abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80969559
quote:
Op maandag 3 mei 2010 14:22 schreef EchtGaaf het volgende:

Jammer van dat weer inderdaad Inderdaad, Hannie Schaft, de tijd van het jaar weer..... 4 mei, 5 mei...
Ik ga altijd daar naar toe, het is ook een mooie plek, en een mooie weg daar naar toe.
En Hannie Schaft Rulez, ik had ook een keer een Canadees ontmoet op internet en die had heel veel
respect voor Holland door WOII en toen vertelde ik hem over Hannie en ging hij zelf alles op zoeken en
was hij zwaar onder de indruk. Dat was echt mooi, gewoon een Canadees van dik in de 40 die
helemaal pro Nederland was en ik was zijn Dutch Friend enzo
Die man was er echt in geinteresseerd.

En in mijn familie zat ook allemaal verzet enzo, en mijn overgrootopa was ook opgepakt en vermoord, en bij mijn opa en oma zaten Joden op zolder.
Als er oorlog komt dan ga ik ook vechten en mensen helpen
Een handboek? Een HANDBOEK??? neuh.. sorry.. ik heb een hoofd.
pi_80971958
Zo, en nu ben ik weer helemaal omgeschakeld.. Echt ongeloofelijk hoe goed mijn huisarts is
Mensen-mensen, ik hou er van!

En die nozinan van de psych was dus idd gewoon een placebo heh
pi_80971973
goed gesprek gehad?
pi_80972179
zie pb auti
pi_80972599
http://player.omroep.nl/?aflID=10174358

Die moeder overdrijft wel.
Als je dat kind wat meer in een sociale omgeving brengt leert ie het ook van jongs af aan, veel beter voor dat kind
Kijk we zijn wel wat in onszelf gericht, maar toch, niet overdrijven.
pi_80972610
quote:
Op maandag 3 mei 2010 16:03 schreef Autidude het volgende:
Zo, en nu ben ik weer helemaal omgeschakeld.. Echt ongeloofelijk hoe goed mijn huisarts is
Mensen-mensen, ik hou er van!

En die nozinan van de psych was dus idd gewoon een placebo heh
Huh wat, heb ik iets gemist?
pi_80972805
quote:
Op maandag 3 mei 2010 16:03 schreef Cassandra87 het volgende:
goed gesprek gehad?
Ja heel goed, wel kort maar echt weer schitterend en zoals ik wel een beetje verwacht had. Ze is echt extreem goed. Ik heb ook niet op mijn donder gehad omdat ik gezopen heb, ze rook het wel. Maar ze kan het ook begrijpen, net als dat hier laatst werd gepost over drank gebruik en rustig worden.
Het heeft op mij een ander effect. Ook met cannabis, dat gebruik ik ook nog wel regelmatig maar dat kan ik dus niet betalen. Het werkt alleen wel heel erg goed, Zelfs in het vreselijke Amerika is het dus toegestaan als medicijn heh, in Californie geven ze het aan ADHD kinderen ipv Ritalin. Het is lang niet zo slecht, alleen heel duur. Het heeft allemaal te maken met chemische processen en synapses in je hoofd.

Zo is zelfs ook bewezen dat sommige mensen met een beetje alcohol beter kunnen concentreren en dus ook bijvoorbeeld autorijden, maar dat heeft niet iedereen. Alleen ik ben dus wel ruim 2 seconden sneller per ronde met een klein slokkie op Met een reactiesnelheid van 0.2137 seconden (op 4 liter bier) ..
Vage shit..

Alleen drinken en blowen is zo slecht.. dan neem ik liever valium. Mag ik trouwens ook zelf betalen, 100 euro per maand.. leuk heh (krijg ik volgend jaar terug van de belasting en anders bijzondere ziektekosten etc)
pi_80972863
quote:
Op maandag 3 mei 2010 16:20 schreef ScarFace- het volgende:

[..]

Huh wat, heb ik iets gemist?
vanaf hier denk ik PDD [Autisme, Asperger, PDD-NOS] Deel 55: Vertrouwen min de algemene voorgeschiedenis
pi_80973006
Oh ja, ondertussen ligt mijn CV bij Alliander.. dus dat is ook wel weer mooi.
pi_80973089
quote:
Op maandag 3 mei 2010 16:26 schreef Autidude het volgende:

[..]

vanaf hier denk ik PDD [Autisme, Asperger, PDD-NOS] Deel 55: Vertrouwen min de algemene voorgeschiedenis
Oke.
Het komt allemaal goed man
pi_80973410
@ auti, drank heeft op een ieder een ander efect.
Maar het generale effect is dus niet positief, maar ach..het is idd te begrijpen meerderen hier gebruiken/gebruikten drank als tijdelijk uitvlucht route..ik ben eerlijk ik ook.
HOewel nu niet zo veel meer...tuurlijk drink ik soms een drankje...maar hou het zoveel mogelijk gezond.

En verder zoweiso drank icm drugs..is not done. De effecten kunnen zwaar schadelijk zijn.

Verder goed dat je het goed kan vinden met je ha, dat bevorderd de hulp iig
pi_80974081
quote:
Op maandag 3 mei 2010 16:41 schreef francis998 het volgende:
@ auti, drank heeft op een ieder een ander efect.
Maar het generale effect is dus niet positief, maar ach..het is idd te begrijpen meerderen hier gebruiken/gebruikten drank als tijdelijk uitvlucht route..ik ben eerlijk ik ook.
HOewel nu niet zo veel meer...tuurlijk drink ik soms een drankje...maar hou het zoveel mogelijk gezond.

En verder zoweiso drank icm drugs..is not done. De effecten kunnen zwaar schadelijk zijn.

Verder goed dat je het goed kan vinden met je ha, dat bevorderd de hulp iig
Het enige negatiefe effect is de Biergordel (zelf bedacht ) Maar ik keur het ook niet goed en ik vind het ook heel erg tokkie. Al drink ik niet elke dag en ben ik niet zo'n standaard tokkie en zoals ik zeg reageer ik er heel anders op. Want het is dus geen gelul dat ik dit typ met inmiddels ruim een half krat bier achter de kiezen "Net zo makkelijk" op zijn "van Kooten's"

Je ziet het ook veelal bij kunstenaars of andere bijzondere figuren... ipv rellen of raar lopen wankelen en kotsen komen er bij mij veelal mooie dingen uit of kan ik schotten zetten zoals ik het zelf zeg en dan kan ik beter denken.. Is pure chemie in je kop. Hyperfocussen en schotten zetten.. voor de lotgenoten herkenbaar, voor andere onbegrijpbaar. Ik ben een heel leuk persoon voor testen enzo, en ik ben ook al
eerder een "wonder" genoemd door de lokale GGZ en er zijn zelfs vergaderingen over mij geweest

The human mind is a beautiful thing..
pi_80975638
quote:
Op maandag 3 mei 2010 14:27 schreef Autidude het volgende:

[..]

In 2008 verdiende ik ruim 1700 netto per 4 weken en deed ik 65 uur per week met uitschieters naar 75 uur ..
Dat is als maandinkomen best een hoog bedrag. Logisch, je hebt er ook veel uren voor moeten draaien.
Wat deed je toen eigenlijk voor werk?
pi_80976884
Nou mooi ik duim voor je auti!

Wat een pokkeweer zeg. is laat thuis, ik duik in mn trainingsbroek, met de deken op de bank, filmpje kijken. Blegh..

P.s. vraag me af waarom het soms zo moeilijk is om simpel dankjewel te zeggen.
pi_80977110
quote:
Op maandag 3 mei 2010 17:44 schreef sempron2400 het volgende:

[..]

Dat is als maandinkomen best een hoog bedrag. Logisch, je hebt er ook veel uren voor moeten draaien.
Wat deed je toen eigenlijk voor werk?
Offshore
pi_80977171
quote:
Op maandag 3 mei 2010 18:22 schreef Cassandra87 het volgende:

Wat een pokkeweer zeg. is laat thuis, ik duik in mn trainingsbroek, met de deken op de bank, filmpje kijken. Blegh..

Oh, ik weet niet of het op mij slaat.. maar ik wil tegen jou wel heel erg dankjewel zeggen hoor. En ook tegen andere mensen in dit topic, maar ik vind het ook wel een beetje vanzelfsprekend en sta er vaak niet bij stil.
Maar voor iedereen geldt echt wel ; DANK JULLIE WEL!!

Ook als ik niet op sommige posts reageer of vergeet.. jullie zitten allemaal in mijn hart hoor!
pi_80977312
In t algemeen hoor
pi_80977492
quote:
Op maandag 3 mei 2010 18:22 schreef Cassandra87 het volgende:

pokkeweer is het zeker.. ik heb net maar lekker een dutje gedaan van ruim 1 uur...samen met de kat van de buren welke we nu weer naar huis hebben gesuurd.
quote:
Op maandag 3 mei 2010 18:32 schreef Autidude het volgende:

[..]

Oh, ik weet niet of het op mij slaat.. maar ik wil tegen jou wel heel erg dankjewel zeggen hoor. En ook tegen andere mensen in dit topic, maar ik vind het ook wel een beetje vanzelfsprekend en sta er vaak niet bij stil.
Maar voor iedereen geldt echt wel ; DANK JULLIE WEL!!

Ook als ik niet op sommige posts reageer of vergeet.. jullie zitten allemaal in mijn hart hoor!
op alle posts reageren is onmogelijk..hoe graag je ook wilt

en dankjewel zeggen is denk niet zo heel moeilijk maar net zoals jij zegt sta je er vaak niet bij stil. Ik heb dat ook, hoewel ik het mij heb aangeleerd om toch dankjewel te zeggen op bepaalde momenten, maar het is en blijft lastig want ik vergeet het gewoon..
pi_80977570
Ik neem overigens niets meer vanzelfsprekend. Ik neem voor vanzelfsprekend dat niets vanzelfsprekend is.
Maar ik had ook moeite met dankjewel zeggen, zeker op complimenten.
Ben in de leer bij
Een complimentje lulde ik bijv overheen Want ik nam ze niet serieus
pi_80977763
quote:
Op maandag 3 mei 2010 18:45 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik neem overigens niets meer vanzelfsprekend. Ik neem voor vanzelfsprekend dat niets vanzelfsprekend is.
Ben in de leer bij
dat van complimenten herken ik. Ik lul er dan alleen niet overheen, maar reageer meer met:" ow, ok". Ik weet meestal gewoon niet hoe ik moet reageren of wat te zeggen, dus meestal krijg je van die lompe reacties van mij terug.
pi_80977840
quote:
Op maandag 3 mei 2010 18:45 schreef Cassandra87 het volgende:
Ben in de leer bij
haha, jij bent echt een veel te lief gekkie met je saxofoontje
Ik ken nog zo iemand.. Heerlijk! zo nuchter en onbevooroordeeld (is dat een woord en zoja is dat dan juist gespeld,,met dt? )
Als iedereen zo nuchter zou zijn als jij dan waren er praktisch geen problemen..
Om maar even een veer in je kont te steken
Maar het is toch zo?
pi_80977992
quote:
Op maandag 3 mei 2010 14:34 schreef Autidude het volgende:

[..]

Oh absoluut, maar ik ben afgekeurd. Ook omdat ik deels kleurenblind ben (ook nog! )
Maar het leger is ook niet alles hoor, wel een schitterende way of life.. Maar kan ook helemaal fout, en
ook politiek gedoe en smerige spelletjes.. Denk aan Erik O... en het andere schietincident in Irak.
En nog veel meer, maar dat is ook wel het leven.. plus en minkanten.

En mijn vader is 30 jaar lang beroeps brandweerman geweest en daar ben ik dus ook mee opgegroeid en ontelbaar op de kazerne geweest, in brandweerauto's gezeten, met de ladderwagen omhoog, oefengebouw in.. etc etc.. En ik ken die jongens natuurlijk, al zijn er nu wel veel nieuwe.
Is heel mooi allemaal..

Weet je wat voor mij een hele zware kick is? Het filmpje van de compagnie uitruk van Zaandam voor de grote brand in Schoorl.. Een compagnie is een verzameling van meerdere regionale korpsen, en Zaandam is 1 van de verzamelpunten.. En dan gaan ze met zijn allen naar de brand toe.. Super mooi!

Dat is echt mooi!
Ja, prachtig filmpje

Ik zat ff nog te denken of het wel echt was, zoveel brandweerauto's

Het blijft leuk om er naar te kijken
pi_80978187
quote:
Op maandag 3 mei 2010 14:56 schreef Autidude het volgende:

[..]

Ik ga altijd daar naar toe, het is ook een mooie plek, en een mooie weg daar naar toe.
En Hannie Schaft Rulez, ik had ook een keer een Canadees ontmoet op internet en die had heel veel
respect voor Holland door WOII en toen vertelde ik hem over Hannie en ging hij zelf alles op zoeken en
was hij zwaar onder de indruk. Dat was echt mooi, gewoon een Canadees van dik in de 40 die
helemaal pro Nederland was en ik was zijn Dutch Friend enzo
Die man was er echt in geinteresseerd.

En in mijn familie zat ook allemaal verzet enzo, en mijn overgrootopa was ook opgepakt en vermoord, en bij mijn opa en oma zaten Joden op zolder.
Als er oorlog komt dan ga ik ook vechten en mensen helpen
Goh, wat mooi dat je je nog zo geïnteresseerd in WOII kan zijn.

Het zit dus wel in je familie Laten we maar hopen dat het niet nog eens nodig is. Maar ik vrees ook dat we in een moeilijke tijd terecht kunnen komen. De echte crisis moet nog komen denk ik. Moet je eens kijken wat er straks met de euro gebeurt En Nederland alleen voor voor Griekenland voor 5 mijlard!!! moet opdraaien. (maar ze gaan daar wel met hun 50e met pensieon en ambtenaren hebben een 13e en 14 e maand ! )

Griekenland heeft bij intreding de zaak ernsitg voorgelogen en de zaken veel mooier voorgespiegeld daz ze zijn. En de burgers hier moeten we maar pikken dat de eilte bij minde van de jager ff 5 mijlard gaan ophoest....

Nog niet gehad over Spanje en Portugal . Euro?

Volksopstand?
pi_80978234
quote:
Op maandag 3 mei 2010 18:53 schreef Autidude het volgende:

[..]

haha, jij bent echt een veel te lief gekkie met je saxofoontje
Ik ken nog zo iemand.. Heerlijk! zo nuchter en onbevooroordeeld (is dat een woord en zoja is dat dan juist gespeld,,met dt? )
Als iedereen zo nuchter zou zijn als jij dan waren er praktisch geen problemen..
Om maar even een veer in je kont te steken
Maar het is toch zo?
Dat is volgens mij een bijvoeglijk naamwoord en is zonder dt Onbevooroordeeld
Maar dat beschrijft mij denk ik wel.. Onbevooroordeeld en nuchter

Dankjewel
pi_80978289
Ik heb vandaag een kookboek gekocht die ik niet van mijn ouders mocht lenen
En ik zit nu te kijken en ik wil nog véél meer kookboeken. Ik denk dat ik een plank over de lengte van mijn keuken ga hangen met allemaal kookboeken. En dan vooral de italiaanse keuken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')