Dat is een echt fiepquote:Op maandag 3 mei 2010 10:52 schreef Ferrobarr het volgende:
[..]
Het waren (zijn) ook goede luidsprekers. Ik herkende ze meteen toen ik die reclame voor het eerst zag. Maar ze stammen dan ook uit de periode dat mijn audio-fiep op zijn hoogtepunt was. Zo spaarde ik bijvoorbeeld folders en prijslijsten: ik had er zo’n 1800
Ik denk ook niet dat het bewust is. Ik zou de link ook niet zienquote:Wat ik me wel afvraag is waarom zo’n reclamebureau juist deze luidsprekers weer van stal haalt voor zo’n reclame: zijn die zorgvuldig uitgezocht of stonden ze toevallig nog ergens in de buurt? En als ze bewust uitgezocht zijn: wat wilde men er dan mee bereiken? Het deel van de doelgroep dat bewust/onbewust ziet dat dit kwaliteitsluidsprekers zijn en zich daarmee wil afficeren en dus Nivea spullen gaat kopen lijkt mij erg klein.
Hem op z'n eigen helft schoppen, zoveel mogelijk bed inpikken en zuchten (of duwen, prikken, schoppenquote:Op maandag 3 mei 2010 10:52 schreef Ferrobarr het volgende:
Hoe doe je dat dan als er iemand bij je blijft slapen?
Care. Ik heb ook geen diagnose.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:58 schreef francis998 het volgende:
@ ferobarr, ik zou best graag op je post willen reageren alleen is dit deels toch lastig omdat bij nog de twijfel heerst of ik nou NT'er of ass'er ben.
jeetje je lijkt op mijn moeder.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:58 schreef Satsuma het volgende:
[..]
Hem op z'n eigen helft schoppen, zoveel mogelijk bed inpikken en zuchten (of duwen, prikken, schoppen) als ie ook maar een vinger over 'de helft' (vrij genomen naar hoeveel ruimte ik recht op meen te hebben) heen steekt.
hoe ga jij hiermee om, want voor mij is het lastig om te zitten met het wel normaal zijn of niet normaal zijn. En ikwil dolgraag weten wat het nou wel of niet is.quote:
luchtalarm is dat die sirene die ik net hoorde?quote:Op maandag 3 mei 2010 12:02 schreef Autidude het volgende:
HA!! Doen ze gewoon het luchtalarm aan omdat mijn kop op oorlog staat![]()
Ik hou van het luchtalarm
Jawel hoor. En de ene dag denk ik 'ik heb het en ik wil geen diagnose' en soms wil ik wel een diagnose, en soms vind ik gewoon dat ik geen autisme heb en soms vind ik dat ik geen diagnose wil omdat ik niet wil weten of ik het heb en soms wil ik geen diagnose omdat ik niet wil horen dat ik het niet heb.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:05 schreef francis998 het volgende:
[..]
hoe ga jij hiermee om, want voor mij is het lastig om te zitten met het wel normaal zijn of niet normaal zijn. En ikwil dolgraag weten wat het nou wel of niet is.
maar ji hebt dat niet als ik het zo begrijp![]()
quote:Op maandag 3 mei 2010 12:07 schreef francis998 het volgende:
[..]
luchtalarm is dat die sirene die ik net hoorde?
Als jong kind ging ik er altijd van huilen, misschien ben ik er daarom ook wel van gaan houden.. door het er mee leren omgaan.quote:
Ik krijg altijd de neiging om een bunker in te vluchten, brrrrrr.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:01 schreef Autidude het volgende:
[..]
Als jong kind ging ik er altijd van huilen, misschien ben ik er daarom ook wel van gaan houden.. door het er mee leren omgaan.
Maar ik hou ook wel van chaos, tenminste.. aparte chaos, zoals bij een ramp of oorlog.. en tja die sirene is natuurlijk pure asociatie met dat.
Ik zit ook wel te wachten op een moment dat ie afgaat en dat er dan écht stront aan de knikker is..
Al kan dit in mijn regio ook betekenen dat er een mega grote amoniaklek is, een zware ramp wordt dat dan met heel veel doden.. Dan kan ik ook niks anders doen dan heel snel alles dicht doen en dicht tapen en er maar het beste van hopen. En in dat geval ga ik onder de douche zitten afwachten, meer kan je dan niet doen.
Man ik kan tot Pi tellen en dan schiet ik er nog geen moer mee op, kan je beter aan de Sudoku gaan.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:50 schreef EchtGaaf het volgende:
Rustig aan proberen, auti.
Ik hoop dat je huisarts je wat kan helpen. Met explosies raak je verder weg dan ooit. Maar ik wil niet bagataliseren, ik weet immers niet hoe je voelt.
Je hebt heel wat voor je kiezen, een grote verandering. Dat verklaart ook misschien wat je onrust.
Probeer even tot tien te tellen, goed dat je naar dokter gaat. Zet je toekomst niet op het spel, je bent nu zo opbouwend bezig.
Het zou zo mooi zijn als je straks wat beter gaat voelen en een toekomst krijg als je op jezelf woont.![]()
Heb jij dan nog bewust de koude oorlog meegemaakt?quote:Op maandag 3 mei 2010 13:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik krijg altijd de neiging om een bunker in te vluchten, brrrrrr.
Weet ik, weet ik.... Het is ook makkelijk praten van een ander. Die knop is ook niet altijd makkelijk te vinden....quote:Op maandag 3 mei 2010 14:01 schreef Autidude het volgende:
[..]
Man ik kan tot Pi tellen en dan schiet ik er nog geen moer mee op, kan je beter aan de Sudoku gaan.
Afleiding zoeken jah, dat is ook de enige key.. alleen triggers voorkomen lukt niet. En ik wil echt niet
zeiken ofzo, maar hoe frapant is het dat altijd kut moet gaan? Zoals dus weer dat gedoe op het stadhuis
vanmorgen.. Het is geen geklaag of onzin, het gaat ALTIJD fout.. ALTIJD onkunde, miscommunicatie of wat dan ook. Het wordt tijd dat we kunnen klonen.. dan zetten we allemaal Cassandra's achter balies/telefoons en op functies binnen sociale zaken![]()
![]()
Jammer van dat weer inderdaadquote:Het is ook veel te veel grafweer om te gaan fietsen, al hou ik daar wel van hoor, maar ik heb over een uurtje dus een afspraak en ik ben er veel te chagarijnig voor zeg maar..
Maar morgen of anders overmorgen ga ik wel naar het graf van Hannie Schaft, lopend of fietsend.. dat is dan weer ff een "meditatie" momentje.
AHA, vandaar dat je soms naar de zwaailichten gaat kijkenquote:Op maandag 3 mei 2010 14:05 schreef Autidude het volgende:
[..]
Heb jij dan nog bewust de koude oorlog meegemaakt?![]()
Ik wil doen en actie en spectakel en sensatie.. GO! GO! GO! Heerlijk! En dan nog meer sirene's en
zwaailampen, of explosies en straaljagers en OOH!!![]()
Als het oorlog wordt (en ik weet zeker dat we dat nog gaan meemaken) dan ga ik verzetsheld worden
We hebben hier zelfs al een heel plan klaar liggen
In 2008 verdiende ik ruim 1700 netto per 4 weken en deed ik 65 uur per week met uitschieters naar 75 uur ..quote:Op maandag 3 mei 2010 09:07 schreef Cassandra87 het volgende:
Auti:
[..]
Richtlijnen volgens het handboek WWB.
Als je trouwens de afgelopen 5 jaar minder dan 650,- per maand hebt verdiend (dit is een schatting, voor iemand van 21 of ouder en jonger dan 65 die kostendeler is ligt de grens op 662,- incl. vakantietoeslag) kun je overigens in aanmerking komen voor langdurigheidstoeslag. Dat is toch weer een extraatje van gem. 350,-
Als je al 6 jaar niet meer hebt verdiend kun je voor 2009 ook aanvragen.
Voor 2008 lag de inkomsten uit of in verband met arbeid grens op 4300,- over een periode van 5 jaar dus ik denk niet dat je voor 2008 in aanmerking komt.
Oh absoluut, maar ik ben afgekeurd. Ook omdat ik deels kleurenblind ben (ook nog!quote:Op maandag 3 mei 2010 14:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
AHA, vandaar dat je soms naar de zwaailichten gaat kijkenAch als ik het aantref dan ga ik ook kijken. Maar het maakt altijd wel veel indruk op me
![]()
Tja, als je geen ASS en dat andere ongemak zou hebben, dan was je misschien - net als je broer- naar het leger gegaan ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |