De gemeente kan wel wat doen aan het bestemmingsplan. Als de wil er maar zou zijn. En die is er niet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:01 schreef Loveless85 het volgende:
Mooie mail, maar imho schieten we niks op met het zoeken in de hoek van die uitspraak. Die ligt er, lag er zelfs in 2007 al. En het is gewoon een feit dat ze daar tegen het bestemmingsplan zitten. Kan nog zo onredelijk zijn als wat omdat het eigen grond e.d. is, maar die buurman krijgt dan gewoon ten allen tijde gelijk als hij zich daar op gaat beroepen...
De buurman is hier de aanjager van, en ik denk dat zo'n rechter al zou het zoooo graag willen hier gewoon niet in het voordeel van DTH KAN vonnissen.
Mijn hoop is iig gevestigd op dat ze snel wat geld binnen harken (ik zet m'n hoop op m'n straatje loten voor morgen) en die termijn in ieder geval niet verkort word, en hopelijk zelfs nog wat opgerekt zodat ze in een keer naar Almere kunnen
Met alle respect maar dan is het eind zoek en dat is totaal omgekeerde wereld natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
De gemeente kan wel wat doen aan het bestemmingsplan. Als de wil er maar zou zijn. En die is er niet.
Ik denk ook dat de andere hoek meer kans van slagen heeft - en volgens mij denken we dat allemaal - maar in dit geval is elk mailtje welkomquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uiteraard niet, maar persoonlijk denk ik dat we het in een andere hoek moeten zoeken omdat er in mijn beleving aan die uitspraak weinig te tornen zal zijn. En dus ook een politieke partij (met 1 zetel) daar niks aan kan veranderen.
Te laatquote:Op dinsdag 8 juni 2010 @ 14:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee ben je gek, jullie hebben al heel veel overgemaakt
En die 300 euro is van onze gezamenlijke DTH donateurs rekening, dus ook daar heb je aan meebetaald.
Het IS al een omgekeerde wereld. De regeltjes en de mentaliteit deugen voor geen meter en daar zijn zij het slachtoffer van.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Met alle respect maar dan is het eind zoek en dat is totaal omgekeerde wereld natuurlijk.
Volgens mij is het niet zo simpel om een bestemmingsplan te wijzigenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
De gemeente kan wel wat doen aan het bestemmingsplan. Als de wil er maar zou zijn. En die is er niet.
Das een andere discussie lijkt me. De regeltjes zijn er nu eenmaal, en ze weten dat ze volgens die regels moeten spelen, doen ze doelbewust niet, en dan is dit (helaas) het gevolg.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het IS al een omgekeerde wereld. De regeltjes en de mentaliteit deugen voor geen meter en daar zijn zij het slachtoffer van.
Dat is waar ja, elke mail teltquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:27 schreef nokwanda het volgende:
En besides, iedere hoek is goed, aangezien er nu geen opties zijn. Dus welke mail ook (mits fatsoenlijk) die maar een schijntje heeft van mogelijkheid, kan helpen. Al is het maar om mensen mee te laten denken. En dan komt er soms opeens iemand met een geweldig plan.
Jup, ben ik zeker met je eens.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:27 schreef nokwanda het volgende:
En besides, iedere hoek is goed, aangezien er nu geen opties zijn. Dus welke mail ook (mits fatsoenlijk) die maar een schijntje heeft van mogelijkheid, kan helpen. Al is het maar om mensen mee te laten denken. En dan komt er soms opeens iemand met een geweldig plan.
Dankzij de regeltjes hebben dieren zo goed als geen rechten en vallen ze zelfs volgens de wet onder goederen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das een andere discussie lijkt me. De regeltjes zijn er nu eenmaal, en ze weten dat ze volgens die regels moeten spelen, doen ze doelbewust niet, en dan is dit (helaas) het gevolg.
het zou een mooie boel worden als iedere gemeente maar even het bestemmingsplan moest wijzigen omdat er iemand onterecht activiteiten ergens ontplooit.
En begrijp me niet verkeerd, ik heb ook het beste met DTH voor, maar er moet nu eenmaal volgens die bepaalde regeltjes gespeeld worden, en daar zullen we het mee moeten doen.
Ja allemaal heel lastig en rot en onterecht, maar dat gaat wij nu niet even zo veranderen. Dus lijkt me dat we hier nu het beste kunnen focussen hoe we DTH het beste en snelste kunnen helpen, en niet even de gehele wetgeving mbt dieren aan proberen te passenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dankzij de regeltjes hebben dieren zo goed als geen rechten en vallen ze zelfs volgens de wet onder goederen.
Dat is ook wel zo, maar het komt voor DTH nooit op tijd om het zo hoog te willen veranderenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dankzij de regeltjes hebben dieren zo goed als geen rechten en vallen ze zelfs volgens de wet onder goederen.
Hardstikke goed Greys!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb de ex-eigenaar van Marktplaats waar Nok het over had ook een email gestuurd inmiddels. Proberen kan altijd...
[..]
Dank je!
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb nog geen mail terug vanuit de 2e kamert
Jammer dat het zo magertjes is en niet echt toegespitst op de actualiteit lijktquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:44 schreef Greys het volgende:
Ik heb die van de PvdD ook inmiddels, precies dezelfde.
Nou ja, in elk geval prettig dat ze er aandacht aan besteden op hun website.
Ik vrees dat ze zich op dit moment bezig houden met andere dingen...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jammer dat het zo magertjes is en niet echt toegespitst op de actualiteit lijkt
Ja wat dat betreft is de timing erg slecht natuurlijkquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze zich op dit moment bezig houden met andere dingen...
Geen idee, ik zal eens kijkenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja wat dat betreft is de timing erg slecht natuurlijkZijn er niet wat regionale politici die we aan kunnen schrijven? Die zijn niet demissionair en zitten niet midden in de verkiezingen, en kunnen wellicht ook wat directer daar in de raad wat vragen stellen en weten we gelijk wat er wel en niet haalbaar is qua bestemmingsplan e.d.
Ja, daar liep het Beloofde Varkensland een paar maanden geleden ook tegenaan.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |