Hehe, nee ik beodel de mensen zijn zo apathisch voor deze onderwerpen. Ze kijken liever x-factor en dergelijke zooi. Dezelfde media dat hun dom houdt met leugen/draaierij/overheidspropaganda is de zelfde media die hun nutteloze entertainment biedt. Ondertussen komt de crisis en leed wel onze kant op. En wie denk je dat dat heeft veroorzaakt? Overheidsbeleid natuurlijk. Maar als jeje meer interesseert voor Miley Cyrus kan ik begrijpen dat je niks weet over economie en hoe "defensie" ed. werktquote:Op maandag 10 mei 2010 17:25 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik begrijp de vergelijking wel/niet dezelfde visie als Schenkstroop hebben en X-Factor kijken niet helemaal.
Maar ja, dat zal wel te ingewikkeld zijn voor me.
Wie is er hier nou dom?quote:
Jij.quote:
Waarom trek je je dat zo aan dan?quote:Op maandag 10 mei 2010 17:34 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik loop al tijden te roepen over overheidsterreur en economische crisis. Terwijl gasten als jij (in de meerderheid) grappen blijven maken en denken "ach.. het is allemaal gelul"
Dat vind ik ook merkwaardig, want dat doe ik helemaal niet. Dat is nu precies het gevaar van de Truth-beweging; ze hangen mensen op die niets misdaan hebben.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:36 schreef Schenkstroop het volgende:
En doen alsof een overheid nooit kwaad kan. En dat overheidscomplotten niet kunnen bestaan? Dat vind ik merkwaardig.
Ah, daar hebben we onze huistrolquote:
Volgens mij is er niemand hier die dat ooit gesteld heeft.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:36 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Jij.
Hoe kan jij nou zo lang en zo konsekwent je kop in het zand blijven houden. En doen alsof een overheid nooit kwaad kan. En dat overheidscomplotten niet kunnen bestaan? Dat vind ik merkwaardig.
Kritisch blijven tegenover je eigen overheid is het beste wat je kunt doen voor je vaderland. ik zie jou alleen de kritiek en vragen onderuit halen. Konsekwent en geen uitzonderingen. Dat vind ik merkwaardig. Als je dat niet expres doet vind ik dat behoorlijk stupide.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:38 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat vind ik ook merkwaardig, want dat doe ik helemaal niet. Dat is nu precies het gevaar van de Truth-beweging; ze hangen mensen op die niets misdaan hebben.
Kun je deze persoonlijke vete niet beter via msn ofzo doorvoeren?quote:Op maandag 10 mei 2010 17:42 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Kritisch blijven tegenover je eigen overheid is het beste wat je kunt doen voor je vaderland. ik zie jou alleen de kritiek en vragen onderuit halen. Konsekwent en geen uitzonderingen. Dat vind ik merkwaardig.
Als je dat niet expres doet vind ik dat behoorlijk stupide.
Alsof TitusPullo daar zin in zou hebben, die kijkt liever naar X-Factor en RTL-boulevardquote:Op maandag 10 mei 2010 17:44 schreef Amos_ het volgende:
Kun je deze persoonlijke vete niet beter via msn ofzo doorvoeren?
?quote:Op maandag 10 mei 2010 17:46 schreef Schenkstroop het volgende:
Oh nou ik ben nu tot inkeer gekomen hoor. Ik zie nu dat wat ik daarnet zei onzin is. OMDAT JIJ DAT ZEGT HAHAHAHAHA!
Dat heb ik geleerd van de debunkers.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:50 schreef Amos_ het volgende:
[..]
?
Dat bedoel ik er helemaal niet mee. Dat is enkel mijn mening. Zie je wat je nu doet? Pak je het weer in het extreme en gooi je het erop als een soort extreme ridiculisatie waarmee je alleen je eigen persoon "te kakken" zet.
Temper, temper zou mijn grootmoeder zeggen
Dit is echt een calimero-argument. Kom eens met iets beters. Zo win je het inhoudelijk niet. Je kan vast beter.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:55 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat heb ik geleerd van de debunkers.
patriot: 9/11 was in anside job!
general public: Ohnee heb je die alien-hunters weer!! *hahahaha!*
Ja maar waardoor stabiliseert het zich dan. Vraag je dat eens af. En is het wel echt stabiel of heb je achteraf enkelt meer schulden gemaakt om de huidige schulden te dekken?quote:Op maandag 10 mei 2010 17:55 schreef Amos_ het volgende:
De doembeelden die men schetst werden voor eenzelfde periode ook 15 jaar geleden al geschetst. Daarvan kwam niks uit. Ook nu verwacht ik dat alles zich weer zal stabiliseren. Zo werkt dat met politiek en economie.
Geef eens een voorbeeld van zo'n argument.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:53 schreef Schenkstroop het volgende:
@Joepie:
Nee dat is juist een individu dat opmerkelijk veel moeite neemt om kritiek te niveleren. Met voor de handliggende draaiboek-argumenten uiteraard.
Ik nodig iedereen uit TitusPollo zijn posthistorie eens nategaan.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:04 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld van zo'n argument.
Ik heb gekeken. Mijn conclusie: TitusPullo krijgt door de overheid betaald om hier te postenquote:Op maandag 10 mei 2010 18:09 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik nodig iedereen uit TitusPollo zijn posthistorie eens nategaan.
Wat een argumentquote:Op maandag 10 mei 2010 18:09 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik nodig iedereen uit TitusPollo zijn posthistorie eens nategaan.
Je hele post in goed op dat WTC7 gedeelte na!quote:Op maandag 3 mei 2010 22:24 schreef YuckFou het volgende:
[..]
ow?
[..]
[..]
Voor jou niet relevant, voor alle anderen die weten wat er in WTC7 zat wel, Enron had z'n financiën daar, een safetylevel van de veiligheidsdiensten, een crisiscentrum, en dat alles werd ruim op tijd ontruimd en zakte vervolgens keurig in z'n eigen footprint in elkaar...ja het stond in de fik en had wat deuken, maar het blijft raadselachtig hoe het dan zo perfect in elkaar kon storten
Jouw hele profiel is gericht om hier op BNW te komen trollen. Geen argument is goed genoeg voor je. En overal maak je grappen over. Niks neem je serieus.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:25 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik begrijp de vergelijking wel/niet dezelfde visie als Schenkstroop hebben en X-Factor kijken niet helemaal.
Maar ja, dat zal wel te ingewikkeld zijn voor me.
Mensen/burgers sterven door valse aanslagen gepleegd oor eigen overheid he. Zodat er volop oorlog kan worden gevoerd.. Soldaten sterven ook uit eigen land.. of komen terug zonder benen enzo.. En jij gaat grapjes zitten maken want "truthers" zijn maar "zweverige alien-hunters" dus void. Tsja.. Wie heeft het zwaktebod hiero.quote:Ik ben JoepiePoepie, een hooggevoelig nieuwetijdskind met alle symptomen van ADHD, ADD, PDD-NOS, AVRO, VARA, TROS, ROFL, OMG, WTF, en BBQ, maar ik ben totaal niet zweverig hoor .
Ik ben piepklein en ik heb lang poepbruin haar.
Mijn hobby's zijn:
# Reiki 1, 2, 3
# Rocky 1, 2, 3, 4, 5
# Tarotkaarten leggen
# Zakdoekje leggen
Grotere versie van mijn foto zien? Dat kost ¤99,- per pixel (ex. b.t.w.).
Met hen als huurders heb je heel Enron niet meer nodig om het verdacht te vinden dat dat gebouw platging, sterker nog, ik vind het vreemd dat er geen uitgebreid en diepgaand onderzoek naast het officieele 9/11 onderzoek is gekomen naar het instorten van WTC 7, je zou toch zeggen dat dit soort veiligheidsdiensten van a tot z willen weten wat er met hun gebouw gebeurt isquote:Op maandag 10 mei 2010 23:12 schreef WallOfStars het volgende:
25 Inland Revenue Service (IRS)
25 Department of Defense (DOD)
25 Central Intelligence Agency (CIA)
24 Inland Revenue Service (IRS)
23 Office of Emergency Management (OEM)
11-13 Securities and Exchange Commission
9-10 US Secret Service
Zeg, aan welke kant zou jij gestaan hebben in de 80-jarige oorlog ?quote:Op maandag 10 mei 2010 17:24 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Vraag eens willekeurig om je heen wat mensen/bekenden vinden of denken over 9/11. inside job of niet? Dan begrijp je me wel waarom ik dat zeg. Ze hebben een houding van *ik weet het niet, ik kijk liever rtl-boulevard*
je krijgt precies dat antwoord: het is te ingewikkeld/ik begrijp het niet.
Je bedoelt die oorlog die begon toen vermomde Katholieken de beelden vernielden?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:51 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Zeg, aan welke kant zou jij gestaan hebben in de 80-jarige oorlog ?
WTF, ik zie dit nu pasquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:08 schreef Schenkstroop het volgende:
Jouw hele profiel is gericht om hier op BNW te komen trollen. Geen argument is goed genoeg voor je. En overal maak je grappen over. Niks neem je serieus.
[..]
Mensen/burgers sterven door valse aanslagen gepleegd oor eigen overheid he. Zodat er volop oorlog kan worden gevoerd.. Soldaten sterven ook uit eigen land.. of komen terug zonder benen enzo.. En jij gaat grapjes zitten maken want "truthers" zijn maar "zweverige alien-hunters" dus void. Tsja.. Wie heeft het zwaktebod hiero.
Deze diensten weten ook echt wel wat er gebeurd is. van A tot Z en alle punt commas en schijf tekens erbij!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:27 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Met hen als huurders heb je heel Enron niet meer nodig om het verdacht te vinden dat dat gebouw platging, sterker nog, ik vind het vreemd dat er geen uitgebreid en diepgaand onderzoek naast het officieele 9/11 onderzoek is gekomen naar het instorten van WTC 7, je zou toch zeggen dat dit soort veiligheidsdiensten van a tot z willen weten wat er met hun gebouw gebeurt is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |