Ik heb gekeken. Mijn conclusie: TitusPullo krijgt door de overheid betaald om hier te postenquote:Op maandag 10 mei 2010 18:09 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik nodig iedereen uit TitusPollo zijn posthistorie eens nategaan.
Wat een argumentquote:Op maandag 10 mei 2010 18:09 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik nodig iedereen uit TitusPollo zijn posthistorie eens nategaan.
Je hele post in goed op dat WTC7 gedeelte na!quote:Op maandag 3 mei 2010 22:24 schreef YuckFou het volgende:
[..]
ow?
[..]
[..]
Voor jou niet relevant, voor alle anderen die weten wat er in WTC7 zat wel, Enron had z'n financiën daar, een safetylevel van de veiligheidsdiensten, een crisiscentrum, en dat alles werd ruim op tijd ontruimd en zakte vervolgens keurig in z'n eigen footprint in elkaar...ja het stond in de fik en had wat deuken, maar het blijft raadselachtig hoe het dan zo perfect in elkaar kon storten
Jouw hele profiel is gericht om hier op BNW te komen trollen. Geen argument is goed genoeg voor je. En overal maak je grappen over. Niks neem je serieus.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:25 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik begrijp de vergelijking wel/niet dezelfde visie als Schenkstroop hebben en X-Factor kijken niet helemaal.
Maar ja, dat zal wel te ingewikkeld zijn voor me.
Mensen/burgers sterven door valse aanslagen gepleegd oor eigen overheid he. Zodat er volop oorlog kan worden gevoerd.. Soldaten sterven ook uit eigen land.. of komen terug zonder benen enzo.. En jij gaat grapjes zitten maken want "truthers" zijn maar "zweverige alien-hunters" dus void. Tsja.. Wie heeft het zwaktebod hiero.quote:Ik ben JoepiePoepie, een hooggevoelig nieuwetijdskind met alle symptomen van ADHD, ADD, PDD-NOS, AVRO, VARA, TROS, ROFL, OMG, WTF, en BBQ, maar ik ben totaal niet zweverig hoor .
Ik ben piepklein en ik heb lang poepbruin haar.
Mijn hobby's zijn:
# Reiki 1, 2, 3
# Rocky 1, 2, 3, 4, 5
# Tarotkaarten leggen
# Zakdoekje leggen
Grotere versie van mijn foto zien? Dat kost ¤99,- per pixel (ex. b.t.w.).
Met hen als huurders heb je heel Enron niet meer nodig om het verdacht te vinden dat dat gebouw platging, sterker nog, ik vind het vreemd dat er geen uitgebreid en diepgaand onderzoek naast het officieele 9/11 onderzoek is gekomen naar het instorten van WTC 7, je zou toch zeggen dat dit soort veiligheidsdiensten van a tot z willen weten wat er met hun gebouw gebeurt isquote:Op maandag 10 mei 2010 23:12 schreef WallOfStars het volgende:
25 Inland Revenue Service (IRS)
25 Department of Defense (DOD)
25 Central Intelligence Agency (CIA)
24 Inland Revenue Service (IRS)
23 Office of Emergency Management (OEM)
11-13 Securities and Exchange Commission
9-10 US Secret Service
Zeg, aan welke kant zou jij gestaan hebben in de 80-jarige oorlog ?quote:Op maandag 10 mei 2010 17:24 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Vraag eens willekeurig om je heen wat mensen/bekenden vinden of denken over 9/11. inside job of niet? Dan begrijp je me wel waarom ik dat zeg. Ze hebben een houding van *ik weet het niet, ik kijk liever rtl-boulevard*
je krijgt precies dat antwoord: het is te ingewikkeld/ik begrijp het niet.
Je bedoelt die oorlog die begon toen vermomde Katholieken de beelden vernielden?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:51 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Zeg, aan welke kant zou jij gestaan hebben in de 80-jarige oorlog ?
WTF, ik zie dit nu pasquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:08 schreef Schenkstroop het volgende:
Jouw hele profiel is gericht om hier op BNW te komen trollen. Geen argument is goed genoeg voor je. En overal maak je grappen over. Niks neem je serieus.
[..]
Mensen/burgers sterven door valse aanslagen gepleegd oor eigen overheid he. Zodat er volop oorlog kan worden gevoerd.. Soldaten sterven ook uit eigen land.. of komen terug zonder benen enzo.. En jij gaat grapjes zitten maken want "truthers" zijn maar "zweverige alien-hunters" dus void. Tsja.. Wie heeft het zwaktebod hiero.
Deze diensten weten ook echt wel wat er gebeurd is. van A tot Z en alle punt commas en schijf tekens erbij!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:27 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Met hen als huurders heb je heel Enron niet meer nodig om het verdacht te vinden dat dat gebouw platging, sterker nog, ik vind het vreemd dat er geen uitgebreid en diepgaand onderzoek naast het officieele 9/11 onderzoek is gekomen naar het instorten van WTC 7, je zou toch zeggen dat dit soort veiligheidsdiensten van a tot z willen weten wat er met hun gebouw gebeurt is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |