Klopt. En door wax ook amper nog op mijn schedeltje - hooguit op het haar. Zoals gisteren in de Projekt (toffe winkelquote:
holy crap!quote:Op zondag 2 mei 2010 21:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Klopt. En door wax ook amper nog op mijn schedeltje - hooguit op het haar. Zoals gisteren in de Projekt (toffe winkel) Het regende buiten en ik pakte een shirt uit een rek en opeens droop er allemaal water van mijn hoofd
!!
quote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 21:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
POST EEN NSBTJE! O wacht ghihihi EEN TR!
Done.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
POST EEN NSBTJE! O wacht ghihihi EEN TR!
Te laat.quote:
Je verwart mij met T_C.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:56 schreef -SG- het volgende:
[..]
ANNE! ALS IK JOU ZIE BEN IK NIET MEER BIJ TE STUREN!
quote:
xD. Goeie.quote:
Wat noem je langzaam/snel?quote:Op zondag 2 mei 2010 21:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja heb hem even langzaam laten opstarten. Ik had geen geduld daarstraks.
Alles in windows is langzaam, sinds ik een mac heb. En dat meen ik oprecht. In no-time opgestart en zodra mijn wallpaper zichtbaar is is alles startklaarquote:Op zondag 2 mei 2010 21:59 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat je thee kan zetten en kan opdrinken in de tijd dat ie opgestart is, is langzaam.
Windows 7 is ook al een hele verbetering.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Alles in windows is langzaam, sinds ik een mac heb. En dat meen ik oprecht. In no-time opgestart en zodra mijn wallpaper zichtbaar is is alles startklaar!
Jawel, maar nog haalt hij het niet. Al is the comparing die ik heb een windows 7 laptop van 400 euroquote:
Maar dat is niet echt een vergelijking denk ik.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jawel, maar nog haalt hij het niet. Al is the comparing die ik heb een windows 7 laptop van 400 euro
Komt omdat hij minder hoeft te laden. Wel een sterk punt aan de mac.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Alles in windows is langzaam, sinds ik een mac heb. En dat meen ik oprecht. In no-time opgestart en zodra mijn wallpaper zichtbaar is is alles startklaar!
En als mijn firefox vast loopt - uiterst uniek - dan lopen de rest van de programma's niet vast. Smart managingquote:Op zondag 2 mei 2010 22:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Komt omdat hij minder hoeft te laden. Wel een sterk punt aan de mac.
Ook dat is een sterk punt inderdaad.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
En als mijn firefox vast loopt - uiterst uniek - dan lopen de rest van de programma's niet vast. Smart managing!
De koeling zit aan de achterkant in een sleuf - de onderkant is van dat zachte rubber. Ik kan hem zodoende netjes in mijn matras zetten - warm gaat-ie niet echt worden.quote:
Betalen ze je ofzo? Godverdomme zeg.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
De koeling zit aan de achterkant in een sleuf - de onderkant is van dat zachte rubber. Ik kan hem zodoende netjes in mijn matras zetten - warm gaat-ie niet echt worden.
Dat is vooral mijn probleem volgens mij.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
En als mijn firefox vast loopt - uiterst uniek - dan lopen de rest van de programma's niet vast. Smart managing!
Oh fuck, dat is binnenkort ja, moet nog even mensen regelenquote:Op zondag 2 mei 2010 22:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wilde alleen 's avonds naar het Bevrijdingsfestival gaan maar dan mis ik Erick E.
De acculader is een magneetje. Laatst nog liep ik langs een tafeltje van een medestudent welke haar telefoon aan het opladen was. Knal zei d'r telefoon - ik liep tegen haar kabel aan. Bij een mac gebeurt dat niet, het magneetje laat dan simpelweg losquote:Op zondag 2 mei 2010 22:05 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Betalen ze je ofzo? Godverdomme zeg.
alt control delete en dan bij processen kijken - eens zien hoeveel hij slurpt.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat is vooral mijn probleem volgens mij.
I know, ik heb een macbook pro gehad.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
De acculader is een magneetje. Laatst nog liep ik langs een tafeltje van een medestudent welke haar telefoon aan het opladen was. Knal zei d'r telefoon - ik liep tegen haar kabel aan. Bij een mac gebeurt dat niet, het magneetje laat dan simpelweg los!
Nou danquote:Op zondag 2 mei 2010 22:06 schreef Schieganger het volgende:
[..]
I know, ik heb een macbook pro gehad.
Je hebt ook van die standaarden. Mijn laptop wordt ook echt kutheet.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
De koeling zit aan de achterkant in een sleuf - de onderkant is van dat zachte rubber. Ik kan hem zodoende netjes in mijn matras zetten - warm gaat-ie niet echt worden.
BLASPHEMY! BRANDEN ZAL JE JIJ KETTER!quote:Op zondag 2 mei 2010 22:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben er zo langzamerhand aan gewend!
*insert format c grap*quote:Op zondag 2 mei 2010 22:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
wtf is fssm32.exe?iTunes en FF slurpen wel veel. Samen met die.
F-Secure Manager. iTunes zuipt sowieso veel. Firefox ook. Als je het echt in wil perken, moet je via VLC player muziek luisteren en via Safari internetten.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
wtf is fssm32.exe?iTunes en FF slurpen wel veel. Samen met die.
Dus je kan al blij worden met een dacia als ze je eigenlijk een porsche aanbieden? Puur omdat de porsche wat onpraktisch is in de stad om in te parkeren neem je dus die dacia?quote:Op zondag 2 mei 2010 22:08 schreef Schieganger het volgende:
[..]
BLASPHEMY! BRANDEN ZAL JE JIJ KETTER!
*aait zijn Windows 7 doos*
Check en VLC is geïnstalleerdquote:Op zondag 2 mei 2010 22:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
F-Secure Manager. iTunes zuipt sowieso veel. Firefox ook. Als je het echt in wil perken, moet je via VLC player muziek luisteren en via Safari internetten.
Ik haat Safari. En VLC. VLC doe ik alleen voor films. Google Chrome is ook niet minder?quote:Op zondag 2 mei 2010 22:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
F-Secure Manager. iTunes zuipt sowieso veel. Firefox ook. Als je het echt in wil perken, moet je via VLC player muziek luisteren en via Safari internetten.
Nee, wat betreft auto's ena ndere dingen ben ik zo oppervlakkig als de tering.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dus je kan al blij worden met een dacia als ze je eigenlijk een porsche aanbieden? Puur omdat de porsche wat onpraktisch is in de stad om in te parkeren neem je dus die dacia?
Geen idee, firefox slurpt gewoon keiveul.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik haat Safari. En VLC. VLC doe ik alleen voor films. Google Chrome is ook niet minder?
Jawel Chrome kan ook.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik haat Safari. En VLC. VLC doe ik alleen voor films. Google Chrome is ook niet minder?
Safari is übervetquote:Op zondag 2 mei 2010 22:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Voor een Mac ja.quote:
Jo daar ga ik niet aan beginnen hoor. Laatst al genoeg moeite gedaan om zo'n kutvirus te verwijderen.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:09 schreef Schieganger het volgende:
http://www.geekstogo.com/(...)-resolved-t5718.html
alsjeblieft Floortje.
Een heel stuk minder.quote:
Doet FF bij mij ook.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:12 schreef naatje_1 het volgende:
En chrome kan ook wel, maar de download functie is daar minder, hij wilt per see bestanden oplaan enzo, en je kan dus niet op run drukken
Safari, zeg ik, maar chrome moet je doenquote:Op zondag 2 mei 2010 22:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
Dus Safari of Chrome? Heb dus windows he.
Chrome.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
Is aan te passen.quote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 22:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Okeee ga ik die eens bekijken. Danku.
Joa, ik vind het ook niet echt top werken. Maar scheelt wel voor je PC.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik had trouwens ooit Chrome maar toen wastie net uit en vond ik hem kut.
Chrome.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
Truste.quote:
Dat is echt vetquote:
Once installed: yep.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
Nog een vraagje.Van die installers.exe, kan ik die verwijderen? Jawel hè?
Ja. Nog een suggestie is om te zorgen dat overbodige shit zich niet opstart in het zogenaamde register. Maar als je daar verkeerde zooi uitzet start ie mooi niet meerquote:Op zondag 2 mei 2010 22:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
Nog een vraagje.Van die installers.exe, kan ik die verwijderen? Jawel hè?
Hitman pro is misschien ook wel handigquote:Op zondag 2 mei 2010 22:37 schreef Zeroku het volgende:
Noortje, heb je trouwens CCleaner?
Ja daar ga ik niet aan beginnen.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:35 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja. Nog een suggestie is om te zorgen dat overbodige shit zich niet opstart in het zogenaamde register. Maar als je daar verkeerde zooi uitzet start ie mooi niet meer
Ja!quote:
Run die eens. En dan als die klaar is. Naar Gereedschappen, en dan opstarten. Daar staan alle programma's die automatisch opstarten als je je pc aanzet. Kijk eens of er daar bijstaan die je niet gebruikt o.i.d. daar kun je ze heel simpel uitzetten namelijk.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja daar ga ik niet aan beginnen.
[..]
Ja!
Er is genoeg te vinden gelukkig op da internetz. Als je er niet te ver in gaat kan je het moeilijk verkloten.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja daar ga ik niet aan beginnen.
[..]
Ja!
Min of meer wat het register doetquote:Op zondag 2 mei 2010 22:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Run die eens. En dan als die klaar is. Naar Gereedschappen, en dan opstarten. Daar staan alle programma's die automatisch opstarten als je je pc aanzet. Kijk eens of er daar bijstaan die je niet gebruikt o.i.d. daar kun je ze heel simpel uitzetten namelijk.
Alleen Ccleaner doet het iets gebruiksvriendelijker.quote:
En het lijkt me dat je niets echt hardcore kan verneuken. Ik vond het register opzich wel meevallenquote:Op zondag 2 mei 2010 22:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Alleen Ccleaner doet het iets gebruiksvriendelijker.
Kut is dat hequote:Op zondag 2 mei 2010 22:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
Tering Google Chrome is wel snel zeg.Alleen dat lelijke oranje hokje
Ja en dat ik niet maar één alinea kan selecteren zoals dat bij FF wel kan.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kut is dat he. Naja, tijdje wennen en dan is't over
Da's me nooit opgevallenquote:Op zondag 2 mei 2010 22:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja en dat ik niet maar één alinea kan selecteren zoals dat bij FF wel kan.
Mij wel want ik selecteer alle zinnen/alinea's altijd als ik iets lees. Weet ook niet waarom, is een soort tic ofzo. Leest fijner vind ik. Beetje jammer.quote:
Hahahaha.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:47 schreef Schieganger het volgende:
loopt een man een café binnen, en begint hij te bestellen:"Verbrande toast, slappe eieren, zo goed als rauwe bacon en waterige, koude koffie,"
De ober kijkt hem aan en zegt:"Meneer, dat serveren we hier helemaal niet."
De man zegt:"Oh, gister anders wel!"
Hij's wel grappig.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:49 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik moest serieus hardop lachen toen ik hem las
WAT NE GOEI JONG HOU OP SEG IK GA STUK HAAAAquote:Op zondag 2 mei 2010 22:47 schreef Schieganger het volgende:
loopt een man een café binnen, en begint hij te bestellen:"Verbrande toast, slappe eieren, zo goed als rauwe bacon en waterige, koude koffie,"
De ober kijkt hem aan en zegt:"Meneer, dat serveren we hier helemaal niet."
De man zegt:"Oh, gister anders wel!"
Of je doet gewoon normaalquote:Op zondag 2 mei 2010 22:50 schreef Jotcha het volgende:
[..]
WAT NE GOEI JONG HOU OP SEG IK GA STUK HAAAA
Komt een cowboy een bar binnen lopen met zijn paard. Hij zegt dat zijn paard nooit lacht, en nooit jankt.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:50 schreef Jotcha het volgende:
[..]
WAT NE GOEI JONG HOU OP SEG IK GA STUK HAAAA
Eenieder zijne goedenavondquote:Op zondag 2 mei 2010 22:54 schreef Bravebart het volgende:
Goedenavond samen!
Het is niet zo grappig als je denkt héquote:
Kan helaas geen PI's doen, was niet zo bedoeld johquote:Op zondag 2 mei 2010 22:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het is niet zo grappig als je denkt hé.
.... ja preciesquote:
Neuhquote:
Sowieso ouwe!quote:
WOwowowoOWowo!11!1quote:
Omdat mensen!quote:Op zondag 2 mei 2010 23:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
Waarom lezen mensen de OP van een V&A advertentie nooit?
HAHAHA WA NE GOEI, IK GA HELEMAAL STUK HIERquote:
TR GEMACHT!!!!1quote:Op zondag 2 mei 2010 23:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
HAHAHA WA NE GOEI, IK GA HELEMAAL STUK HIER
Oké.quote:
Vakantiequote:
quote:
Ik haat mensenquote:
Ik ben er maar mee opgehoudenquote:Op zondag 2 mei 2010 23:27 schreef Zeroku het volgende:
Ohja Rik. Ik heb je bijna ingehaald.
/Dennis.quote:
Waarmee.quote:
Ook spannend.quote:Op zondag 2 mei 2010 23:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Morgen kunstgeschiedenis, scheikunde en natuurkunde leren.
De snelkoppeling kun je gewoon overzetten. Hele programma's niet. Die moet je opnieuw installeren op een andere schijf. Op dezelfde schijf kan dat wel volgens mij.quote:Op zondag 2 mei 2010 23:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh nog een vraag.Als ik mijn geinstalleerde programma's allemaal naar een andere map gooi, dan doen ze het nog gewoon? Niet zoals bij iTunes dattie dan een liedje niet meer kent?
Nee.quote:Op zondag 2 mei 2010 23:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh nog een vraag.Als ik mijn geinstalleerde programma's allemaal naar een andere map gooi, dan doen ze het nog gewoon? Niet zoals bij iTunes dattie dan een liedje niet meer kent?
Al je snelkoppelingen falen dan. Ej sommige programma's zelfquote:Op zondag 2 mei 2010 23:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
90% kan je gewoon naar een andere schijf zetten. Autocad etc. doet moeilijk jaquote:Op zondag 2 mei 2010 23:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
De snelkoppeling kun je gewoon overzetten. Hele programma's niet. Die moet je opnieuw installeren op een andere schijf. Op dezelfde schijf kan dat wel volgens mij.
Dat is wel fijn.quote:Op zondag 2 mei 2010 23:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar ik hoef deze week ook niet te werken
quote:
Programma's kun je niet overzetten naar een andere schijf.quote:Op zondag 2 mei 2010 23:34 schreef Jotcha het volgende:
[..]
90% kan je gewoon naar een andere schijf zetten. Autocad etc. doet moeilijk ja
Da's mooiquote:Op zondag 2 mei 2010 23:36 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is wel fijn.
Ik ga wel een paar dagen werken.
Maar eerst tijd voor m'n vriendin.
Het gaat om iTunes, of wat?quote:Op zondag 2 mei 2010 23:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
Het staat op dezelfde schijf, alleen de ene helft staat in Program Files en de andere helft in een zelf aangemaakte map omdat ik dat back in the days handiger vond.
Hier werkt het foutloos? Call of duty, live for speed, etc.quote:Op zondag 2 mei 2010 23:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Programma's kun je niet overzetten naar een andere schijf.
Nee om allemaal programma's die ik in de loop der jaren heb geinstalleerd. Wil ze allemaal naar Program Files gooien. Dingen als Azureus Vuze, CCleaner etc.quote:
Lijkt me sterk. Sowieso doet de snelkoppeling het dan niet meer. En je kunt niet zomaar programma's gaan verplaatsen.quote:Op zondag 2 mei 2010 23:37 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Hier werkt het foutloos? Call of duty, live for speed, etc.
Hmm. Je kunt het met eentje proberen. Als dat werkt kun je de rest gewoon erbij doen.quote:Op zondag 2 mei 2010 23:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee om allemaal programma's die ik in de loop der jaren heb geinstalleerd. Wil ze allemaal naar Program Files gooien. Dingen als Azureus Vuze, CCleaner etc.
Nee de snelkoppeling moet anders maar daarna draait ie gewoon primaquote:Op zondag 2 mei 2010 23:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Sowieso doet de snelkoppeling het dan niet meer. En je kunt niet zomaar programma's gaan verplaatsen.
[..]
Hmm. Je kunt het met eentje proberen. Als dat werkt kun je de rest gewoon erbij doen.
Hahahahahahaha.quote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 23:40 schreef mstr het volgende:
Ik ben slapen, morgen op tijd gaat de wekker weer.
Ik gebruik geen snelkoppelingen. Nouja in Start dinges dan. Ik ga het eens proberen, thanksies.quote:Op zondag 2 mei 2010 23:40 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nee de snelkoppeling moet anders maar daarna draait ie gewoon prima
quote:
Ik hoop voor je dat ie niet zo stoned is als toen hier bij Carlo en Irene.quote:
ADBLOCKER?!@#?!@#?!@#?!@#?!@#?!@?#!quote:
Heb je die eenquote:
TR GEMAAKT.quote:
Allang gedaan.quote:
Onmogelijk, als je een AdBlocker aan hebt.quote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 00:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee kon ik niet vinden voor Chrome. Maar nu wel woohoo.
Die staat speciaal voor FOK! uit.quote:Op maandag 3 mei 2010 00:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Onmogelijk, als je een AdBlocker aan hebt.
xDquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
In Chrome weet ik ook niet hoe die meuk werkt. Je moet waarschijnlijk gewoon wat instellingen aanpassen.quote:Op maandag 3 mei 2010 00:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
KAN IK TOCH NIET HELPEN Jongeh. Ik ga wel verder zoeken.
Wat ben je druk.quote:Op maandag 3 mei 2010 00:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
KAN IK TOCH NIET HELPEN Jongeh. Ik ga wel verder zoeken.
Moet je ff bij blokkeerbare onderdelen kijken.quote:
Sterke tekst.quote:Op maandag 3 mei 2010 00:18 schreef MarkM het volgende:
Cockring cockring wat ben jij een lekker ding
Ja.quote:Op maandag 3 mei 2010 00:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb een systeemherstelpunt gemaakt, ben ik nu slim?
DOEI!quote:
Welk boek.quote:Op maandag 3 mei 2010 01:35 schreef livalo het volgende:
Ik kan zo ontzettend in boeken blijven hangen, ben al vanaf 6 uur aan het lezen en wilde optijd gaan slapen. Beetje mislukt. Maar het is wel een tof boek, dat dan weer wel.
Halleequote:
Hier tot nu toe nog niet. Maar begint steeds grijzer te wordenquote:
Het zeikregent hier al een half uur minimaalquote:Op maandag 3 mei 2010 10:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hier tot nu toe nog niet. Maar begint steeds grijzer te worden.
Sollicitatie?quote:Op maandag 3 mei 2010 10:21 schreef tliciouz het volgende:
Waarom moet alles tegenwoordig via internet gaan en kan het niet telefonisch of gewoon langs komen
Je hebt 4,50 betaald?quote:Op maandag 3 mei 2010 10:13 schreef mstr het volgende:
Ik heb ook gewoon echt een note gekregen voor 't Lapo-hunten
Hier gisteren ook de hele dagquote:Op maandag 3 mei 2010 10:16 schreef mstr het volgende:
[..]
Het zeikregent hier al een half uur minimaal
Modjes lurken ALTIJD mee.quote:Op maandag 3 mei 2010 10:25 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, maar ik zou niet weten waarom ik anders eentje erbij heb.
Ja heb nu naar 3 bedrijven gebeld en alles moet via internet, ik haat dat zoquote:
Ja, maar op deze manier kunnen ze de mensen al wat eerder filteren.quote:Op maandag 3 mei 2010 10:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja heb nu naar 3 bedrijven gebeld en alles moet via internet, ik haat dat zozo onpersoonlijk. Net ook bel ik naar een bedrijf, nemen de telefoon niet eens op met de naam van het bedrijf maar alleen : met Hans. En vervolgens word er kei plat gepraat
Nee moet er zo uit want leren maar ben heerlijk aan het wakker worden zonder ouders in huis.quote:
Vochttekort?quote:Op maandag 3 mei 2010 10:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee moet er zo uit want leren maar ben heerlijk aan het wakker worden zonder ouders in huis.Heb wel koppijn nog steeds.
Geef mij maar de ouderwetse manier! Lekker langs gaan bij het bedrijf!quote:Op maandag 3 mei 2010 10:28 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, maar op deze manier kunnen ze de mensen al wat eerder filteren.
Net zo'n onzin om een pasfoto mee te moeten sturen. Ze nemen liever iemand minder goeds aan die er goed uit ziet, dan iemand die heel goed is en er niet goed uit ziet.
Het huidige leven is sowieso zo onpersoonlijk als het maar zijn kan. E-mail, sms, MSN...quote:Op maandag 3 mei 2010 10:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Geef mij maar de ouderwetse manier! Lekker langs gaan bij het bedrijf!
Ja inderdaad daar werd bij mij ook al een paar keer naar gevraagd of ik een pasfoto mee wou sturen
quote:Supporters dolblij met Zeroku
BIRMINGHAM - Aston Villa is blij met Zeroku, de 35-jarige oefenmeester staat vanaf begin dit seizoen aan het roer in Birmingham. Toen Zeroku begon bij Aston Villa was de publieke opinie gunstig gestemd. Dat heeft met name te maken met de carrière die Zeroku al achter zich heeft. Bij Spartak Moskva, Blackburn Rovers & Helmond Sport heeft hij laten zien dat hij goede resultaten kan neerzetten.
Zeroku heeft het naar zijn zin in Birmingham. Dat is ook wel logisch, want zijn team presteert uitstekend. Aston Villa staat op dit moment op een 1e plaats. Tijdens thuiswedstrijden wordt regelmatig de naam van de trainer gescandeerd. "Erg mooi," moet Zeroku erkennen. "Af en toe word ik er emotioneel van. Ik ben er trots op dat ik de fans van Aston Villa blij kan maken."
Ik heb geen eens recente pasfoto's volgens mijquote:Op maandag 3 mei 2010 10:32 schreef mstr het volgende:
[..]
Het huidige leven is sowieso zo onpersoonlijk als het maar zijn kan. E-mail, sms, MSN...
Alsof een pasfoto niets kost
Sinds een dag of 2, vlinders in m'n hoofd.quote:Op maandag 3 mei 2010 10:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
Yay alles doet het nog. En nu heb ik Doe Maar in mijn hoofd.
Het is een vijfling!quote:
Nee die niet. Maar wel leuk. Dus die ga ik maar eens opzetten zo.quote:Op maandag 3 mei 2010 10:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Sinds een dag of 2, vlinders in m'n hoofd.
Dat dacht ik al, maar om het zo op FOK! te vragen is ook weer zo wat.quote:Op maandag 3 mei 2010 10:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het is een vijfling!Nee ben ongesteld
Zo maar eens de kruik vol laten lopen
Oeh la la la la la ze is ze is van mijquote:Op maandag 3 mei 2010 10:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Sinds een dag of 2, vlinders in m'n hoofd.
quote:Op maandag 3 mei 2010 10:56 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, maar om het zo op FOK! te vragen is ook weer zo wat.
Slim aangepakt he?quote:Op maandag 3 mei 2010 10:57 schreef mstr het volgende:
[..]
Dus dan maar op een verkapte manier vragen.
Er is nu ook een pil op de markt gebracht die je gewoon moet blijven doorslikken dus je word niet meer ongesteld. Lijkt me niet echt gezond.quote:Op maandag 3 mei 2010 10:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik had de pil per ongeluk drie keer doorgeslikt, dat werkt ook niet helemaal.
Precies.quote:Op maandag 3 mei 2010 10:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Slim aangepakt he?Neuh, voor mij nog heel lang geen baby's.
Dan ben ik 23. Moet er niet aan denken.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:00 schreef mstr het volgende:
[..]
Precies.
Baby's is over minimaal een jaar of 5-6 wel leuk
Die moet je hormoonhuishouding dan wel helemaal ondersteboven gooien.quote:Op maandag 3 mei 2010 10:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Er is nu ook een pil op de markt gebracht die je gewoon moet blijven doorslikken dus je word niet meer ongesteld. Lijkt me niet echt gezond.
Ik 25-26.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dan ben ik 23. Moet er niet aan denken.
Echt? Je hebt ook een pil die je gewoon altijd doorslikt maar de laatste week ofzo van die strip zitten er dan geen werkende stoffen in. Maar is wel handuggggg aangezien ik altijd twee keer doorslik. En dit keer dus per ongeluk gewoon doorgegaan.quote:Op maandag 3 mei 2010 10:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Er is nu ook een pil op de markt gebracht die je gewoon moet blijven doorslikken dus je word niet meer ongesteld. Lijkt me niet echt gezond.
Hoezo zou je geen kinderen nemen/willen?quote:Op maandag 3 mei 2010 11:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Baby's komen rond mijn 28ste. Als ze er al komen.
Doe mij maar over een jaar of 7/8quote:Op maandag 3 mei 2010 11:00 schreef mstr het volgende:
[..]
Precies.
Baby's is over minimaal een jaar of 5-6 wel leuk
Omdat leuk. En ik moet de familienaam in stand houden, aangezien alleen ik en mn neefje de naam nog door kunnen geven. De rest zijn allemaal vrouwen.quote:
Wil je geen kinderen dan? Ik wil echt heel graag kinderen. Alleen Jochem niet. Dus ik hoop dat dat een tijdelijke gedachte is want ik weet hoe mannen zijn en anders hebben we een probleemquote:
Ik vind kinderen 9/10 keer echt verschrikkelijk.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:03 schreef mstr het volgende:
[..]
Omdat leuk. En ik moet de familienaam in stand houden, aangezien alleen ik en mn neefje de naam nog door kunnen geven. De rest zijn allemaal vrouwen.
Dat weet ik dus niet, dat zei ik. Zie ik dan wel weer.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wil je geen kinderen dan? Ik wil echt heel graag kinderen. Alleen Jochem niet. Dus ik hoop dat dat een tijdelijke gedachte is want ik weet hoe mannen zijn en anders hebben we een probleem
Ik wil ze juist wel, een stuk of 2-3quote:Op maandag 3 mei 2010 11:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wil je geen kinderen dan? Ik wil echt heel graag kinderen. Alleen Jochem niet. Dus ik hoop dat dat een tijdelijke gedachte is want ik weet hoe mannen zijn en anders hebben we een probleem
Ja, maar dat gebeurd niet zoveel...quote:Op maandag 3 mei 2010 11:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik vind kinderen 9/10 keer echt verschrikkelijk.Maar misschien komt dat nog wel goed ooit. Daarom weet ik niet. Enneh. Vrouwen kunnen hun naam houden.
Zullen we ruilen?quote:Op maandag 3 mei 2010 11:06 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik wil ze juist wel, een stuk of 2-3
Waarvan de eerste een meisje wordt
Gelukkig is er bij ons dat probleem niet, we willen het allebei.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zullen we ruilen?Ik hoop echt met Jochem oud te worden maar als hij geen kinderen wilt dan tja.
Ja, terwijl GTST zo tøf is!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |