abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80986945
Neeeee blijven jullie maar lekker leven * Cassandra87 zoekt naar een mooie franse klank voor de e maar komt tot de conclusie dat ze die niet kan vinden
pi_80987097
quote:
Op maandag 3 mei 2010 22:10 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik ben gewoon kannibaal
Laat het Francis maar niet horen.
  maandag 3 mei 2010 @ 22:16:29 #203
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_80987256
quote:
Op maandag 3 mei 2010 22:13 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Laat het Francis maar niet horen.
Ik eet alleen aspergers. En zo ver ik weet is Francis dat niet
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_80988888
quote:
Op maandag 3 mei 2010 22:11 schreef Cassandra87 het volgende:
Neeeee blijven jullie maar lekker leven * Cassandra87 zoekt naar een mooie franse klank voor de e maar komt tot de conclusie dat ze die niet kan vinden
Laiven?
pi_80988992
quote:
Op maandag 3 mei 2010 22:16 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik eet alleen aspergers. En zo ver ik weet is Francis dat niet
Eenzijdig eten is niet gezond.
pi_80989872
watttt....het gaat hier wel lekker geloof ik.

Eenzijdig eten is zeker niet gezond en ook saai.
Vandaag hier weer bruine bonen dag...nu we het toch over eten hebben.
En ik ben bruine bonen en linzen zatttt...ik kan ze niet meer zien. Iedere maandag is het een van die 2 omdat volgens de chileense ouderwetse cultuuur op de maandag granen in de vorm van bonen of linzen of kikkererwten eten geluk brengt in een financiele vorm..alleen dat heb ik niet gemerkt.

En ik volg het asperges gedoe niet helemaal meer...miss ben ik nog slaperig van de tandenfee film van neteen beetje te fantasievolle film in mijn ogen
pi_80994049
quote:
Op maandag 3 mei 2010 23:05 schreef francis998 het volgende:
watttt....het gaat hier wel lekker geloof ik.

Eenzijdig eten is zeker niet gezond en ook saai.
Vandaag hier weer bruine bonen dag...nu we het toch over eten hebben.
En ik ben bruine bonen en linzen zatttt...ik kan ze niet meer zien. Iedere maandag is het een van die 2 omdat volgens de chileense ouderwetse cultuuur op de maandag granen in de vorm van bonen of linzen of kikkererwten eten geluk brengt in een financiele vorm..alleen dat heb ik niet gemerkt.

En ik volg het asperges gedoe niet helemaal meer...miss ben ik nog slaperig van de tandenfee film van neteen beetje te fantasievolle film in mijn ogen
Ik ben nauwelijks slaperig..van 2 slaap pillen
Radio 538 is wel fijn
pi_80994068
quote:
Op maandag 3 mei 2010 23:05 schreef francis998 het volgende:

Vandaag hier weer bruine bonen dag

pi_80994368
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 01:20 schreef ScarFace- het volgende:

[..]

wat is daar zo lollig aan??? Is heus niet leuk
pi_80994438
Kwam wat droog over bij mij.
Ik ga slapen later!
pi_80994572
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 01:45 schreef ScarFace- het volgende:
Kwam wat droog over bij mij.
Ik ga slapen later!
slaapse

iets wat ik niet kan
pi_80995791
Asperges - groenten
AspergeRs - ASS

Goeiemorgen
Ben me toch een partij beroerd.. Maar kon geen vrij nemen of ziek melden want we komen mensen te kort
Wilde vanmiddag gaan sporten maar misschien dat ik op de bank in slaap val, zie wel hoe ik mij tzt voel
pi_80996920
gvd ff gegoogled, ik krijg glasvezel, nieuwe wijk, prima, werkt als een tierelier. Gewoon ruim 60,- per maand! Omdat t zo nieuw is flink aan de prijs. Weer ff een domper
pi_81000772
Medelijden met de mensen die moeten werken, ik zit hier lekker thuis te genieten van een week vakantie.
In life, it's not who you know that's important, it's how your wife found out.
Silence is golden, ducktape is silver.
pi_81001570
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 11:29 schreef Spoortie het volgende:
Medelijden met de mensen die moeten werken, ik zit hier lekker thuis te genieten van een week vakantie.
Jammer van de winterse temperaturen. Maar verder... prettige vakantie

Ik ga donderdag weg, maar het wordt die dag maar 12 graden op mijn vakantiebestemming (zuid-frankrijk). In 300 jaar is het er niet zo koud geweest. Werken is zo gek nog niet.
pi_81001636
Het lijkt de ijstijd wel inderdaad.

in Noord Spanje heeft het gisteren/vandaag nog flink gesneeuwd.
pi_81001968
EG je postbus is vol!
toch stiekem online vriendinnetjes opgedoken?

Ik zit in mn up, kan me niet concentreren.. Loop alleen maar te hoesten met als gevolg dat mn strot pijn doet en ik koppijn krijg.
Nog even.. En ik duik lekker mijn trainingsbroek in met een deken en een boek op de bank! Heerlijk..
pi_81002121
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 11:59 schreef Cassandra87 het volgende:
EG je postbus is vol!
Ik heb 5 vriendinnen op het ogenblik.
quote:
Ik zit in mn up, kan me niet concentreren.. Loop alleen maar te hoesten met als gevolg dat mn strot pijn doet en ik koppijn krijg.
Nog even.. En ik duik lekker mijn trainingsbroek in met een deken en een boek op de bank! Heerlijk..

Beterschap
pi_81002394
zo..goedendag ben der weer.

Zit flink te balen omdat ike cht moe ben, kon gisterenavond niet slapen tot rond 5 uur.

En ik zit al 3 dagen minder goed in mijn vel...nu door slaap te kort is dat dus alleen erger.
Ik zit er deel gewoon een beetje doorheen, heb een hekel aan de sociale situatie nu, maar die kan ik ook heel lastig veranderen momenteel. Doordat ik mezelf doordat mijn moeder in de buurt is op de rem gooi.
En zowieso moet ik nog minimaal 3 maanden uithouden zo. Want totdat ik besluit wat ik ga doen kwa vertrekken of niet, heeft het weinig nut om dingen te veranderen. En sowieso weet ik niet eens hoe/waar te beginnen.
En als ik dan de mensen om me heen zie, via facebook en andere sites en besef dat die nu allemaal een lekker leventje hebben...wordt ik gewoon stikjaloers.
Want ik wil kunnen uitgaan, of gewoon met iemand gaan fietsen/voetballen of wat dan ook...en om dan bij een sportclub te gaan zou prettig zijn, maar ten eerste voor 3 maanden heeft het niet veel nut en daarna over 4 maanden als ik blijf ga ik van SF moeten leven..en dan ga ik geen cent overhouden..pfffffffffffffffff...
het is gewoon allemaal zo'n gedoe...en een besluit nemen zit er niet in...en onbewust hoop ik dat dat met de psych of psychiater mij dwingt X te kiezen..maar dat is zo onrealistisch..deels ben ik eerlik kijk op tegen mijn leventje hier..maar tegen het leventje daar ook.....pffffffff..
sorry voor dit hele tekst maar ik moet het gewoon ff kwijt..

Ach...ga zo maar ff de deur uit, controle papiertje ivm. bijstand wegbrengen naar sozawe, en wat boodschapjes doen..

En eindelijk na ruim 1 week zoeken is de oorzaak van een stankgeur rondom de kast waar de koelkast gevonden ...alleen nog ff schoonmaken.. en van die stankgeurga ik zowat kokhalzen
pi_81002423
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 11:59 schreef Cassandra87 het volgende:
EG je postbus is vol!

beterschap...trouwens cassandra de laatste tijd heb je het wel vaker merk ik dat je je minder goed voelt.
pi_81002560
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 12:13 schreef francis998 het volgende:

[..]

beterschap...trouwens cassandra de laatste tijd heb je het wel vaker merk ik dat je je minder goed voelt.
Klopt, neem maar per keer een dag om uit te zieken en das te weinig
pi_81002601
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 12:16 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Klopt, neem maar per keer een dag om uit te zieken en das te weinig
miss handig om wat meertijd te nemen om uit te zieken in een keer goed uitzieken...ipv iedere keer een beetje maar
pi_81002726
Ja.. maar t is te druk op mn werk.. En in de weekenden vind ik t lullig en zonde van de tijd om niet met leuke dingen te doen
* Cassandra87 is eigenwijs...
pi_81005217
Even naar de huisarts francis998?
Die kan je A doorverwijzen naar een psycholoog B slaappillen voorschrijven C combinatie D iets anders kan alleen maar in je voordeel werken, je kunt ook zeggen wat je zelf wilt en het een beetje sturen etc.
pi_81005865
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 13:32 schreef ScarFace- het volgende:
Even naar de huisarts francis998?
Die kan je A doorverwijzen naar een psycholoog B slaappillen voorschrijven C combinatie D iets anders kan alleen maar in je voordeel werken, je kunt ook zeggen wat je zelf wilt en het een beetje sturen etc.
de psycholoog daar ga ik al heen..alleen heb pas afspraak voor volgende week vrijdag.
En slaappillen zijn niet nodig over het algemeen slaap ik goed, alleen soms dan heb ik moeite om in slaap te vallen vanwege A gepieker B weinig beweging dus de moeheid valt wel mee C ik deed gisterenmiddag een dutje die iets te lang werd..dus weinig slaap 's avonds...

Dus Ha heeft niet zo superveel nut op 't moment.
Gisteren moest mijn ma naar de ha en ze hebben het over mij gehad en iedereen vindt dat ik te weinig dingen doe..maar ik heb niet veel te doen...dus ga ik naar buiten wanneer dat nodig is..ik ben niet iemand die gewoon ff door de stad gaat slenteren..tenzij ik iets nodig heb.

En dat gezeur over te weinig contacte met mensen van eigen leeftijd..ja..e...hoe willen ze dat ik contact maak...als ik niet echt op veel plaatsen kom waar mensen van mijn leeftijd komen..ja oké het centrum...maar daar ga je toch ook niet tegen een wildvreemde staan te praten of heb ik het nu mis???

En zowieso om nu van alles op te bouwen om over miss 3 maanden weer te vertrekken en dat alles weer in niks eindigd vindt ik een beetje zonde..

maar goed...al dat gezeur van naar buiten gaan enzo..pff....vindt ik soms zo irritant.

Maar goed...vandaag iets beter weer...ben ff papiertje wezen brengen en eten halen..moksie metie..bij de surinaam(asha)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')