Verdomme bijna iedereen is morgen vrij en ik moet morgen werkenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:14 schreef Cassandra87 het volgende:
tijn: auti digt francisomdat ze een actie chick is.
Ik wil niet uitzieken.. Want morgen zijn we allebei vrij.. En ik wil mn vrije dag metdoorbrengen.. Maar als ik mij nog rot voel donderdag en vrijdag (dan moeten we allebei werken) meld ik mij ziek. Alhoewel dat ook rot gaat..
Morgen iig proberen uit te slapen
Capiche is Italiaans he.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:53 schreef Autidude het volgende:
[..]
Haha, het is ook meer een grapje hoor.. maar dat je het had over actie in films en niet van dat oeverloos gelul of romantische films.. Maar gewoon lekker duidelijk en GO GO GO . Of ik begrijp jou weer verkeerd![]()
Maar ik hou daar wel van.. Alleen ga ik never nooit niet Spaans leren spreken, capiche?
LOLquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:24 schreef Cassandra87 het volgende:
jij hebt morgen beWERKingsdag en ik heb beVRIJdingsdag
Maarre heeft francis ook nog een zegje in deze of wordt ze uitgehuwelijkt?
Ik wel dusquote:
dat gebeurd altijd met contacten in het buitenland...die verwateren altijd. Ik kende toen in chili zoveel mensen..nu niemand meer. En andersom voor ik naar chili ging kende ik hier 1 meid van mijn jeugd waar we sporadisch contact mee hadden..en die is toen ook weggevallen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:29 schreef Autidude het volgende:
Ja euh.. Dobre outre.. sjiiiitttt ik spreek gewoon tig talen![]()
Ik ben stiekum wel een beetje een wereldmens, al kom ik nooit uit mijn holletje.. Ik ben nog nooit echt in het buitenland geweest, alleen disneyland.. maar ik ken wel in bijna elk land wel mensen![]()
Veel is inmiddels verwaterd hoor.
Je wordt niet uitgehuwelijkt lieverd.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:30 schreef francis998 het volgende:
jeetje, ik ben ff weg en ik wordt hier helemaal uitgehuwelijkt.lollig
![]()
Zowieso vindt ik me daar echt veels te jong voorals ik uberhaubt ooit trouw..
Maar goed..ik val hier zowat in slaap maar dat mag niet...anders slaap ik vanavond weer niet of zoals gisterenen daar heb ik geen zin in..
Help wat heb ik gedaanquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:33 schreef Cassandra87 het volgende:
nou francis tijn is wel een schatje hoorVolgens mij gaat die helemaal voor zijn vriendinnetje
Oh misschien moet jij mij dan maar Spaans gaan leren Francisquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:33 schreef francis998 het volgende:
[..]
dat gebeurd altijd met contacten in het buitenland...die verwateren altijd. Ik kende toen in chili zoveel mensen..nu niemand meer. En andersom voor ik naar chili ging kende ik hier 1 meid van mijn jeugd waar we sporadisch contact mee hadden..en die is toen ook weggevallen.
Trouwens..ik snap iets niet, iedere persoon die ik ken..op het moment dat ze een vriend/vriendin krijgen..laten ze alles zowat links liggen..is dat niet onlogisch?
Of denk ik weer te veel volgens mijn logica.
Btw tijn..waar is de golf? Want ola is golf..![]()
Maare goed op weg met je spaans hoor.
goed op weg hoor autiquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:31 schreef Autidude het volgende:
Dos patatos por favor!! "met of zonder mayonaise?"![]()
ja joh..ik heb geen idee, lijkt me wel een aardige gastquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:33 schreef Cassandra87 het volgende:
nou francis tijn is wel een schatje hoorVolgens mij gaat die helemaal voor zijn vriendinnetje
Hmm...tijn..dan heb ik slecht nieuws..want ik ben een beetje errug anti-vs, dus daar zal je me niet snel zienquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je wordt niet uitgehuwelijkt lieverd.Je wordt ten huwelijk gevraagd. Dat is iets heel anders
![]()
Als ik ooi trouw dan is dat op 29 februari in Las Vegasanders niet
en dan ook alleen voor de lol.
Ga fokken daar wordt je wakker van
Hoeveel verdien ik danquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Help wat heb ik gedaan![]()
![]()
[..]
Oh misschien moet jij mij dan maar Spaans gaan leren Francis
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:33 schreef francis998 het volgende:
Btw tijn..waar is de golf? Want ola is golf..![]()
Maare goed op weg met je spaans hoor.
dit begrijp ik dan nog wel.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:36 schreef Cassandra87 het volgende:
nou nee hoor, sterker nog, detroit is nu bij zijn beste vriend en zaterdag komt mijn beste vriendin voor een meidenavond.
Wat ik wél probeer is combineren, we hebben elke maand een etentje, en ik probeer wat vriendschappen te mengen, zodat er makkelijker iets georganiseerd kan worden, en zaterdag gaan we naar zijn vrienden toe die ik nog niet ken.
Dus ik moet wel zeggen dat we héél erg veel tijd samen door brengen maar we onderhouden onze contacten ook zo goed als t gaat
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:38 schreef francis998 het volgende:
[..]
goed op weg hoor autije komt errug in de buurt. Je kan zo naar spanje en ze zullen best wel wat ervan begrijpen
![]()
.
veel plezier!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:40 schreef Autidude het volgende:
[..]
Fuckie Fuckie de la playa?
![]()
Ik ben zo even weg lieve mensjes, ga ik even naar het WOII monument in de gemeente op plein 1940-1945 en even de herdenking bijwonen.
Weet ikquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:36 schreef Cassandra87 het volgende:
je hebt niks gedaan, ik gaf je een complimentje![]()
Dankje jij lijkt mij ook een aardig meidquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:38 schreef francis998 het volgende:
[..]
goed op weg hoor autije komt errug in de buurt. Je kan zo naar spanje en ze zullen best wel wat ervan begrijpen
![]()
[..]
ja joh..ik heb geen idee, lijkt me wel een aardige gast![]()
Ergens anders mag ook hoorquote:[..]
Hmm...tijn..dan heb ik slecht nieuws..want ik ben een beetje errug anti-vs, dus daar zal je me niet snel zien![]()
Enne..ik zit ook al fok...
Daar moet ik nog over nadenkenquote:[..]
Hoeveel verdien ik dan![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |