abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 31 mei 2010 @ 10:17:46 #121
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_82133740
Een echte moslim is niet ontolerant. De onechte zijn dat wel. Dus hoe makkelijk is het wel niet om de neppers eruit te vissen? Tolerantie mbt tot dit topic natuurlijk! De gelovigen die de boodschap begrepen hebben en dan zijn er de gelovigen die het niet begrepen hebben. Ze geloven echter beiden wel in een andere God, alleen de extremisten hebben dat zelf nog niet door...
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
pi_82134328
quote:
Op maandag 31 mei 2010 10:17 schreef theghostrider het volgende:
Een echte moslim is niet ontolerant.
Nee, maar wel intolerant.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_82134582
quote:
Op maandag 31 mei 2010 10:17 schreef theghostrider het volgende:
Een echte moslim is niet ontolerant. De onechte zijn dat wel. Dus hoe makkelijk is het wel niet om de neppers eruit te vissen? Tolerantie mbt tot dit topic natuurlijk! De gelovigen die de boodschap begrepen hebben en dan zijn er de gelovigen die het niet begrepen hebben. Ze geloven echter beiden wel in een andere God, alleen de extremisten hebben dat zelf nog niet door...
Over tolerantie gesproken. Hoe onderscheid je trouwens een 'echte' moslim van een 'onechte' moslim?
  maandag 31 mei 2010 @ 12:11:15 #124
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_82137452
quote:
Op maandag 31 mei 2010 10:50 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Over tolerantie gesproken. Hoe onderscheid je trouwens een 'echte' moslim van een 'onechte' moslim?
Een echte houd zich verre van geweld. En zal alleen vechten als hij aangevallen wordt, maar daar zit 'm de clou...je mag alleen terugvechten op de manier je aangevallen wordt... PERSOONLIJK aangevallen wordt en alleen diegene die jou aanvalt, blokkeren en een tegenaanval van hetzelfde kaliber...Oftewel zelfverdediging.
Als niemand aanvalt hoeft er ook niemand zich te verdedigen.
Wat de ongelovigen doen, en daar herken je ze aan, is de naam van een land aanvallen. Van de meer dan 300000000 amerikanen waren het een paar, 1 speld in een hooiberg ter grote van.... vul zelf maar in. Deze personen vielen aan... dat de helft van de amerikanen het hier mee eens is wil toch niet zeggen dat je er maar een bom op moet droppen zodat je misschien een paar meeneemt die deze theorie steunen...
De elite, die baat bij oorlog heeft, dat zijn de schuldigen...
Ik kan een mop lolloig vinden een ander niet. Voel je je misschien wel persoonlijk aangevallen, dan mag je me hoogstens op zelfde munt proberen terug te pakken...vertel iets wat ik niet leuk vind maar kom me niet ff de kop inslaan bijvoorbeeld. Door haat gedreven...door haat gedreven is geen gelovige.
Dus is het zo moeilijk de ongelovigen er uit te vissen? De nep christen nep joden nep moslims etc...
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
pi_82138493
quote:
Op maandag 31 mei 2010 12:11 schreef theghostrider het volgende:

[..]

Een echte houd zich verre van geweld. En zal alleen vechten als hij aangevallen wordt, maar daar zit 'm de clou...je mag alleen terugvechten op de manier je aangevallen wordt... PERSOONLIJK aangevallen wordt en alleen diegene die jou aanvalt, blokkeren en een tegenaanval van hetzelfde kaliber...Oftewel zelfverdediging.
Wat de ongelovigen doen, en daar herken je ze aan, is de naam van een land aanvallen. Van de meer dan 300000000 amerikanen waren het een paar, 1 speld in een hooiberg ter grote van.... vul zelf maar in. Deze personen vielen aan... dat de helft van de amerikanen het hier mee eens is wil toch niet zeggen dat je er maar een bom op moet droppen zodat je misschien een paar meeneemt die deze theorie steunen...
De elite, die baat bij oorlog heeft, dat zijn de schuldigen...
Ik kan een mop lolloig vinden een ander niet. Voel je je misschien wel persoonlijk aangevallen, dan mag je me hoogstens op zelfde munt proberen terug te pakken...vertel iets wat ik niet leuk vind maar kom me niet ff de kop inslaan bijvoorbeeld. Door haat gedreven...door haat gedreven is geen gelovige.
Dus is het zo moeilijk de ongelovigen er uit te vissen? De nep christen nep joden nep moslims etc...
...en daar hebben we weer een moslim te pakken.
Hallo moslim

[ Bericht 0% gewijzigd door huhggh op 31-05-2010 13:05:04 ]
Faal van de eeuw.
pi_82138600
quote:
Op maandag 31 mei 2010 12:38 schreef huhggh het volgende:

[..]

...en daar hebben we weer een moslims te pakken.
Hallo moslim
Een moslims?

Ben benieuwd of de gemiddelde rechtse angsthaas over twintig jaar nog steeds roept dat Nederland islamiseert.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_82139652
quote:
Op maandag 31 mei 2010 12:40 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Een moslims?

Ben benieuwd of de gemiddelde rechtse angsthaas over twintig jaar nog steeds roept dat Nederland islamiseert.
Oeps, tikfoutje.
Maar de islamisering zet zich inderdaad rustig door, net als de voorgaande paar decades.
Dat stopt echt niet vanwege de verkiezingen.
Faal van de eeuw.
pi_82139913
quote:
Op maandag 31 mei 2010 13:07 schreef huhggh het volgende:

[..]

Oeps, tikfoutje.
Maar de islamisering zet zich inderdaad rustig door, net als de voorgaande paar decades.
Dat stopt echt niet vanwege de verkiezingen.
Klopt. Ik heb reeds een zwarte nepbaard aangeschaft alsmede zo'n mal hoedje.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 31 mei 2010 @ 13:16:05 #129
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_82140009
quote:
Op maandag 31 mei 2010 12:38 schreef huhggh het volgende:

[..]

...en daar hebben we weer een moslims te pakken.
Hallo moslim
Je kent me niet (ik jouw gellukig niet, thank God!)

Een naam is alleen maar zorgen dat er apartheid is ontstaan tussen de geloven. Wie heeft bedacht dat er een tijdslimiet aan een waarheid gesteld is? Op dagje 6 heeft profeet X gezegd dit en op dagje 19 heeft Profeet Y gezegd dit en dat... wie heeft bedacht dat het niet allemaal in 1 groot boek is opgenomen? Is logisch dat dat niet gebeurd is want de oudste boeken zijn allemaal tot stand gekomen door het via via gehoord the hebben... en er waren vele vele via's die het doorverteld hebben en kon dit dus niet VERKOCHT worden als 100% de waarheid. De bijbel aangaande is het het eigen gewin en kattegespin.
DE mens geboren op de 6e dag, aantal hoofdstukken bijbel: 66
De bijbel is echter wel waar... maar dan op een iets andere manier dan dat de meeste mensen ' waarheid' interpreteren.
Mensen verzonnen er steeds dingen bij om het vertelde kracht bij te zetten.. zo is er bijvoorbeeld verteld dat de kleur groen blauw is. Zij wisten ook niet anders dan dat blauw groen was. De kleur gaatin discussie... nee die kleur, nietes die kleur! De kleur was helemaal niet belangrijk... dus mensen die er hun eigen draai aangaven waren bezig met de kleuren en waarom die kleur die kleur had...hij heeft niet gelogen, het is zijn waarheid.. de bijbel heeft veel verdraaide zinnen en is daarom voor velen verdraaid lastig te lezen.
Als je de puzzel die bijbel heet opgelost hebt, alle toevoegingen door menselijke hand 'ontzichtbaar' maakt, dan zie je dat er 2 dingen beschreven staan.
Goed en kwaad.
(de bijbel is ook zo moeilijk omdat elke menselijke toevoeging in het verhaal betrekking heeft op de grens van goed en slecht, die deze persoon zelf geplaatst heeft.... ik bedoel maar... sloeg hij ooit een vlieg dood? zo ja... wat dacht hij hierbij?)
Oh ja, vergat ik dit bijna nog lol: Als je de bijbel uit hebt, kun je hem wegleggen hoor. Niet weggooien maar wegleggen of weggeven. Mocht je het moraal vergeten dan ga je toch niet weer die bijbel aanspreken, tenzij...je een gemis voelt. Helaas bestaat er ook gemis naar slechtheid...en velen vonden het ook en willen het niet meer missen...
geen mens is puur maar er zijn wel degelijk velen die het slechte grotendeels onder controle hebben.
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
pi_82141078
quote:
Op maandag 31 mei 2010 13:16 schreef theghostrider het volgende:

[..]

Je kent me niet (ik jouw gellukig niet, thank God!)

Een naam is alleen maar zorgen dat er apartheid is ontstaan tussen de geloven. Wie heeft bedacht dat er een tijdslimiet aan een waarheid gesteld is? Op dagje 6 heeft profeet X gezegd dit en op dagje 19 heeft Profeet Y gezegd dit en dat... wie heeft bedacht dat het niet allemaal in 1 groot boek is opgenomen? Is logisch dat dat niet gebeurd is want de oudste boeken zijn allemaal tot stand gekomen door het via via gehoord the hebben... en er waren vele vele via's die het doorverteld hebben en kon dit dus niet VERKOCHT worden als 100% de waarheid. De bijbel aangaande is het het eigen gewin en kattegespin.
DE mens geboren op de 6e dag, aantal hoofdstukken bijbel: 66
De bijbel is echter wel waar... maar dan op een iets andere manier dan dat de meeste mensen ' waarheid' interpreteren.
Mensen verzonnen er steeds dingen bij om het vertelde kracht bij te zetten.. zo is er bijvoorbeeld verteld dat de kleur groen blauw is. Zij wisten ook niet anders dan dat blauw groen was. De kleur gaatin discussie... nee die kleur, nietes die kleur! De kleur was helemaal niet belangrijk... dus mensen die er hun eigen draai aangaven waren bezig met de kleuren en waarom die kleur die kleur had...hij heeft niet gelogen, het is zijn waarheid.. de bijbel heeft veel verdraaide zinnen en is daarom voor velen verdraaid lastig te lezen.
Als je de puzzel die bijbel heet opgelost hebt, alle toevoegingen door menselijke hand 'ontzichtbaar' maakt, dan zie je dat er 2 dingen beschreven staan.
Goed en kwaad.
(de bijbel is ook zo moeilijk omdat elke menselijke toevoeging in het verhaal betrekking heeft op de grens van goed en slecht, die deze persoon zelf geplaatst heeft.... ik bedoel maar... sloeg hij ooit een vlieg dood? zo ja... wat dacht hij hierbij?)
Oh ja, vergat ik dit bijna nog lol: Als je de bijbel uit hebt, kun je hem wegleggen hoor. Niet weggooien maar wegleggen of weggeven. Mocht je het moraal vergeten dan ga je toch niet weer die bijbel aanspreken, tenzij...je een gemis voelt. Helaas bestaat er ook gemis naar slechtheid...en velen vonden het ook en willen het niet meer missen...
geen mens is puur maar er zijn wel degelijk velen die het slechte grotendeels onder controle hebben.
Jezus, wat een slap geratel weer.
Faal van de eeuw.
  maandag 31 mei 2010 @ 13:47:26 #131
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_82141205
quote:
Op maandag 31 mei 2010 13:43 schreef huhggh het volgende:

[..]

Ga jij mij Jezus noemen?? Mooi compliment maar zo goed ben ik nou ook weer niet hoor
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
  maandag 31 mei 2010 @ 14:08:50 #132
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_82142026
quote:
Op maandag 31 mei 2010 13:43 schreef huhggh het volgende:

[..]

Moslim geratel me dunkt. Wel triest dat dergelijke lieden zulk een laag ontwikkelingsniveau hebben dat de tekst ansich al een indicatie is van de geestelijk gesteldheid van de poster.
pi_82142208
quote:
Op maandag 31 mei 2010 14:08 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Moslim geratel me dunkt. Wel triest dat dergelijke lieden zulk een laag ontwikkelingsniveau hebben dat de tekst ansich al een indicatie is van de geestelijk gesteldheid van de poster.
Ik moet in ieder geval oppassen niet hetzelfde te roken als wat hij zojuist gerookt heeft, want klaarblijkelijk doet het wat raars met je hersens.
Faal van de eeuw.
  maandag 31 mei 2010 @ 14:14:20 #134
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_82142253
quote:
Op maandag 31 mei 2010 14:08 schreef Buschetta het volgende:

[..]

zulk een laag ontwikkelingsniveau
ansich?

geestelijk of geestelijkE?

Ik had geen geld voor de ontwikkelings Kosten

oeps een post verknoeid... kweet niet meer hoe het er precies stond.. maar is gequote dus np

reaktie dus op ontwikkelingsnivo

[ Bericht 27% gewijzigd door theghostrider op 31-05-2010 14:54:52 ]
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
  maandag 31 mei 2010 @ 14:35:37 #135
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_82143112
quote:
Op maandag 31 mei 2010 14:14 schreef theghostrider het volgende:

[..]

ansich? Helllo meine herr

geestelijk of geestelijkE?
Ansich is correct Nederlands.

En die "e" die ik per abuis vergat is natuurlijk een schim qua taalmutilatie in vergelijking tot jouw prachtige proza
  maandag 31 mei 2010 @ 14:50:18 #136
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_82143743
quote:
Op maandag 31 mei 2010 14:35 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Ansich is correct Nederlands.

En die "e" die ik per abuis vergat is natuurlijk een schim qua taalmutilatie in vergelijking tot jouw prachtige proza
You made me laugh out loud, thank you
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
pi_82173893
Als Nederland Islamitisch wordt, kan men bij mij altijd nog hutspot komen afhalen (wel halal).
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 00:53:27 #138
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_82174596
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 00:25 schreef Burakius het volgende:
Als Nederland Islamitisch wordt, kan men bij mij altijd nog hutspot komen afhalen (wel halal).
Wat is eigenlijk jouw mening over de moslims die een shoarma tent runnen? Een shoarmatent waar varkensvlees met een bepaalde kruidenmix vermengd wordt en verkocht als : Shoarma
Ze noemen zichzelf moslim... wat mis ik hier, (missink link pls) Ik beschik nu nog niet over die link. Wat ik wel weet is dat vv goedkoop is.
De uitleg mbt varkensvlees in niet opgeschreven... ik heb al wel bepaalde conclusies getrokken mbt het waarom, maar ga dat hier niet uit de doeken doen.
Ik ga er geen lijkwade van turijn van maken die ook nooit bewezen kan worden met menselijke middelen alleen.
Er begint nu een kat ' vreselijk' te jammeren lol, moet ik hier conclusies uittrekkekn? KAN... maar ,meestal is het een poging je af te leiden... vreselijke geluiden hebben altijd die bedoeling nl.. Het leidde me idd af anders had ik dit niet geschreven snap je? Maar om dat gejammer als waarschuwing te zien : NEEN ik ga NU verder met waar ik gebleven ben: Waarom geen varkensvlees en waarom geen DUIDELIJKE uitleg hierover? En met de tekst dat varkens in hun eigen uitwerpselen woelen dit dus onrein is... dat zou betekenen kunnen eet geen ongewassen vlees. Ik denk dat alle het vlees dat tegenwoordig bij de slager ligt veel keurmerken heeft doorlopen. Fout vlees betekend het einde voor een bedrijf, of en iig wantrouwendheid is gewekt.
Vies vlees wordt niet meer verkocht. Als je bedenkt dat het zogenoemde " berevlees' niet verkocht wordt bevestigd dit.
Men wil het onverdoofd castreren gaan verbieden... Ben ik zeer groot voorstander van. Een varken heeft meer inteligentie dan de gemiddelde mens zich voorstellen kan. Ik heb filmpjes gezien van varkens die gewoon naar het toilet gaan! En meer van dit soort inteligentie (kunnen leren). Maar INSTINCTIEF weet een varken donders goed dat z'n einde naderd. Zo dom als een varken...ik denk dat men zich hier best wel eens in vergissen kan.
Is er iemand, die niet van jongs af aan is opgegroeid met varkens, de varkensstallen.
Ik ben er ooit iets van 30 seconden lang binnen geweest, grote varkensboer. Ik was zo blij er weer uit te zijn, terwijl die boer daar uren kan rondzwalken? Een varken ruikt dus op een gegeven moment z'n eigen stront ook niet meer, is van jongs af aan opgegroeid met die penetrante geur. En ze hebben zo'n goede neus schijnt bewezen te zijn.
Maar ze weten niet dat stront vies is.
Zou dat ook niet een reden kunnen zijn dat we ze niet op onze menukaart moeten zetten? " In zonde geboren" . Ik heb geluk dat ik vv zowieso niet het lekkerst vind
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar IIG de koran verbiedt het... wie durft hier z'n mening over te geven over hoe en waarom?

[ Bericht 2% gewijzigd door theghostrider op 01-06-2010 01:04:16 ]
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
pi_82174747
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 00:53 schreef theghostrider het volgende:

[..]

Wat is eigenlijk jouw mening over de moslims die een shoarma tent runnen? Een shoarmatent waar varkensvlees met een bepaalde kruidenmix vermengd wordt en verkocht als : Shoarma
Ze noemen zichzelf moslim...
Hier stopte ik met lezen.
pi_82174797
quote:
Op maandag 31 mei 2010 12:11 schreef theghostrider het volgende:

[..]

Een moslim is dus eigenlijk net een gewoon mens!
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')