Als je geluk hebt. Ajax kan toch ook zware tegenstanders loten?quote:Op zondag 2 mei 2010 20:32 schreef Righteous het volgende:
Volgend seizoen voorronde CL weer proberen tegen Kopenhagen jongens ?
Nummers 3 en 4 uit Engeland,Frankrijk,Spanje,etc.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:33 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als je geluk hebt. Ajax kan toch ook zware tegenstanders loten?
Dat hoeft niet persé slechter te zijn. Meestal speelt Ajax beter tegen betere tegenstanders.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:33 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Elke club is in principe groter ...quote:Op zondag 2 mei 2010 20:33 schreef Zwansen het volgende:
[..]
slechts 20 tegen is inderdaad een fantastisch resultaat. Weet iemand of ooit een team de afgelopen zeg 20 jaar, hetzelfde of minder heeft gehad?quote:Op zondag 2 mei 2010 20:43 schreef Simmertje het volgende:
twente de titel, ajax kampioen! 106 goals voor, 20 tegen LOVE YOU AJAX
Ik meen gehoord te hebben dat dit inderdaad in de afgelopen 20 jaar het beste resultaat is. Volgens mij zelfs iets langer zelfs.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
slechts 20 tegen is inderdaad een fantastisch resultaat. Weet iemand of ooit een team de afgelopen zeg 20 jaar, hetzelfde of minder heeft gehad?
Of dit doelsaldo wat Ajax heeft?
PSV in 99-00quote:Op zondag 2 mei 2010 20:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
slechts 20 tegen is inderdaad een fantastisch resultaat. Weet iemand of ooit een team de afgelopen zeg 20 jaar, hetzelfde of minder heeft gehad?
Of dit doelsaldo wat Ajax heeft?
Vroeg me ook af waar het allemaal vandaan komt. Oude markt vol, stadion vol en het uit-vak vol en zelfs nog mensen op en langs de snelwegen terwijl ze eerst nog moeite hadden om die 20.000 in het stadion te vullen.quote:
Hoe vaak in die 14 jaar zijn ze buiten de top 3 gevallen? Toevallig trouwens ook dat het in 1996 was, een jaar nadat Ajax er met de cl aan de haal ging. Daarvoor was je voor...?quote:Op zondag 2 mei 2010 20:53 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ja toch!!! je hebt helemaal gelijk man!! je bent zooooo coool!ik ben ben sinds 1996 ajax supporters!, oftewel 14 jaar en 3x kampioen!!! ik ben zooooooooo'n succes supporter, omg misschien moet ik maar voor twente worden
In 1995 was ie 7.... kom op zeg...quote:Op zondag 2 mei 2010 20:56 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Hoe vaak in die 14 jaar zijn ze buiten de top 3 gevallen? Toevallig trouwens ook dat het in 1996 was, een jaar nadat Ajax er met de cl aan de haal ging. Daarvoor was je voor...?
Bedankt nog voor de bevestiging, niet dat ik ernaar zocht.
4 keerquote:Op zondag 2 mei 2010 20:56 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Hoe vaak in die 14 jaar zijn ze buiten de top 3 gevallen?
Inderdaad, als je daar nou op gaat kankeren.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:54 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Vroeg me ook af waar het allemaal vandaan komt. Oude markt vol, stadion vol en het uit-vak vol en zelfs nog mensen op en langs de snelwegen terwijl ze eerst nog moeite hadden om die 20.000 in het stadion te vullen.
Grootste supportsschare en die ufo krijgen ze maar niet vol. Sneu hoorquote:Op zondag 2 mei 2010 20:58 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat hebben ze volgens jullie toch al jaren ? En dan nog verreweg de grootste supportersschare van NL.
Je moet er niet aan denken dat ze echt succes gaan behalen.
Ik ben 21 jaar, oftewel ik was toen 7. En ja ik ben toen getrokken door het enthousiasme van mijn ouders en familie, de liefde voor deze club is toen nooit weggaan in deze 14 jaar. Dus Sinnie je kan wel blijven hopen dat wij verzuurde succes supporters zijn, maar verspil je moeite niet meer. Dus stop ermee, en maak je druk om de ontwikkeling van jouw vervallen club, deal?quote:Op zondag 2 mei 2010 20:56 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Hoe vaak in die 14 jaar zijn ze buiten de top 3 gevallen? Toevallig trouwens ook dat het in 1996 was, een jaar nadat Ajax er met de cl aan de haal ging. Daarvoor was je voor...?
Bedankt nog voor de bevestiging, niet dat ik ernaar zocht.
Denk je dat dat bij Feyenoord niet anders is? Iedereen die uit Rotterdam komt is tegenwoordig voor Feyenoord, vooral alle pubertjes, denk je dat die allemaal in de Kuip zijn geweest?quote:Op zondag 2 mei 2010 21:00 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Grootste supportsschare en die ufo krijgen ze maar niet vol. Sneu hoor
Spreek dan ook niet van supports maar van fans, dat oogt wat realistischer want de helft van die zogenaamde 'supporters' heeft de binnenmuren van het stadion nog nooit gezien.
Nee, maak je maar geen zorgen om mij. Het is geen verspilde moeite aangezien leedvermaak het mooiste vermaak is.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:00 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ik ben 21 jaar, oftewel ik was toen 7. En ja ik ben toen getrokken door het enthousiasme van mijn ouders en familie, de liefde voor deze club is toen nooit weggaan in deze 14 jaar. Dus Sinnie je kan wel blijven hopen dat wij verzuurde succes supporters zijn, maar verspil je moeite niet meer. Dus stop ermee, en maak je druk om de ontwikkeling van jouw vervallen club, deal?
Met het verschil dat we volgend seizoen niks van ze heel laten, hetzij met Suarez en Urby, hetzij zonderquote:Op zondag 2 mei 2010 20:32 schreef Righteous het volgende:
Volgend seizoen voorronde CL weer proberen tegen Kopenhagen jongens ?
Och, ik gun je je pleziertje hoor. Wij hebben al jaren leedvermaak om Feyenoord dus het is ons niet vreemd.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:05 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Nee, maak je maar geen zorgen om mij. Het is geen verspilde moeite aangezien leedvermaak het mooiste vermaak is.
Daarbij heb ik geen uitleg nodig van je keuzes aangezien het een wellus-niettus verhaal blijft.
Wij ook al jaren bij Ajax. Blijft verslavendquote:Op zondag 2 mei 2010 21:09 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Och, ik gun je je pleziertje hoor. Wij hebben al jaren leedvermaak om Feyenoord dus het is ons niet vreemd.
Seizoen 2004/2005 kreeg PSV er 18 tegen. Het record staat op 13 (Twente in 1971-1972) wat overigens slechts tot een 3e plaats leiddequote:Op zondag 2 mei 2010 20:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
Zeker, alhoewel het bij jullie veel meer leeft dan bij ons. Ik kijk toch liever naar m'n eigen club.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:10 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Wij ook al jaren bij Ajax. Blijft verslavend
Al zie ik geen enkel jaar met zo'n doelsaldo. De 18 tegen had ook 'maar' 89 doelpunten.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:13 schreef Mark het volgende:
[..]
Seizoen 2004/2005 kreeg PSV er 18 tegen. Het record staat op 13 (Twente in 1971-1972) wat overigens slechts tot een 3e plaats leidde
Ik had het ook alleen maar over de tegendoelpunten.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:16 schreef Adames het volgende:
[..]
Al zie ik geen enkel jaar met zo'n doelsaldo. De 18 tegen had ook 'maar' 89 doelpunten.
En boven de 100 doelpunten had ook meer tegendoelpunten.
En dan nog niet eens kampioen worden ..
wow impressivequote:Op zondag 2 mei 2010 21:13 schreef Mark het volgende:
[..]
Seizoen 2004/2005 kreeg PSV er 18 tegen. Het record staat op 13 (Twente in 1971-1972) wat overigens slechts tot een 3e plaats leidde
ook thanks!quote:Op zondag 2 mei 2010 20:49 schreef Adames het volgende:
[..]
PSV in 99-00
kampioen geworden met 105/24 en 84 punten.
Tweede was heerenveen met 68 punten.
En Ajax had 106-28 in '94 - '95 met 61 punten. Tweede was Roda JC met 54 punten
Kijk zelf verder maar naar de statistieken:
http://www.koningvoetbal.nl/
Komt omdat onze liefde voor de club veel dieper en verder gaat dan bij jullie. Jij zit daar in het stadion omdat Ajax er thuis gemiddeld 3 inlegt. Ik zit er om me club naar een overwinning te schreeuwen.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:16 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zeker, alhoewel het bij jullie veel meer leeft dan bij ons. Ik kijk toch liever naar m'n eigen club.
Je hebt overigens vertrouwen in het nieuwe seizoen zag ik, bij de voorspellingen zet je Feyenoord op 1.
Ik bewonder je optimisme maar lijkt me redelijk kansloos.
WAT een flauwekul zeg!quote:Op zondag 2 mei 2010 21:19 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Komt omdat onze liefde voor de club veel dieper en verder gaat dan bij jullie. Jij zit daar in het stadion omdat Ajax er thuis gemiddeld 3 inlegt. Ik zit er om me club naar een overwinning te schreeuwen.
De gedachte dat je geen club kan haten zonder dat je voor je eigen club door het vuur gaat onderstreept het alleen maar.
Je heb een beetje een plaat voor je kopquote:Op zondag 2 mei 2010 21:19 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Komt omdat onze liefde voor de club veel dieper en verder gaat dan bij jullie. Jij zit daar in het stadion omdat Ajax er thuis gemiddeld 3 inlegt. Ik zit er om me club naar een overwinning te schreeuwen.
De gedachte dat je geen club kan haten zonder dat je voor je eigen club door het vuur gaat onderstreept het alleen maar.
Maakt niet uit, toen Az 14e werd en het jaar erop 1e werd hadden ze je ook voor gek verklaart. Feyenoord moet en zal altijd voor de titel spelen.
Grapjasquote:Op zondag 2 mei 2010 21:19 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Maakt niet uit, toen Az 14e werd en het jaar erop 1e werd hadden ze je ook voor gek verklaart. Feyenoord moet en zal altijd voor de titel spelen.
Waarom zou je leedvermaak hebben over een club die altijd boven je eindigt?quote:Op zondag 2 mei 2010 @ 21:10 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Wij ook al jaren bij Ajax. Blijft verslavend
Omdat die club boven ons eindigt maar onder haar doelstellingen.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:21 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Waarom zou je leedvermaak hebben over een club die altijd boven je eindigt?
En ik maar denken dat ajacieden weldenkende mensen warenquote:Op zondag 2 mei 2010 21:26 schreef peaceman het volgende:
En wij maar denken dat user Dirk-Kuijt erg was..
Happel is zelf ook een Feyenoorder, maar hij heeft wel al een waarschuwing gegeven in het vorige topic.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:28 schreef peaceman het volgende:
Waar zijn de modjes. Ik ben er wel klaar mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |