abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 mei 2010 @ 21:01:23 #101
287850 RikKer93
Serious shit
pi_81506498
quote:
Op zondag 16 mei 2010 20:57 schreef bijdehand het volgende:

[..]

80. Familie komt ook over
Damn... je bent te goed
Naatje_1 : Het is toch wat met die rikker
Men denkt van hem, hij is een pennenlikker
Maar hij zit gewoon achter fok
en niet in een ambtenaarshok
  zondag 16 mei 2010 @ 21:02:14 #102
287850 RikKer93
Serious shit
pi_81506565
quote:
Op zondag 16 mei 2010 20:57 schreef OeJ het volgende:

[..]

Jij begint zelf met: "er is geen plek voor de Islam", dus dan spreek je jezelf nu toch ernstig tegen.
Er is inderdaad geen plek voor de islam in Nederland, ik sprak mijzelf niet tegen omdat we het net over een andere stelling hadden.

EDIT: die stelling was: Mooi, en zolang dat niet het geval is, moslims niet de macht hebben in dit land, mag iedereen dus gewoon dragen wat hij wil, en doen wat hij wil (mits binnen de wet)

pi_81507129
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:02 schreef RikKer93 het volgende:

[..]

Er is inderdaad geen plek voor de islam in Nederland, ik sprak mijzelf niet tegen omdat we het net over een andere stelling hadden.

EDIT: die stelling was: Mooi, en zolang dat niet het geval is, moslims niet de macht hebben in dit land, mag iedereen dus gewoon dragen wat hij wil, en doen wat hij wil (mits binnen de wet)

Conclusie: er is plek voor de Islam in Nederland. Dankjewel.
  zondag 16 mei 2010 @ 21:16:06 #104
287850 RikKer93
Serious shit
pi_81507704
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:08 schreef OeJ het volgende:

[..]

Conclusie: er is plek voor de Islam in Nederland. Dankjewel.
Okee alsjeblieft dan maar
pi_82055322
Nederlander= blinde ezel ik geef europa max 30-40 jaar dan is het eurabia
pi_82055790
quote:
Op zondag 16 mei 2010 20:56 schreef OeJ het volgende:

[..]

Mooi, en zolang dat niet het geval is, moslims niet de macht hebben in dit land, mag iedereen dus gewoon dragen wat hij wil, en doen wat hij wil (mits binnen de wet). Dat lijkt me het beste, jou niet?
Precies daarom gaan we die wet ook eens flink aanpassen na 9 juni.
pi_82125844
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 11:28 schreef Monco10 het volgende:

[..]

Precies daarom gaan we die wet ook eens flink aanpassen na 9 juni.
Uh??
Welke wet bedoel je dan precies?
En wie zijn "we"?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_82126075
quote:
Op zondag 30 mei 2010 23:19 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Uh??
Welke wet bedoel je dan precies?
En wie zijn "we"?
De VVD-CDA-PVV coalitie.
pi_82126317
quote:
Op zondag 30 mei 2010 23:25 schreef Monco10 het volgende:

[..]

De VVD-CDA-PVV coalitie.
Als die al komt, lijkt me vrij onwaarschijnlijk. Maar goed op het moment is zo'n beetje elke mogelijke coalitie vrij onwaarschijnlijk.
  zondag 30 mei 2010 @ 23:37:17 #110
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_82126470
quote:

[..]

De VVD-CDA-PVV coalitie.
Ik moest lachen. Als het CDA akkoord gaat met een dergelijke wetswijziging dan kan zij wel een streep zetten door 'christelijk'.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_82126512
quote:
Op zondag 30 mei 2010 23:37 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik moest lachen. Als het CDA akkoord gaat met een dergelijke wetswijziging dan kan zij wel een streep zetten door 'christelijk'.
In elk geval de VVD...
  zondag 30 mei 2010 @ 23:41:20 #112
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_82126603
quote:
Op zondag 30 mei 2010 23:38 schreef Monco10 het volgende:

[..]

In elk geval de VVD...
VVD gaat regeren. Daar twijfel ik niet aan. Toch lijkt het mij sterkt dat Rutte warmloopt voor een coalitie met de PVV.
pi_82127061
quote:
Op zondag 30 mei 2010 23:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

VVD gaat regeren. Daar twijfel ik niet aan. Toch lijkt het mij sterkt dat Rutte warmloopt voor een coalitie met de PVV.
Niet heel vreemd wanneer je beseft dat de afstand tot de PVDA nog nooit zo groot is geweest.
  maandag 31 mei 2010 @ 00:38:15 #114
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_82128577
quote:
Op maandag 3 mei 2010 11:06 schreef _Michiel_ het volgende:

[..]

taakstraf
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_82129155
quote:

[..]

De VVD-CDA-PVV coalitie.
OK.
Welke wet?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  maandag 31 mei 2010 @ 05:25:31 #116
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_82130766
quote:
Op zondag 30 mei 2010 23:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Er wordt gedaan alsof de VVD nog nooit geregeerd heeft! Slecht geheugen?

Toe ging het super? Hou je niet van de domme please.
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
pi_82131867
quote:
Op maandag 31 mei 2010 05:25 schreef theghostrider het volgende:

[..]

Er wordt gedaan alsof de VVD nog nooit geregeerd heeft! Slecht geheugen?

Toe ging het super? Hou je niet van de domme please.
Waar schrijf ik dat de VVD nooit heeft geregeerd?
pi_82132427
hii, ik voeg mij ook toe op dit forum!

Islam de ondergang voor NL? sorry maar nee. Om de feiten recht te zetten,
Ten eerste heeft de media Wilders groot gemaakt een aantal jaren na Pim Fortuyn.
Veel mensen denken onterecht dat hij dezelfde ideeenleer heeft als Fortuyn, maar niets is minder waar. Hij (Fortuyn) was wél een intellectueel, wist hoe de samenleving in elkaar zat.. en zag problemen in achterstandswijken, die naar zijn mening door een bepaalde bevolkingsgroep werden veroorzaakt.
Op andere terreinen hield hij ze met rust. Want hij wist als geen ander dat mensen moesten samenleven en dat dat door polarisatie allerminst mogelijk zou zijn!
Dus.,.........alhoewel dit geen pleidooi is voor Fortuyn, wil ik alleen maar laten zien dat
Wilders het spelletje goed gespeeld heeft, door enkele zaken uit zijn programma uit te vergroten om zo de zwevende/ niet-tevreden kiezers voor zich te winnen.

Kijk prima, er zijn problemen met buitenlanders. Maar komt dat echt door de islam?
Kunnen we zelf niet meer helder nadenken........?
Voorbeeld: Er zijn ook veel indonesische islamieten en phillipijnse islamieten, waarom hoor je daar niets over?
  maandag 31 mei 2010 @ 09:41:28 #119
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_82132932
quote:
Op maandag 31 mei 2010 08:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Waar schrijf ik dat de VVD nooit heeft geregeerd?
Was niet persoonlijk aan jou gericht, het gezegde kwam me gewoon goed uit om op deze manier te reageren
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
pi_82133637
quote:
Op zondag 16 mei 2010 20:54 schreef RikKer93 het volgende:

[..]

Je begrijpt het ook echt niet he!

Het gaat erom dat de islam steeds meer aanwezig is in Nederland. Er zullen meer moslims komen. Als er eenmaal meer moslims zijn dan niet-moslims en zij pakken de macht zullen wij waarschijnlijk islamitisch moeten worden. Moslims zijn erg ontolerant.

Natuurlijk is het onrealistisch dat dit gebeurt.
  maandag 31 mei 2010 @ 10:17:46 #121
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_82133740
Een echte moslim is niet ontolerant. De onechte zijn dat wel. Dus hoe makkelijk is het wel niet om de neppers eruit te vissen? Tolerantie mbt tot dit topic natuurlijk! De gelovigen die de boodschap begrepen hebben en dan zijn er de gelovigen die het niet begrepen hebben. Ze geloven echter beiden wel in een andere God, alleen de extremisten hebben dat zelf nog niet door...
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
pi_82134328
quote:
Op maandag 31 mei 2010 10:17 schreef theghostrider het volgende:
Een echte moslim is niet ontolerant.
Nee, maar wel intolerant.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_82134582
quote:
Op maandag 31 mei 2010 10:17 schreef theghostrider het volgende:
Een echte moslim is niet ontolerant. De onechte zijn dat wel. Dus hoe makkelijk is het wel niet om de neppers eruit te vissen? Tolerantie mbt tot dit topic natuurlijk! De gelovigen die de boodschap begrepen hebben en dan zijn er de gelovigen die het niet begrepen hebben. Ze geloven echter beiden wel in een andere God, alleen de extremisten hebben dat zelf nog niet door...
Over tolerantie gesproken. Hoe onderscheid je trouwens een 'echte' moslim van een 'onechte' moslim?
  maandag 31 mei 2010 @ 12:11:15 #124
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_82137452
quote:
Op maandag 31 mei 2010 10:50 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Over tolerantie gesproken. Hoe onderscheid je trouwens een 'echte' moslim van een 'onechte' moslim?
Een echte houd zich verre van geweld. En zal alleen vechten als hij aangevallen wordt, maar daar zit 'm de clou...je mag alleen terugvechten op de manier je aangevallen wordt... PERSOONLIJK aangevallen wordt en alleen diegene die jou aanvalt, blokkeren en een tegenaanval van hetzelfde kaliber...Oftewel zelfverdediging.
Als niemand aanvalt hoeft er ook niemand zich te verdedigen.
Wat de ongelovigen doen, en daar herken je ze aan, is de naam van een land aanvallen. Van de meer dan 300000000 amerikanen waren het een paar, 1 speld in een hooiberg ter grote van.... vul zelf maar in. Deze personen vielen aan... dat de helft van de amerikanen het hier mee eens is wil toch niet zeggen dat je er maar een bom op moet droppen zodat je misschien een paar meeneemt die deze theorie steunen...
De elite, die baat bij oorlog heeft, dat zijn de schuldigen...
Ik kan een mop lolloig vinden een ander niet. Voel je je misschien wel persoonlijk aangevallen, dan mag je me hoogstens op zelfde munt proberen terug te pakken...vertel iets wat ik niet leuk vind maar kom me niet ff de kop inslaan bijvoorbeeld. Door haat gedreven...door haat gedreven is geen gelovige.
Dus is het zo moeilijk de ongelovigen er uit te vissen? De nep christen nep joden nep moslims etc...
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
pi_82138493
quote:
Op maandag 31 mei 2010 12:11 schreef theghostrider het volgende:

[..]

Een echte houd zich verre van geweld. En zal alleen vechten als hij aangevallen wordt, maar daar zit 'm de clou...je mag alleen terugvechten op de manier je aangevallen wordt... PERSOONLIJK aangevallen wordt en alleen diegene die jou aanvalt, blokkeren en een tegenaanval van hetzelfde kaliber...Oftewel zelfverdediging.
Als niemand aanvalt hoeft er ook niemand zich te verdedigen.
Wat de ongelovigen doen, en daar herken je ze aan, is de naam van een land aanvallen. Van de meer dan 300000000 amerikanen waren het een paar, 1 speld in een hooiberg ter grote van.... vul zelf maar in. Deze personen vielen aan... dat de helft van de amerikanen het hier mee eens is wil toch niet zeggen dat je er maar een bom op moet droppen zodat je misschien een paar meeneemt die deze theorie steunen...
De elite, die baat bij oorlog heeft, dat zijn de schuldigen...
Ik kan een mop lolloig vinden een ander niet. Voel je je misschien wel persoonlijk aangevallen, dan mag je me hoogstens op zelfde munt proberen terug te pakken...vertel iets wat ik niet leuk vind maar kom me niet ff de kop inslaan bijvoorbeeld. Door haat gedreven...door haat gedreven is geen gelovige.
Dus is het zo moeilijk de ongelovigen er uit te vissen? De nep christen nep joden nep moslims etc...
...en daar hebben we weer een moslim te pakken.
Hallo moslim

[ Bericht 0% gewijzigd door huhggh op 31-05-2010 13:05:04 ]
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')