Klopt. En door wax ook amper nog op mijn schedeltje - hooguit op het haar. Zoals gisteren in de Projekt (toffe winkelquote:
holy crap!quote:Op zondag 2 mei 2010 21:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Klopt. En door wax ook amper nog op mijn schedeltje - hooguit op het haar. Zoals gisteren in de Projekt (toffe winkel) Het regende buiten en ik pakte een shirt uit een rek en opeens droop er allemaal water van mijn hoofd
!!
quote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 21:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
POST EEN NSBTJE! O wacht ghihihi EEN TR!
Done.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
POST EEN NSBTJE! O wacht ghihihi EEN TR!
Te laat.quote:
Je verwart mij met T_C.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:56 schreef -SG- het volgende:
[..]
ANNE! ALS IK JOU ZIE BEN IK NIET MEER BIJ TE STUREN!
quote:
xD. Goeie.quote:
Wat noem je langzaam/snel?quote:Op zondag 2 mei 2010 21:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja heb hem even langzaam laten opstarten. Ik had geen geduld daarstraks.
Alles in windows is langzaam, sinds ik een mac heb. En dat meen ik oprecht. In no-time opgestart en zodra mijn wallpaper zichtbaar is is alles startklaarquote:Op zondag 2 mei 2010 21:59 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat je thee kan zetten en kan opdrinken in de tijd dat ie opgestart is, is langzaam.
Windows 7 is ook al een hele verbetering.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Alles in windows is langzaam, sinds ik een mac heb. En dat meen ik oprecht. In no-time opgestart en zodra mijn wallpaper zichtbaar is is alles startklaar!
Jawel, maar nog haalt hij het niet. Al is the comparing die ik heb een windows 7 laptop van 400 euroquote:
Maar dat is niet echt een vergelijking denk ik.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jawel, maar nog haalt hij het niet. Al is the comparing die ik heb een windows 7 laptop van 400 euro
Komt omdat hij minder hoeft te laden. Wel een sterk punt aan de mac.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Alles in windows is langzaam, sinds ik een mac heb. En dat meen ik oprecht. In no-time opgestart en zodra mijn wallpaper zichtbaar is is alles startklaar!
En als mijn firefox vast loopt - uiterst uniek - dan lopen de rest van de programma's niet vast. Smart managingquote:Op zondag 2 mei 2010 22:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Komt omdat hij minder hoeft te laden. Wel een sterk punt aan de mac.
Ook dat is een sterk punt inderdaad.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
En als mijn firefox vast loopt - uiterst uniek - dan lopen de rest van de programma's niet vast. Smart managing!
De koeling zit aan de achterkant in een sleuf - de onderkant is van dat zachte rubber. Ik kan hem zodoende netjes in mijn matras zetten - warm gaat-ie niet echt worden.quote:
Betalen ze je ofzo? Godverdomme zeg.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
De koeling zit aan de achterkant in een sleuf - de onderkant is van dat zachte rubber. Ik kan hem zodoende netjes in mijn matras zetten - warm gaat-ie niet echt worden.
Dat is vooral mijn probleem volgens mij.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
En als mijn firefox vast loopt - uiterst uniek - dan lopen de rest van de programma's niet vast. Smart managing!
Oh fuck, dat is binnenkort ja, moet nog even mensen regelenquote:Op zondag 2 mei 2010 22:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wilde alleen 's avonds naar het Bevrijdingsfestival gaan maar dan mis ik Erick E.
De acculader is een magneetje. Laatst nog liep ik langs een tafeltje van een medestudent welke haar telefoon aan het opladen was. Knal zei d'r telefoon - ik liep tegen haar kabel aan. Bij een mac gebeurt dat niet, het magneetje laat dan simpelweg losquote:Op zondag 2 mei 2010 22:05 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Betalen ze je ofzo? Godverdomme zeg.
alt control delete en dan bij processen kijken - eens zien hoeveel hij slurpt.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat is vooral mijn probleem volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |