maar voorgemeld.. en dan zeggen dat ze hebben gezegd dat ze een pakketje hebben wat opgehaald moet worden.. dan moet die eerst nog in sortering, dan nog in distributie.. en dan pas komt die bij mij aan..
hij is wel gister opgegeven, dus dan word het de volgende dag opgehaald.. en de dag daarna bezorgd
Is er niet een lieve TNT bezorger die mijn pakketje meteen aan de deur wilt bezorgen..
pi_81338035
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 12:28 schreef Snaavel het volgende:
Godver..
Mijn webcam gaat nog een dag langer duren.. die kneuzen van azerty die hebben het pakketje dus alleen nog maar voorgemeld.. en dan zeggen dat ze hebben gezegd dat ze een pakketje hebben wat opgehaald moet worden.. dan moet die eerst nog in sortering, dan nog in distributie.. en dan pas komt die bij mij aan..
hij is wel gister opgegeven, dus dan word het de volgende dag opgehaald.. en de dag daarna bezorgd
Is er niet een lieve TNT bezorger die mijn pakketje meteen aan de deur wilt bezorgen..

Eh, doorgaans is het zo dat als je iets verzend, het 's avonds op de dag van verzending (mits dat een werkdag is natuurlijk) wordt opgehaald. Het gaat dan de volgende ochtend vroeg in de sortering mee en als het een beetje meezit wordt het diezelfde dag nog bezorgt (je krijgt dan je pakketje de werkdag na verzending).

Morgen is 't echter een feestdag, dus dan werken ze niet, dus jij hebt dan je pakje op zn vroegst op vrijdag .
pi_81338586
TNT is geen koeriersbedrijf, als je iets meteen wilt hebben moet je het maar in de winkel kopen...
pi_81342345
Wat is TNT Pakketservice dan?
  woensdag 12 mei 2010 @ 15:17:30 #175
298741 Postelastiek
Back in the summer of '69
pi_81342960
Weet iemand hoe het zit met bedrijfskleding? Ik heb nu een leenjas en daar wil ik graag vanaf want dat ding is op zijn minst 5 maten te groot.
Mijn proeftijd is voorbij.

Ik word doorgestuurd naar de site van Indiform en dan moet ik inloggen. Waar vind ik mijn personeelsnummer? Alleen op mijn salarisafschrift? Of ook op mijn ING-internetbankier afschrift?
Ik snap er geen moer van...
pi_81343035
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 15:17 schreef Postelastiek het volgende:
Weet iemand hoe het zit met bedrijfskleding? Ik heb nu een leenjas en daar wil ik graag vanaf want dat ding is op zijn minst 5 maten te groot.
Mijn proeftijd is voorbij.

Ik word doorgestuurd naar de site van Indiform en dan moet ik inloggen. Waar vind ik mijn personeelsnummer? Alleen op mijn salarisafschrift? Of ook op mijn ING-internetbankier afschrift?
Ik snap er geen moer van...
https://www.workwearweb.nl/login.aspx?ReturnUrl=%2findex.aspx

Deze site toch?
Je nummer staat op je pasje!
Noot noot.
  woensdag 12 mei 2010 @ 15:24:47 #177
298741 Postelastiek
Back in the summer of '69
pi_81343304
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 15:19 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

https://www.workwearweb.nl/login.aspx?ReturnUrl=%2findex.aspx

Deze site toch?
Je nummer staat op je pasje!
Pasje?

Ik ben zaterdagmedewerker overigens (officieel in ieder geval, maar werk ook door de week)... Hebben die een pasje? Want dan heb ik iets gemist...
pi_81343650
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 15:24 schreef Postelastiek het volgende:

[..]

Pasje?

Ik ben zaterdagmedewerker overigens (officieel in ieder geval, maar werk ook door de week)... Hebben die een pasje? Want dan heb ik iets gemist...
Ik ben zaterdagwerker en ja ik heb een pasje. Je moet je kunnen legitimeren als medewerker van TNT.
Het nummer staat ook op je salarisstrook. Volgens mij staat het nergens anders.
  woensdag 12 mei 2010 @ 16:51:12 #179
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_81347121
Menn wat een baggerdag vandaag. Normaal ben ik tussen 14.15 en 15.00u wel klaar met mijn twee wijken als er HAH is, maar dat was vandaag anders.. Superveel post, alle kampioenen en een een langwerpige folder vd Gamma en een mini-ding van de Telegraaf . Het punt waar ik de rest vd zakken moest halen was ook nog eens zeer nadelig verplaatst omdat ze bij het normale punt steigers aan het plaatsen waren.. Resultaat: 15.45u klaar. Heb het netjes opgeschreven op de briefjes, dus ben benieuwd wat ze er mee doen.
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
pi_81347721
Ojaaa ik verdien vanaf deze maand weer een paar cent meer per uur
pi_81348352
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 17:07 schreef xxiessiexx het volgende:
Ojaaa ik verdien vanaf deze maand weer een paar cent meer per uur
Dankzij jouw stijgende loonkosten moeten er weer een paar fulltimers uit.... (althans volgens de TNT redenatie)

Wij hadden gisteren de Karwei en die Telegraaf minitjes als HAH met alle Kampioenen
Vandaag de Gamma en UPC als HAH, met alle tv gidsen drukke dagen dus, maar ja morgen vrij....

Ben zeer benieuwd wat er vrijdag dan wel niet voor post is (ik hoop Marko, scheelt weer voor zaterdag!) want de Libelles zaten er ook al bij vandaag (dik waren ze wel!)

Enne ik ben al een paar jaar zaterdagbesteller (maar werk doordeweeks gewoon bij) en heb nog nooit een pasje gehad hoor....
pi_81348422
Pff wat een klotendag vandaag. Eerst vanochtend meegeholpen met klaar maken van wijken. Want de eerste stemwijzers waren al binnen gekomen. Vet veel tijdschriften enzo. Toen een onbekende wijk weggebracht, die ik nog nooit eerder had geholpen, dat was dus even zoeken. Tevens 3 soorten HAH hier. Vieze kutregen, waardoor de Gamma, TV-gidsen lekker net werden. Gewoon proppen kan ik niks aan doen. Vieze kutregen bah. Na verloop van tijd begin je behoorlijk te zweten in een regenpak, nadat het ophoud met regenen. Daarna de nabrengzakken weggebracht voor die wijk. De fietstassen puilden er over.

En vrijdag wordt alweer druk: ANWB Kampioenen en Wehkamp HAH.
pi_81348487
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 17:23 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dankzij jouw stijgende loonkosten moeten er weer een paar fulltimers uit.... (althans volgens de TNT redenatie)

Wij hadden gisteren de Karwei en die Telegraaf minitjes als HAH met alle Kampioenen
Vandaag de Gamma en UPC als HAH, met alle tv gidsen drukke dagen dus, maar ja morgen vrij....

Ben zeer benieuwd wat er vrijdag dan wel niet voor post is (ik hoop Marko, scheelt weer voor zaterdag!) want de Libelles zaten er ook al bij vandaag (dik waren ze wel!)

Enne ik ben al een paar jaar zaterdagbesteller (maar werk doordeweeks gewoon bij) en heb nog nooit een pasje gehad hoor....
Ik kan er ook niks aan doen dat ik ouder word hoor
Wij moeten binnenkort de pasjes zelfs zichtbaar gaan dragen, aan zo'n sleutelhangerding. Ik heb mn pasje sowieso nodig om binnen te komen, moet hem langs zo'n apparaatje bliepen
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 12 mei 2010 @ 17:28:20 #184
Maffe Fries
pi_81348551
ze gaan steeds verder zeg. Als mensen twijfelen dan mogen ze best het pasje zien, maar om zo'n ding nu standaard te gaan dragen ...
  woensdag 12 mei 2010 @ 17:38:23 #185
273607 Linker_Onderlip
...naast Rechter Onderlip
pi_81348962
Hier heeft ook geen enkele zaterdagbesteller zo'n pasje. Maar de TC's zouden het "binnenkort gaan regelen"

Vandaag erg veel post hier, tegen vrijwel helemaal niets gisteren. Ik ben benieuwd wat we vrijdag en zaterdag krijgen, want in de wandelgangen hoorde ik al dat we zaterdag de anwb en Makro zouden krijgen + dubbel HAH. Dan zul je weer zien dat er vrijdag geen kut te doen is
Ieder kutje zingt zoals het gebekt is.
pi_81349066
Ik ben inmiddels ook helemaal niet meer herkenbaar op m'n pasje, is helemaal versleten door het vele gebliep

En het samen in m'n jaszak zitten met allerlei andere dingen uiteraard.
pi_81349144
Ik heb nog nooit een pasje zien langskomen bij ons, en hopelijk blijft dat ook zo.
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_81349178
Hier hebben we echt al jaren pasjes, mn oude TPG pas moet hier ook nog ergens liggen
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_81349210
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 15:04 schreef rub3n het volgende:
Wat is TNT Pakketservice dan?
een pakketservice dusssssss
pi_81350003
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 17:25 schreef Zipportal het volgende:
Pff wat een klotendag vandaag. Eerst vanochtend meegeholpen met klaar maken van wijken. Want de eerste stemwijzers waren al binnen gekomen. Vet veel tijdschriften enzo. Toen een onbekende wijk weggebracht, die ik nog nooit eerder had geholpen, dat was dus even zoeken. Tevens 3 soorten HAH hier. Vieze kutregen, waardoor de Gamma, TV-gidsen lekker net werden. Gewoon proppen kan ik niks aan doen. Vieze kutregen bah. Na verloop van tijd begin je behoorlijk te zweten in een regenpak, nadat het ophoud met regenen. Daarna de nabrengzakken weggebracht voor die wijk. De fietstassen puilden er over.

En vrijdag wordt alweer druk: ANWB Kampioenen en Wehkamp HAH.
meen je niet he, wehkamp erbij als HAH?
Dat wordt met 500 adressen (geen een flat of appertementencomplex!) dus minimaal 4 tassen erbij aan HAH.
Kutdingen, dat zijn het....
pi_81350038
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 17:38 schreef Linker_Onderlip het volgende:
Hier heeft ook geen enkele zaterdagbesteller zo'n pasje. Maar de TC's zouden het "binnenkort gaan regelen"

Vandaag erg veel post hier, tegen vrijwel helemaal niets gisteren. Ik ben benieuwd wat we vrijdag en zaterdag krijgen, want in de wandelgangen hoorde ik al dat we zaterdag de anwb en Makro zouden krijgen + dubbel HAH. Dan zul je weer zien dat er vrijdag geen kut te doen is
Sjopze/C1000 hier
  woensdag 12 mei 2010 @ 18:16:07 #192
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_81350295
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 17:45 schreef Troeta het volgende:

[..]

een pakketservice dusssssss
Dus een koeriersbedrijf.
Nothing is what it seems
  woensdag 12 mei 2010 @ 18:23:20 #193
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_81350516
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 17:26 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Ik kan er ook niks aan doen dat ik ouder word hoor
Wij moeten binnenkort de pasjes zelfs zichtbaar gaan dragen, aan zo'n sleutelhangerding. Ik heb mn pasje sowieso nodig om binnen te komen, moet hem langs zo'n apparaatje bliepen
Wij kunnen zo ons gebouw inkomen zonder pasje, bij de deur zit alleen een codeslot, dus je kunt er zo inkomen.

Ik heb zelf wel een pasje, maar die is officieel aan mij gegeven zodat ik een buurvestiging in kon komen ( waar ze wel zo'n blieperdingesgeval hebben ), echter is mijn pasje nog steeds niet geactiveerd. Dus elke keer als ik naar die andere vestiging moet moet ik eerst aanbellen voordat ik de vestiging in kan komen.

Ik ben volgens mij de enigste van de zaterdagwerkers die een pasje heeft.
Nothing is what it seems
pi_81350729
Nee, een koeriersbedrijf haalt het pakketje bij jouw op en gaat meteen naar het bedrijf of de persoon waar het naartoe moet, dus niet eerst naar een sorteercentrum.

Misschien dat TNT zo'n service ook wel heeft, maar dat kost meer centjes.
  woensdag 12 mei 2010 @ 18:57:02 #195
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_81351769
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:29 schreef Troeta het volgende:
Nee, een koeriersbedrijf haalt het pakketje bij jouw op en gaat meteen naar het bedrijf of de persoon waar het naartoe moet, dus niet eerst naar een sorteercentrum.

Misschien dat TNT zo'n service ook wel heeft, maar dat kost meer centjes.
Oh, oke. Ik wist namelijk niet wat nou precies een koeriersbedrijf was, dus zocht ik "koeriersbedrijf" op in google, helemaal bovenaan de pagina als 1e zoekresultaat stond TNT. Ik ging er te snel vanuit dat dit dan de pakkettendienst zou zijn. TNT heeft zo te zien ook een koeriersbedrijf: TNT Express. Weer wat geleerd.
Nothing is what it seems
pi_81351771
Het rooster met de HAH voor deze week hing bij ons niet op het bord, dus ik bereid me dan voor vrijdag ook maar op het ergste (Wehkamp) voor
Makro schijnt dun te zijn.
pi_81351888
Vandaag ff bij mijn TC geïnformeerd wat er met mijn contract gebeurt wat 13 juni afloopt. "Dan wordt je zaterdagwerker voor onbepaalde tijd, zoals we hadden afgesproken", aldus mijn TC.

Prima, klopt wij hadden dat afgesproken haha! Geniaal, dan verdien ik straks 2,37 euro per uur meer

Ik heb overigens een tijdelijke pas. Omdat ik anders op zaterdag nooit de vestiging in kan. Ik zal straks wel een eigen pasje krijgen.

Andere vraag; als zaterdagmedewerker mag je kleren bestellen hé? Ik moet het nu doen met de "left-overs" in het voorraadhok. Ik heb dus wel een jas in de goede maat (winterjas) maar geen andere kleding.

Kan iemand eens kijken voor mij tot welke maat je kunt bestellen?
pi_81352416
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 19:00 schreef rub3n het volgende:
Vandaag ff bij mijn TC geïnformeerd wat er met mijn contract gebeurt wat 13 juni afloopt. "Dan wordt je zaterdagwerker voor onbepaalde tijd, zoals we hadden afgesproken", aldus mijn TC.

Prima, klopt wij hadden dat afgesproken haha! Geniaal, dan verdien ik straks 2,37 euro per uur meer

Ik heb overigens een tijdelijke pas. Omdat ik anders op zaterdag nooit de vestiging in kan. Ik zal straks wel een eigen pasje krijgen.

Andere vraag; als zaterdagmedewerker mag je kleren bestellen hé? Ik moet het nu doen met de "left-overs" in het voorraadhok. Ik heb dus wel een jas in de goede maat (winterjas) maar geen andere kleding.

Kan iemand eens kijken voor mij tot welke maat je kunt bestellen?
Bovenkleding t/m maat 3XL en broeken t/m maat 62.
pi_81357136
je kan pas bestellen als je 3 jaar in dienst bent (dan krijg je pas budgetpunten)
Je moet bij je teamcoach zijn of vestigingsmanager (die vragen hier de pakketten aan zodra er een zaterdagwerker nieuw is) dan duurt het meestal een paar maanden voor je het hebt.
Ik kan ook nog steeds geen kleding bestellen en moet het met mijn starterspakket doen.
Echter zat daar alleen een bruikbaar regenpak in en de jas vond ik veel mooier met de nieuwe kleuren.
Echter kon je deze niet uitwassen zoals de voorgaande jas (donkerder oranje) en nu kan ik em niet meer aan vanwege het doorlopen van de kleuren
pi_81357467
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:57 schreef xxiessiexx het volgende:
Het rooster met de HAH voor deze week hing bij ons niet op het bord, dus ik bereid me dan voor vrijdag ook maar op het ergste (Wehkamp) voor
Makro schijnt dun te zijn.
Gaat de Makro op vrijdag of zaterdag mee.
pi_81357571
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:08 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Sjopze/C1000 hier
Hier ook. (behalve 1 postcode, die heeft alleen C1000)
pi_81358430
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 20:56 schreef TokenW het volgende:

[..]

Gaat de Makro op vrijdag of zaterdag mee.
Zaterdag
Noot noot.
  woensdag 12 mei 2010 @ 21:54:53 #203
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_81360322
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 20:59 schreef TokenW het volgende:

[..]

Hier ook. (behalve 1 postcode, die heeft alleen C1000)
Hier alleen de Poiesz en voor een paar postcodes de Sjopze.
In mijn vaste buitenwijk heeft één postcode ( heb in totaal 5 postcodes ) ook Sjopze.
De vorige keer dat er Sjopze was heb ik die toen voor die postcode vergeten te bezorgen, beter dat ik de Sjopze dit keer wèl goed in het zicht leg zodat ik ze niet vergeet te bezorgen.
Nothing is what it seems
pi_81360465
Ik ken de Poiesz en de Sjopze gewoon helemaal niet
Noot noot.
  woensdag 12 mei 2010 @ 22:18:46 #205
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_81361526
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 21:57 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ken de Poiesz en de Sjopze gewoon helemaal niet
Poiesz is een supermarkt in Friesland en de Sjopze is de internetwinkel van TNT.
Nothing is what it seems
pi_81363596
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 19:12 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Bovenkleding t/m maat 3XL en broeken t/m maat 62.
Ah mijn jas is ook 3XL. Wil ik ook wat polo's van hebben.

Als zaterdagwerker ga ik gewoon een polo in 3XL "eisen". Het lijkt mij dat hun willen dat ik voor klanten herkenbaar ben.
pi_81365274
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 22:55 schreef rub3n het volgende:

[..]

Ah mijn jas is ook 3XL. Wil ik ook wat polo's van hebben.

Als zaterdagwerker ga ik gewoon een polo in 3XL "eisen". Het lijkt mij dat hun willen dat ik voor klanten herkenbaar ben.
Ik zou dan geen blouse nemen in ieder geval, die vallen kleiner
Als zaterdagwerker heb je daar gewoon recht op.
pi_81368472
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 17:01 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

ja, want voor je het weet staat er 4:45
Ik neem tegenwoordig met maximaal een uur uitloop al genoegen. 5 uur gewerkt en 4 betaald neem ik de moeite al niet meer voor, voor je dat uur hebt ben je drie maanden verder. En daar komt bij dat er een dienst is waar ik altijd grof over de tijd heen ga, meer dan een uur. Dat houd ik nu wel goed in de gaten...
  donderdag 13 mei 2010 @ 00:52:19 #209
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_81368548
Ben al een paar weken opzoek naar een bijbaan voor rond de 20 uur per week. Gevonden bij TNT.
Ben aangenomen als zaterdagbezorger maar kan daarnaast ook doordeweek bezorgen voor het loon van een zaterdagbezorger!
pi_81369910
Zoek de wijkjes uit die nog wel genoeg tijd hebben staan CihV en die jij lekker kan lopen, dat verschilt ook per persoon namelijk.
Zo liep ik vaak een portiekenwijk die je snel in rondjes kan lopen liever dan een hele lange saaie vlakke laan die ik nooit binnen de tijd haalde.
En ik vind ook dat bij ons de kleine middagwijkjes nog een ruime tijd hebben en de wijken van de fulltimers hebben op een wonderlijke manier ook veel meer tijd als de postbezorgerwijken.
pi_81373652
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 00:52 schreef Ziewoarut het volgende:
Ben al een paar weken opzoek naar een bijbaan voor rond de 20 uur per week. Gevonden bij TNT.
Ben aangenomen als zaterdagbezorger maar kan daarnaast ook doordeweek bezorgen voor het loon van een zaterdagbezorger!
Bezorger of besteller, anders wordt je er niet veel wijzer van.
  donderdag 13 mei 2010 @ 11:04:42 #212
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_81373873
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 00:49 schreef CihV het volgende:

[..]

Ik neem tegenwoordig met maximaal een uur uitloop al genoegen. 5 uur gewerkt en 4 betaald neem ik de moeite al niet meer voor, voor je dat uur hebt ben je drie maanden verder. En daar komt bij dat er een dienst is waar ik altijd grof over de tijd heen ga, meer dan een uur. Dat houd ik nu wel goed in de gaten...
Tja, als dat uur een eenmalig iets is kan ik me dat nog voorstellen, maar dit is het begin van het einde. Voor je het weet kom je iedere week een uur te kort, moet je eens rekenen wat er dan op jaarbasis door je neus geboord wordt, dat zou in mijn geval een slordige 500 euro zijn.

Ik weet dat het veel werk is om erachter aan te gaan, maar op het moment dat een TC merkt dat jij die uren heel erg in de gaten houdt gaat hij jouw uren vanzelf zorgvuldiger boeken.

Als ik eenmalig een uur mis ga ik er niet achteraan, dan schrijf ik gewoon een paar dagen lang een kwartiertje extra.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_81375842
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 00:52 schreef Ziewoarut het volgende:
Waarom de " "?
Lijkt mij juist een goed iets?
Ik werk ook elke doordeweekse dag nu voor het loon van een zaterdagbesteller
  donderdag 13 mei 2010 @ 13:24:44 #214
273607 Linker_Onderlip
...naast Rechter Onderlip
pi_81378072
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 12:13 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Waarom de " "?
Lijkt mij juist een goed iets?
Ik werk ook elke doordeweekse dag nu voor het loon van een zaterdagbesteller
Het zou natuurlijk mooier zijn als je doordeweeks en op zaterdag het loon van een part-/fulltimer zou krijgen...die krijgen immers dikke toeslagen op zaterdag en sowieso meer doordeweek. Het is niet voor niks dat ze maar al te graag gebruik maken van zaterdagbestellers zoals jij en ik op een doordeweekse dag
Ieder kutje zingt zoals het gebekt is.
pi_81378426
het loon van mijn deeltijdcontract is lager als mijn zaterdagcontract.
Nu heb ik wel een oud zaterdagcontract, maar in die tijd kreeg je als zaterdagwerker meer betaald omdat je dus op zaterdag werkt.
En zover ik weet krijgt een fulltimer helemaal geen toeslagen op zaterdag, hun hebben gewoon een 37-urige werkweek en werken om de zaterdag en maandag.
Een hoger loon hebben ze wel, maar dat is niet gek na 30 dienstjaren.
Ze werken trouwens het liefst met goedkope postbezorgers en zaterdagwerkers worden ingezet om gaten te vullen.
pi_81380980
een fulltimer krijgt onregelmatigheidstoeslag wanneer deze om 6 uur begint.
Tel daarbij op een veel hoger loon en het zoeken naar zaterdagbestellers wordt steeds gretiger
pi_81393686
Maar dat krijgt iedereen, die toeslag als je om 6 uur begint!! maar ja, ik begin toch liever wat later....vind 6 uur zo vreselijk en nu moet ik elke zaterdag zo vroeg!!:(
  donderdag 13 mei 2010 @ 22:33:48 #218
Bijdehand mannetje
pi_81398299
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 20:38 schreef Troeta het volgende:
Maar dat krijgt iedereen, die toeslag als je om 6 uur begint!! maar ja, ik begin toch liever wat later....vind 6 uur zo vreselijk en nu moet ik elke zaterdag zo vroeg!!:(
Volgens mij niet. Een zaterdagbesteller krijgt geen toeslag 's ochtends of op zaterdag. Alleen voor werken in de avond of nacht. Een postbode die onder de TNT CAO valt krijgt voor de uren tussen 6 en 8 in de ochtend een toeslag van 20% (mits hij voor 7-en begint), en op zaterdag maar liefst 40% voor ieder gewerkt uur!
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
pi_81406455
ik verbaas mij hier af en toe hoe weinig mensen weten over hun eigen loon
pi_81406822
Wehkamp vandaag ja.
En dan bellen als ik nog een extra wijk kan lopen vandaag (heb al een wijk van ruim 4 uur)
nee dankje
  vrijdag 14 mei 2010 @ 09:15:09 #221
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_81407634
Ik kan vandaag een halve extra wijk erbij doen, ik hoop maar dat het niet teveel is vandaag.
pi_81408441
Sorry, maar ik krijg die onregelmatigheidstoeslag wel..
Dat fulltimers 40% extra krijgen is echt nieuw voor mij, dan snap ik niet dat ze zo weinig willen werken op zaterdag,haha, ik zal het eens vragen.
pi_81414080
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 05:13 schreef tntster het volgende:
ik verbaas mij hier af en toe hoe weinig mensen weten over hun eigen loon
Idd.

Ik kijk op mijn loonstrookje altijd wat ik extra heb gewerkt, dus wat ik bovenop mijn 3-uurscontract heb gewerkt.
Dus als ik op een zaterdag van 8.00 tot 15.00 heb gewerkt, heb ik 4 uur extra gewerkt en dat staan dus op mijn loonstrookje.
Noot noot.
pi_81418078
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 09:57 schreef Troeta het volgende:
Dat fulltimers 40% extra krijgen is echt nieuw voor mij, dan snap ik niet dat ze zo weinig willen werken op zaterdag,haha, ik zal het eens vragen.
De reden dat postbodes bij ons liever niet op zaterdag werken is omdat ze het weekend graag besteden aan hun gezin.

Er was hier maar voor één postcode (en die bestaat uit 1 wijk) Wehkamp HAH, ik weet niet of we het dan later nog krijgen? Vandaag alleen zo'n Telegraaf blaadje als HAH voor de rest.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 15:05:29 #225
Bijdehand mannetje
pi_81418885
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 09:57 schreef Troeta het volgende:
Op je zaterdagcontract? Voor werken in de ochtend?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')