abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80937959
quote:
Op zondag 2 mei 2010 16:54 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Ga je melden op voetbalzone, dat is meer van jou niveau.
Als je over iemands niveau oordeelt, doe het dan zonder spelfout.
pi_80938008
quote:
Op zondag 2 mei 2010 17:04 schreef Morrigun99 het volgende:

[..]

Als je over iemands niveau oordeelt, doe het dan zonder spelfout.
Nee .
  zondag 2 mei 2010 @ 17:09:10 #128
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_80938110
quote:
Op zondag 2 mei 2010 17:03 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

tuurlijk, elk jaar een nieuwe kneuzen spits hahaha!!

beetje t feyenoord gemiddelde binnenkort, 1 keer per 10 jaar kampioen
Je houdt niet van voetbal he? Ben vaak bij DH geweest en helaas waren daar meer van dat soort mensen. Dat zich liever bezig hield met andere clubs en lachen en kankeren op anderen, en het niet uitmaakte of DH nou verloor of niet, zolang ze maar konden schelden en hun frustratie kwijt konden.
  zondag 2 mei 2010 @ 17:10:28 #129
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_80938173
Wat een groot puntenverschil tussen PSV en Feyenoord trouwens, 15 volgens mij. Niet dat dat er nog wat toe doet, maar toch
  zondag 2 mei 2010 @ 17:12:01 #130
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_80938234
quote:
Op zondag 2 mei 2010 16:50 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Haha, de 1e Ajacied dus nú alweer voorspeld dat Ajax volgend jaar kampioen gaat worden. Leren jullie het nou nooit??

Overigens is Twente zonder Ruiz gewoon hetzelfde als Ajax zonder Suarez. Kijk, dít soort reacties van Joodjes zijn nou zo verschrikkelijk irritant he

edit: Oh wacht, het is een troll dus Dat kon ook haast niet anders natuurlijk
quote:
Op zondag 2 mei 2010 16:51 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Leuke troll.
quote:
Op zondag 2 mei 2010 17:00 schreef Arcee het volgende:

[..]

"volgend jaar":')

Twente is nu kampioen en Ajax slechts 2e.
Wel briljant dat er gewoon mensen serieus op reageren

Ik had je toch even he leolinedance

Ruiz is wel belangrijker dan Suarez. Hij is belangrijk omdat hij in veel meer wedstrijden scoort en heel vaak de eerste. De belangrijkste doelpunten. Voor Twente is het echt te hopen dat die blijft.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_80938331
quote:
Op zondag 2 mei 2010 17:09 schreef Torrio het volgende:

[..]

Je houdt niet van voetbal he? Ben vaak bij DH geweest en helaas waren daar meer van dat soort mensen. Dat zich liever bezig hield met andere clubs en lachen en kankeren op anderen, en het niet uitmaakte of DH nou verloor of niet, zolang ze maar konden schelden en hun frustratie kwijt konden.
hahaha frustratie??? man ik ben door het dolle! twente kampioen, de kneuzen uit amsterdam met een mega aantal punten grijpen overal naast en mn eigen cluppie al lang en breed veilig wat net zo lekker voelt als een landstitel!

maar als je je eigen frustraties even de vrije loop wil laten gaan en die op mij wil botvieren be my guest vandaag kan ik het hebben

die inteelt koppen ook in dat ajaxvak toen ze dachten dat twente met 10 man kwam te staan, priceless
  zondag 2 mei 2010 @ 17:15:30 #132
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_80938365
edit
  zondag 2 mei 2010 @ 17:16:41 #133
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_80938404
quote:
Op zondag 2 mei 2010 17:12 schreef Komakie het volgende:

[..]

[..]

[..]

Wel briljant dat er gewoon mensen serieus op reageren
Ja haha
  zondag 2 mei 2010 @ 17:19:49 #134
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_80938507
quote:
Op zondag 2 mei 2010 17:14 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

hahaha frustratie??? man ik ben door het dolle! twente kampioen, de kneuzen uit amsterdam met een mega aantal punten grijpen overal naast en mn eigen cluppie al lang en breed veilig wat net zo lekker voelt als een landstitel!

maar als je je eigen frustraties even de vrije loop wil laten gaan en die op mij wil botvieren be my guest vandaag kan ik het hebben

die inteelt koppen ook in dat ajaxvak toen ze dachten dat twente met 10 man kwam te staan, priceless
Ik heb geen frustraties, heb Twente al een aantal keer gefeliciteerd en terecht. Teleurgesteld, ja maar ik had vanaf het begin al zo'n vermoeden. Vergeet trouwens niet dat ik een geboren en getogen Hagenees ben en dus 100x zo veel bij DH ben geweest als bij Ajax. Maar boven al hou ik van de sport en dat gaat verder dan DH alleen. En stel je nou eens voor dat Feyenoord expres had verloren van bijvoorbeeld Sparta, zodat DH nacompetitie moest spelen, dan had je ook gezegd waar the fuck slaat dit op? Dat gaat nergens meer over.
  zondag 2 mei 2010 @ 17:20:31 #135
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_80938529
pi_80938614
quote:
Op zondag 2 mei 2010 17:19 schreef Torrio het volgende:

[..]

Ik heb geen frustraties, heb Twente al een aantal keer gefeliciteerd en terecht. Teleurgesteld, ja maar ik had vanaf het begin al zo'n vermoeden. Vergeet trouwens niet dat ik een geboren en getogen Hagenees ben en dus 100x zo veel bij DH ben geweest als bij Ajax. Maar boven al hou ik van de sport en dat gaat verder dan DH alleen. En stel je nou eens voor dat Feyenoord expres had verloren van bijvoorbeeld Sparta, zodat DH nacompetitie moest spelen, dan had je ook gezegd waar the fuck slaat dit op? Dat gaat nergens meer over.
een typische ajaxFAN dus

overigens natuurlijk wel een prachtig verhaal voor een jongensboek....op sterkte kan feyenoord niet meer concurreren met ajax, maar kunnen nog wel een landstitel en die derde ster door ajax zn neus boren

wat een mooie bijna emotionele samenloop van omstandigheden
  zondag 2 mei 2010 @ 17:25:41 #137
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_80938722
quote:
Op zondag 2 mei 2010 17:22 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

een typische ajaxFAN dus
Jep. Maar geen gloryhunter, aangezien ik Ajax al sinds de basisschool volg.

Ik had zelfs nog sympathie voor Feyenoord aan het begin van het seizoen, omdat er veel vrienden in Rotterdam wonen en ik ook een aantal keer in de Kuip ben geweest, maar dat is ook totaal vervlogen na die trieste optredens van supporters en misschien ook de spelers.
pi_80938831
quote:
Op zondag 2 mei 2010 17:14 schreef HaagsPietje het volgende:

Beelden?
Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
  zondag 2 mei 2010 @ 17:28:37 #139
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_80938838
quote:

[..]

een typische ajaxFAN dus

overigens natuurlijk wel een prachtig verhaal voor een jongensboek....op sterkte kan feyenoord niet meer concurreren met ajax, maar kunnen nog wel een landstitel en die derde ster door ajax zn neus boren

Daar verschillen we dus, ik vind het misselijkmakend. Je ziet dit nergens op de wereld, maar wel weer in de Eredivisie.
  zondag 2 mei 2010 @ 17:30:13 #140
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_80938901
quote:
Op zondag 2 mei 2010 17:28 schreef Torrio het volgende:

[..]

Daar verschillen we dus, ik vind het misselijkmakend. Je ziet dit nergens op de wereld, maar wel weer in de Eredivisie.
Onzin. Als een Rangersfan moet kiezen tussen Celtic kampioen of een willekeurig ander team, dan kiezen ze 100 keer liever voor een ander team. Idem voor Barca/Real fans, etc.
pi_80938983
quote:
Op zondag 2 mei 2010 17:25 schreef Torrio het volgende:

[..]

Jep. Maar geen gloryhunter, aangezien ik Ajax al sinds de basisschool volg.

Ik had zelfs nog sympathie voor Feyenoord aan het begin van het seizoen, omdat er veel vrienden in Rotterdam wonen en ik ook een aantal keer in de Kuip ben geweest, maar dat is ook totaal vervlogen na die trieste optredens van supporters en misschien ook de spelers.
nou, je hebt het er maar druk mee hoor ik alweer!

ben je maatschappelijk ook zo geengageerd??

goed bezig, man

dus eigenlijk komt het er op neer dat je het twente wel gunt en er niet zo mee kan zitten dat je die derde ster er nog niet bij kunt spelden??

en als ajax wel kampioen was geworden had je hier vast en zeker allereerst je felicitaties aan twente uitgereikt vanwege het zeer sterke seizoen, daarna heracles gecomplimenteerd met de 6de plek, vervolgens feyenoord succes gewenst in de bekerfinale, en blij geweest voor den haag met de handhaving en tot slot je steun aan het noodlijdende veendam betuigt. om later nog even te editen dat je vergeten was om te zeggen dat je nu een biertje ging drinken op het kampioenschap van je eigen club, ajax....

zondag 2 mei 2010 @ 17:32:04 #142
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_80938989
quote:
Op zondag 2 mei 2010 17:30 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Onzin. Als een Rangersfan moet kiezen tussen Celtic kampioen of een willekeurig ander team, dan kiezen ze 100 keer liever voor een ander team. Idem voor Barca/Real fans, etc.
Ze gaan niet expres 2 tandjes minder spelen als er voor hunzelf ook wat op het spel staat, dat zie je nergens gebeuren. En zowel Rangers/Celtic als Barça/Real zijn ELK seizoen met elkaar in strijd, dat is wat anders. Feyenoord was al voor de winterstop uitgeschakeld en was dus totaal kansloos bezig.
pi_80938998
quote:

[..]

een typische ajaxFAN dus

'Mensen' zoals jij, maken het zo mooi om AJAXsupporter te zijn. Ik wil je daarvoor bedanken
- AFCA -
pi_80939042
quote:
Op zondag 2 mei 2010 17:28 schreef NelsonWandelaar het volgende:

[..]

Beelden?
zag het via een stream....zo mooi joh, allemaal van die rattenkoppies juichen en een grote bek opzetten en 1 minuut later elkaar vertwijfelend aankijken en met de handen in het haar.
echt genieten!
pi_80939081
quote:
Op zondag 2 mei 2010 17:32 schreef EdAtTheBar het volgende:

[..]

'Mensen' zoals jij, maken het zo mooi om AJAXsupporter te zijn. Ik wil je daarvoor bedanken
geen dank, vooral niet op dagen zoals deze
  zondag 2 mei 2010 @ 17:34:06 #146
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_80939086
quote:
Op zondag 2 mei 2010 17:31 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

nou, je hebt het er maar druk mee hoor ik alweer!

ben je maatschappelijk ook zo geengageerd??

goed bezig, man

dus eigenlijk komt het er op neer dat je het twente wel gunt en er niet zo mee kan zitten dat je die derde ster er nog niet bij kunt spelden??

en als ajax wel kampioen was geworden had je hier vast en zeker allereerst je felicitaties aan twente uitgereikt vanwege het zeer sterke seizoen, daarna heracles gecomplimenteerd met de 6de plek, vervolgens feyenoord succes gewenst in de bekerfinale, en blij geweest voor den haag met de handhaving en tot slot je steun aan het noodlijdende veendam betuigt. om later nog even te editen dat je vergeten was om te zeggen dat je nu een biertje ging drinken op het kampioenschap van je eigen club, ajax....

Nope, als Hagenees support ik Den Haag al sinds m'n geboorte en voor jou het ongeluk dat ik de enige echte Hagenees in de familie ben en dus ook aardig wat Ajax naar binnen gegoten kreeg. Wat de rest doet zal me aan m'n reet roesten, ik zei alleen dat ik in het begin nog enige sympathie voor Feyenoord had, heb nog nooit voor ze gejuicht.
  zondag 2 mei 2010 @ 17:34:27 #147
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_80939102
Gefeliciteerd Twente, weer een provincieclubje die er met het grote geld vandoor gaat.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  zondag 2 mei 2010 @ 17:34:58 #148
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_80939125
quote:
Op zondag 2 mei 2010 17:32 schreef Torrio het volgende:

[..]

Ze gaan niet expres 2 tandjes minder spelen als er voor hunzelf ook wat op het spel staat, dat zie je nergens gebeuren. En zowel Rangers/Celtic als Barça/Real zijn ELK seizoen met elkaar in strijd, dat is wat anders. Feyenoord was al voor de winterstop uitgeschakeld en was dus totaal kansloos bezig.
Ik dacht dat we het over de supporters hadden. Maar denk je nog serieus dat Feyenoord expres zo slecht speelde?

Alsof die tegenstanders van Ajax zich 100% ingezet hebben.
  zondag 2 mei 2010 @ 17:35:31 #149
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_80939146
quote:
Op zondag 2 mei 2010 17:34 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Ik dacht dat we het over de supporters hadden. Maar denk je nog serieus dat Feyenoord expres zo slecht speelde?

Alsof die tegenstanders van Ajax zich 100% ingezet hebben.
Ja
  zondag 2 mei 2010 @ 17:37:04 #150
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_80939198
En wat is nou het probleem dan? Twente kampioen, terecht. Ajax 2e, maar een prachtig seizoen al met al en toch nog CL. De rest moet gewoon z'n bek houden, die hebben geen recht van spreken. Net als dat sommige Ajaxsupporters niet hadden moeten roepen dat we toch kampioen gingen worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')