Ik had mijn pa mee, dus was bezig om met hem te ouwehoeren over allerlei onderdelenquote:Op zondag 2 mei 2010 23:54 schreef 2cv het volgende:
Sorry Sjoegerd, ik ben vergeten je te bellenIk had het te druk met kankeren op het gebrek aan leefbare temperaturen, het overschot aan hemelwater (echt, ik heb vissen op ooghoogte voorbij zien zwemmen!), mensen die niet tegen alcohol kunnen en tenten die zo nat zijn dat het water er tijdens het opruimen met bakken uit pleurt.
Maar jij hebt mijn nummer ook
Overigens had ik Citromobiel weer voor geen goud willen missen !
Ik heb nog steeds overal kleurenkopiën van in alle auto's en op de motor, ik verrot het om elke keer papieren te wisselen als ik een ander auto meeneem, en ik laat ze er écht niet in liggenquote:Op maandag 3 mei 2010 00:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Toen ik de 156 kocht was ik iets drukker met mn gezondheid (net flink ongeluk gehad enzo) en de afwikkeling van de schade met de 146 als waar en hoe ik mn papieren bewaarde, niet echt handig
[..]
Klopt, heb ik ook al gedaan, kost 31 euro en dinsdag zijn ze binnen als het goed is.
Wel bij de stand van de BX club geweest ? Ik was die gast in dat witte Citroën overhemd met daaronder die donkergrijze/-blauwe trui.quote:Op maandag 3 mei 2010 00:29 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik had mijn pa mee, dus was bezig om met hem te ouwehoeren over allerlei onderdelen.
Weer was wel jammer ja, klein rondje over de parkeerplaats gedaan ipv alles lekker bekeken te hebben. En heb ook niks leuks voor de AX gevonden
Kan best zijn dat ik er langs ben gelopen, we hadden meer oog voor de Burtons en HY's die er stondenquote:Op maandag 3 mei 2010 00:49 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wel bij de stand van de BX club geweest ? Ik was die gast in dat witte Citroën overhemd met daaronder die donkergrijze/-blauwe trui.
Hebben we t geld niet voorquote:Op maandag 3 mei 2010 01:02 schreef 2cv het volgende:
Niet geheel onterecht. Stuur me even een PB als je iets bij Burton wilt kopen.
Waarom laat je de papieren niet in de auto liggen? Ik heb gewoon rijbewijs in de portemonnee, overschrijvingsbewijs op een veilige plaats en de rest in de auto.quote:Op maandag 3 mei 2010 00:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds overal kleurenkopiën van in alle auto's en op de motor, ik verrot het om elke keer papieren te wisselen als ik een ander auto meeneem, en ik laat ze er écht niet in liggenBen al een paar keer aangehouden en in al die tijd is er één keer een agent geweest die het in de gaten had.
![]()
En woensdag vind je je oude, let maar op
Omdat ik mijn auto nogal eens open laat staan, en nu weet ik altijd waar het ligt; in de brandvrije kluisquote:Op maandag 3 mei 2010 02:14 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Waarom laat je de papieren niet in de auto liggen? Ik heb gewoon rijbewijs in de portemonnee, overschrijvingsbewijs op een veilige plaats en de rest in de auto.
Euhm, je MED staat, hartstikke bedankt voor het proberen.quote:Op maandag 3 mei 2010 00:18 schreef 2cv het volgende:
Gezien, vraag Anne maar (en vertel dan aan mij wat zij aan jou vertelde).
Have funquote:
Whehe, ik dacht precies hetzelfde als deze user bij die foto:quote:Op maandag 3 mei 2010 15:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neuh, die hebben discountdag bij de Dirk van den Broek
quote:Op maandag 3 mei 2010 15:09 schreef Shoombak het volgende:
[sbs]
EEN SPOOR VAN VERNIELING DOOR DE STAD
[/sbs
Ze verkopen meer dan alleen Burtons. Maar als je er iets wilt kopen: stuur mij vantevoren even een PB.quote:Op maandag 3 mei 2010 01:07 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hebben we t geld niet voor.. En mijn pa komt er nooit meer uit
Design Burton:quote:
Med heb ik nog niet bekeken nu. En ik kan wel gaan noemen waar het in mijn ogen aan lag, maar dat is in mijn ogen erg zinloos.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Euhm, je MED staat, hartstikke bedankt voor het proberen.
Anne staat hier volledig buiten, het klikte niet echt tussen ons, als user vind ik je kei tof, als mod gewoon ietwat minder.
Je wilde meteen op zwart en dat hebben we ingewilligd, nofi.
MEDje was wat later ivm avonddienst.
Astuquote:Op maandag 3 mei 2010 11:42 schreef Alfisti het volgende:
Helemaal gemist dat 2cv niet meer blauw isToch bedankt kerel
Ik heb nog nooit met een Burton gereden, ik ken 1 iemand die er een gebouwd heeft en dat vind ik er toch wel goed uitzien hoor! zowel technisch als esthetisch! Waar is de kwaliteit minder dan, zomaar uit interesse?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |