abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81006044
WAAAAAAAAAAAAAAAA!!! stuiterdag!!!!

Ik heb de sleutels van mijn huis! Gil!

En daarvoor was ik dus bij het stadhuis voor bijzondere bijstand en wat een gedoe weer zeg.. lekker veel duidelijkheid weer allemaal, toen ik eindelijk iemand had en we in een kamertje gingen heb ik meteen mijn autipas op tafel gegooid met een soort van verwarde halve scheldkanonade.
En toen begon het gesprek, en waarschijnlijk heb ik dus geen recht erop.. het wordt iig heel lastig allemaal omdat ik in 2007 en 2008 heb gewerkt en ze kijken 3 jaar terug,
Maar ik heb ook formulieren voor chronisch zieken, dat is 250 euro en voor sociale activiteiten dat is 75 euro en voor meubels en witgoed moet ik maar afwachten. Ik ga er in iedergeval een hele brief bij doen en ik hoef ook geen 4000 euro of heel veel, gewoon een paar dingen, ik ben met 1000 tot 1500 euro wel klaar en dan is het nog perfect ook.
Een handboek? Een HANDBOEK??? neuh.. sorry.. ik heb een hoofd.
pi_81006097
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 13:48 schreef francis998 het volgende:

[..]

de psycholoog daar ga ik al heen..alleen heb pas afspraak voor volgende week vrijdag.
En slaappillen zijn niet nodig over het algemeen slaap ik goed, alleen soms dan heb ik moeite om in slaap te vallen vanwege A gepieker B weinig beweging dus de moeheid valt wel mee C ik deed gisterenmiddag een dutje die iets te lang werd..dus weinig slaap 's avonds...

Dus Ha heeft niet zo superveel nut op 't moment.
Gisteren moest mijn ma naar de ha en ze hebben het over mij gehad en iedereen vindt dat ik te weinig dingen doe..maar ik heb niet veel te doen...dus ga ik naar buiten wanneer dat nodig is..ik ben niet iemand die gewoon ff door de stad gaat slenteren..tenzij ik iets nodig heb.

En dat gezeur over te weinig contacte met mensen van eigen leeftijd..ja..e...hoe willen ze dat ik contact maak...als ik niet echt op veel plaatsen kom waar mensen van mijn leeftijd komen..ja oké het centrum...maar daar ga je toch ook niet tegen een wildvreemde staan te praten of heb ik het nu mis???

En zowieso om nu van alles op te bouwen om over miss 3 maanden weer te vertrekken en dat alles weer in niks eindigd vindt ik een beetje zonde..

maar goed...al dat gezeur van naar buiten gaan enzo..pff....vindt ik soms zo irritant.

Maar goed...vandaag iets beter weer...ben ff papiertje wezen brengen en eten halen..moksie metie..bij de surinaam(asha)
Hm nou ik zou oppassen dat je niet depressief word zoals ik ben geworden, niet dat jou verhaal enorm overeenkomt met mijn verhaal, ik wil je alleen een beetje waarschuwen en ik merk wel dat die pillen helpen om te slapen als ik niet slaap of amper word ik enorm chagrijnig achterdochtig en zo voorts.
pi_81006153
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 13:53 schreef Autidude het volgende:

En daarvoor was ik dus bij het stadhuis voor bijzondere bijstand en wat een gedoe weer zeg.. lekker veel duidelijkheid weer allemaal, toen ik eindelijk iemand had en we in een kamertje gingen heb ik meteen mijn autipas op tafel gegooid met een soort van verwarde halve scheldkanonade.
En toen begon het gesprek, en waarschijnlijk heb ik dus geen recht erop.. het wordt iig heel lastig allemaal omdat ik in 2007 en 2008 heb gewerkt en ze kijken 3 jaar terug,
Maar ik heb ook formulieren voor chronisch zieken, dat is 250 euro en voor sociale activiteiten dat is 75 euro en voor meubels en witgoed moet ik maar afwachten. Ik ga er in iedergeval een hele brief bij doen en ik hoef ook geen 4000 euro of heel veel, gewoon een paar dingen, ik ben met 1000 tot 1500 euro wel klaar en dan is het nog perfect ook.
Wasmachine etc? Gewoon doen hoor je hebt er ook echt wel recht op.
pi_81006879
quote:

Yeeey Leuk voor je auti dat je al de sleutels hebt.
Nu kan het geklus en geregel kwa je huisje echt beginnen.
En ach..zolang je geld hebt voor alle basiszaakjes moet het wel lukken.
Iig auti ik ben superblij voor je
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 13:53 schreef ScarFace- het volgende:

[..]

Hm nou ik zou oppassen dat je niet depressief word zoals ik ben geworden, niet dat jou verhaal enorm overeenkomt met mijn verhaal, ik wil je alleen een beetje waarschuwen en ik merk wel dat die pillen helpen om te slapen als ik niet slaap of amper word ik enorm chagrijnig achterdochtig en zo voorts.
Een depressie, daar kom ik net half uit..ik zit er nog half ik en half eruit. Ik heb gewoon dagen waarin het niet meer uithou..en teveel loop te piekeren.
Nu is dat deels positief, want ik merk dus dat des te dichter bij de afspraak met de psych des te meer ik pieker en overstuur ik raak, en dat alles zorgt er weer voor dat ik de dingen eruit wil gooien maar niet bij mijn moeder dus doe ik het bij de psych.

Als ik weinig tot slecht geslapen heb ben ik de volgende dag zo een chagerijn dat zelf ik mezelf niet kan uitstaan en ik wordt gewoon giga huilirig bij wijze van spreken hoef je maar naar me te kijken of ik kan in tranen uitbarsten .

Maar goed..ik denk dat op het moment dat ik een besluit neem het allemaal wel wat meer mee zal vallen want dan kan ik concreet aan de slag.
Maar ik wil eigenlijk niet kiezen.

net zoals een kind waarvan de ouders gaan scheiden en het kind zelf mag kiezen bij wie het wil wonen..maar het kind eigenlijk bij beide ouders wilt wonen.
Kortom ik voel me in twee gedeeld...!
pi_81009753
Auti wat fijn om te lezen!! Ik ben echt heel blij voor je!
Hopelijk heb je wel recht op bijzondere bijstand En anders wordt er wel wat op verzonnen.
pi_81010565
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 15:25 schreef Cassandra87 het volgende:
Auti wat fijn om te lezen!! Ik ben echt heel blij voor je!
Hopelijk heb je wel recht op bijzondere bijstand En anders wordt er wel wat op verzonnen.
Ja vast wel, al zal het weer een tijd duren en veel regelen en communicaties. Maarja.
Het is heel simpel, ik schrik zelfs van die bedragen heh.. vind een hoop zelfs onzin. Ook bijvoorbeeld dat
eigen vermogen niet meetelt voor je WaJong. Het is dus gewoon zo dat als ik 20 miljoen euro win in de loterij dat ik gewoon recht op mijn WaJong blijf houden WTF? Dat zijn nu dingen waar mensen voor de verandering eens terecht over klagen.

Ik hoef echt geen 4000 euro.. sommige dingen in die nimud/nibud? lijst die zijn normaal.. 4 euro voor prullenbak, 100 euro voor matras.. maar 385 euro voor tv meubel?? MAN.. ik ben met 150 klaar!
840 euro voor 3+ 2 zits bank.. WTF!!!!! nog geen 200 euro bij kringloopwinkels.. gewoon goed spul!
Dat dus.. Ik kan helemaal gaan dromen en los gaan en woohooo!! 4000 euro shoppen!!! woohoo!!!!!
extra graties!!! Maar dat wil ik niet eens.. Zelfs een bed vind ik niet eens belangrijk, dat is alleen belangrijk
voor anderen... ik slaap zelf prima op een dubbelmatras op de grond.. Maar ik moet wel een koel-vries combi en wasmachine en iets van een gasstel... maar die kan ik wel goedkoop fixen.
En wat meubeltjes (400 euro) zou leuk zijn maar is niet eens nodig.

Als ik zo'n leegtrek rat was dan ging ik voor de halve ikea en een flatscreen.. Maar dat is niet nodig snap je.
Ik heb mijn computers, ik MOET internet.. ik heb straks mijn RUST.. i'm a happy man! Maar ik krijg nu een eigen huis.. en dat moet wel een beetje Thuis zijn ipv een ruimte.. geen paleis, gewoon een thuis. Want anders staat er alleen een bureau en een bankje in 34 vierkante meter.. Ik was er vandaag en het klinkt heel erg hol enzo hoor.. heel irritant!
pi_81010693
waar kwam je ook alweer precies te wonen?
pi_81011244
Ik vind dat wel goed hoor. De wajong "compenseert, kuch kuch*" je beperking door wat geld.
De ww compenseert je werkloosheid door geld, dus als je dan inkomsten krijgt moet je inleveren.
Wij moeten wel inleveren als blijkt dat we kunnen werken, dan schroeven ze dat percentage(tijdelijk?)terug.

Als je bijzondere bijstand, maar ook huurtoeslag, aanvraagt kijken ze wel degelijk naar eigen vermogen!
pi_81011253
quote:

pi_81011283
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 15:51 schreef Cassandra87 het volgende:
waar kwam je ook alweer precies te wonen?
In een huis.
pi_81011413
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 16:06 schreef Juup© het volgende:

[..]

In een huis.
pi_81011543
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 16:10 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

PM
pi_81011565
I know Had t gezien dankje
Zal er zo dadelijk even op reageren
pi_81015737
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 16:06 schreef Juup© het volgende:

[..]

In een huis.

Zo ik ben er weer...
weer een film gekeken en moet zeggen dat ik de film maar matig vondt. ga waarscchijlijk maar stoppen met films kijken voor een tijdje..want de laatste 3 zijn giga saai..
pi_81015906
Welke heb je gekeken?
pi_81015942
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 12:04 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ik heb 5 vriendinnen op het ogenblik.
[..]

Beterschap
Over die 5 vriendinnen:

En bedankt
Ik ben een eigenwijze muts, nu koken, zometeen boodschappen doen en een beetje opruimen.. Vn rusten op de bank komt nog niet veel
pi_81016161
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 16:10 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

pi_81016279
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 18:01 schreef Cassandra87 het volgende:
Welke heb je gekeken?
iets met post grad, thema viel op zich redelijk mee, maar de uitvoering vondt ik eigenlijk niks.
Ging over een meid die klaar was met studie en alles al helemaal gepland had, waar ze ging werken etc. En dat lukte niet, terwijl ze een vriend had die dol op haar was..etc. En uiteindelijk ging hij weg verder studeren.
Eigenlijk meer een tienerfilm ofzo..maar ik ben zowieso niet van de romantische films..

Maar ik zeg niet meer want anders verklap ik de hele film. Maar ligt het aan mij of zijn er gewoon minder leuke/grappige comedy's. Zowieso wordt er tegenwoordig veel gepraat in de films en minder "actie".
Maar goed..ik heb nog meer dan 20 films op een harde schijf staan..en ga maar ff kijken wat er tussenzit.

Nu ff kop thee drinken..heb 't koud
pi_81017680
Oh! Een actie chick!
Tijn, je hebt concurentie
pi_81017855
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 18:45 schreef Autidude het volgende:
Oh! Een actie chick!
Tijn, je hebt concurentie
huh? waar komt dit vandaan..ik volg je ff niet auti
pi_81018082
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 18:48 schreef francis998 het volgende:

[..]

huh? waar komt dit vandaan..ik volg je ff niet auti
Haha, het is ook meer een grapje hoor.. maar dat je het had over actie in films en niet van dat oeverloos gelul of romantische films.. Maar gewoon lekker duidelijk en GO GO GO . Of ik begrijp jou weer verkeerd
Maar ik hou daar wel van.. Alleen ga ik never nooit niet Spaans leren spreken, capiche?
pi_81018312
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 18:53 schreef Autidude het volgende:

[..]

Haha, het is ook meer een grapje hoor.. maar dat je het had over actie in films en niet van dat oeverloos gelul of romantische films.. Maar gewoon lekker duidelijk en GO GO GO . Of ik begrijp jou weer verkeerd
Maar ik hou daar wel van.. Alleen ga ik never nooit niet Spaans leren spreken, capiche?
Nee, hoor je hebt helemaal goed. Ik hou van films met actie, ook al is het een komedie..en komedie met actie humor , niet van al dat slappe gelul..of van die romatische films..waarin er een groot obstakel is tussen het koppel en uiteindelijk ze toch weer bijelkaar komen..zo voorspelbara die romantische films.

En..wacht nu snap ik dat van tijn je hebt concurentie zoals je kan zien..ben ik vandaag niet helemaal helder.. en dus zeer traag van begrip
pi_81018760
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 18:58 schreef francis998 het volgende:

[..]

Nee, hoor je hebt helemaal goed. Ik hou van films met actie, ook al is het een komedie..en komedie met actie humor , niet van al dat slappe gelul..of van die romantische films..waarin er een groot obstakel is tussen het koppel en uiteindelijk ze toch weer bij elkaar komen..zo voorspelbaar die romantische films.

En..wacht nu snap ik dat van tijn je hebt concurrentie zoals je kan zien..ben ik vandaag niet helemaal helder.. en dus zeer traag van begrip
vandaag?
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  dinsdag 4 mei 2010 @ 19:10:05 #249
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_81018823
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 18:58 schreef francis998 het volgende:

[..]

Nee, hoor je hebt helemaal goed. Ik hou van films met actie, ook al is het een komedie..en komedie met actie humor , niet van al dat slappe gelul..of van die romatische films..waarin er een groot obstakel is tussen het koppel en uiteindelijk ze toch weer bijelkaar komen..zo voorspelbara die romantische films.

En..wacht nu snap ik dat van tijn je hebt concurentie zoals je kan zien..ben ik vandaag niet helemaal helder.. en dus zeer traag van begrip
Ik snap het nog steeds niet eigenlijk

Feli Auti Casa di auti

Beterschap Cassan Hoezo eigenwijs. Ik heb geen tijd om ziek te zijn Misschien moet je toch een keer een paar dagen uitzieken.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_81019018
tijn: auti digt francis omdat ze een actie chick is.

Ik wil niet uitzieken.. Want morgen zijn we allebei vrij.. En ik wil mn vrije dag met doorbrengen.. Maar als ik mij nog rot voel donderdag en vrijdag (dan moeten we allebei werken) meld ik mij ziek. Alhoewel dat ook rot gaat..
Morgen iig proberen uit te slapen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')