Damn... je bent te goedquote:
Er is inderdaad geen plek voor de islam in Nederland, ik sprak mijzelf niet tegen omdat we het net over een andere stelling hadden.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:57 schreef OeJ het volgende:
[..]
Jij begint zelf met: "er is geen plek voor de Islam", dus dan spreek je jezelf nu toch ernstig tegen.
Conclusie: er is plek voor de Islam in Nederland. Dankjewel.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:02 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Er is inderdaad geen plek voor de islam in Nederland, ik sprak mijzelf niet tegen omdat we het net over een andere stelling hadden.
EDIT: die stelling was: Mooi, en zolang dat niet het geval is, moslims niet de macht hebben in dit land, mag iedereen dus gewoon dragen wat hij wil, en doen wat hij wil (mits binnen de wet)
Okee alsjeblieft dan maarquote:Op zondag 16 mei 2010 21:08 schreef OeJ het volgende:
[..]
Conclusie: er is plek voor de Islam in Nederland. Dankjewel.
Precies daarom gaan we die wet ook eens flink aanpassen na 9 juni.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:56 schreef OeJ het volgende:
[..]
Mooi, en zolang dat niet het geval is, moslims niet de macht hebben in dit land, mag iedereen dus gewoon dragen wat hij wil, en doen wat hij wil (mits binnen de wet). Dat lijkt me het beste, jou niet?
Uh??quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:28 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Precies daarom gaan we die wet ook eens flink aanpassen na 9 juni.
De VVD-CDA-PVV coalitie.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:19 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Uh??
Welke wet bedoel je dan precies?
En wie zijn "we"?
Als die al komt, lijkt me vrij onwaarschijnlijk. Maar goed op het moment is zo'n beetje elke mogelijke coalitie vrij onwaarschijnlijk.quote:
Ik moest lachen. Als het CDA akkoord gaat met een dergelijke wetswijziging dan kan zij wel een streep zetten door 'christelijk'.quote:
In elk geval de VVD...quote:Op zondag 30 mei 2010 23:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik moest lachen. Als het CDA akkoord gaat met een dergelijke wetswijziging dan kan zij wel een streep zetten door 'christelijk'.
VVD gaat regeren. Daar twijfel ik niet aan. Toch lijkt het mij sterkt dat Rutte warmloopt voor een coalitie met de PVV.quote:
Niet heel vreemd wanneer je beseft dat de afstand tot de PVDA nog nooit zo groot is geweest.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
VVD gaat regeren. Daar twijfel ik niet aan. Toch lijkt het mij sterkt dat Rutte warmloopt voor een coalitie met de PVV.
taakstrafquote:
OK.quote:
Er wordt gedaan alsof de VVD nog nooit geregeerd heeft! Slecht geheugen?quote:Op zondag 30 mei 2010 23:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
VVD gaat regeren. Daar twijfel ik niet aan. Toch lijkt het mij sterkt dat Rutte warmloopt voor een coalitie met de PVV.
Waar schrijf ik dat de VVD nooit heeft geregeerd?quote:Op maandag 31 mei 2010 05:25 schreef theghostrider het volgende:
[..]
Er wordt gedaan alsof de VVD nog nooit geregeerd heeft! Slecht geheugen?
Toe ging het super? Hou je niet van de domme please.
Was niet persoonlijk aan jou gericht, het gezegde kwam me gewoon goed uit om op deze manier te reagerenquote:Op maandag 31 mei 2010 08:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waar schrijf ik dat de VVD nooit heeft geregeerd?
quote:Op zondag 16 mei 2010 20:54 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Je begrijpt het ook echt niet he!
Het gaat erom dat de islam steeds meer aanwezig is in Nederland. Er zullen meer moslims komen. Als er eenmaal meer moslims zijn dan niet-moslims en zij pakken de macht zullen wij waarschijnlijk islamitisch moeten worden. Moslims zijn erg ontolerant.
Natuurlijk is het onrealistisch dat dit gebeurt.
Nee, maar wel intolerant.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:17 schreef theghostrider het volgende:
Een echte moslim is niet ontolerant.
Over tolerantie gesproken.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:17 schreef theghostrider het volgende:
Een echte moslim is niet ontolerant. De onechte zijn dat wel. Dus hoe makkelijk is het wel niet om de neppers eruit te vissen? Tolerantie mbt tot dit topic natuurlijk! De gelovigen die de boodschap begrepen hebben en dan zijn er de gelovigen die het niet begrepen hebben. Ze geloven echter beiden wel in een andere God, alleen de extremisten hebben dat zelf nog niet door...
Een echte houd zich verre van geweld. En zal alleen vechten als hij aangevallen wordt, maar daar zit 'm de clou...je mag alleen terugvechten op de manier je aangevallen wordt... PERSOONLIJK aangevallen wordt en alleen diegene die jou aanvalt, blokkeren en een tegenaanval van hetzelfde kaliber...Oftewel zelfverdediging.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:50 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Over tolerantie gesproken.Hoe onderscheid je trouwens een 'echte' moslim van een 'onechte' moslim?
...en daar hebben we weer een moslim te pakken.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:11 schreef theghostrider het volgende:
[..]
Een echte houd zich verre van geweld. En zal alleen vechten als hij aangevallen wordt, maar daar zit 'm de clou...je mag alleen terugvechten op de manier je aangevallen wordt... PERSOONLIJK aangevallen wordt en alleen diegene die jou aanvalt, blokkeren en een tegenaanval van hetzelfde kaliber...Oftewel zelfverdediging.
Als niemand aanvalt hoeft er ook niemand zich te verdedigen.
Wat de ongelovigen doen, en daar herken je ze aan, is de naam van een land aanvallen. Van de meer dan 300000000 amerikanen waren het een paar, 1 speld in een hooiberg ter grote van.... vul zelf maar in. Deze personen vielen aan... dat de helft van de amerikanen het hier mee eens is wil toch niet zeggen dat je er maar een bom op moet droppen zodat je misschien een paar meeneemt die deze theorie steunen...
De elite, die baat bij oorlog heeft, dat zijn de schuldigen...
Ik kan een mop lolloig vinden een ander niet. Voel je je misschien wel persoonlijk aangevallen, dan mag je me hoogstens op zelfde munt proberen terug te pakken...vertel iets wat ik niet leuk vind maar kom me niet ff de kop inslaan bijvoorbeeld. Door haat gedreven...door haat gedreven is geen gelovige.
Dus is het zo moeilijk de ongelovigen er uit te vissen? De nep christen nep joden nep moslims etc...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |