MASSIVEquote:Op zondag 2 mei 2010 18:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik heb hem eerst toegevoegd met: [ afbeelding ] die smiley als uitnodiging. En nu wacht ik even tot hij me accepteert en dan wacht ik een dag tot ik 'm wat stuur.
Je ben gewoon jaloers.quote:Op zondag 2 mei 2010 18:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Doe dan niet zo kankerfaal zegje lijkt wel 13
Ik zou 'm wel even houden.quote:
Bek dicht. Ik moet langzaam opbouwen. volgende week stuur ik pics van mijn tieten.quote:
Grijs, marineblauw?quote:Op zondag 2 mei 2010 18:43 schreef Allure_ het volgende:
Wd, ik wil m'n nagels lakken maar ik weet niet welke kleur. Ik ben in een donkere kleuren stemming.
quote:Op zondag 2 mei 2010 18:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je ben gewoon jaloers.
[..]
Ik zou 'm wel even houden.
quote:
Ja, ik zat ook te denken aan blauw. Maar ik wil eigenlijk zwart, maar da's zo zwart.quote:Op zondag 2 mei 2010 18:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bek dicht. Ik moet langzaam opbouwen. volgende week stuur ik pics van mijn tieten.
[..]
Grijs, marineblauw?
ook ik heb mijn leeftijdsgrenzen. ZELFS ik.quote:Op zondag 2 mei 2010 18:45 schreef Otis2.0 het volgende:
Haha zo'n meisje probeert me te hosselen. Blijkt ze in de klas te zitten bij het broertje van m'n vriendin. 3 havo/vwo![]()
![]()
Zwart.quote:Op zondag 2 mei 2010 18:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, ik zat ook te denken aan blauw. Maar ik wil eigenlijk zwart, maar da's zo zwart.
Wie? Ik sla d'r afquote:Op zondag 2 mei 2010 18:45 schreef Otis2.0 het volgende:
Haha zo'n meisje probeert me te hosselen. Blijkt ze in de klas te zitten bij het broertje van m'n vriendin. 3 havo/vwo![]()
![]()
Die mensen steek ik in hun oog met m'n zwart gelakte nagel.quote:Op zondag 2 mei 2010 18:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zwart.Maar dan gaan mensen zuigen dat je gothic bent.
Stuur doorquote:Op zondag 2 mei 2010 18:45 schreef Otis2.0 het volgende:
![]()
Boh, dat doet mijn vriendin ook wel eens, zwarte nagels. Schijnt stylo te zijn in Hollywood enzoquote:Op zondag 2 mei 2010 18:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, ik zat ook te denken aan blauw. Maar ik wil eigenlijk zwart, maar da's zo zwart.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
quote:Op zondag 2 mei 2010 18:51 schreef Otis2.0 het volgende:
picsmehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
3 havo gast. Dat is 15quote:Op zondag 2 mei 2010 18:47 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
ook ik heb mijn leeftijdsgrenzen. ZELFS ik.
quote:Op zondag 2 mei 2010 18:51 schreef Otis2.0 het volgende:
picsnvmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
na check mu postquote:Op zondag 2 mei 2010 18:54 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
14 volgens mij man. Ik speel graag door naar jou hoor, als je wil.
okquote:Op zondag 2 mei 2010 18:55 schreef Japsnars het volgende:
Ik zoek zo'n 'This topic is an epic fail' plaatje
okquote:Op zondag 2 mei 2010 18:55 schreef Japsnars het volgende:
ALLE PARELSquote:Op zondag 2 mei 2010 18:54 schreef Lakitu het volgende:
3e tot en met 5e klas kun je de pareltjes vinden hoowr.
Echt he.quote:Op zondag 2 mei 2010 18:55 schreef Japsnars het volgende:
Ja, niet te gelovenquote:Op zondag 2 mei 2010 18:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Echt he.
Dit is wel 1 van de dieptepunten hier![]()
Gewoon niet doen, ziet er lelijk uit.quote:Op zondag 2 mei 2010 18:43 schreef Allure_ het volgende:
Wd, ik wil m'n nagels lakken maar ik weet niet welke kleur. Ik ben in een donkere kleuren stemming.
quote:Op zondag 2 mei 2010 18:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die mensen steek ik in hun oog met m'n zwart gelakte nagel.
Stil, eierkoek in shock, je mag je er niet mee bemoeien. Ze vroeg het aan mij.quote:
Het is lelijkquote:Op zondag 2 mei 2010 18:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Stil, eierkoek in shock, je mag je er niet mee bemoeien. Ze vroeg het aan mij.
Pics.quote:Op zondag 2 mei 2010 18:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Niet over jou. Met je gothic vriendinnetje.
Als iemand van 23 gaat met een chick van 18 vindt niemand het een probleem, maar 18 en 15 kan opeens neitquote:Op zondag 2 mei 2010 18:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd. Hoe jonger hoe makkelijker, dat is geen prestatie.
Dat zeg ik helemaal niet?quote:Op zondag 2 mei 2010 19:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Als iemand van 23 gaat met een chick van 18 vindt niemand het een probleem, maar 18 en 15 kan opeens neit![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |