Dat kan best.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Als iemand van 23 gaat met een chick van 18 vindt niemand het een probleem, maar 18 en 15 kan opeens neit![]()
Ja, of dan tenminste gewoon zo'n normale kleur waar je bijna niks van ziet.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Vind je ongelakte nagels dan wel mooi bij een meisje?
Dat is juíst afschuwelijkquote:Op zondag 2 mei 2010 19:04 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja, of dan tenminste gewoon zo'n normale kleur waar je bijna niks van ziet.
Het zou nog enigszins kunnen wanneer de hele outfit in dezelfde kleur is(rode schoenen, rood vest, rode oorbellen etc), maar over het algemeen is het maar een beetje een turn-off.
Als ik m'n nagels rood heb trek ik juist niks erbij aan wat rood is. Dat ziet er echt niet uit, zo matchy matchyquote:Op zondag 2 mei 2010 19:04 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja, of dan tenminste gewoon zo'n normale kleur waar je bijna niks van ziet.
Het zou nog enigszins kunnen wanneer de hele outfit in dezelfde kleur is(rode schoenen, rood vest, rode oorbellen etc), maar over het algemeen is het maar een beetje een turn-off.
Dat laatste voorbeeld is voor mij dan nog maar nét te doen. Kleren met een compleet andere kleur is helemaal verschikkelijk, moet er dan altijd de hele tijd naar kijkenquote:
Waarom zou je in godsnaam met 2 benen gestrekt naar voren een sliding nemen?quote:
Omdat het toch maar vieze neprooien zijn.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:14 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam met 2 benen gestrekt naar voren een sliding nemen?
Vraag me dan echt af wat je dan bezielt..
quote:
Niet van mij. Maar wel andere peeps in dit topic.quote:
Ja ik ben parttime Heracles fan.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:15 schreef WillFerrell het volgende:
Trouwens, NG/C_N/Laki, zaten jullie bij mij in het vak bij Heracles? Was nog een mooie matpartij.
Daar bedank ik dan weer voorquote:Op zondag 2 mei 2010 19:22 schreef Allure_ het volgende:
Kijk iedereen hier Hyves hunten. Geef mij maar een strippende Otis op de cam
.
Dankjewel.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:24 schreef ynuhh het volgende:
Toch zitten er best wel wat leuke jongens in deze sc, vind ik.
Schop ze eraf. Mijn Hyves-vrienden is zojuist gehalveerd.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:23 schreef Chai het volgende:
[..]
De supporters staan zelfs hier nog op het viaduct bij de snelweg.
Waarom zo bescheiden.quote:
Qua DJ's kan ik me alleen nog Hardwell en Afrojack herinneren. Ik weet het echt niet meerquote:Op zondag 2 mei 2010 19:25 schreef MouzurX het volgende:
Allure had jij laidback luke nog wel gezien trouwens?
Heb ik met mijn stomme kop naar de planning van 2009 zitten kijken anders had ik hem nog wel gezien
quote:Op zondag 2 mei 2010 19:24 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Schop ze eraf. Mijn Hyves-vrienden is zojuist gehalveerd.Fucking gloryhunters.
Like?quote:Op zondag 2 mei 2010 19:24 schreef ynuhh het volgende:
Toch zitten er best wel wat leuke jongens in deze sc, vind ik.
Nee dan kom je vast te zitten.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:28 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat moet ik dan doen, feesten in Enschede?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |