abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81205378
Ja, wel op jezelf blijven letten hoor. Weet je, hun kan het ook niks schelen dat de post blijft staan, ze maken zich alleen maar druk om huis aan huis wat besteld moet worden.
Lullig voor mensen die op hun post zitten te wachten, maar jij kan het in je eentje toch niet oplossen.

CHEVHB, alleen donderdag vrij!!
  zondag 9 mei 2010 @ 13:50:53 #127
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_81210742
Gadver, wat scooter onderdelen via iemand besteld. Krijg ik berichten van:

Ik heb het verstuurd..

Probleem ligt bij TNT niet bij mij

en

Ik had jou adres op de achterkant genoteerd, en mijn adres per ongeluk aan de voorkant.....
Nu zijn die lampjes hier naar binnen gegooid door de postbode....

Mensen die misbruik maken van per briefpost versturen en TNT de schuld geven. Ik kan ze echt kielhalen. Gedverdemme. Kut volk.
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_81211936
Ik had volgens mij al eens verteld dat er sinds de Oranjesingel hier in Kampen open ligt er een kleine(re) vrachtwagen komt. Met als gevolg dat er de afgelopen week elke dag zo'n 6 containers blijven staan. Vrijdag zelfs 8 (dus dan moet je met 2 laadklep auto's erachteraan). Donderdag en vrijdag dus van 9:00 tot 21:00 gewerkt! Wel lekker uren maken.
pi_81213843
quote:
Op zondag 9 mei 2010 14:22 schreef rub3n het volgende:
Ik had volgens mij al eens verteld dat er sinds de Oranjesingel hier in Kampen open ligt er een kleine(re) vrachtwagen komt. Met als gevolg dat er de afgelopen week elke dag zo'n 6 containers blijven staan. Vrijdag zelfs 8 (dus dan moet je met 2 laadklep auto's erachteraan). Donderdag en vrijdag dus van 9:00 tot 21:00 gewerkt! Wel lekker uren maken.
Dat wel, maar chauffeuren is toch iets minder zwaar, dan continu fietsen en lopen.
pi_81213921
quote:
Op zondag 9 mei 2010 10:47 schreef Troeta het volgende:
Ja, wel op jezelf blijven letten hoor. Weet je, hun kan het ook niks schelen dat de post blijft staan, ze maken zich alleen maar druk om huis aan huis wat besteld moet worden.
Lullig voor mensen die op hun post zitten te wachten, maar jij kan het in je eentje toch niet oplossen.

CHEVHB, alleen donderdag vrij!!
In mijn eentjehet probleem oplossen wordt inderdaad lastig, maar aanstaande maandag alle zakjesadressen en depots langsgaan om zoveel mogelijk weg te krijgen. 8 uur beginnen en om uiterlijk 5 uur nok ik ermee dan zien we wel wat ik nog wegkrijg.
pi_81215766
quote:
Op zondag 9 mei 2010 15:15 schreef TokenW het volgende:

[..]

Dat wel, maar chauffeuren is toch iets minder zwaar, dan continu fietsen en lopen.
Dat denk ik ook wel. Daar heb ik het echter toch niet over?
pi_81283819
Ik bleek vandaag weer overbodig binnen Heb wel de postbussen ingegooid, maar daarna was er geen werk meer voor me. Kon buiten nog wel wat voor ze betekenen dus straks 3 wijken lopen.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 08:07:51 #133
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_81284105
En mochten jullie de achterstallige post echt niet meer wegkrijgen, dan is de Haarlemse methode misschien een oplossing. Je "slaat de post op" in zo'n blauwe oudpapiercontainer en reageert dan heel verbaasd als het vervolgens wordt weggegooid.

Wel vreemd dat het pas jaren na dato ineens boven tafel komt...............
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_81284165
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 08:07 schreef Kramerica-Industries het volgende:
En mochten jullie de achterstallige post echt niet meer wegkrijgen, dan is de Haarlemse methode misschien een oplossing. Je "slaat de post op" in zo'n blauwe oudpapiercontainer en reageert dan heel verbaasd als het vervolgens wordt weggegooid.

Wtf!
pi_81284842
Op Intranet staat dat je bij de winstuitkering moet kiezen tussen uitbetalen of (op)sparen.
Nou heb ik vorig jaar ook geen keuze of formulier ingevuld, dus weet niet eens meer als ik het wel heb gehad.

Moet je echt zo'n formulier invullen om winstuitkering te krijgen met onder het motto iedereen die 'vergeet' in te vullen scheelt ons weer in de kosten..... of krijgt iedereen die niks invult qua keuze het sowieso bij het loon bijeengestort?

1.5% van je salaris over 2009.
Nounou, dat het er vanaf kon bij de TNT (minder als vorig jaar) (alleen kost die winstuitkering straks zeker wel 500 medewerkers hun baan...)

Eigenlijk alleen interressant voor de heer Bakker, die krijgt volgens mij iets van 4 of 6 miljoen euro per jaar salaris, zijn winstuitkering is dus minimaal 60.000 euro! en 8% vakantiegeld wordt dan ook een tonnetje of 4... tja en wij maar hard werken voor minder!

Is Deutsche Post eigenlijk nog in staatsbeheer?
Volgens mij kennen ze daar 'postbezorgers' niet.
Toen ik van de week in Duitsland was had iedereen iig respect voor de postbode daar....
  dinsdag 11 mei 2010 @ 11:48:41 #136
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_81289338
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 08:07 schreef Kramerica-Industries het volgende:

Ik kan me wel voorstellen dat de vestigingsmanager niet meer wist waar hij met de postbuspost heen moest, maar om dan de post op te slaan in een oud papierbak is niet zo heel erg slim. Het ging hier om post wat nooit opgehaald werd door de postbushouders en waar uiteindelijk geen ruimte meer voor is in de postbussen. Ik heb niet zoveel verstand van postbussen, maar is er niet een regel dat als een postbus vol zit en er kunnen echt geen brieven meer bij dat men de post gewoon retour stuurt? Of werkt dit niet op dezelfde manier als bij gewone volle brievenbussen?

[ Bericht 6% gewijzigd door Viper86 op 11-05-2010 11:54:02 ]
Nothing is what it seems
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 11 mei 2010 @ 11:51:59 #137
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_81289451
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 11:48 schreef Viper86 het volgende:

[..]

Ik kan me wel voorstellen dat de vestigingsmanager niet meer wist waar hij met de postbuspost heen moest. Het ging hier om post wat nooit opgehaald werd door de postbushouders en waar uiteindelijk geen ruimte meer voor is in de postbussen. Ik heb niet zoveel verstand van postbussen, maar is er niet een regel dat als een postbus vol zit en er kunnen echt geen brieven meer bij dat men de post gewoon retour stuurt? Of werkt dit niet op dezelfde manier als bij gewone volle brievenbussen?
Lijkt me wel ja. Ik zou het idd retour sturen. Moeten de mensen hun post maar tijdig ophalen.
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 11 mei 2010 @ 11:55:37 #138
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_81289601
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 11:51 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Lijkt me wel ja. Ik zou het idd retour sturen. Moeten de mensen hun post maar tijdig ophalen.
Inderdaad. Misschien is er echter een regel dat postbuspost een x aantal maanden opgeslagen moet worden voordat het retour mag worden gestuurd?
Nothing is what it seems
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 11 mei 2010 @ 12:18:37 #139
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_81290522
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 11:55 schreef Viper86 het volgende:

[..]

Inderdaad. Misschien is er echter een regel dat postbuspost een x aantal maanden opgeslagen moet worden voordat het retour mag worden gestuurd?
Dat zou de teamcoach of een ervaren postbode moeten weten.

Bij nieuwbouw is er wel de regel dat de post bewaard blijft totdat de mensen een brievenbus geplaatst hebben.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_81290927
TNT heeft gewoon de gegevens van de postbushouders, dus na een telefoontje en een briefje kunnen ze het zo ophalen en anders moet het idd retour gestuurd worden. wat een rare actie om het weg te gooien..
pi_81291553
Deze week voor de tweede keer een brief binnen gekregen dat mn BoCo-score onvoldoende was
Moeten ze maar niet te weinig tijd inplannen voor mijn wijk
  dinsdag 11 mei 2010 @ 13:28:29 #142
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_81293399
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 12:45 schreef Harkie1337 het volgende:
Deze week voor de tweede keer een brief binnen gekregen dat mn BoCo-score onvoldoende was
Moeten ze maar niet te weinig tijd inplannen voor mijn wijk
Je kunt ook snel rijden zónder dat dat teveel boco - punten kost.
Nothing is what it seems
pi_81295206
Wanneer krijg je een onvoldoende voor je Boco dan? Als je in een verkeerde versnelling rijdt ofzo?
Noot noot.
pi_81295427
paar weken geleden een nieuwe dienst gekregen. ik was voorheen altijd in de gestelde tijd klaar, nu moet ik potverdorie een uur langer lopen dan ik betaald krijg, en nee, ik ben geen pauze houder.

heb je een stel wijken waar 15 minuten per stuk voor staat bij voorbereiden, en dan ben je 25 minuten bezig. het is allemaal zó krap, je krijgt in zo'n gehele dienst gewoon een uur uitloop met al die fietstijd en onrealistische tijden die voor wijken staan. "vandaag is scenario rustig "

geef je het aan bij een manager, en die houdt dan voet bij stuk "ja, het kan echt hoor in die tijd"

wel iedereen zo'n toeter moeten geven, maar geen realistische tijden, wat een kutbedrijf word dit zeg
pi_81295661
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 14:13 schreef Synthesist het volgende:
paar weken geleden een nieuwe dienst gekregen. ik was voorheen altijd in de gestelde tijd klaar, nu moet ik potverdorie een uur langer lopen dan ik betaald krijg, en nee, ik ben geen pauze houder.

heb je een stel wijken waar 15 minuten per stuk voor staat bij voorbereiden, en dan ben je 25 minuten bezig. het is allemaal zó krap, je krijgt in zo'n gehele dienst gewoon een uur uitloop met al die fietstijd en onrealistische tijden die voor wijken staan. "vandaag is scenario rustig "

geef je het aan bij een manager, en die houdt dan voet bij stuk "ja, het kan echt hoor in die tijd"

wel iedereen zo'n toeter moeten geven, maar geen realistische tijden, wat een kutbedrijf word dit zeg
Dan vraag je of iemand dat wil controleren en of die dan bij jou wil zitten om te kijken of je iets fout doen. Dit kost de TNT echter meer geld, dus meestal krijg je dan je uren wel.
Noot noot.
pi_81295937
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 14:18 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Dan vraag je of iemand dat wil controleren en of die dan bij jou wil zitten om te kijken of je iets fout doen. Dit kost de TNT echter meer geld, dus meestal krijg je dan je uren wel.
als je zeurt komt het uiteindelijk ook wel goed, alleen kan het een tijd duren, en in de tussentijd loop ik wel elke zaterdag een uur voor niets. het gaat mij ook niet zozeer om het feit dat ik wat extra tijd kwijt ben, maar die vreselijke krampachtige houding van die mensen die alleen maar achter hun bureau zitten.

2 jaar geleden was het nog wel leuk hier, toen kon er nog veel meer. het is opzich ook niet zo gek dat ik zo tussen die wandelgangen door van teamcoaches hoor dat die zaterdagwerkers het bijltje er massaal bij neergooien.
pi_81296217
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 14:24 schreef Synthesist het volgende:

[..]

als je zeurt komt het uiteindelijk ook wel goed, alleen kan het een tijd duren, en in de tussentijd loop ik wel elke zaterdag een uur voor niets. het gaat mij ook niet zozeer om het feit dat ik wat extra tijd kwijt ben, maar die vreselijke krampachtige houding van die mensen die alleen maar achter hun bureau zitten.

2 jaar geleden was het nog wel leuk hier, toen kon er nog veel meer. het is opzich ook niet zo gek dat ik zo tussen die wandelgangen door van teamcoaches hoor dat die zaterdagwerkers het bijltje er massaal bij neergooien.
Ik begrijp wat je bedoelt. Wij moeten nu ook elke week achter onze uren aan en dat is ook te gek voor woorden. In het begin vond ik het nogal inhalig van mezelf om elke keer aan mijn teamcoach te vragen of mijn uren wel klopten, maar kom op zeg, ik heb het gewoon gewerkt. En dan gaan ze bv iedereen naaien door iedereen 10 minuten te korten. Veel mensen valt dat geen eens op of ze denken van ach, het is maar 10 minuten.

Ik heb er nu schijt aan en ik controleer elke maand mijn loonstrookje. Ook al klopt er iets heel kleins niet; dan ben ik de eerste die bij het bureau van de TC sta.
Noot noot.
pi_81298075
Toch weer zo'n 5,5 uur gewerkt vandaag...best relaxt weer ook.
pi_81298084
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 13:28 schreef Viper86 het volgende:

[..]

Je kunt ook snel rijden zónder dat dat teveel boco - punten kost.
Ging de afgelopen 2 jaar ook wel goed. Doe niets anders dan anders, maar toch afgelopen 3 maanden toch twee keer een brief gekregen. Ik scoor ook een 10 op toeren, dus schakel ruim op tijd door maar scoor toch een zware onvoldoende op acceleratie
  dinsdag 11 mei 2010 @ 15:12:32 #150
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_81298225
Ik moet helaas nood gedwongen stoppen met het werk bij TNT vanwege mijn rug.. helaas.
Erg jammer, hoop dat ik weer terug in dienst kan als ik volgend jaar weer erboven op ben.
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')