Leuk!!!quote:Op maandag 3 mei 2010 18:16 schreef tliciouz het volgende:
Ik heb hier wel een foto van de sandaaltjes die ik gekocht heb afgelopen donderdag, ik vind ze zo prettyknalroze met studs er op. Heb het spijkerjasje ook aan. En let niet op me hoofd
[ afbeelding ]
Nee hij is echt bijna wit, heel licht blauw! Komt door de camquote:Op maandag 3 mei 2010 18:19 schreef Esmerallda17 het volgende:
LeukDat spijkerjasje lijkt zo op die lichtgrijze
of zie ik het nu niet goed ?
![]()
primark hyves doet beetje traag dus zoeken duurt even
Ow oke :p haha!quote:Op maandag 3 mei 2010 18:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee hij is echt bijna wit, heel licht blauw! Komt door de cam
haha , brabantquote:Op maandag 3 mei 2010 18:50 schreef PolkaDots het volgende:
Ben vandaag in de Primark geweest. Ga er niet heen in de vakantie, het is vreselijk druk en er ligt vanalles op de grond. Het leek alsof alle studentes uit Nederland er vandaag waren (veel Brabanders gehoord iig).
ha! ik was er ookquote:Op maandag 3 mei 2010 18:50 schreef PolkaDots het volgende:
Ben vandaag in de Primark geweest. Ga er niet heen in de vakantie, het is vreselijk druk en er ligt vanalles op de grond. Het leek alsof alle studentes uit Nederland er vandaag waren (veel Brabanders gehoord iig).
dat zijn wel kinderspullies hèquote:Op maandag 3 mei 2010 19:45 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
love it
Dat rood-witte jurkje is echt heel tof zeg!
Ik krijg er zo'n zin in nu!
Hier heet dat Penny's.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:00 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
... enlighten me
Nooit geweest, alleen veel over gehoord.
Ga er binnenkort heen en het schijnt geweldig te zijn. Iemand zin om hier neer te zetten wat ze zoal hebben, prijzen, etc?
FOTO'S??
Nice!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:19 schreef Esmerallda17 het volgende:
wat een drukte nu, net klaar met shoppen, nog 3kwartier wachten op de trein!
als ik thuis ben zal ik foto's maken. Heeft me weer rond de 130 eur gekost
heb weer veel
Prijsverschil, nauwelijks. Prijzen zijn van ronde pondprijzen omgezet naar ronde euro prijzen dus niet precies omgerekend maar het blijft wel ongeveer hetzelfde.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:33 schreef yvonne het volgende:
Ik heb me kostelijk vermaakt in de London uitvoering van de Primarmani![]()
Nee, superwinkel. Iemand die de Londonse kent en de Rotterdamse?
Verschil in collectie? Prijsverschil?
Klopt, Londen loopt ook voor met de collectie.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:36 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Prijsverschil, nauwelijks. Prijzen zijn van ronde pondprijzen omgezet naar ronde euro prijzen dus niet precies omgerekend maar het blijft wel ongeveer hetzelfde.
Collectie, eerlijk gezegd vond ik de Londense collectie leuker, veelzijdiger. Maar ik ben al een hele tijd niet meer daar geweest.
Vond ik ook hoor, dingen die nu hier komen heb ik daar al zien hangen toen ik er in Februari wasquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:36 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Prijsverschil, nauwelijks. Prijzen zijn van ronde pondprijzen omgezet naar ronde euro prijzen dus niet precies omgerekend maar het blijft wel ongeveer hetzelfde.
Collectie, eerlijk gezegd vond ik de Londense collectie leuker, veelzijdiger. Maar ik ben al een hele tijd niet meer daar geweest.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:44 schreef yvonne het volgende:
Als je nog eens in London bent moet je hier shoppen:
http://www.lakeside.uk.com/
Zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalig
Denk nu een jaar of 2. Over anderhalf jaar ongeveer komt er een in Nijmegen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:52 schreef yvonne het volgende:
Maar sinds wanneer is die Primark er dan in R'dam?
Trek er een dag voor uit!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:58 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
![]()
Ik ga over een week, thanks voor de tip!
jouw nickquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:51 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
De BH heb ik ook, het ding is echt heerlijk, zit supergoed, kwaliteit... En kostte 5 euro!
Jaloers isquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:44 schreef E.T. het volgende:
Ik ben zo blij dat ik op 10 min fietsen woon![]()
Passen doe ik lekker thuis![]()
En als ik ga, ga ik als ik de kinderen naar school heb gebracht en dan is het idd nog heerlijk rustig en opgeruimd
Ok die komt op de to-do list voor mijn Londen-trip volgende maand!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:44 schreef yvonne het volgende:
Als je nog eens in London bent moet je hier shoppen:
http://www.lakeside.uk.com/
Zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalig
Neuh, winkels in Engeland. Waarschijnlijk de opening van het jachtsaleseizoen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:03 schreef TJDoornbos het volgende:
Rotterdam zo te zien.
Waarschijnlijk wel, maar ik kan me daar eerlijk gezegd niet druk over maken als ik ze in het mandje gooi. Kopen doe je ze toch wel.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:07 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
On a serious note: gympies voor 2 euro kunnen niet anders dan gemaakt zijn door anderhalf jaar oude Chinese kinderen, of niet![]()
![]()
oh die ingang leek beetje op Rotterdamquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:05 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Neuh, winkels in Engeland. Waarschijnlijk de opening van het jachtsaleseizoen.
Die toko's lijken allemaal op elkaar.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:09 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
oh die ingang leek beetje op Rotterdam
True, true...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar ik kan me daar eerlijk gezegd niet druk over maken als ik ze in het mandje gooi. Kopen doe je ze toch wel.
Die van de meeste sportmerken ook..quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:07 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
On a serious note: gympies voor 2 euro kunnen niet anders dan gemaakt zijn door anderhalf jaar oude Chinese kinderen, of niet![]()
![]()
Kijk hier eens? http://www.primark.co.uk/Ethicalquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:07 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |