Veel plezierquote:Op zondag 2 mei 2010 12:07 schreef Lovechild het volgende:
Nou na deze briljante TT rest mij niets anders dan mijn gezin weer compleet te maken en op verjaardagsvisite te gaan![]()
Fijne dag allen
ciao!quote:Op zondag 2 mei 2010 12:07 schreef Lovechild het volgende:
Nou na deze briljante TT rest mij niets anders dan mijn gezin weer compleet te maken en op verjaardagsvisite te gaan![]()
Fijne dag allen
trusten!~quote:Op zondag 2 mei 2010 12:13 schreef summer29 het volgende:
![]()
![]()
ga maar weer lekker pitten. Slecht geslapen en het weer werkt voor vandaag niet mee.
Heb je de kat al getergd?quote:Op zondag 2 mei 2010 12:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
trusten!~
valt mij ook mee dat ik nog niet opnieuw slaap
Leuk topic voor in FF: Hoe terg je je kat?quote:
Die blijven leuk!quote:
Het enge is dat ze nog echt zo doen ookquote:
Daarom zijn ze ook zo leuk.quote:
neen, ik faal, ik ben te liefquote:
Korporaal Oraal klinkt beter ja, wat vind jij A_A? Straks zouden we je K_O kunnen noemen als het meezitquote:Op zondag 2 mei 2010 12:25 schreef GotC het volgende:
Zielig vogeltje hier naast me hoor jongensKwam nog wel een nieuwe nick uit voor A_A: Korperaal Oraal
quote:
wat krijg ik er voor terugquote:Op zondag 2 mei 2010 13:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
En weer wat aan het drinken
KZ, doe mij ook een pantosti
quote:Op zondag 2 mei 2010 13:08 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Zo dan , net ff 10 pagina's ingelezen.
@A_A of A_O of K_H of K_S: volgende keer kom ik ook wel. Zeker als dit een BBQ bij LC is, kan ik praktisch komen lopen
Uuh ben niet lesbisch dus dan kan ik alleen drank aanbiedenquote:
ik ben nog steeds bi he en jij bent wel leukquote:Op zondag 2 mei 2010 13:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
waren genoeg die ook nieuwsgierig naar jou waren
dus gezellig als je ook komt
[..]
Uuh ben niet lesbisch dus dan kan ik alleen drank aanbieden![]()
Dan kan het alleen maar tegenvallenquote:Op zondag 2 mei 2010 13:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
waren genoeg die ook nieuwsgierig naar jou waren
dus gezellig als je ook komt
[..]
Mogguh kattenliefhebsterquote:
Niet zo onzeker doenquote:Op zondag 2 mei 2010 13:15 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dan kan het alleen maar tegenvallen
[..]
Mogguh kattenliefhebster
En jij een pathologische leugenaarquote:Op zondag 2 mei 2010 13:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik ben nog steeds bi he en jij bent wel leuk![]()
maar misschien lieg ik wel over het feit dat ik een pahtologische leugenaar benquote:Op zondag 2 mei 2010 13:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Niet zo onzeker doen![]()
[..]
En jij een pathologische leugenaar(zie je sign
en dus ben ik niet zo leuk als jij me wil laten geloven
Ja wat is nou de waarheid?quote:Op zondag 2 mei 2010 13:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maar misschien lieg ik wel over het feit dat ik een pahtologische leugenaar ben
quote:
Dat klinkt niet erg wetenschappelijk verantwoordquote:Op zondag 2 mei 2010 13:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
[..]
waarheid is het gene waar jij in gelooft!
maar denken dat er maar 1 waarheid is is naiefquote:Op zondag 2 mei 2010 13:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat klinkt niet erg wetenschappelijk verantwoord
Jij doet de aanname dat er zoiets is als een universele waarheid?quote:Op zondag 2 mei 2010 13:28 schreef MissMSX het volgende:
Dat klinkt niet erg wetenschappelijk verantwoord
Waarom?quote:Op zondag 2 mei 2010 13:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maar denken dat er maar 1 waarheid is is naief
quote:Op zondag 2 mei 2010 13:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij doet de aanname dat er zoiets is als een universele waarheid?
Whoehoe..iedereen houdt van RB!!!quote:Op zondag 2 mei 2010 13:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
waarheid is het gene waar jij in gelooft!
dan is het ook zoquote:Op zondag 2 mei 2010 13:33 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Whoehoe..iedereen houdt van RB!!!
althans, dat geloof ik
atheist vs gelovige is wel ietsjes anders als point of viewquote:Op zondag 2 mei 2010 13:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
Points of view zijn wat anders dan de waarheid
Vind je? Dat vind ik juist een prima voorbeeld van verschillende point of views.quote:Op zondag 2 mei 2010 13:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
atheist vs gelovige is wel ietsjes anders als point of view
Nee hoor, dat is gewoon een point of view.quote:Op zondag 2 mei 2010 13:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dan is het ook zo
[..]
atheist vs gelovige is wel ietsjes anders als point of view
en zo zijn er nog meer dingen
Ik denk dat er maar een werkelijkheid is. Maar ik heb geen idee hoe die er uitziet. Dus doe ik daar aannames over. Net als iedereen.quote:Op zondag 2 mei 2010 13:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is gewoon een point of view.
"Ik vind/denk dat..."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |