Hahahaha.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:29 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik vind Sky, Chuck, Otis en S.Seagal wel schattig.
Dat.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:20 schreef Otis2.0 het volgende:
De enige die ik persoonlijk eigenlijk zie huilen zijn mensen die een hekel aan Ajax hebben en maar wát graag zien dat Ajacieden nu gaan klagen.
Ik berust me in dit resultaat hoor. Ik ben trots op die enorme inhaalrace en die zegereeks van de afgelopen 14 wedstrijden. Als je ziet waar we vorig jaar stonden met Marco als coach, en dan dit, dan kan je alleen maar trots zijn op die enorme ontwikkeling. Daarbij gaan we ook nog de beker winnen. Ik zie het positief in voor de toekomst, en ik ben trots op Ajax.
En dat.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:23 schreef Allure_ het volgende:
Lijkt me wel echt gaaf om je club voor het eerst kampioen te zien worden.
Carnavals Crew 2010'quote:Op zondag 2 mei 2010 19:29 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Joahhquote:
Maar zou je het ook echt op hun kunnen?quote:Op zondag 2 mei 2010 19:29 schreef ynuhh het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:35 schreef MouzurX het volgende:
Dus, zoek de fokker:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zwart-wit gestreept vest, groen shirt met roze letters, zwart haar, 1.85, donkerblauwe broek, lichtblauwe tas op mijn rug.
4 uur ongeveer stationsplein 1630-1800 stadhuisplein![]()
Wie me vind krijgt een biertje.
Haha wat een faalert.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:31 schreef Bragi het volgende:
En het zusje van m'n broers vriendin werd laatst geplayed door een Vitesse-speler. Hij zat toen ook de hele tijd zijn naam te vertellen en dat hij bij Vitesse speelde.
Zij dacht dat hij een creep was én dat hij een grapje maakte, totdat ze die zondagavond erna zijn bakkes op tv zag bij Studio Sport.
Nee.quote:
Mij vond ze wel leuk. Ha.quote:
Ik vind de vrouwen van deze sc leuk.quote:
Waar was jij nu vrijdag?quote:Op zondag 2 mei 2010 19:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind de vrouwen van deze sc leuk.
Bedanktquote:Op zondag 2 mei 2010 19:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind de vrouwen van deze sc leuk.
quote:Op zondag 2 mei 2010 19:37 schreef NoelGallagher het volgende:
Vinden jullie mij ook een beetje aardig?![]()
quote:Op zondag 2 mei 2010 19:15 schreef WillFerrell het volgende:
Trouwens, NG/C_N/Laki, zaten jullie bij mij in het vak bij Heracles? Was nog een mooie matpartij.
Dat zie je toch ook aan m'n smiley en PI.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je moest wel gniffelen, lekkere opa van me.
Opeens vloog het bier in het rond, omdat er een paar lui voor de grap in een Ajax shirt rond liepen. Een paar kutautisten konden die grap niet waarderen en ramden echt de mik eraf.quote:
Ja, ik zat ook voornamelijk binnen bij de Beiaard en de Sahara.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:39 schreef Fascination het volgende:
@WF: Ja, ik ben voornamelijk gaan winkelen. Kutregen.
Tjah, eigen schuldquote:Op zondag 2 mei 2010 19:39 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Opeens vloog het bier in het rond, omdat er een paar lui voor de grap in een Ajax shirt rond liepen. Een paar kutautisten konden die grap niet waarderen en ramden echt de mik eraf.
Ik had serieus net ook m'n mandje vol maar ik moet de huur nog betalen bedacht ik mequote:Op zondag 2 mei 2010 19:38 schreef L0t.. het volgende:
Ik wil bestellen bij AsosMaar ik zou eigenlijk zuinig gaan doen
Ik moest wel lachen toen er één met een Ajax-shirt in de touwen klom en keihard 0-1 schreeuwde.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Tjah, eigen schuldIs ook niet zo slim om te doen
Hehehe, propsquote:Op zondag 2 mei 2010 19:41 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen toen er één met een Ajax-shirt in de touwen klom en keihard 0-1 schreeuwde.
NEW BOYZquote:Op zondag 2 mei 2010 19:41 schreef Mozy het volgende:
Volgens zijn alle jongens hier boven de 20, op mij en TheKC na.
Die is ook pas in september 20.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:41 schreef Mozy het volgende:
Valt wel mee dus.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:41 schreef Mozy het volgende:
Otis, MouzurX, Laki en Skylark zijn ook 18/19
Laki ook toch?quote:Op zondag 2 mei 2010 19:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
NEW BOYZ_! Otiez en Sky zijn ook nog jonkies
!
Die pauper stewards en wouten stonden er ook gewoon naar te kijken hoe die autisten elkaar dood mepten.quote:
Wat wilde je bestellen? Mss heb ik nog iets gemistquote:Op zondag 2 mei 2010 19:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik had serieus net ook m'n mandje vol maar ik moet de huur nog betalen bedacht ik me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |