Ik hield hem iets te lang in. Thanksquote:Op zondag 2 mei 2010 18:55 schreef timmmmm het volgende:
Zo vind ik het wel zat. Je kunt ook overdrijven.
quote:
JA!quote:Op zondag 2 mei 2010 18:56 schreef timmmmm het volgende:
Nijn, gaan we dit topic een crewbitchfight houden?
I'm in.quote:Op zondag 2 mei 2010 18:56 schreef timmmmm het volgende:
quote:
Je ligt niet op mijn bed?quote:Op zondag 2 mei 2010 18:57 schreef Myraela het volgende:
Ik ben mijn allstars aan het inlopen terwijl ik op bed lig. Wat doe ik fout?
Ik doe 1 keer in de paar dagen flink mee aan de nachtbagger. Op andere dagen sta ik niet eens in de top 100quote:
Met schoenen op bedquote:Op zondag 2 mei 2010 18:57 schreef Myraela het volgende:
Ik ben mijn allstars aan het inlopen terwijl ik op bed lig. Wat doe ik fout?
Flikker opquote:Op zondag 2 mei 2010 18:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tssk, alleen webloggers, devvers en FC zijn echte crewwers.
Flikker op, ik ben baas. jewaids.quote:Op zondag 2 mei 2010 18:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tssk, alleen webloggers, devvers en FC zijn echte crewwers.
Tsssquote:Op zondag 2 mei 2010 18:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik doe 1 keer in de paar dagen flink mee aan de nachtbagger. Op andere dagen sta ik niet eens in de top 100
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Mensen die geen crew zijnquote:
Hoe heb je ze dan gekochtquote:Op zondag 2 mei 2010 18:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze zijn nog schoon, want ze zijn nog niet van bed geweest.
quote:Op zondag 2 mei 2010 18:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Tsss![]()
Oh wacht! jij hebt 85.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zegt eenquote:Op zondag 2 mei 2010 18:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Met schoenen op bed.
[..]
Flikker op. Wat moeten mods doen
? Keer een slotje zetten? De enige die het druk hebben zijn die van ONZ en KLB. De rest voert geen zak uit.
quote:
Met gemiddeld 100 berichten per maand. Pure kwaliteit. Zie jij dat maar eens te halen.quote:
quote:
Een watquote:Op zondag 2 mei 2010 18:56 schreef timmmmm het volgende:
Hou je muis eens boven je oranjefantag. Welke verwijslink staat linksonder?quote:Op zondag 2 mei 2010 19:01 schreef Myraela het volgende:
Ik hoor ook crew te zijn. Ze zijn gewoon mijn tagje enzo vergeten.
Help haar nog even jaquote:Op zondag 2 mei 2010 19:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hou je muis eens boven je oranjefantag. Welke verwijslink staat linksonder?
CREW!quote:Op zondag 2 mei 2010 19:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hou je muis eens boven je oranjefantag. Welke verwijslink staat linksonder?
oranjefan crewquote:Op zondag 2 mei 2010 19:01 schreef Myraela het volgende:
Ik hoor ook crew te zijn. Ze zijn gewoon mijn tagje enzo vergeten.
Niet tegen zeroku, ik sla je.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:04 schreef timmmmm het volgende:
Maar, nijntje, ik heb een beter plan. laten we met zijn tweeën, als toffe forumcrew zijnde, dat sportkneusje bashen wat bij ons denkt te horen.
En op wie doel je danquote:Op zondag 2 mei 2010 19:04 schreef timmmmm het volgende:
Maar, nijntje, ik heb een beter plan. laten we met zijn tweeën, als toffe forumcrew zijnde, dat sportkneusje bashen wat bij ons denkt te horen.
Ik kan wel even versterking roepenquote:Op zondag 2 mei 2010 19:04 schreef timmmmm het volgende:
Ik ken geen nulquote:
Ik kan mijn computer uitzetten en naar buiten gaan.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:06 schreef Zeroku het volgende:
Ik kan met een beetje geluk, een Manager Sport, drie Site-Admins Sport, en twee andere redactieleden roepen.
Stoer ben ik he?
Ik ben bang voor Olga, wil je die erbuiten laten?quote:Op zondag 2 mei 2010 19:06 schreef Zeroku het volgende:
Ik kan met een beetje geluk, een Manager Sport, drie Site-Admins Sport, en twee andere redactieleden roepen.
Stoer ben ik he?
Neuj.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben bang voor Olga, wil je die erbuiten laten?
En mij! en mij! en mij!quote:Op zondag 2 mei 2010 19:06 schreef Zeroku het volgende:
Stoer ben ik he?
quote:Op zondag 2 mei 2010 19:07 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik kan mijn computer uitzetten en naar buiten gaan.
Stoerder ben ik he?!
* Sj0rSz meldt zichquote:
Sjorsquote:
Halloquote:
Hoiiiquote:
Jij staat toch achter mijquote:
Waag eens ja te zeggenquote:
Daar is niks mis meequote:
Was het gezellig?quote:
quote:
Waarom niet?!quote:
Ja. En we deden giechelen om de winkels die sissy-boy en lemon heette. en toen dacht ik aan een paar weken geleden.quote:
Omdat Sjors en ik.quote:
Hahahaquote:Op zondag 2 mei 2010 19:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja. En we deden giechelen om de winkels die sissy-boy en lemon heette. en toen dacht ik aan een paar weken geleden.
Goeie reden...quote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 19:12 schreef Isdatzo het volgende:
Ik moest hier timmmm bijstaan begreep ik?
Bij dezen.
Maar dat ben ik wel van je gewendquote:
Bij dezen.
Bij dezen.
Jij geeft altijd zulke goede redenenquote:
Hara.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En het is dat Hara op vakantie is, anders hadden jullie wat beleefd!
Oja, je was jaloers dat zij 5 keer in jou past.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
NOES!
Het was al uit sinds dat 15jarige sletje van je.
Oh, met zulke inhoudelijk sterke reacties snap ik niet waarvoor timmm mij nodig heeftquote:
Haraquote:Op zondag 2 mei 2010 19:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En het is dat Hara op vakantie is, anders hadden jullie wat beleefd!
Ze had zeker een duimring als riem om?quote:Op zondag 2 mei 2010 19:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Oja, je was jaloers dat zij 5 keer in jou past.
Ze hebben er een site admin bijgeroepen. Ik ben altijd een beetje bang voor oppersportcrew.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh, met zulke inhoudelijk sterke reacties snap ik niet waarvoor timmm mij nodig heeft [ afbeelding ].
Van sport. Nou boo-hooquote:Op zondag 2 mei 2010 19:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ze hebben er een site admin bijgeroepen. Ik ben altijd een beetje bang voor oppersportcrew.
Dat betekent dat ze groter en gespierder zijn dan ik. Vooral voor Olga knijp ik hem. Sjors maar dan raar geschreven kan ik met wat hulp nog aan.quote:
Alleen in mijn tieten past ze al 5 keer joh.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Oja, je was jaloers dat zij 5 keer in jou past.
Heb je Erica Terpstra al eens gezien danquote:Op zondag 2 mei 2010 19:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat betekent dat ze groter en gespierder zijn dan ik. Vooral voor Olga knijp ik hem. Sjors maar dan raar geschreven kan ik met wat hulp nog aan.
In je rechterteen nog.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alleen in mijn tieten past ze al 5 keer joh.
Post nu maar eens iets op de FP, Games of Sport danquote:Op zondag 2 mei 2010 19:18 schreef timmmmm het volgende:
Dit is nou waarom moderators beter zijn dan sportredactie.
FPquote:Op zondag 2 mei 2010 19:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Post nu maar eens iets op de FP, Games of Sport dan.
Wie wil dat nouquote:Op zondag 2 mei 2010 19:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Post nu maar eens iets op de FP, Games of Sport dan.
Haha, wat een goei.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
FP
Games![]()
Sport, hebben we een sport dan?
quote:Op zondag 2 mei 2010 19:19 schreef Myraela het volgende:
Jullie moeten allemaal lief zijn tegen elkaar.
Hij doet iets met motoren dacht ik.quote:
Hoe raad je datquote:Op zondag 2 mei 2010 19:21 schreef Zeroku het volgende:
OHNEE WACHT, HIJ DOET FOTO'S MAKEN NATUURLIJK XD.
