Nee, je had het al goed. Ik heb z'n nummer voor de liefhebbersquote:
Haha, wat een baas.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, je had het al goed. Ik heb z'n nummer voor de liefhebbers.
En nee, ik heb daar niks mee gedaan, ik doe nog liever een vrouw.
Minder dan die andere. Maar ik zou het er wel op kunnen.quote:
Hoe big ben je eigenlijk? 1.75?quote:Op zondag 2 mei 2010 17:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Minder dan die andere. Maar ik zou het er wel op kunnen.
Flamboyant for life.quote:
Noh man, iets van 1.81. Hoezo?quote:
Big ben ik zeker. En hoezo ben ik indo?quote:
quote:
Mensen die patat eten.quote:Op zondag 2 mei 2010 18:17 schreef Maisnon het volgende:
ik moest net friet halen, maar mn zusje en broertje wilde een shoarmarolwtf, dat klinkt echt als een New Kids ding. Dus ik bestel alles en zeg zo heel twijfelachtig 2 shoarmarollen en hij zei 'maak je nou een grapje' dus ik dacht eerst dat ze die gewoon niet hadden
maar ze hadden ze wel, hij vond denk ik dat het klonk alsof ik hem in de maling nam toen ik mn bestelling op gaf
/coolstory
Ik moet nog een voetballertje van mijn lijstje strepen. Hij mag er best zijn. Op die foto dan en nog wat andere foto's, maar hij heeft ook mooiboi picca's dus ik moet even checken.quote:Op zondag 2 mei 2010 18:28 schreef NoelGallagher het volgende:
Echt, wtf is dat met dat voetballertje dan
quote:
Nee, ik heb hem eerst toegevoegd met:quote:Op zondag 2 mei 2010 18:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]. Heb je al een bericht gestuurd? Misschien moet je doen alsof je 'm kent uit Bosnie ofzo. Gewoon een lulverhaal zodat je berichtje iig opvalt
.
quote:Op zondag 2 mei 2010 18:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik moet nog een voetballertje van mijn lijstje strepen. Hij mag er best zijn. Op die foto dan en nog wat andere foto's, maar hij heeft ook mooiboi picca's dus ik moet even checken.
quote:Op zondag 2 mei 2010 18:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik heb hem eerst toegevoegd met: [ afbeelding ] die smiley als uitnodiging. En nu wacht ik even tot hij me accepteert en dan wacht ik een dag tot ik 'm wat stuur.
quote:Op zondag 2 mei 2010 18:34 schreef NoelGallagher het volgende:
Wie stuurt die boy een link naar dit topic?
Hij zal wel geen Nederlands spreken.quote:Op zondag 2 mei 2010 18:34 schreef NoelGallagher het volgende:
Wie stuurt die boy een link naar dit topic?
quote:Steve McClaren lijkt met het winnen van de landstitel afscheid te gaan nemen van FC Twente. Volgens Voetbal International zal de Engelse coach deze week bekend maken dat hij ingaat op een aanbieding van VfL Wolfsburg om daar als trainer aan de slag te gaan. Zelf wil de coach daar nog niet op reageren.
Ik ben lid toch.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:40 schreef Skylark. het volgende:
CN, waarom geen lid zijn dan.
http://mb-cm.hyves.nl/
Volgens mij praat men hier ineens altijd over pinda'squote:Op zondag 2 mei 2010 18:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mensen praten over Indo's dit dat als ik weg ben.
quote:Op zondag 2 mei 2010 17:40 schreef Skylark. het volgende:
CN, waarom geen lid zijn dan.
http://mb-cm.hyves.nl/
Ze wil gewoon seks. Laat haar.quote:Op zondag 2 mei 2010 18:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Doe dan niet zo kankerfaal zegje lijkt wel 13
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |