abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 mei 2010 @ 19:21:43 #251
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_81019344
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 19:14 schreef Cassandra87 het volgende:
tijn: auti digt francis omdat ze een actie chick is.

Ik wil niet uitzieken.. Want morgen zijn we allebei vrij.. En ik wil mn vrije dag met doorbrengen.. Maar als ik mij nog rot voel donderdag en vrijdag (dan moeten we allebei werken) meld ik mij ziek. Alhoewel dat ook rot gaat..
Morgen iig proberen uit te slapen
Verdomme bijna iedereen is morgen vrij en ik moet morgen werken WTF betekend bevrijdingsdag dan nog Voor mij dus niets.
Gelukkig krijg ik die dag later wel terug maar toch.

Auti ik was eerst
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_81019472
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 18:53 schreef Autidude het volgende:

[..]

Haha, het is ook meer een grapje hoor.. maar dat je het had over actie in films en niet van dat oeverloos gelul of romantische films.. Maar gewoon lekker duidelijk en GO GO GO . Of ik begrijp jou weer verkeerd
Maar ik hou daar wel van.. Alleen ga ik never nooit niet Spaans leren spreken, capiche?
Capiche is Italiaans he.
In life, it's not who you know that's important, it's how your wife found out.
Silence is golden, ducktape is silver.
pi_81019487
jij hebt morgen beWERKingsdag en ik heb beVRIJdingsdag

Maarre heeft francis ook nog een zegje in deze of wordt ze uitgehuwelijkt?
  dinsdag 4 mei 2010 @ 19:25:46 #254
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_81019543
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 19:24 schreef Cassandra87 het volgende:
jij hebt morgen beWERKingsdag en ik heb beVRIJdingsdag

Maarre heeft francis ook nog een zegje in deze of wordt ze uitgehuwelijkt?
LOL

Van mij maar ik zal er alles aan doen om haar de juiste keuze te laten maken
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_81019595
Maar ik ga geen spaans spreken jong!
Een handboek? Een HANDBOEK??? neuh.. sorry.. ik heb een hoofd.
pi_81019621
heeee auti que tal?
pi_81019624
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 19:24 schreef Spoortie het volgende:

[..]

Capiche is Italiaans he.
Si! oeps..
pi_81019634
Oke, ik heb nauwelijks bijgelezen maar ik ga weer naar een vriend van me zoals vanmiddag. Tot vannacht
In life, it's not who you know that's important, it's how your wife found out.
Silence is golden, ducktape is silver.
pi_81019646
yo no hablo español

Spaans
  dinsdag 4 mei 2010 @ 19:29:06 #260
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_81019727
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 19:26 schreef Autidude het volgende:
Maar ik ga geen spaans spreken jong!
Ik wel dus
Ola Francis
14 SHADES OF GREY
pi_81019759
Ja euh.. Dobre outre.. sjiiiitttt ik spreek gewoon tig talen
Ik ben stiekum wel een beetje een wereldmens, al kom ik nooit uit mijn holletje.. Ik ben nog nooit echt in het buitenland geweest, alleen disneyland.. maar ik ken wel in bijna elk land wel mensen
Veel is inmiddels verwaterd hoor.
pi_81019791
jeetje, ik ben ff weg en ik wordt hier helemaal uitgehuwelijkt. lollig
Zowieso vindt ik me daar echt veels te jong voor als ik uberhaubt ooit trouw..

Maar goed..ik val hier zowat in slaap maar dat mag niet...anders slaap ik vanavond weer niet of zoals gisteren en daar heb ik geen zin in..
pi_81019833
Dos patatos por favor!! "met of zonder mayonaise?"
pi_81019940
nou francis tijn is wel een schatje hoor Volgens mij gaat die helemaal voor zijn vriendinnetje
pi_81019968
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 19:29 schreef Autidude het volgende:
Ja euh.. Dobre outre.. sjiiiitttt ik spreek gewoon tig talen
Ik ben stiekum wel een beetje een wereldmens, al kom ik nooit uit mijn holletje.. Ik ben nog nooit echt in het buitenland geweest, alleen disneyland.. maar ik ken wel in bijna elk land wel mensen
Veel is inmiddels verwaterd hoor.
dat gebeurd altijd met contacten in het buitenland...die verwateren altijd. Ik kende toen in chili zoveel mensen..nu niemand meer. En andersom voor ik naar chili ging kende ik hier 1 meid van mijn jeugd waar we sporadisch contact mee hadden..en die is toen ook weggevallen.

Trouwens..ik snap iets niet, iedere persoon die ik ken..op het moment dat ze een vriend/vriendin krijgen..laten ze alles zowat links liggen..is dat niet onlogisch?
Of denk ik weer te veel volgens mijn logica.

Btw tijn..waar is de golf? Want ola is golf..
Maare goed op weg met je spaans hoor.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 19:34:20 #266
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_81020004
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 19:30 schreef francis998 het volgende:
jeetje, ik ben ff weg en ik wordt hier helemaal uitgehuwelijkt. lollig
Zowieso vindt ik me daar echt veels te jong voor als ik uberhaubt ooit trouw..

Maar goed..ik val hier zowat in slaap maar dat mag niet...anders slaap ik vanavond weer niet of zoals gisteren en daar heb ik geen zin in..
Je wordt niet uitgehuwelijkt lieverd. Je wordt ten huwelijk gevraagd. Dat is iets heel anders
Als ik ooi trouw dan is dat op 29 februari in Las Vegas anders niet en dan ook alleen voor de lol.

Ga fokken daar wordt je wakker van
14 SHADES OF GREY
  dinsdag 4 mei 2010 @ 19:36:00 #267
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_81020090
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 19:33 schreef Cassandra87 het volgende:
nou francis tijn is wel een schatje hoor Volgens mij gaat die helemaal voor zijn vriendinnetje
Help wat heb ik gedaan
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 19:33 schreef francis998 het volgende:

[..]

dat gebeurd altijd met contacten in het buitenland...die verwateren altijd. Ik kende toen in chili zoveel mensen..nu niemand meer. En andersom voor ik naar chili ging kende ik hier 1 meid van mijn jeugd waar we sporadisch contact mee hadden..en die is toen ook weggevallen.

Trouwens..ik snap iets niet, iedere persoon die ik ken..op het moment dat ze een vriend/vriendin krijgen..laten ze alles zowat links liggen..is dat niet onlogisch?
Of denk ik weer te veel volgens mijn logica.

Oh misschien moet jij mij dan maar Spaans gaan leren Francis
14 SHADES OF GREY
pi_81020094
nou nee hoor, sterker nog, detroit is nu bij zijn beste vriend en zaterdag komt mijn beste vriendin voor een meidenavond.
Wat ik wél probeer is combineren, we hebben elke maand een etentje, en ik probeer wat vriendschappen te mengen, zodat er makkelijker iets georganiseerd kan worden, en zaterdag gaan we naar zijn vrienden toe die ik nog niet ken.
Dus ik moet wel zeggen dat we héél erg veel tijd samen door brengen maar we onderhouden onze contacten ook zo goed als t gaat
pi_81020127
je hebt niks gedaan, ik gaf je een complimentje
pi_81020188
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 19:31 schreef Autidude het volgende:
Dos patatos por favor!! "met of zonder mayonaise?"
goed op weg hoor auti je komt errug in de buurt. Je kan zo naar spanje en ze zullen best wel wat ervan begrijpen
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 19:33 schreef Cassandra87 het volgende:
ja joh..ik heb geen idee, lijkt me wel een aardige gast
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 19:34 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Je wordt niet uitgehuwelijkt lieverd. Je wordt ten huwelijk gevraagd. Dat is iets heel anders
Als ik ooi trouw dan is dat op 29 februari in Las Vegas anders niet en dan ook alleen voor de lol.

Ga fokken daar wordt je wakker van
Hmm...tijn..dan heb ik slecht nieuws..want ik ben een beetje errug anti-vs, dus daar zal je me niet snel zien

Enne..ik zit ook al fok...
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 19:36 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Help wat heb ik gedaan
[..]

Oh misschien moet jij mij dan maar Spaans gaan leren Francis
Hoeveel verdien ik dan .
pi_81020212
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 19:33 schreef francis998 het volgende:

Heerlijk!!
pi_81020275
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 19:36 schreef Cassandra87 het volgende:
nou nee hoor, sterker nog, detroit is nu bij zijn beste vriend en zaterdag komt mijn beste vriendin voor een meidenavond.
Wat ik wél probeer is combineren, we hebben elke maand een etentje, en ik probeer wat vriendschappen te mengen, zodat er makkelijker iets georganiseerd kan worden, en zaterdag gaan we naar zijn vrienden toe die ik nog niet ken.
Dus ik moet wel zeggen dat we héél erg veel tijd samen door brengen maar we onderhouden onze contacten ook zo goed als t gaat
dit begrijp ik dan nog wel.
Maar de meeste bekenden/familieleden van mij zodra ze een vriend of vriendin krijgen verdwijnen ze totaal van de kaart.
En brengen ze alleen tijd met zijn tweeen door...en doen ze alles samen met zijn tweeen.
En dat snap ik niet
pi_81020284
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 19:38 schreef francis998 het volgende:

[..]

goed op weg hoor auti je komt errug in de buurt. Je kan zo naar spanje en ze zullen best wel wat ervan begrijpen
.
Fuckie Fuckie de la playa?

Ik ben zo even weg lieve mensjes, ga ik even naar het WOII monument in de gemeente op plein 1940-1945 en even de herdenking bijwonen.
pi_81020314
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 19:40 schreef Autidude het volgende:

[..]

Fuckie Fuckie de la playa?

Ik ben zo even weg lieve mensjes, ga ik even naar het WOII monument in de gemeente op plein 1940-1945 en even de herdenking bijwonen.
veel plezier!
  dinsdag 4 mei 2010 @ 19:45:36 #275
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_81020550
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 19:36 schreef Cassandra87 het volgende:
je hebt niks gedaan, ik gaf je een complimentje
Weet ik
Alleen heb ik het idee dat er bepaalde dingen een beetje uit zijn verband worden gerukt hier. En ik weet of ik dat wel zo leuk vind
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 19:38 schreef francis998 het volgende:

[..]

[..]

ja joh..ik heb geen idee, lijkt me wel een aardige gast
Dankje jij lijkt mij ook een aardig meid
quote:
[..]

Hmm...tijn..dan heb ik slecht nieuws..want ik ben een beetje errug anti-vs, dus daar zal je me niet snel zien

Enne..ik zit ook al fok...
Ergens anders mag ook hoor Jij hebt natuurlijk ook inspraak

Dat zie ik
quote:
[..]

Hoeveel verdien ik dan .
Daar moet ik nog over nadenken
14 SHADES OF GREY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')