Die motor van je, had je die trouwens nou verkocht of niet?quote:
Alberto stegeman jwt.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:22 schreef the_legend_killer het volgende:
Hij is undercover op fok als nepmod
Die R6? Joah..quote:Op zondag 2 mei 2010 19:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die motor van je, had je die trouwens nou verkocht of niet?
Een zwartequote:Op zondag 2 mei 2010 19:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die R6? Joah...
Heb nu een rsv 1000R factory.
Jij post veel in fotografiequote:Op zondag 2 mei 2010 19:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, moeilijk hè. Klik eens op m'n posthistory bijvoorbeeld.
Zwart is wel een beetje mooier.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nein, rode zijn sneller.
Deze dus:
[ afbeelding ]
Tof dingquote:Op zondag 2 mei 2010 19:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nein, rode zijn sneller.
Deze dus:
[ afbeelding ]
Niet met isdatzo flirten, slet, isdatzo is van mij!quote:Op zondag 2 mei 2010 19:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zwart is wel een beetje mooier.
Maar lekker ding.
Ik heb over de motor.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niet met isdatzo flirten, slet, isdatzo is van mij!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Tehfuckquote:Op zondag 2 mei 2010 19:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wacht maar tot je 't gas opendraait..![]()
Ook maar wat bandjes besteld:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 mei 2010 19:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
![]()
[..]Braaf, idz. Ik meot je vanavond nog troosten met je verlies hè!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
't Is een bandenvretend monster, jeweetquote:
Don't push it knulquote:Op zondag 2 mei 2010 19:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Braaf, idz. Ik meot je vanavond nog troosten met je verlies hè!
Wat kost nou een zo'n band?quote:Op zondag 2 mei 2010 19:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
't Is een bandenvretend monster, jeweet.
Komt nog een setje pirelli supercorsa en een setje dunlop qualifier 2 bij trouwens.
quote:Op zondag 2 mei 2010 19:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
HA-HA, daar kom je van een koude kermis thuis hè!
quote:Op zondag 2 mei 2010 19:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
HA-HA, daar kom je van een koude kermis thuis hè!
1 setje michelin pp 2ct's (voorbeeld) - voor en achter - doet in NL zo'n 300 euro, nu betaalde ik er 200-nogwat voor en kwamen ze uit spanje. Dus als je een stapeltje besteld is 't nogal de moeite waardquote:
Wat de fuck. Daar gaat nog aardig wat geld in zitten dusquote:Op zondag 2 mei 2010 19:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
1 setje michelin pp 2ct's (voorbeeld) - voor en achter - doet in NL zo'n 300 euro, nu betaalde ik er 200-nogwat voor en kwamen ze uit spanje. Dus als je een stapeltje besteld is 't nogal de moeite waard.
ligt eraan welke band je inhuurtquote:
Op een circuitdagje ben je idd meer aan banden kwijt dan aan benzinequote:Op zondag 2 mei 2010 19:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat de fuck. Daar gaat nog aardig wat geld in zitten dus.
quote:
Je rijd ook nog op het circuit? Waar de fuck haal je al dat geld vandaanquote:Op zondag 2 mei 2010 19:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Op een circuitdagje ben je idd meer aan banden kwijt dan aan benzine. Op straat doe je ongeveer 4000km met een achterband, op 't circuit ongeveer 10/12 sessies (~2 circuitdagen).
quote:
Yay.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:36 schreef Zeroku het volgende:
WOWOWOWOWOWOWOW POST 37.000 WOWOWOWOWOWOWOWOWOW![]()
![]()
Vraag ik me ook afquote:Op zondag 2 mei 2010 19:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je rijd ook nog op het circuit? Waar de fuck haal je al dat geld vandaan.
Och, 't is het waard hoorquote:Dat is echt gekkewerk, hoeveel geld dat is.
Ja, dat geloof ik best dat het het geld waard isquote:Op zondag 2 mei 2010 19:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af. Misschien maar weer eens een bijbaantje gaan zoeken
.
[..]
Och, 't is het waard hoor.
Wil eigenlijk ook nog wel een motor exclusief voor op 't circuit. Als ik met deze onderuit ga wordt 't meteen zo'n duur grapje. Dat kan je beter doen met een motor met goedkope imitatiekappen etc.
Niet met deze neequote:Op zondag 2 mei 2010 19:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik best dat het het geld waard is. Lijkt me ook echt vet om goed door te rijden met zo'n motor, maar als ik zie wat dat allemaal kost.
Ben je eig al ooit gevallen met dat ding?
quote:
Niet hard genoeg, je kan nog typen.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh. Ik maak morgen wel een foto, het bloed te hard. jewaids.
quote:
Op welk circuit rijd jequote:Op zondag 2 mei 2010 19:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niet hard genoeg, je kan nog typen.
[..]
[ afbeelding ]
Maar 't is wel de bedoeling om deze min of meer heel te houden, ja.
Soms assen, zolder, spa, croix.. dit jaar misschien nog een keer mettet (nieuw circuit) proberen.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Op welk circuit rijd je, Assen? Of Zandvoort
?
Is het bloed te hardquote:Op zondag 2 mei 2010 19:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh. Ik maak morgen wel een foto, het bloed te hard. jewaids.
Lijkt me echt vet, om dat een keer te doenquote:Op zondag 2 mei 2010 19:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Soms assen, zolder, spa, croix.. dit jaar misschien nog een keer mettet (nieuw circuit) proberen.
En de ring natuurlijk.
Wat let je?quote:Op zondag 2 mei 2010 19:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Lijkt me echt vet, om dat een keer te doen.
Geld.quote:
Doe ikquote:
Hoe de fuck kom je dan aan weet ik hoeveel duizend euro voor die banden, motor, onderhoud en benzinequote:Op zondag 2 mei 2010 19:52 schreef Isdatzo het volgende:
Dan doe je iets fout. Mij lukt 't ook als arme student. En ik ben al ruim een halfjaar bijbaanloos
.
Ik betaal veel voor zijn gunsten.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hoe de fuck kom je dan aan weet ik hoeveel duizend euro voor die banden, motor, onderhoud en benzine?
M'n fok-salaris jeweettochhhquote:Op zondag 2 mei 2010 19:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hoe de fuck kom je dan aan weet ik hoeveel duizend euro voor die banden, motor, onderhoud en benzine?
De juiste bijbaantjes, terwijl je al anderhalf jaar niet werktquote:Op zondag 2 mei 2010 19:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
M'n fok-salaris jeweettochhh.
Nee joh, kwestie van de juiste bijbaantjes vinden en handig met je geld omgaan.
Is dat een leuk programma?quote:
Flappie de motormuisquote:
HAIIIIIIIquote:
Beter dan die klerehitte van laatstquote:
Suikertjequote:
PING! Hoe gaat het?quote:Op zondag 2 mei 2010 20:12 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Beter dan die klerehitte van laatst
[..]
Suikertje![]()
Ja, natuurlijk! Ik poste ook toen ik jouw post nog niet had gezien, dus vandaarquote:Op zondag 2 mei 2010 20:12 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Aap? Je vergist je, ik ben een geile beer...
Winnie!!quote:Op zondag 2 mei 2010 20:12 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Aap? Je vergist je, ik ben een geile beer...
Lang niet gezienquote:
quote:
Ik was druk bezig nog iets te maken/ redden van mijn echte levenquote:
Heul goedquote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 20:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik was druk bezig nog iets te maken/ redden van mijn echte leven
En. Een beetje geluktquote:Op zondag 2 mei 2010 20:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik was druk bezig nog iets te maken/ redden van mijn echte leven
sinds afgelopen donderdag voor altijdquote:Op zondag 2 mei 2010 20:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heul goed![]()
Hoe veel is verloofdelief nou thuis?
En? wassut lekkur?quote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 20:18 schreef Pingwingei het volgende:ligt het bij jou ook zo in elkaar gezakt bij elkaar?
Nou...ik heb nog geen nieuwe baanquote:
Oehquote:Op zondag 2 mei 2010 20:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Nou...ik heb nog geen nieuwe baan![]()
MAAR...ik ben wel verliefdig![]()
![]()
OMG! Hoe tof is dat!quote:Op zondag 2 mei 2010 20:22 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
sinds afgelopen donderdag voor altijd3 keer weeks poloklinisch naar apeldoorn maar verder thuis
Elk voordeel heeft zn nadeel: ik kan niet meer veel weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:
Beter dan dit? Pfff, ga jij maar in het regenwoud wonen danquote:Op zondag 2 mei 2010 20:12 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Beter dan die klerehitte van laatst
[..]
Suikertje![]()
oeeehhhh wie is het slachtoffer?quote:Op zondag 2 mei 2010 20:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Nou...ik heb nog geen nieuwe baan![]()
MAAR...ik ben wel verliefdig![]()
![]()
quote:Op zondag 2 mei 2010 20:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
OMG! Hoe tof is dat!![]()
![]()
![]()
En je weet, als jij niet naar het feestje komt...komt het feestje wel naar jou
Als dat toch eens kon... we leven nu bij haar ouders thuis... ik kan nog nieteens een hele dag fatsoenlijk uitslapen of ff naar ons eigen huis een daggieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maargoed... komt wel weer
IK BEN POTDORIE HEUL GEEN PINGUÏN :'(
Eerste naam én adoratietopique *O*
Op maandag 4 januari 2010 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vind deze echt wat voor jou: cogito ergo sum (ik denk dus ik besta)
ik werd helemaal lam, gaar, niet lekker, stom, druilerig, depri van dat warme gezooi een paar dagen terugquote:Op zondag 2 mei 2010 20:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Beter dan dit? Pfff, ga jij maar in het regenwoud wonen dan
Drukdrukdruk. Over paar weken eindexamen. Dus leren enzoquote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh, pfoe, maar dat betekent wel dat je niet de hele dag de zorg voor haar hebt denk ik?quote:Als dat toch eens kon... we leven nu bij haar ouders thuis... ik kan nog nieteens een hele dag fatsoenlijk uitslapen of ff naar ons eigen huis een daggie
maargoed... komt wel weer
of stiekem ook niet?ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Is het nu al zover? Damn, dat gaat hard!quote:Op zondag 2 mei 2010 20:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Drukdrukdruk. Over paar weken eindexamen. Dus leren enzo.
17 Mei begint het feest.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is het nu al zover? Damn, dat gaat hard!
quote:Op zondag 2 mei 2010 20:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]Samen met haar ouders alleen die werken ook... en boodschappen enzo...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
oh, pfoe, maar dat betekent wel dat je niet de hele dag de zorg voor haar hebt denk ik?
of stiekem ook niet?IK BEN POTDORIE HEUL GEEN PINGUÏN :'(
Eerste naam én adoratietopique *O*
Op maandag 4 januari 2010 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vind deze echt wat voor jou: cogito ergo sum (ik denk dus ik besta)
Ik word hier depressief vanquote:Op zondag 2 mei 2010 20:28 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
ik werd helemaal lam, gaar, niet lekker, stom, druilerig, depri van dat warme gezooi een paar dagen terug
Hoiquote:Op zondag 2 mei 2010 20:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond allemaal!![]()
En jeuj voor Pingwingeivrouw dat ze thuis is!
Hoi meneer koe of andersoortig beest wat gras eetquote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 20:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond allemaal!![]()
En jeuj voor Pingwingeivrouw dat ze thuis is!
Mensquote:Op zondag 2 mei 2010 20:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi meneer koe of andersoortig beest wat gras eet
Hier alles okeequote:
quote:
quote:DEN BOSCH - De politie heeft zaterdagavond een 37-jarige man uit Den Bosch aangehouden omdat hij een auto had vernield. Dubbele pech voor hem, want het was ook nog eens de verkeerde auto, aldus de politie.
© ANP
De man had gehoord dat er een man bij zijn ex-vrouw zou zijn.
In zijn woede trapte hij tegen een rolluik van de woning en trapte hij een paar keer tegen de auto van het vermeende mannelijke bezoek. Die bleek echter van een buurtbewoner te zijn die op visite was.
Kinderen eten grasquote:Op zondag 2 mei 2010 20:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier alles okeeBij jou dan lieffie?
[..]Eten mensen gras? Ik dacht dat we dat niet konden verteren
Onee, sla kunnen we ook niet verterenquote:Op zondag 2 mei 2010 20:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier alles okeeBij jou dan lieffie?
[..]Eten mensen gras? Ik dacht dat we dat niet konden verteren
Sla en gras zijn toch hele andere dingen? Net zoals dat bepaalde koolsoorten rauw giftig zijn en bepaalde planten ook.quote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 20:47 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik zag het meer als een tijd zonder lessen en uitslapen
Dat heb ik nooit gedaan, heb wel bijna ooit konijnenkeutels gegeten omdat ze me probeerden wijs te maken dat het dropjes warenquote:Op zondag 2 mei 2010 20:50 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Kinderen eten gras
Hier is het leven een bij mekaar geraapt zooitje van niks en vanalles
klinkt beter dan het is... een dak boven het hoofd, voedsel en zuipen en dat ik nu de hond uit ga laten voor een kleine 20 minuten zijn mijn enige zekerheden op dit moment... verder staat alles op losse schroeven...quote:Op zondag 2 mei 2010 20:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gedaan, heb wel bijna ooit konijnenkeutels gegeten omdat ze me probeerden wijs te maken dat het dropjes warenMaar gelukkig kon ik toen al een beetje nadenken
Klinkt goed
Dat had ik op het HBO, voor SPH hoefde je ook amper te leren en verplichte colleges had ik amperquote:Op zondag 2 mei 2010 20:54 schreef Graseter het volgende:
[..]
Oja, en niet leren natuurlijk.
Ik deed VMBO, leren hoeft daar niet
Op de havo ook niet zo, alleen dat wat je niet begreep.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:54 schreef Graseter het volgende:
[..]
Oja, en niet leren natuurlijk.
Ik deed VMBO, leren hoeft daar niet
Ow.... hoezo op losse schroeven?quote:Op zondag 2 mei 2010 20:54 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
klinkt beter dan het is... een dak boven het hoofd, voedsel en zuipen en dat ik nu de hond uit ga laten voor een kleine 20 minuten zijn mijn enige zekerheden op dit moment... verder staat alles op losse schroeven...
Wat ben je later dan gaan doen?quote:Op zondag 2 mei 2010 20:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat had ik op het HBO, voor SPH hoefde je ook amper te leren en verplichte colleges had ik amperIs maar goed dat ik later alsnog een echte opleiding ben gaan volgen
Scheikundequote:Op zondag 2 mei 2010 20:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Op de havo ook niet zo, alleen dat wat je niet begreep.
1x?quote:Op zondag 2 mei 2010 20:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ScheikundeVerder ook weinig inderdaad, maar ik heb maar 1 keer gespijbeld in die hele 5 jaar, braaf he?
Ehm, weg he?quote:Op zondag 2 mei 2010 20:55 schreef suikertaartje het volgende:
Marijke? Wat is er met je pinguin gebeurd?
Ik heb vorig jaar m'n diploma gehaald voor Personeel en Arbeid en heb een minor aan de uni gedaan, waardoor ik nog wel een 1 jarige master wil gaan doen later (nu even nietquote:
Nou gewoon, het tandartsbriefje van m'n ouders kopiërenquote:
Ik ook pas twee keer. En allebei in dit (examenjaar) jaar.quote:
Haha, oh, echt?quote:Op zondag 2 mei 2010 20:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, weg he?![]()
Ik had zin in een nieuwe en ik was vorige week in het Escher museum in Den Haag en toen werd ik verliefd op het wentelteefje
Ik had ook een vaste vriendenclub, maar dat was buiten de lessen om. Mijn klasgenoten waren allemaal saai en kut en ik mocht ze nietquote:Op zondag 2 mei 2010 20:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar m'n diploma gehaald voor Personeel en Arbeid en heb een minor aan de uni gedaan, waardoor ik nog wel een 1 jarige master wil gaan doen later (nu even niet).
[..]
Nou gewoon, het tandartsbriefje van m'n ouders kopiërenVerder wilde ik nooit spijbelen, ik had het vreselijk leuk op de middelbare school
Een vaste vriendenclub, waardoor de pauzes echt tof waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |