Wij doen redelijk veel samen dat t soms of ff schrikken is als we ons eigen ding doen of juist erg fijn.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:40 schreef francis998 het volgende:
[..]
dit begrijp ik dan nog wel.
Maar de meeste bekenden/familieleden van mij zodra ze een vriend of vriendin krijgen verdwijnen ze totaal van de kaart.
En brengen ze alleen tijd met zijn tweeen door...en doen ze alles samen met zijn tweeen.
En dat snap ik niet
Hoe bedoel je dat?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Weet ik![]()
Alleen heb ik het idee dat er bepaalde dingen een beetje uit zijn verband worden gerukt hier.En ik weet of ik dat wel zo leuk vind
![]()
[..]
Dat jij en andere dingen suggeren die er niet zijn.quote:
Het dollen is niet erg. Maar het begint nu wel een beetje overdreven vormen aan te nemen. Het is alsof wij bijna gekoppeld worden hierquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:51 schreef Cassandra87 het volgende:
ik suggereer niets, ik plaag je een beetje, net zoals eg en ik onderling aan t dollen zijn.
Als je t niet fijn vind, mijn excuses hiervoor! Is niet mijn bedoeling om vervelend te zijn.
Maar ik bedoelde alleen maar te zeggen dat je volgens mij echt een lieve loyale jongen bent, waar een meisje trots op kan zijn om als vriend te hebben.
je zat in de buurt!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:56 schreef Cassandra87 het volgende:
ik zag t, dankje!
Ik kan dus wel een beetje spaans
Ja maar dat andere zich er mee gaan bemoeien is natuurlijk niet de bedoelingquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:54 schreef Cassandra87 het volgende:
Lieve tijn je dolt zelf ook lekker meeMaar ik zal mijzelf een beetje inhouden, als dat je een fijner gevoel geeft
Hahahquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:00 schreef Autidude het volgende:
bemoeien is nogal een groot woord op een open en publiekelijk forum..
Het is dus mijn eigenschuldquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:06 schreef Cassandra87 het volgende:
het is geen bemoeien, maar gewoon ingaan op je eigen gedol..
Word just got back.. Blijkbaar worden vriendschappen dus toch niet samengevoegd, en gaatnaar een verjaardag en ik houd een meidenavond. Nouja je kan niet alles hebben..
Volgende keer maar kennis maken
Eigenwijsjequote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:14 schreef Cassandra87 het volgende:
dat is waar. Nouja is sowieso beter want dan heeftniet t gevoel dat ie er tussen in zit, girls night, wel lief van m
Uitziekenmoet naar almere voor de hond, vrijdag ook dus ziek thuis blijven heeft geen nut, zaterdag boodschappen doen en terug naar amsterdam. Had mn hoop op de auto, maar moet dus weer treinen (was ff vergeten dat ik in almere sliep vrijdagnacht)
En ja t is je eigen schuldMaar als ik te ver ga spijt me dat
Bueno!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hahah![]()
Jij mag best op onze bruiloft komen hoor auti
Mag ik dan ook op jouw bruiloft komen?quote:
Si!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mag ik dan ook op jouw bruiloft komen?
No conpredoquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:27 schreef Autidude het volgende:
[..]
Si!
pero nunca me voy a casar
Creo que casarse con tonterías
y no he encontrado a alguien ahora
no lo entiendes?quote:
Nu nog in het Nederlands of Engelsquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:35 schreef Autidude het volgende:
[..]
no lo entiendes?
Es sólo español.. es divertido aprender, pero no entiendo la gramática
![]()
Dat weet Francis welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |