abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80939291
quote:
Op zondag 2 mei 2010 17:25 schreef Torrio het volgende:

[..]

Jep. Maar geen gloryhunter, aangezien ik Ajax al sinds de basisschool volg.
Dus je bent pas dit seizoen voor Ajax geworden?
pi_80939292
quote:
Op zondag 2 mei 2010 17:33 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

zag het via een stream....zo mooi joh, allemaal van die rattenkoppies juichen en een grote bek opzetten en 1 minuut later elkaar vertwijfelend aankijken en met de handen in het haar.
echt genieten!
Hehe.. ja typisch.

Die Langs de lijn-gast deed het erom waarschijnlijk..

'ROOD in Breda.... gaat het hier dan net zo als bij Excelsior-AZ?? ..oh wacht, Feher is van NAC, jammer joh'
Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
  zondag 2 mei 2010 @ 17:39:59 #153
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_80939315
quote:
Op zondag 2 mei 2010 17:39 schreef Pleun_Strik het volgende:

[..]

Wat een goeie grap man! Heb je die helemaal zelf bedacht?
  zondag 2 mei 2010 @ 17:40:13 #154
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_80939323
quote:
Op zondag 2 mei 2010 17:37 schreef Torrio het volgende:
En wat is nou het probleem dan? Twente kampioen, terecht. Ajax 2e, maar een prachtig seizoen al met al en toch nog CL. De rest moet gewoon z'n bek houden, die hebben geen recht van spreken. Net als dat sommige Ajaxsupporters niet hadden moeten roepen dat we toch kampioen gingen worden.
Als je 15 jaar geleden had voorspeld dat je als Ajacied trots zou zijn op een 2e plek in de competitie achter Twente had elke Amsterdammer je keihard uitgelachen.
pi_80939328
quote:
Op zondag 2 mei 2010 17:34 schreef Torrio het volgende:

[..]

Nope, als Hagenees support ik Den Haag al sinds m'n geboorte en voor jou het ongeluk dat ik de enige echte Hagenees in de familie ben en dus ook aardig wat Ajax naar binnen gegoten kreeg. Wat de rest doet zal me aan m'n reet roesten, ik zei alleen dat ik in het begin nog enige sympathie voor Feyenoord had, heb nog nooit voor ze gejuicht.
jij bent echt grappig! iemand die zegt sympathie te voelen voor zowel ajax, feyenoord en den haag. voor de meeste mensen zul jij een toonvoorbeeld zijn van een voetbalsupporter "hoe het dus ook kan"...

voor mij en vele echte met mij ben je dan gewoon een slappe flapdrol die verder niet serieus te nemen is
  zondag 2 mei 2010 @ 17:40:28 #156
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_80939340
quote:
Op zondag 2 mei 2010 17:39 schreef Pleun_Strik het volgende:

[..]

pi_80939382
Ik heb liefde voor GAE en sympathie voor Feyenoord en PSV. Ben ik ook een slappe flapdrol?
Jimmy Carter:
  zondag 2 mei 2010 @ 17:41:40 #158
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_80939396
quote:
Op zondag 2 mei 2010 17:40 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

jij bent echt grappig! iemand die zegt sympathie te voelen voor zowel ajax, feyenoord en den haag. voor de meeste mensen zul jij een toonvoorbeeld zijn van een voetbalsupporter "hoe het dus ook kan"...

voor mij en vele echte met mij ben je dan gewoon een slappe flapdrol die verder niet serieus te nemen is
Ohw je bent een echte? Dat wist ik niet!

Ik hou van voetbal, is dat zo moeilijk te begrijpen?
pi_80939423
quote:

[..]

Nee, jij bent lekker serieus te nemen.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_80939474
quote:
Op zondag 2 mei 2010 17:41 schreef Torrio het volgende:

[..]

Ohw je bent een echte? Dat wist ik niet!

Ik hou van voetbal, is dat zo moeilijk te begrijpen?
Sta je, net als elke andere Ajax-supporter, ook heel hard te juichen als Suarez zich laat vallen en een penalty cadeau krijgt?
pi_80939479
quote:

[..]

Jij bent echt het meest zielige mannetje wat hier rondkruipt in VLB. Je bent voor den haag, een nietszeggend schijtclubje en hebt het lef om een grote bek op te zetten tegen Ajacieden. Ook den haag heeft echte supporters, maar daar ben JIJ er geen van! Nu lekker verder via msn je ajaxcontactpersonen trollen
- AFCA -
pi_80939514
Goh, wat een lef heeft hij dan inderdaad.

Ajax-supporters liggen snel, of reageren zich af op kinderen.
Jimmy Carter:
  zondag 2 mei 2010 @ 17:46:42 #163
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_80939550
quote:
Op zondag 2 mei 2010 17:43 schreef Pleun_Strik het volgende:

[..]

Sta je, net als elke andere Ajax-supporter, ook heel hard te juichen als Suarez zich laat vallen en een penalty cadeau krijgt?
Nee, ik ren het veld op en geef hem een schop op z'n harses.
pi_80939561
quote:
Op zondag 2 mei 2010 17:44 schreef EdAtTheBar het volgende:

[..]

Jij bent echt het meest zielige mannetje wat hier rondkruipt in VLB. Je bent voor den haag, een nietszeggend schijtclubje en hebt het lef om een grote bek op te zetten tegen Ajacieden. Ook den haag heeft echte supporters, maar daar ben JIJ er geen van! Nu lekker verder via msn je ajaxcontactpersonen trollen
heeeeey daar heb je pac-man ook weer!
pi_80939649
quote:
Op zondag 2 mei 2010 17:44 schreef EdAtTheBar het volgende:

[..]

mwah, ajacieden zitten hier volgens mij niet al te veel....vooral ajax fans.

en goed gezien inderdaad, die krijgen van mij zeker een grote bek want wie de bal kaatst....

overigens wel weer typisch des ajax om nu opeens allemaal de voetballiefhebber te gaan spelen, twente te feliciteren en met een frisse blik alweer naar het volgende seizoen te kijken.
had je hier moeten lezen als ze kampioen waren geworden

het is gewoon de club met de lachwekkendste fans van nederland (zie het verhaal van die kneus van een torrio) en daarom hebben de meeste mensen er ook gelijk een hekel aan.
pi_80939714
quote:
Op zondag 2 mei 2010 17:46 schreef Torrio het volgende:

[..]

Nee, ik ren het veld op en geef hem een schop op z'n harses.
Mmm, dat zou mooi wezen. Jammer dat zoiets niet echt gebeurt.
  zondag 2 mei 2010 @ 17:52:57 #167
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_80939753
quote:
Op zondag 2 mei 2010 17:50 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

en goed gezien inderdaad, die krijgen van mij zeker een grote bek want wie de bal kaatst....

overigens wel weer typisch des ajax om nu opeens allemaal de voetballiefhebber te gaan spelen, twente te feliciteren en met een frisse blik alweer naar het volgende seizoen te kijken.

het is gewoon de club met de lachwekkendste fans van nederland (zie het verhaal van die kneus van een torrio) en daarom hebben de meeste mensen er ook gelijk een hekel aan.
Nee, jij verbetert de kwaliteit van de fans hier .
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  zondag 2 mei 2010 @ 17:53:26 #168
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_80939770
quote:

[..]

Blijf je jezelf zo voor schut zetten mafkees dat je ben? Is het daadwerkelijk zo moeilijk te begrijpen voor je dat er mensen zijn die meer van voetbal houden dan kankeren op andere clubs en supporters?! Is die rivaliteit het enige in je leven waar je gelukkig van wordt ofzo? Wordt volwassen als het al niet te laat is.

Het is dat ik weet dat er ook Hagenezen zijn die wél voor het voetbal komen en heel anders zijn als jij, anders zou ik me nog gaan schamen dat ik Hagenees ben.
pi_80939780
Al dat haat tegen Aajx
Alleen Twente is dit seizoen beter dan Ajax en de rest heeft gewoon minder gepresteerd. Feyenoord draait al jaren slecht en dan nog blij zijn dat Ajax geen kampioen is geworden. Zorg maar eerst dat je eigen club goed draait. PSV mag al helemaal niks zeggen gezien het weggeven van een voorsprong van 9punten.
  zondag 2 mei 2010 @ 17:54:52 #170
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_80939810
verslaggeefster op RTV Oost vraagt zojuist aan Nkufo "how does it feel with the scale in your hands?"
pi_80939825
HEU!, hele dorp hier wordt afgebroken
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
pi_80939832
quote:

[..]

Frisse blik, volgen seizoen, waar heb jij het over? Volgende week eerst nog even al die stoere rotterdammers de mond snoeren. Kijken of ze snappen dat ze nu wel voor hun eigen team moeten juichen

Ajax wordt gewoon gehuldigd dit seizoen
- AFCA -
pi_80939837
Ah, ik zie dat de Internet helden hier weer volop aanwezig zijn. Altijd leuk om te lezen hoe diep de frustratie t.o.v. Ajax is. Hou vol zou ik zeggen, met jullie eigen cluppies is er nl. weinig plezier te beleven.
pi_80939856
quote:
Op zondag 2 mei 2010 17:53 schreef Torrio het volgende:

[..]

Blijf je jezelf zo voor schut zetten mafkees dat je ben? Is het daadwerkelijk zo moeilijk te begrijpen voor je dat er mensen zijn die meer van voetbal houden dan kankeren op andere clubs en supporters?! Is die rivaliteit het enige in je leven waar je gelukkig van wordt ofzo? Wordt volwassen als het al niet te laat is.
je hebt gelijk. zal zeker luisteren naar zo'n geloofwaardig iemand als jij!

ajax, feyenoord en den haag supporter in 1! jij bent net een toverbal! zuig er ff op en er komt een nieuwe kleur tevoorschijn
  zondag 2 mei 2010 @ 17:57:19 #175
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_80939881
Die poedelprijs mag Ajax van mij hebben.
pi_80939925
quote:
Op zondag 2 mei 2010 17:55 schreef Pedroso het volgende:
Ah, ik zie dat de Internet helden hier weer volop aanwezig zijn. Altijd leuk om te lezen hoe diep de frustratie t.o.v. Ajax is. Hou vol zou ik zeggen, met jullie eigen cluppies is er nl. weinig plezier te beleven.
Nou inderdaad zeg. Maar goed dat jij die voor die club bent en dat als een deel van je identiteit ziet, anders was je helemaal een waardeloze stumperd.
Jimmy Carter:
  zondag 2 mei 2010 @ 17:58:33 #177
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_80939930
quote:
Op zondag 2 mei 2010 17:56 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

je hebt gelijk. zal zeker luisteren naar zo'n geloofwaardig iemand als jij!

ajax, feyenoord en den haag supporter in 1! jij bent net een toverbal! zuig er ff op en er komt een nieuwe kleur tevoorschijn
Jij leest niet eens wat ik zeg? Ik zat blijkbaar met 'volwassen' een heel stuk van de werkelijkheid af, ga eerst maar begrijpend leren lezen in groep 4.
pi_80939953
quote:
Op zondag 2 mei 2010 17:55 schreef EdAtTheBar het volgende:

[..]

Frisse blik, volgen seizoen, waar heb jij het over? Volgende week eerst nog even al die stoere rotterdammers de mond snoeren. Kijken of ze snappen dat ze nu wel voor hun eigen team moeten juichen

Ajax wordt gewoon gehuldigd dit seizoen
zal me een knalfeest worden, met die knvb beker in de lucht hahaha!
denk dat heel nederland met veel bewondering voor de buis zal hangen, komende donderdag........
pi_80940009
quote:
Op zondag 2 mei 2010 17:58 schreef Torrio het volgende:

[..]

Jij leest niet eens wat ik zeg? Ik zat blijkbaar met 'volwassen' een heel stuk van de werkelijkheid af, ga eerst maar begrijpend leren lezen in groep 4.
is goed toverbal! ga jij lekker genieten van de 4-1 overwinning vandaag op nec!
  zondag 2 mei 2010 @ 18:01:11 #180
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_80940040
quote:
Op zondag 2 mei 2010 18:00 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

is goed toverbal! ga jij lekker genieten van de 4-1 overwinning vandaag op nec!
Ga eerst maar eens lezen voordat je met toverbal komt
pi_80940056
Twente!!!!
Euhhhhh....!
pi_80940069
quote:
Op zondag 2 mei 2010 17:58 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

zal me een knalfeest worden, met die knvb beker in de lucht hahaha!
denk dat heel nederland met veel bewondering voor de buis zal hangen, komende donderdag........
Dat wordt zeker een mooi feest. Al zal het niet kunnen tippen aan het feest in den haag na weer een topseizoen voor ado Zo lang jij fan bent van dat nietszeggende provincieclubje van je dien je gewoon netjes je mond te houden en weer in de rij te gaan staan.
- AFCA -
pi_80940239
We kunnen met opgeheven hoofd het seizoen uitluiden. Twente heeft een geweldig seizoen, so be it
Nog ff die beker ophalen in Rotterdam en we hebben er weer een prijs bij.
Verreweg de meeste landstitels en verreweg de meeste KNVB bekers, niet zo gek dus dat er hier wat gefrustreerde jochies zitten.
pi_80940413
quote:
Op zondag 2 mei 2010 18:07 schreef Pedroso het volgende:
We kunnen met opgeheven hoofd het seizoen uitluiden. Twente heeft een geweldig seizoen, so be it
Verreweg de meeste landstitels en verreweg de meeste KNVB bekers, niet zo gek dus dat er hier wat gefrustreerde jochies zitten.
zou ik ook zeggen als ik ajax fan was
ff de knvb beker met stip ophemelen tot een hoofdprijs
pi_80940520
quote:
Op zondag 2 mei 2010 18:07 schreef Pedroso het volgende:
Zucht.
Jij houdt een en ander zelf in stand. Niemand neemt je serieus.
Jimmy Carter:
pi_80940633
quote:
Op zondag 2 mei 2010 18:15 schreef NelsonWandelaar het volgende:

[..]

Zucht.
Jij houdt een en ander zelf in stand. Niemand neemt je serieus.
nog ff en ze hebben die eerste ster te pakken voor 10 jaar zonder titel
pi_80940673
quote:
Op zondag 2 mei 2010 18:19 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

Die heeft Feyenoord al toch? Hebben ze daar tenminste nog een prijs. Misschien een dvd uitbrengen?
  zondag 2 mei 2010 @ 18:21:11 #188
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_80940685
quote:
Op zondag 2 mei 2010 18:19 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

Het zegt al genoeg dat men je hier als Feyenoordsupporter ziet.
pi_80941016
Ik maak me oprecht zorgen om die pannekoek-roepende psychopaat die jegens integere Ajax-coach San Marco een hevig verlangen naar de 'derde ster' uitte.
Hij was al niet zo in balans. Ik hoop dat z'n moeder weet waar hij is op dit moment.
Jimmy Carter:
  zondag 2 mei 2010 @ 18:43:10 #190
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_80941412
Er is niets zo lullig ls op de laatste speeldag tweede worden als je al die tijd eerste heb gestaan. Ik gun het Twente van harte
Alleen jammer dat er zoveel bepalende spelrs vertrekken, dat belooft niet veel goeds voor de CL.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')