Hm nou ik zou oppassen dat je niet depressief word zoals ik ben geworden, niet dat jou verhaal enorm overeenkomt met mijn verhaal, ik wil je alleen een beetje waarschuwen en ik merk wel dat die pillen helpen om te slapen als ik niet slaap of amper word ik enorm chagrijnig achterdochtig en zo voorts.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:48 schreef francis998 het volgende:
[..]
de psycholoog daar ga ik al heen..alleen heb pas afspraak voor volgende week vrijdag.
En slaappillen zijn niet nodig over het algemeen slaap ik goed, alleen soms dan heb ik moeite om in slaap te vallen vanwege A gepieker B weinig beweging dus de moeheid valt wel mee C ik deed gisterenmiddag een dutje die iets te lang werd..dus weinig slaap 's avonds...![]()
Dus Ha heeft niet zo superveel nut op 't moment.
Gisteren moest mijn ma naar de ha en ze hebben het over mij gehaden iedereen vindt dat ik te weinig dingen doe..maar ik heb niet veel te doen...dus ga ik naar buiten wanneer dat nodig is..ik ben niet iemand die gewoon ff door de stad gaat slenteren..tenzij ik iets nodig heb.
En dat gezeur over te weinig contacte met mensen van eigen leeftijd..ja..e...hoe willen ze dat ik contact maak...als ik niet echt op veel plaatsen kom waar mensen van mijn leeftijd komen..ja oké het centrum...maar daar ga je toch ook niet tegen een wildvreemde staan te pratenof heb ik het nu mis???
En zowieso om nu van alles op te bouwen om over miss 3 maanden weer te vertrekken en dat alles weer in niks eindigd vindt ik een beetje zonde..
maar goed...al dat gezeur van naar buiten gaan enzo..pff....vindt ik soms zo irritant.
Maar goed...vandaag iets beter weer...ben ff papiertje wezen brengen en eten halen..moksie metie..bij de surinaam(asha)
Wasmachine etc?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:53 schreef Autidude het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAA!!! stuiterdag!!!!
Ik heb de sleutels van mijn huis! Gil!
En daarvoor was ik dus bij het stadhuis voor bijzondere bijstand en wat een gedoe weer zeg.. lekker veel duidelijkheid weer allemaal, toen ik eindelijk iemand had en we in een kamertje gingen heb ik meteen mijn autipas op tafel gegooid met een soort van verwarde halve scheldkanonade.
En toen begon het gesprek, en waarschijnlijk heb ik dus geen recht erop.. het wordt iig heel lastig allemaal omdat ik in 2007 en 2008 heb gewerkt en ze kijken 3 jaar terug,
Maar ik heb ook formulieren voor chronisch zieken, dat is 250 euro en voor sociale activiteiten dat is 75 euro en voor meubels en witgoed moet ik maar afwachten. Ik ga er in iedergeval een hele brief bij doen en ik hoef ook geen 4000 euro of heel veel, gewoon een paar dingen, ik ben met 1000 tot 1500 euro wel klaar en dan is het nog perfect ook.
Yeeeyquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:53 schreef Autidude het volgende:
En daarvoor was ik dus bij het stadhuis voor bijzondere bijstand en wat een gedoe weer zeg.. lekker veel duidelijkheid weer allemaal, toen ik eindelijk iemand had en we in een kamertje gingen heb ik meteen mijn autipas op tafel gegooid met een soort van verwarde halve scheldkanonade.
En toen begon het gesprek, en waarschijnlijk heb ik dus geen recht erop.. het wordt iig heel lastig allemaal omdat ik in 2007 en 2008 heb gewerkt en ze kijken 3 jaar terug,
Maar ik heb ook formulieren voor chronisch zieken, dat is 250 euro en voor sociale activiteiten dat is 75 euro en voor meubels en witgoed moet ik maar afwachten. Ik ga er in iedergeval een hele brief bij doen en ik hoef ook geen 4000 euro of heel veel, gewoon een paar dingen, ik ben met 1000 tot 1500 euro wel klaar en dan is het nog perfect ook.
Een depressie, daar kom ik net half uit..ik zit er nog half ik en half eruit. Ik heb gewoon dagen waarin het niet meer uithou..en teveel loop te piekeren.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:53 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Hm nou ik zou oppassen dat je niet depressief word zoals ik ben geworden, niet dat jou verhaal enorm overeenkomt met mijn verhaal, ik wil je alleen een beetje waarschuwen en ik merk wel dat die pillen helpen om te slapen als ik niet slaap of amper word ik enorm chagrijnig achterdochtig en zo voorts.
Ja vast wel, al zal het weer een tijd duren en veel regelen en communicaties. Maarja.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:25 schreef Cassandra87 het volgende:
Auti wat fijn om te lezen!! Ik ben echt heel blij voor je!
Hopelijk heb je wel recht op bijzondere bijstandEn anders wordt er wel wat op verzonnen.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:53 schreef Autidude het volgende:
In een huis.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:51 schreef Cassandra87 het volgende:
waar kwam je ook alweer precies te wonen?
quote:
Over die 5 vriendinnen:quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:04 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik heb 5 vriendinnen op het ogenblik.![]()
[..]
![]()
Beterschap
iets met post grad, thema viel op zich redelijk mee, maar de uitvoering vondt ik eigenlijk niks.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:01 schreef Cassandra87 het volgende:
Welke heb je gekeken?
huh? waar komt dit vandaan..ik volg je ff niet autiquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:45 schreef Autidude het volgende:
Oh!Een actie chick!
![]()
Tijn, je hebt concurentie![]()
Haha, het is ook meer een grapje hoor.. maar dat je het had over actie in films en niet van dat oeverloos gelul of romantische films.. Maar gewoon lekker duidelijk en GO GO GO . Of ik begrijp jou weer verkeerdquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:48 schreef francis998 het volgende:
[..]
huh? waar komt dit vandaan..ik volg je ff niet auti
Nee, hoor je hebt helemaal goed. Ik hou van films met actie, ook al is het een komedie..en komedie met actie humorquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:53 schreef Autidude het volgende:
[..]
Haha, het is ook meer een grapje hoor.. maar dat je het had over actie in films en niet van dat oeverloos gelul of romantische films.. Maar gewoon lekker duidelijk en GO GO GO . Of ik begrijp jou weer verkeerd![]()
Maar ik hou daar wel van.. Alleen ga ik never nooit niet Spaans leren spreken, capiche?
vandaag?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:58 schreef francis998 het volgende:
[..]
Nee, hoor je hebt helemaal goed. Ik hou van films met actie, ook al is het een komedie..en komedie met actie humor, niet van al dat slappe gelul..of van die romantische films..waarin er een groot obstakel is tussen het koppel en uiteindelijk ze toch weer bij elkaar komen..zo voorspelbaar die romantische films.
En..wacht nu snap ik dat van tijn je hebt concurrentiezoals je kan zien..ben ik vandaag niet helemaal helder..
en dus zeer traag van begrip
![]()
Ik snap het nog steeds niet eigenlijkquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:58 schreef francis998 het volgende:
[..]
Nee, hoor je hebt helemaal goed. Ik hou van films met actie, ook al is het een komedie..en komedie met actie humor, niet van al dat slappe gelul..of van die romatische films..waarin er een groot obstakel is tussen het koppel en uiteindelijk ze toch weer bijelkaar komen..zo voorspelbara die romantische films.
En..wacht nu snap ik dat van tijn je hebt concurentiezoals je kan zien..ben ik vandaag niet helemaal helder..
en dus zeer traag van begrip
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |