quote:Op maandag 3 mei 2010 20:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik moest alleen lachen om SuperrrTuxxx's bijdehandte(?) opmerking
quote:Op maandag 3 mei 2010 20:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zucht... ik zal het je maar vergeven...
Dat heb ik mezelf nooit vergeven.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oke dankje. Ik vergeef het je ook dat je in Rosmalen woont
Ja hier is het leuk.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ohh dat is kut..
Hopelijk bevalt het je hier beter![]()
quote:
quote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 21:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Waarom doe je er dan niks aan?Naar de binnenstad ofzo?
Ja ik woon nog thuis en ik heb geen zin om iets te zoeken en ik kan verder ook nergens terechtquote:
Ohh tsja misschien daarom haha. Je hoeft toch niet perse in Rosmalen te blijven?quote:Op maandag 3 mei 2010 21:06 schreef bijdehand het volgende:
Ja ik woon nog thuis en ik heb geen zin om iets te zoeken en ik kan verder ook nergens terecht
Ja dat schiet dan niet op.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
[..]
Ja ik woon nog thuis en ik heb geen zin om iets te zoeken en ik kan verder ook nergens terecht
Als ik ff ergens anders ben ga ik wel op vakantiequote:Op maandag 3 mei 2010 21:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ohh tsja misschien daarom haha. Je hoeft toch niet perse in Rosmalen te blijven?Zat plekken om zo voor even heen te gaan hahaha.
Ow en je mag altijd mijn kamer komen schoonmmaken hoor
Tilburg is gewoon een kutstad. Niks te doen, geen sfeer. En Utrecht is wel heel ver. Keek met een vriend van me naar een apartement in Den Bosch zelf, maar daar gaan we na de vakantie mee verder. En wat voor plannen moet ik maken dan?quote:Op maandag 3 mei 2010 21:15 schreef BarrieButsers het volgende:
Hahaha wat een probleem bijdehandJe moet gewoon Rosmalen op de kaart zetten dan.. Met achterlijke plannen laat maar wat weten haha.
Of ga in Utrecht/Breda op kamers?
Hoezo bevalt het je trouwens niet? Saai ofwat?
Ohh en Breda? Of Den Bosch inderdaad.. Ga je gewoon aan de andere kant wonen, net ver genoeg van je oudersquote:Op maandag 3 mei 2010 21:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Tilburg is gewoon een kutstad. Niks te doen, geen sfeer. En Utrecht is wel heel ver. Keek met een vriend van me naar een apartement in Den Bosch zelf, maar daar gaan we na de vakantie mee verder. En wat voor plannen moet ik maken dan?
quote:Op maandag 3 mei 2010 21:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ohh en Breda? Of Den Bosch inderdaad.. Ga je gewoon aan de andere kant wonen, net ver genoeg van je ouders
Plannen? Ja uhm bij de Rosmaalse kermis/ander gekke party naar de wouten bellen voor een bommelding?Over een politie auto scheiten/plassen? En uhm plassen/poepen in een helm die vast zit aan een scooter?
Dit komt me even terboven..
Verder ben ik heel normaal.
Whaha, nog nooit aan gedachtquote:Op maandag 3 mei 2010 21:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ohh en Breda? Of Den Bosch inderdaad.. Ga je gewoon aan de andere kant wonen, net ver genoeg van je ouders
Plannen? Ja uhm bij de Rosmaalse kermis/ander gekke party naar de wouten bellen voor een bommelding?Over een politie auto scheiten/plassen? En uhm plassen/poepen in een helm die vast zit aan een scooter?
Dit komt me even terboven..
Verder ben ik heel normaal.
Hoezo jammer dat je geen jongen bent? Als meisje kan je je beroepen op de liefheid/schattigheidsfactor waardoor je overal mee wegkomt. Transformatorhokje opblazen, alle stroom wegquote:Op maandag 3 mei 2010 21:27 schreef BarrieButsers het volgende:
JAAAA. Zoiets lijkt me wel vet
Jammer dat ik geen jongen ben..![]()
Of eieren van bovenaf en dan stinkbommen en die meuk..
Ja true true. Maar ik zie mezelf nou echt niet in een helm schijten of over een politie auto plassenquote:Op maandag 3 mei 2010 21:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoezo jammer dat je geen jongen bent? Als meisje kan je je beroepen op de liefheid/schattigheidsfactor waardoor je overal mee wegkomt. Transformatorhokje opblazen, alle stroom weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij nog achterlijke dingen dan? Moet nog wat gekke dingen doen voor mn 18de
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op maandag 3 mei 2010 21:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja true true. Maar ik zie mezelf nou echt niet in een helm scheiten of over een politie auto plassenGekke dingen heb ik al gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij nog achterlijke dingen dan? Moet nog wat gekke dingen doen voor mn 18deWe kunnen waterballonnen met pis vullen en die naar mensen gooien
Wanneer word je 18?
En heb je tussen 2 auto's gescheten of gepist?Ik kan dat niet uit je zin opmaken
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Ik voel me opeens heel oud.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Moet nog wat gekke dingen doen voor mn 18de
quote:
quote:
quote:
Oke vertel! Wat voor achterlijke dingen?quote:Op maandag 3 mei 2010 21:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gekke dingen heb ik al gedaanWe kunnen waterballonnen met pis vullen en die naar mensen gooien
Wanneer word je 18?
En heb je tussen 2 auto's gescheten of gepist?Ik kan dat niet uit je zin opmaken
Dat zou ik ook doen;quote:
Goed he.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat zou ik ook doen;
01-01-1337
![]()
Dat jij nog ademt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |