Als je geluk hebt. Ajax kan toch ook zware tegenstanders loten?quote:Op zondag 2 mei 2010 20:32 schreef Righteous het volgende:
Volgend seizoen voorronde CL weer proberen tegen Kopenhagen jongens ?
Nummers 3 en 4 uit Engeland,Frankrijk,Spanje,etc.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:33 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als je geluk hebt. Ajax kan toch ook zware tegenstanders loten?
Dat hoeft niet persé slechter te zijn. Meestal speelt Ajax beter tegen betere tegenstanders.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:33 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Elke club is in principe groter ...quote:Op zondag 2 mei 2010 20:33 schreef Zwansen het volgende:
[..]
slechts 20 tegen is inderdaad een fantastisch resultaat. Weet iemand of ooit een team de afgelopen zeg 20 jaar, hetzelfde of minder heeft gehad?quote:Op zondag 2 mei 2010 20:43 schreef Simmertje het volgende:
twente de titel, ajax kampioen! 106 goals voor, 20 tegen LOVE YOU AJAX
Ik meen gehoord te hebben dat dit inderdaad in de afgelopen 20 jaar het beste resultaat is. Volgens mij zelfs iets langer zelfs.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
slechts 20 tegen is inderdaad een fantastisch resultaat. Weet iemand of ooit een team de afgelopen zeg 20 jaar, hetzelfde of minder heeft gehad?
Of dit doelsaldo wat Ajax heeft?
PSV in 99-00quote:Op zondag 2 mei 2010 20:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
slechts 20 tegen is inderdaad een fantastisch resultaat. Weet iemand of ooit een team de afgelopen zeg 20 jaar, hetzelfde of minder heeft gehad?
Of dit doelsaldo wat Ajax heeft?
Vroeg me ook af waar het allemaal vandaan komt. Oude markt vol, stadion vol en het uit-vak vol en zelfs nog mensen op en langs de snelwegen terwijl ze eerst nog moeite hadden om die 20.000 in het stadion te vullen.quote:
Hoe vaak in die 14 jaar zijn ze buiten de top 3 gevallen? Toevallig trouwens ook dat het in 1996 was, een jaar nadat Ajax er met de cl aan de haal ging. Daarvoor was je voor...?quote:Op zondag 2 mei 2010 20:53 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ja toch!!! je hebt helemaal gelijk man!! je bent zooooo coool!ik ben ben sinds 1996 ajax supporters!, oftewel 14 jaar en 3x kampioen!!! ik ben zooooooooo'n succes supporter, omg misschien moet ik maar voor twente worden
In 1995 was ie 7.... kom op zeg...quote:Op zondag 2 mei 2010 20:56 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Hoe vaak in die 14 jaar zijn ze buiten de top 3 gevallen? Toevallig trouwens ook dat het in 1996 was, een jaar nadat Ajax er met de cl aan de haal ging. Daarvoor was je voor...?
Bedankt nog voor de bevestiging, niet dat ik ernaar zocht.
4 keerquote:Op zondag 2 mei 2010 20:56 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Hoe vaak in die 14 jaar zijn ze buiten de top 3 gevallen?
Inderdaad, als je daar nou op gaat kankeren.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:54 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Vroeg me ook af waar het allemaal vandaan komt. Oude markt vol, stadion vol en het uit-vak vol en zelfs nog mensen op en langs de snelwegen terwijl ze eerst nog moeite hadden om die 20.000 in het stadion te vullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |