Ik eet alleen aspergers. En zo ver ik weet is Francis dat nietquote:
Laiven?quote:Op maandag 3 mei 2010 22:11 schreef Cassandra87 het volgende:
Neeeee blijven jullie maar lekker leven * Cassandra87 zoekt naar een mooie franse klank voor de e maar komt tot de conclusie dat ze die niet kan vinden
Eenzijdig eten is niet gezond.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik eet alleen aspergers. En zo ver ik weet is Francis dat niet
Ik ben nauwelijks slaperig..van 2 slaap pillenquote:Op maandag 3 mei 2010 23:05 schreef francis998 het volgende:
watttt....het gaat hier wel lekker geloof ik.
Eenzijdig eten is zeker niet gezond en ook saai.
Vandaag hier weer bruine bonen dag...nu we het toch over eten hebben.
En ik ben bruine bonen en linzen zatttt...ik kan ze niet meer zien. Iedere maandag is het een van die 2 omdat volgens de chileense ouderwetse cultuuur op de maandag granen in de vorm van bonen of linzen of kikkererwten eten geluk brengt in een financiele vorm..alleen dat heb ik niet gemerkt.
En ik volg het asperges gedoe niet helemaal meer...miss ben ik nog slaperig van de tandenfee film van neteen beetje te fantasievolle film in mijn ogen
slaapsequote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:45 schreef ScarFace- het volgende:
Kwam wat droog over bij mij.
Ik ga slapenlater!
Jammer van de winterse temperaturen. Maar verder... prettige vakantiequote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:29 schreef Spoortie het volgende:
Medelijden met de mensen die moeten werken, ik zit hier lekker thuis te genieten van een week vakantie.
Ik heb 5 vriendinnen op het ogenblik.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:59 schreef Cassandra87 het volgende:
EG je postbus is vol!
toch stiekem online vriendinnetjes opgedoken?
quote:Ik zit in mn up, kan me niet concentreren.. Loop alleen maar te hoesten met als gevolg dat mn strot pijn doet en ik koppijn krijg.
Nog even.. En ik duik lekker mijn trainingsbroek in met een deken en een boek op de bank! Heerlijk..
beterschap...trouwens cassandra de laatste tijd heb je het wel vaker merk ik dat je je minder goed voelt.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:59 schreef Cassandra87 het volgende:
EG je postbus is vol!
toch stiekem online vriendinnetjes opgedoken?
Ik zit in mn up, kan me niet concentreren.. Loop alleen maar te hoesten met als gevolg dat mn strot pijn doet en ik koppijn krijg.
Nog even.. En ik duik lekker mijn trainingsbroek in met een deken en een boek op de bank! Heerlijk..
Klopt, neem maar per keer een dag om uit te zieken en das te weinigquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:13 schreef francis998 het volgende:
[..]
beterschap...trouwens cassandra de laatste tijd heb je het wel vaker merk ik dat je je minder goed voelt.
miss handig om wat meertijd te nemen om uit te ziekenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:16 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Klopt, neem maar per keer een dag om uit te zieken en das te weinig
de psycholoog daar ga ik al heen..alleen heb pas afspraak voor volgende week vrijdag.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:32 schreef ScarFace- het volgende:
Even naar de huisarts francis998?
Die kan je A doorverwijzen naar een psycholoog B slaappillen voorschrijven C combinatie D iets anderskan alleen maar in je voordeel werken, je kunt ook zeggen wat je zelf wilt en het een beetje sturen etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |