Hahahaha.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:29 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik vind Sky, Chuck, Otis en S.Seagal wel schattig.
Dat.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:20 schreef Otis2.0 het volgende:
De enige die ik persoonlijk eigenlijk zie huilen zijn mensen die een hekel aan Ajax hebben en maar wát graag zien dat Ajacieden nu gaan klagen.
Ik berust me in dit resultaat hoor. Ik ben trots op die enorme inhaalrace en die zegereeks van de afgelopen 14 wedstrijden. Als je ziet waar we vorig jaar stonden met Marco als coach, en dan dit, dan kan je alleen maar trots zijn op die enorme ontwikkeling. Daarbij gaan we ook nog de beker winnen. Ik zie het positief in voor de toekomst, en ik ben trots op Ajax.
En dat.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:23 schreef Allure_ het volgende:
Lijkt me wel echt gaaf om je club voor het eerst kampioen te zien worden.
Carnavals Crew 2010'quote:Op zondag 2 mei 2010 19:29 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Joahhquote:
Maar zou je het ook echt op hun kunnen?quote:Op zondag 2 mei 2010 19:29 schreef ynuhh het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:35 schreef MouzurX het volgende:
Dus, zoek de fokker:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zwart-wit gestreept vest, groen shirt met roze letters, zwart haar, 1.85, donkerblauwe broek, lichtblauwe tas op mijn rug.
4 uur ongeveer stationsplein 1630-1800 stadhuisplein![]()
Wie me vind krijgt een biertje.
Haha wat een faalert.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:31 schreef Bragi het volgende:
En het zusje van m'n broers vriendin werd laatst geplayed door een Vitesse-speler. Hij zat toen ook de hele tijd zijn naam te vertellen en dat hij bij Vitesse speelde.
Zij dacht dat hij een creep was én dat hij een grapje maakte, totdat ze die zondagavond erna zijn bakkes op tv zag bij Studio Sport.
Nee.quote:
Mij vond ze wel leuk. Ha.quote:
Ik vind de vrouwen van deze sc leuk.quote:
Waar was jij nu vrijdag?quote:Op zondag 2 mei 2010 19:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind de vrouwen van deze sc leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |